TTT (Transport-Travel-Tourism)

Silviu Sîntea's page
It is currently Thu 28 Mar 2024 16:13

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 246 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Wed 19 Dec 2007 22:52 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56064
Am transmis materialele Transira pentru a fi studiate de catre factorii de decizie locali (le gasiti in atasament), pentru a se putea lua decizii in cunostiinta de cauza. Materialele au fost transmise prin e-mail pe adresele administratie@sibiu.ro si secretar@sibiu.ro tocmai pentru a se putea lucra direct pe ele. Neprimind confirmarea de primire solicitata, am depus materialele in forma scrisa, la Primaria municipiului Sibiu (nr. de inregistrare: 167696/19.12.2007; 7 pagini).

Am considerat util sa atentionez presa cu privire la importanta acestui proiect de hotarire, trimitind materialele si ziarelor locale.


Attachments:
catre CL Sibiu -caiet sarcini Tursib.doc [30.5 KiB]
Downloaded 116 times
anexa 1 -Sibiu.doc [47 KiB]
Downloaded 126 times
primarie, pref.Sibiu -oct.07.doc [30 KiB]
Downloaded 116 times
Ghid pentru atribuirea traseelor urbane.doc [27 KiB]
Downloaded 132 times
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 20 Dec 2007 21:31 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56064
Un alt traseu, infiintat dupa intrarea in vigoare a prevederilor Legii nr. 92 din aprilie 2007 este cel cu nr. 115. Traseu popesc get-beget.

Dupa o vreme, acelasi Popa schimba ruta lui 115.

Iata ruta actuala:

115 Balanta I -Constitutiei -Terezian -Piata Cibin -TAKATA.

Insa a ramas ruta veche inscrisa pe tabla, dupa cum vedeti in fotografia cu MAZ-ul de pe Podul Garii. Mai conteaza?


Attachments:
115.JPG
115.JPG [ 224.91 KiB | Viewed 14581 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 18 Apr 2008 10:24 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56064
Autobuz direct, gara - aeroport

Tursib va introduce un traseu care va face legatura intre gara si aeroport in mod regulat. Tursib se va concentra in urmatoarea perioada pe dezvoltarea transportului in interiorul orasului Sibiu, nefiind inca interesat de dezvoltarea traseelor externe

Traseul gara - aeroport - gara va avea o frecventa de circa 10 minute, dupa cum arata directorul general al Tursib SA, Adrian Popa. Potrivit acestuia, ideea crearii unui asemenea traseu se datoreaza unei brasovence. "La un moment dat, cand eram in zona garii, a venit o doamna din Brasov, care tocmai coborase din tren si care m-a intrebat cum ajunge cu autobuzul la aeroport. Venea de la Brasov si vroia sa mearga la Munchen, in Germania. M-a blocat. Nu am stiut ce sa ii zic, ce trasee sa ia si unde sa schimbe, ca sa priceapa usor. I-am zis ca o duc eu cu masina, pentru ca mi-a dat ideea sa cream acest traseu", spune Adrian Popa. Directorul Tursib considera ca un asemenea traseu este obligatoriu pentru Sibiu. "Sunt multe persoane care tranziteaza orasul, care ajung cu trenul si carora nu le convine foarte mult sa ia un taxi intr-un oras pe care nu il cunosc, pentru a le duce la aeroport. Traseul acesta va fi foarte folositor pentru multi si este bine ca de el sa afle cati mai multi din afara orasului Sibiu", mai spune Adrian Popa.

POTRIVIT directorului, cursa aeroport - gara nu va fi singura cursa noua pe care Tursib o va lansa in urmatoarea perioada. Popa precizeaza insa ca traseele noi vor fi doar in interiorul orasului Sibiu. Tursib nu este inca interesat sa dezvolte transportul in exterior, desi este constient de dezvoltarea zonelor rezidentiale la marginea Sibiului si in comunele din jurul orasului. "Deocamdata ne concentram pe orasul Sibiu. vrem sa modernizam si sa eficientizam transportul in oras. Este prea devreme sa punem accent pe transportul catre comunele din jur, unde avem insa curse importante si acum", declara Popa. Tursib isi va extinde traseele catre noi zone locuite din jurul orasului pe masura ce administratia publica locala va moderniza drumurile. "Fara drumuri, nu putem patrunde nicaieri. Pe masura ce se vor dezvolta drumurile, vom putea si noi impinge mai mult traseele", declara directorul Tursib. Acesta da exemplul zonei cartierului Tineretului din Tiglari, unde spune ca deocamdata nu poate extinde traseele, din cauza ca infrastructura drumurilor este in lucru. "Cat despre Selimbar, Sura Mica si celelalte comune, unde se construiesc multe case ale sibienilor care muncesc in oras, nu ne gandim decat sa mentinem traseele pe care le avem. Avem curse care poarta oamenii la lucru, elevii la scoala", afirma Popa.

