TTT (Transport-Travel-Tourism)

Silviu Sîntea's page
It is currently Tue 19 Mar 2024 07:57

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 24 posts ] 
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Tue 22 May 2007 19:16 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7777
60-0001-2... pe lateral poarta inregistrarea veche, 060-DA-001. Oricum, este o locomotiva industriala (a IEC Oradea), inchiriata de Servtrans... probabil codificarea UIC este o gluma a mecanicului sau a fost facuta de Servtrans pentru a putea iesi din tara cu ea.
Prima locomotiva DA se afla expusa in Depoul Dej, cu numarul 060-DA-001. Ea nu a fost niciodata codificata UIC.
Locomotive cu numarul 060-DA-001 exista o goraza, prin toate tarile pe unde s-au exportat... practic, fiecare operator industrial (sau companie nationala de transport... gen CFR, PKP etc) a primit locomotive numerotate de a 060-DA-001... dupa aia, fiecare si le-a redenumit cum a vrut.


Attachments:
60-0001-2-Cluj-001.jpg
60-0001-2-Cluj-001.jpg [ 77.43 KiB | Viewed 21540 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 22 May 2007 19:19 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7777
O alta fosta locomotiva industriala, cumparata de Servtrans. Ea nu a fost niciodata codificata UIC. Ma gandesc de unde or fi cumparat-o... ca in afara de CFR nu cred sa fi avut cineva atatea DA-uri.
Prin CFR Calatori si Marfa se mai pot gasi locomotive necodificate UIC.


Attachments:
060-DA-151-Cluj-002.jpg
060-DA-151-Cluj-002.jpg [ 92.28 KiB | Viewed 21539 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 22 May 2007 19:26 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7777
Atentie! Operatorii privati au dreptul sa-si redenumeasca cum vor ,,masinile" (vezi Rompetrol...au DA-uri 60-15xx, dar nu sunt ,,importate").


Attachments:
60-1504-4-Cluj-001.jpg
60-1504-4-Cluj-001.jpg [ 73.42 KiB | Viewed 21534 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 14 Jun 2008 02:32 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7777
Va prezint si versiunea de 120 km/h a Sulzerului cu perne de aer. Se pare ca motivul neoficial al acestor transformari este... faptul ca arcuri foi pentru suspensiile de DA nu se mai produc pe nicaieri.

Locomotiva este 62-1051-2 a Depoului Ploiesti.


Attachments:
62-1051-2-BucN-001.jpg
62-1051-2-BucN-001.jpg [ 77.18 KiB | Viewed 20948 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 14 Jun 2008 02:34 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7777
Iata locomotiva Diesel-hidraulica 80-0292-5 cu ,,capota" desfacuta:


Attachments:
80-0292-5-Pascani-001.jpg
80-0292-5-Pascani-001.jpg [ 86.05 KiB | Viewed 20946 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 14 Aug 2008 21:14 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3299
Pe vremea cand Romania era producatoare de locomotive.


Attachments:
1 EP-LDE.jpg
1 EP-LDE.jpg [ 172.32 KiB | Viewed 20588 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 16 Aug 2008 13:00 
Offline
User avatar

Joined: Tue 23 Oct 2007 13:53
Posts: 233
Location: Bucuresti (Vest), Drumul Taberei
Se pare ca CFR Marfa ar dori sa modernizeze locomotivele diesel pe care le are in dotare. Totusi, ce este ciudat in cazul unei asemenea societati care inregistreaza profit de ceva ani este precizarea "aport capital in natura" din partea CFR Marfa cu valoarea unor spatii de productie. Asta inseamna probabil vanzarea unor imobile, lucru ce este destul de dubios ales. In conditiile in care CFR Marfa nu se confrunta cu obligatii legate de modernizarea parcului rulant iar societatea inregistreaza profit, se apeleaza totusi la o asemenea formula. Probabil cineva are de castigat de pe urma acestei afaceri si probabil este vorba si de spatiile evaluate din ce in ce mai bine ale CFR Marfa din apropierea Bucuresti-ului sau a altor mari orase.


publicat la 15 Iunie

Sursa: www.cfrmarfa..cfr.ro/anunturi


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 06 Oct 2008 00:10 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7777
LDH125-242 intr-o curte din zona Haltei Baile Sarata Monteoru:


Attachments:
LDH125-242-BaileSarataMonteoru-001.jpg
LDH125-242-BaileSarataMonteoru-001.jpg [ 122.75 KiB | Viewed 20432 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 29 Dec 2008 08:25 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7777
60-0041-8 a Unifertrans in Gara Ploiesti Vest. Desi are placute cu ,,Electroputere Craiova Romania 1969" inclin sa cred ca e mult mai nou... o da de gol cutia nervurata, specifica ultimelor loturi produse de Electroputere (deci locomotiva e mai noua cu vreo 20 de ani decat scrie pe ea).


