Off-topic: Din cate imi amintesc, la troleibuzele si autobuzele din Bucuresti accesul la sofer din interior se facea printr'o usita intre peretele din spatele soferului si bara dintre segmentele primei usi, acea usita avand ca. 50-60 cm inaltime. Practic, daca usita mica era deschisa, adica "inchidea" cabina soferului, calatorii puteau urca inclusiv pe primul segment al primei usi.
Ulterior, usita a fost blocata, odata cu ea fiind blocat si accesul pe primul segment al usii, dar cabina soferului nu era complet izolata. Cand eram mic am mers odata in fata pentru ca primul segment s'a deschis odata cu celalalt. Soferul nu a spus nimic ca am stat acolo. A fost prima mea calatorie "in fata" in troleibuz
.
Prima varianta de blocare a cabinei soferului a fost blocarea primului segment al primei usi, accesul soferului facandu-se printr'o usa de exterior montata intre cele doua segmente, care se deschidea peste primul segment al usii 1, care era blocat. Altfel spus, soferul urca tot prin al 2'lea segment al primei usi.
DAC'uri cu cabina deschisa mai erau si la aeroport, avand o culoare asemanatoare cu cele din pozele de la DAC-117UD, dar ele erau 112UD[M?].
Revenind la topic, in alte tari nu s'a pus problema izolarii cabinei soferului, desi in Columbia e mai rau ca in Romania din unele puncte de vedere, cu toata Shakira lor.