TURSIB are 11 curse catre Poplaca, opt cursa spre Cisnadioara - Cisnadie si sapte curse spre Mohu - Vestem. Directorul Tursib considera ca strategia privind cursele externe se poate schimba o data cu aparitia unei zone metropolitane la Sibiu, dupa modelul spre care tind Ploiestiul si Bucurestiul. "Parerea mea este ca intreg conceptul, inclusiv cel al transportului public de persoane, se schimba in momentul aparitiei unei asemenea zone metropolitane. Dar, nu se stie cand se va intampla acest lucru", considera Popa.

Laurentiu Parnica, Sibiu Standard, 18.04.2008


Dl. Popa sa fi uitat ca exista un asemenea traseu? De troleibuz, ce-i drept: T8. Exact acel traseu pe care il doresc reinfiintat si prelungit pina la Hotel Ramada.

In alt ziar, primarul Johannis doreste achizitionarea a 25 autobuze noi, pt. a retrage din circulatie autobuzele care polueaza.

Care sint acele autobuze care NU polueaza, burgmeister? Vrei sa inlocuiesti MAZ-urile, deja?


Top
 Profile  
 
 Post subject: Blocat in trafic
PostPosted: Fri 18 Apr 2008 11:04 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
Silviu Sintea wrote:
... a venit o doamna din Brasov, care tocmai coborase din tren si care m-a intrebat cum ajunge cu autobuzul la aeroport.
... M-a blocat.


BLOCAT IN TRAFIC

Cat de blocat ramaneai, dle Popa, in cazul in care doamna respectiva (daca intr-adevar a existat vreuna, desi ma indoiesc) facea imprudenta sa te intrebe "Cum pot sa ajung cu troleibuzul la aeroport?"


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 07 Jul 2008 21:42 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56064
Avem autobuze dar nu avem soferi

Autobuze noi, linii experimentale, mai multe automate de bilete, monitorizare prin GPS sunt planuri pentru viitor. Acum este doar o criza acuta de soferi

Problema cea mai mare cu care se confrunta societatea Tursib nu este intr-atat numarul de masini, cat mai ales numarul de soferi. "Ne-ar mai trebui 10-20 de masini, dar imi trebuie urgent macar 20 de soferi", sustine directorul Adrian Popa. "Anul acesta am angajat 60 de soferi, dar au plecat 40. Salariile lor eu zic ca sunt bune, dar si cerintele sunt pe masura si poate de aceea nu stau. Acum vrem sa achizitionam si un program al traficului prin GPS astfel incat sa putem monitoriza toate masinile aflate in trafic", a mai spus directorul. Vanzatoarele de bilete si ele to mai greu de gasit sunt inlocuite de tonomate. "Am observat ca acel automat postat la gara nu a fost vandalizat asa cum ma asteptam si cum am vazut in alte parti, fapt ce m-a incurajat sa ma gandesc sa achizitionez mai multe astfel de automate".

TRAMVAIUL RAMANE PROFITABIL. Cea mai profitabila linie a orasului este tot batranul tramvai, folosit intensiv de turisti si de rasinareni. A inceput sa fie profitabila si proaspata linie 201 dintre gara si aeroport, care are orarul programat in functie de programul aeroportului, iar soferii de pe masini sunt cu totii vorbitori de limbi straine.

Nicu Popa
Sibiu Standard, 7 iulie, http://www.sibiustandard.ro/14073/avem- ... oferi.html


Attachments:
14073-1.jpg
14073-1.jpg [ 46.21 KiB | Viewed 13753 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 07 Jul 2008 21:45 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56064
Sublinierea din articolul publicitar citat mai sus imi apartine.