Attachments:
60-0041-8-PlV-001.jpg
60-0041-8-PlV-001.jpg [ 66.16 KiB | Viewed 20408 times ]
60-0041-8-PlV-002.jpg
60-0041-8-PlV-002.jpg [ 90.45 KiB | Viewed 20408 times ]
60-0041-8-PlV-003.jpg
60-0041-8-PlV-003.jpg [ 64.13 KiB | Viewed 20409 times ]
60-0041-8-PlV-004.jpg
60-0041-8-PlV-004.jpg [ 52.31 KiB | Viewed 20408 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 29 Dec 2008 08:59 
Offline

Joined: Wed 24 Oct 2007 21:27
Posts: 30
Interesant furt de identitate, placuta cu anul e de la o locomotiva electrica deoarece scrie pe ea LICENTA ASEA SUEDIA!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 28 Jun 2009 17:01 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3299
Rog daca stie cineva sa ne spuna ce numar de parc a avut in cadrul CFR locomotiva articulata diesel-electrica Sulzer cu 14 osii, fabricata in anul 1938, care acum se afla in conservare la Dej. Aceasta a circulat pana la razboi, a fost apoi folosita ca generator la depoul Bucuresti, iar din 1948 a mai fost repusa in circulatie pentru un timp. De asemnea, m-ar interesa pe ce sectiuni a fost predominant folosita si la ce tip de trafic (calatori, marfa).

Cu multumiri.


Top
 Profile  
 
 Post subject: derbysulzers
PostPosted: Sun 28 Jun 2009 18:43 
Offline

Joined: Wed 24 Oct 2007 21:27
Posts: 30
http://www.derbysulzers.com/cfrprototype.html


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 28 Jun 2009 21:22 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3299
Foarte interesante datele. Dar codificarea CFR a locomotivei tot nu apare.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 28 Jun 2009 22:22 
Posibil sa se fi facut referire direct dupa formula osiilor, 241+142.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 28 Jun 2009 22:29 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3299
Vad ca in text este numita sub formula "cele doua locomotive", desi nu a existat decat una singura, articulata ce-i drept. Sa inteleg ca era considerata un ansamblu de doua vehicule de tractiune, care aveau fiecare un numar de codificare propriu?


Top
 Profile  
 
 Post subject: running number?
PostPosted: Mon 29 Jun 2009 00:36 
Offline

Joined: Wed 24 Oct 2007 21:27
Posts: 30
http://www.derbysulzers.com/sulzer.html
In tabelul referitor la Romania aveti raspunsul la intrebare! :D


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: running number?
PostPosted: Mon 29 Jun 2009 00:40 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3299
halmarius wrote:
In tabelul referitor la Romania aveti raspunsul la intrebare! :D

Imi cer scuze, l-am pierdut din vedere... Multumesc inca o data. Deci 241.001+241.002. Pacat ca nu mai e functionala.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 30 Jun 2009 14:27 
Gara de Nord, toate 4 pornite.


Attachments:
loco gara de nord.JPG
loco gara de nord.JPG [ 134.01 KiB | Viewed 19531 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 12 Oct 2010 20:33 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7777
Putini stiu ca prima locomotiva LDE2100 care a suferit modificarea suspensiei secundare, primind arcuri elicoidale (in locul celor in foi) a fost reincadrata in seria 65 (viteza maxima: 100 km/h). Urmatoarele locomotive modernizate astfel si-au pastrat incadrarea in seriile 60/62.

65-1248-7 apartine Depoului Bucuresti Calatori.


Attachments:
IMG_0912.jpg
IMG_0912.jpg [ 409.39 KiB | Viewed 18449 times ]
IMG_0915.jpg
IMG_0915.jpg [ 415.07 KiB | Viewed 18448 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 30 Jan 2011 13:22 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56085
Prezentare Sulzer.

Scan: O. Wileczelek.


Attachments:
060-DA-001.jpg
060-DA-001.jpg [ 555.46 KiB | Viewed 18085 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 30 Dec 2011 22:43 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7777
Se vede mai bine acum locomotiva de la Petrotel :shock:
Image


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 25 Aug 2012 21:41 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56085
Interior Sulzer 60-1661-2.



Attachments:
P1220617.jpg
P1220617.jpg [ 132.18 KiB | Viewed 15948 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 08 Jul 2013 17:39 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56085
O locomotiva in Craciunel, cu numar ciudat.


Attachments:
55-220.jpg
55-220.jpg [ 146.62 KiB | Viewed 15091 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 08 Jul 2013 22:54 
Offline

Joined: Wed 24 Oct 2007 21:27
Posts: 30
Numarul nu e ciudat e de la BDZ doar ca are stemele date jos. ceea ce inseamna ca ori au fost furate ori merge la reparat la Cluj sau s-ar putea sa fie vanduta la un operator privat din RO. :D


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 24 posts ] 

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group