TRANSIRA

Transportul public din Romania si din lume. Unicul forum cu informatii corecte, oficiale!
It is currently Tue 10 Dec 2019 14:51

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 7 posts ] 
Author Message
 Post subject: Bogota: troleibuze DAC
PostPosted: Tue 13 Jun 2006 21:24 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48823
Tom wrote:
Am gasit acest sit interesant, care contine fotografii despre troleibuzele care au circulat in Bogota (Columbia). Printre ele se afla si acele DAC'uri de care s'a mai vorbit pe forum: 212E cu 2 usi si, foarte probabil, 217E cu 3 usi.
http://informatica-tecnologia.net/bc/in ... Itemid=110
Este probabil ca 7335 din Bucuresti sa fi fost initial destinat pentru Columbia, pentru ca avea inscriptii in spaniola.

Atentie ! Situl se incarca greu !


Attachments:
trole-02.jpg
trole-02.jpg [ 40.26 KiB | Viewed 4760 times ]
trole-09.jpg
trole-09.jpg [ 37.57 KiB | Viewed 4760 times ]
trole-10.jpg
trole-10.jpg [ 42.59 KiB | Viewed 4760 times ]
trole-12.jpg
trole-12.jpg [ 29.84 KiB | Viewed 4760 times ]
trole-14.jpg
trole-14.jpg [ 29.45 KiB | Viewed 4760 times ]
trole-17.jpg
trole-17.jpg [ 57.23 KiB | Viewed 4760 times ]
trole-18.jpg
trole-18.jpg [ 52.85 KiB | Viewed 4760 times ]
trole-00.jpg
trole-00.jpg [ 20.55 KiB | Viewed 4760 times ]
trole-00a.jpg
trole-00a.jpg [ 25.1 KiB | Viewed 4760 times ]
trole-00b.jpg
trole-00b.jpg [ 20.97 KiB | Viewed 4760 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 04 Jul 2006 20:22 
Offline
User avatar

Joined: Thu 03 Nov 2005 21:03
Posts: 212
Location: Brasov
Primele DAC 117E nu aveau cabina inchisa complet, existand un spatiu de acces acesta facandu-se fie din salon fie pe usa. DAC 112 si 117 aveau doar partea din spatele soferului fixa si pentru a nu se permite accesul calatorilor din salon langa sofer era un semipanou melaminat. Usile din fata se deschideau integral neexistand circuit separat pe fiecare usa. Mai tarziu soferii au inceput sa inchida cabinele si sa blocheze prima usa.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 15 Jul 2006 23:58 
Off-topic: Din cate imi amintesc, la troleibuzele si autobuzele din Bucuresti accesul la sofer din interior se facea printr'o usita intre peretele din spatele soferului si bara dintre segmentele primei usi, acea usita avand ca. 50-60 cm inaltime. Practic, daca usita mica era deschisa, adica "inchidea" cabina soferului, calatorii puteau urca inclusiv pe primul segment al primei usi.
Ulterior, usita a fost blocata, odata cu ea fiind blocat si accesul pe primul segment al usii, dar cabina soferului nu era complet izolata. Cand eram mic am mers odata in fata pentru ca primul segment s'a deschis odata cu celalalt. Soferul nu a spus nimic ca am stat acolo. A fost prima mea calatorie "in fata" in troleibuz :D.
Prima varianta de blocare a cabinei soferului a fost blocarea primului segment al primei usi, accesul soferului facandu-se printr'o usa de exterior montata intre cele doua segmente, care se deschidea peste primul segment al usii 1, care era blocat. Altfel spus, soferul urca tot prin al 2'lea segment al primei usi.
DAC'uri cu cabina deschisa mai erau si la aeroport, avand o culoare asemanatoare cu cele din pozele de la DAC-117UD, dar ele erau 112UD[M?].
Revenind la topic, in alte tari nu s'a pus problema izolarii cabinei soferului, desi in Columbia e mai rau ca in Romania din unele puncte de vedere, cu toata Shakira lor.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 20 Nov 2008 20:55 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48823
Desi au trecut 16 ani de cind transportul cu troleibuze a fost desfiintat in Bogota, 42 de unitati inca mai exista. Evident, abandonate, deci intr-o stare precara.

Date aici: http://www.tramz.com/co/bg/b/be.html

P.S.: A se remarca geamul din spate, mult mai mic decit la celelalte tipuri de troleibuze DAC, datorita lazii de contactori din spate.


Attachments:
Bogota1.JPG
Bogota1.JPG [ 65.67 KiB | Viewed 6020 times ]
Bogota2.JPG
Bogota2.JPG [ 63.28 KiB | Viewed 6020 times ]
Bogota3.JPG
Bogota3.JPG [ 58.4 KiB | Viewed 6020 times ]
Bogota4.JPG
Bogota4.JPG [ 47.05 KiB | Viewed 6020 times ]
Bogota5.JPG
Bogota5.JPG [ 89 KiB | Viewed 6020 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 04 Nov 2011 09:35 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48823
Silviu Sintea wrote:
Desi au trecut 16 ani de cind transportul cu troleibuze a fost desfiintat in Bogota, 42 de unitati inca mai exista. Evident, abandonate, deci intr-o stare precara.

Date aici: http://www.tramz.com/co/bg/b/be.html

P.S.: A se remarca geamul din spate, mult mai mic decit la celelalte tipuri de troleibuze DAC, datorita lazii de contactori din spate.


Poze cu troleibuzele in circulatie.


Attachments:
Bogota01.jpg
Bogota01.jpg [ 60.6 KiB | Viewed 4170 times ]
Bogota02.jpg
Bogota02.jpg [ 62.46 KiB | Viewed 4170 times ]
Bogota03.jpg
Bogota03.jpg [ 43.98 KiB | Viewed 4170 times ]
Bogota 206.jpg
Bogota 206.jpg [ 94.92 KiB | Viewed 1346 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 30 Aug 2012 17:30 
Offline
User avatar

Joined: Fri 29 Jun 2007 23:28
Posts: 130
Location: Brasov/Varsovia
Si se pare ca anul 2012 le-a prins in acelasi loc.

Poza e de pe Google Earth


Attachments:
Troleibuze Bogota.jpg
Troleibuze Bogota.jpg [ 65.17 KiB | Viewed 3428 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Sat 21 Dec 2013 19:06 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48823
Doua poze cu 209-le.

http://www.tramz.com/co/bg/b/be.html


Attachments:
209.jpg
209.jpg [ 69.27 KiB | Viewed 2582 times ]
209a.jpg
209a.jpg [ 89.78 KiB | Viewed 2582 times ]
Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 7 posts ] 

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group