Ca de obicei, se minte cu nerusinare. Linia 201 profitabila? Iata citeva fotografii ce le-am realizat in data de 28.05.2008, orele 11-12.


Attachments:
10 tsb -201 a.JPG
10 tsb -201 a.JPG [ 447.01 KiB | Viewed 13751 times ]
10 tsb -201 b.JPG
10 tsb -201 b.JPG [ 421.27 KiB | Viewed 13751 times ]
10 tsb -201 c.JPG
10 tsb -201 c.JPG [ 317.15 KiB | Viewed 13752 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 07 Jul 2008 21:53 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56064
Cam inghesuiti calatorii din acel midibuz, nu-i asa?

Iata acelasi BMC, mergind spre gara. Cu un singur calator. Soferul.


Attachments:
10 tsb -201.JPG
10 tsb -201.JPG [ 506.73 KiB | Viewed 13746 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 12 Jul 2008 16:05 
Vor sa cumpere tot MANuri, desi au destule dezavantaje pe care, culmea, MAZurile le compenseaza (inghesuite, podea inalta, geamuri cam mici). Era vorba de 25 de autobuze (fix cate troleibuze functionale exista acum - sa fie coincidenta? - mai ales ca leasingul pentru ultimele 11 troleibuze venite in 2003 s-a terminat) dar intre timp n-au mai zis nimic despre subiect.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 12 Jul 2008 22:28 
Quote:
...iar soferii de pe masini sunt cu totii vorbitori de limbi straine
Janes romanes? Nai janes? Mucles! :P


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 19 Aug 2008 22:34 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56064
Cine stabileste agenda zilei?

SIBIU STANDARD: Editorial - 19 august 2008

Ziaristii hotarasc care este prima stire in functie de experienta lor de viata. Administratorii urbei decid prioritatile comunitatii in functie de interesele lor si ale celor din jur. Ideile oamenilor politici razbat din slaba lor comunicare cu electoratul sau din sondaje de opinie prafuite. Iar publicul larg ignora pe toata lumea: ziaristi, administratori si politicieni.

Cine a facut un studiu de caz, de exemplu, intre performantele transportului in comun? Si de ce prefera sibienii autobuzele in locul troleelor. Apropo, in oras exista trolee si "tursiburi". Cine s-ar fi gandit ca in Medias, de exemplu, exista o mare problema cu lipsa unei toalete publice? Rezolvata recent de primarie.

Cine a intrebat ultima oara pacientii de la Spitalul Clinic Judetean daca sunt multumiti de servicii? Macar la misto. Sau daca s-a gandit cineva sa intrebe la gara daca toata reamenajarea statiei CFR este utila navetistilor. Vorbim de cele mai multe ori de studii de fezabilitate, de studii de impact sau alte mii de pagini de coli de hartie fara a-l intreba nimic pe cel de langa noi. Sunt mii de exemple: cel mai savuros poate este chiar Piata Agro-alimentara din Strand. O imensa mare chinezeasca in acest moment.

Sublinierea imi apartine, S.S.

De ce prefera sibienii autobuzele in detrimentul troleibuzelor? Aritmetic, raspunsul e atit de simplu: pentru ca nu prea sint troleibuze!

Din sursele de la Tursib am aflat ca mai pierdem o linie de troleibuz, T3. Ce va fi inlocuita cu o linie de autobuz, nr. 51 (va fi prelungita pina la gara). Motivul invocat? Primaria interzice circulatia mijloacelor de transport pe strazile cu sens unic, pe sensul interzis. Pe Nicolae Teclu, in cazul de fata.

Da, dar exista o hotarire a Consiliului local Sibiu prin care se aloca SC Tursib SA fonduri pentru inlocuirea retelei de troleibuz de pe str. Nicolae Teclu. Era asa de greu sa se foloseasca acesti bani, dupa indeplinirea formalitatilor legale, pentru a introduce retea de troleibuz pe str. Abatorului, cu iesire la Libertatea?

O victima va fi si traseul T5. Pe str. Gheorghe Dima este sens unic, dar si o retea de troleibuz noua-nouta! La intoarcere troleibuzul T5 va avea ruta: IRMES - Vasile Aron - Rahovei - Bul. M. Viteazu - Cl. Dumbravii - Argesului - Cl. Poplacii - Valea Aurie.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 28 Aug 2008 12:09 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:30
Posts: 93
Location: Bucuresti
Am vazut pe site-ul celor de la Tursib ca de pe 15 septembrie dispare subit traseul T3 din programul de transport. E greseala?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 28 Aug 2008 12:18 
Deloc, e inlocuit cu 51 :evil:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 29 Aug 2008 09:17 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:30
Posts: 93
Location: Bucuresti
Pe perioada nedeterminata, sa ghicesc...


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 29 Aug 2008 12:38 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
Celestin Draganescu wrote:
Pe perioada nedeterminata, sa ghicesc...

Ba din pacate e determinata: e definitiv.

S-a profitat de o HCL care desfiinteaza benzile in contrasens pentru transportul in comun, de pe strazile cu sens unic.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 29 Aug 2008 15:59 
Corect, HCL privind reglementarea circulatiei pe strazile cu sens unic exista. DAR hotararea ce aproba desfiintarea lui T3 si inlocuirea lui cu 51 NU EXISTA decat ca proiect elaborat in Tursib, inca nesupus dezbaterii CL. Oricum ce spun eu aici sunt OZNuri in conceptia unora, care s'au grabit sa si afiseze noile trasee pe site.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 03 Sep 2008 21:15 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56064
Acel traseu 51 nu a fost supus spre aprobare Consiliului Local.

Anul acesta erau prevazute fonduri pentru reabilitare retea contact troleibuze. Sursele din Tursib mi-au spus ca era vorba de reteaua troleibuzului T3 de pe str. Nicolae Teclu.

Vad ca se renunta la fondurile alocate (sedinta ordinara a CL Sibiu din luna august 2008 -vezi document atasat, pagina 18).


Attachments:
33.pdf [4.93 MiB]
Downloaded 250 times
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 01 Oct 2008 09:57 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56064
Tursib SA Sibiu va ajunge curind in faliment. Datorita proastei gestionari a activitatii acestei societati. Insa, de dragul imaginii, Primaria va pompa bani grei in continuare, in contul falimentarei societati.

In atasament, un proiect de Hotarire de Consiliu Local, septembrie 2008. Va rog sa il parcurgeti cu atentie, punind lupa pe "vaicareala" Tursibului. Daca nu esti in stare sa respecti un contract, lasa locul altora!


Attachments:
53.pdf [1.47 MiB]
Downloaded 334 times
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 08 Oct 2008 19:29 
Silviu Sintea wrote:
Din sursele de la Tursib am aflat ca mai pierdem o linie de troleibuz, T3. Ce va fi inlocuita cu o linie de autobuz, nr. 51, ce va fi prelungita pina la gara. (...) O victima va fi si traseul T5. (...) La intoarcere troleibuzul T5 va avea ruta: IRMES -Vasile Aron -Rahovei -Bul. M. Viteazu -Cl. Dumbravii -Argesului -Cl. Poplacii -Valea Aurie.

Ce s'a intamplat pana acum: T3 a fost desfiintat si inlocuit cu autobuze (in general MAZ, dar uneori mai scapa si cate un MAN) - foto 1, 2. In schimb, T5 circula pe ruta veche in continuare (foto 3), pentru ca "lucrarile se afla inca in stadiul de proiect". Ce lucrari? Doua macaze mecanice, unul electric, doua incrucisari si cativa metri de sarma.


Attachments:
IMG_1852.jpg
IMG_1852.jpg [ 433.08 KiB | Viewed 13979 times ]
IMG_1917.jpg
IMG_1917.jpg [ 528.36 KiB | Viewed 13979 times ]
IMG_1907.jpg
IMG_1907.jpg [ 437.57 KiB | Viewed 13979 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 08 Oct 2008 20:03 
In ultimii 5 ani Sibiul s'a schimbat foarte mult. Poate ca multi se vor gandi la schimbarile din centru, la capitala Culturala Europeana si altele... vreau sa atrag atentia asupra unui fapt mai putin vizibil, dar care demonstreaza directia clara in care merge transportul in comun. Sa luam de exemplu terminalul Valea Aurie, unde in "anii de glorie", troleibuzele faceau legea (T3, T5, T7, T7b) in timp ce autobuzele erau minoritare (5, 6). Azi a ramas doar T5, ca o fantoma a vremurilor trecute, pentru ca, la urma urmei, asta si este: o fantoma care circula doar in timpul saptamanii din 40 in 40 de minute. In rest, astazi la Valea Aurie intorc: 5, 6, 9, 41, 51,113, 116. Hal de evolutie, Mr. Popa.


Attachments:
IMG_1916.jpg
IMG_1916.jpg [ 519.88 KiB | Viewed 13969 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 09 Oct 2008 02:21 
Din pacate ne racim gura degeaba! probabil altii ne percep ca pe niste pasionati si ne compatimesc!Nu de putine ori am vazut cu ochii mei cum inca incepand cu orele 22 se fura motorina in prostie!!!mai nou se folosesc chiar si acele butoaie imense de la capetele de linie-in care soferul autobuzului pune canistra in butoi si dupa ce pleaca vine masina mica si inhata marfa! la fel si la cimitir! altii se bat cu pumnii in piept pe realizarile lor vreo 1111 trasee facute dupa bunul plac si desfiintarea a ceea ce nu ne place!chiar as vrea sa vina cativa oameni sa si spuna parerea pe 25.11 si PROTROLEIBUZului


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 12 Oct 2008 11:29 
Tineti'va de manere cand deschideti geamul :twisted:


Attachments:
IMG_1973.jpg
IMG_1973.jpg [ 404.56 KiB | Viewed 13874 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 26 Oct 2008 21:45 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56064
Silviu Sintea wrote:
Cam inghesuiti calatorii din acel midibuz, nu-i asa?


Quote:
Traseul Gara - Aeroport, desfiintat de Tursib


Ziarul Rondul de Sibiu, 23.10.2008
http://www.ronduldesibiu.ro


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 29 Nov 2008 19:57 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56064
I-au taiat din salariul lui Adrian Popa

LA PROPUNEREA primarului Klaus Johannis, consilierii locali ai Sibiului au decis ca suma lunara variabila pe care Consiliul local o acorda directorilor din societatile subordonate sa nu mai fie acordata si lui Adrian Popa, directorul Tursib. "Propun acest lucru datorita subventiilor mari acordate acestei societati conduse de domnul Adrian Popa", a fost motivarea executivului local. Consilierii locali s-au conformat rapid propunerii primarului, astfel incat toti cei ai FDGR, PSD si PNL au ridicat mana in cor. Singurii care s-au abtinut au fost cei trei consilieri locali prezenti din partea PD-L.

Potrivit proiectului initial, directorul Tursib ar fi trebuit sa primeasca, lunar, pe parcursul anului viitor o suma de 2.542 de lei. Aceasta reprezenta suma variabila acordata lunar in functie de importanta activitatii directorilor din societatile subordonate Consiliului Local. Aceasta suma variabila se adauga sumei fixe egale cu indemnizatia lunara acordata unui subsecretar de stat - aproximativ 5.700 de lei. Daca lui Adrian Popa aceasta suma variabila i-a fost refuzata, nu acelasi lucru s-a intamplat cu restul directorilor din societatile subordonate CL Sibiu. Astfel, directorul Apa-Canal, Mircea Niculescu va primi pe 2009 suma variabila in valoare de 2,824 de lei lunar, Gheorghe Lazar (DPC), 2.725 de lei, iar Ilie Gradinar (Energie Termica) va primi 2.722 de lei.

Sibiu Standard, 28.11.2008


http://www.sibiustandard.ro


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 02 Dec 2008 20:19 
Tursib: subventii mai mari pensionarilor, din cauza creditelor

DUPA CE consilierii FDGR au cerut gratuitati pentru toti pensionarii Sibiului pe mijloacele de transport in comun ale Tursib, din bugetul public al orasului vor fi platite subventii cu 40 la suta mai mari, pentru acoperirea acestor gratuitati. "SC Tursib SA solicita ca incepand cu 1.11.2008, sa se ajusteze finantarea de la bugetul local pentru transportul gratuit al pensionarilor de la suma de 18 lei/persoana/luna la suma de 30 de lei/persoana/luna. Solicitarea a fost formulata tinand cont de implicatiile prevederilor contractului incheiat cu BERD, de evolutia pietei valutare si de rata prognozata a inflatiei", se arata in raportul care a insotit hotararea adoptata de consilierii locali. De la 1 octombrie anul acesta, toti pensionarii Sibiului beneficiaza de deplasare gratuita pe mijloacele de transport al Tursib.

Traian Deleanu
Sibiu Standard, 2 decembrie 2008

www.sibiustandard.ro

Mai luati si alta data masuri electorale! Desi deocamdata merge pe profit (mai mult simbolic, e adevarat), problemele financiare ale Tursibului incep sa fie din ce in ce mai evidente, din cauza duo-ului Popa-Johannis care a facut tot ce a facut numai pe datorie. Transport electric, fonduri europene, studii de trafic pe bune, eficientizarea traseelor de transport in comun si adaptarea lor la nevoile reale ale calatorilor? Limbi straine, domnilor...


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 26 Dec 2008 15:04 
Azi dimineata a fost un haos incredibil in transportul in comun cu autobuze. Pe toate traseele, toate turele aveau o intarziere de aprox. 25 de minute fata de orele afisate in statie. Dupa ce ca se circula dupa program de diminica (adica nu prea se circula), toate autobuzele veneau total haotic si au lasat cateva cartiere fara o legatura coerenta cu centrul sau cu gara. Troleibuzele (T1 si T2, ca T5 nu circula) au respectat programul si au ajutat cat au putut (din centru in Vasile Aaron - T2 pana la Piata Rahova, unde poate prindeai cu noroc un 9 sau mergeai pe jos 4 statii). Pe la ora 12 lucrurile au revenit cat de cat la normal, dar era cam tarziu pentru haosul creat cu cateva ore inainte.

Cum sa avem pretentii la imbunatatirea serviciilor TURSIB cand ei nici conditiile normale de trafic (pe hartie) nu le pot respecta?! De ce a fost haosul acesta in exploatarea cu autobuze, condusa cu maiestrie de rudele primarelui? Ca e Craciunul si e si ei oameni, lasa MAZurile, ca merge si singure :evil:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 21 Feb 2009 17:58 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56064
Va era dor de carpelile "made in Tursib"?


Attachments:
39 Calea Dumbravii 19.12.2008 b.JPG
39 Calea Dumbravii 19.12.2008 b.JPG [ 89.92 KiB | Viewed 16626 times ]
39 tsb -19.12.2008 a.JPG
39 tsb -19.12.2008 a.JPG [ 75.1 KiB | Viewed 16627 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 21 Feb 2009 19:15 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56064
Ia sa vedeti o statie "europeana". A se observa "dotarile" de rigoare!
Este statia pentru autobuzele ce merg inspre Terezian/Piata Cibin, inclusiv pt. traseul "PREMIUM", nr. 12.


Attachments:
statia Abatorului.JPG
statia Abatorului.JPG [ 104.81 KiB | Viewed 16615 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 22 Feb 2009 00:39 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56064
Un alt traseu fantasmagoric, infiintat ilegal, traseul 21: Viaduct Vasile Aron - str. Semaforului - bul. Milea - cl. Dumbravii - Teatru - bul. Coposu - Spitalul judetean - str. Balea - Viaduct Vasile Aron.

A fost desfiintat repede, aidoma traseului 201.


Attachments:
tr. 21 -SB 32 TSB.JPG
tr. 21 -SB 32 TSB.JPG [ 103.93 KiB | Viewed 16589 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 21 Apr 2009 23:30 
In loc de "numere de parc" apar litere: "LKM".

Era chiar atat de greu sa se atribuie niste numere de parc???


Attachments:
DSC00685.jpg
DSC00685.jpg [ 306.72 KiB | Viewed 16171 times ]
DSC00686.jpg
DSC00686.jpg [ 265.56 KiB | Viewed 16170 times ]
DSC00687.jpg
DSC00687.jpg [ 269.27 KiB | Viewed 16169 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 03 Jul 2009 11:34 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56064
Proiect de HCL din 25 iunie 2009, pt. programul de circulatie Tursib in perioada 15 iunie - 13 septembrie 2009.

Asadar, in 13 septembrie, scoatem si ultimele troleibuze din circulatie. Pentru ca eu nu cred in minuni. Daca am putea sa le aducem la Medias, ar fi o palida consolare.


Attachments:
250609.pdf [10.71 MiB]
Downloaded 360 times
Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 246 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 6 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group