Proiectul pt. reabilitarea caii de rulare a tramvaiului intra in linie dreapta. Iata materialele pt. sedinta Consiliului Local din 25.03.2008, asa cum sint ele prezentate aici:
http://www.primariaclujnapoca.ro/phcl/25-3-2008/2.aspx
ROMANIA
MUNICIPIUL CLUJ- NAPOCA
DIRECTIA TEHNICA
SERVICIUL INVESTITII
NR.42766/445/6.03.2008
REFERAT
privind modificarea Hotararii nr.399/2006
in sensul modificarii indicatorilor tehnico-economici pentru obiectivul de investitii:
Modernizare linie de tramvai si trame stradale aferente in municipiul Cluj-Napoca
Prin HOTARAREA CONSILIULUI LOCAL nr.399 / 23 mai 2006 a fost aprobat studiul de fezabilitate si proiectarea pentru obiectivul de investitii sus-mentionat, cu urmatorii principali indicatori tehnico-economici :
1. Valoarea totala a investitiei (fara TVA) 29.532.985 EURO
din care C + M26.693.215 EURO
2. Durata de realizare a investitiei 3 ani
3. Capacitati (in unitati fizice) 25,8 km cale simpla linie tramvai
246.500 mp strazi modernizate
4. Investitii specifice 1.144.690 EURO/km cale simpla, total
din care linie tramvai932.565 EURO/km cale simpla
5. Finantarea investitiei 75 % = 22.149.738 EURO (fara TVA) din FONDURI STRUCTURALE NERAMBURSABILE ALE UNIUNII EUROPENE 25 % = 7.383.247 EURO (fara TVA) din ALOCATII BUGETARE LOCALE
6. Esalonarea investitiei : Anul I = 6.476 ml cale simpla (cart.Manastur-pod Garibaldi)
Anul II = 7.640 ml cale simpla (Stadion-str.Caii Ferate)
Anul III = 11.654 ml cale simpla (pasaj c.f.str.Oasului-bd.Muncii)
7. Esalonarea finantarii :Anul I = 5.559.584 EURO surse U.E. + 1.853.195 EURO buget local
Anul II = 6.585.117 EURO surse U.E. + 2.195.039 EURO buget local
Anul III =10.005.037 EURO surse U.E. + 3.335.013 EURO buget local
Intrucat,
Alocarea financiara pentru Programul Operational Regional 2007-2013, program in cadrul caruia se doreste accesarea fondurilor necesare investitiei, este (orientativ) 85 % din Fondul European pentru Dezvoltare si 15 % cofinantare nationala ( din surse publice);
Se preconizeaza achizitia principalelor materiale din import necesare realizarii investitiei, printr-o procedura prealabila de licitatie deschisa, urmata de predarea acestora la montaj pe parcursul executiei, fapt ce a determinat reconsiderarea capitolelor de cheltuieli in cadrul devizului general al investitiei, fiind diminuat volumul de constructii-montaj in contul diferentei de structura ;
Elaborarea studiului de circulatie din municipiul Cluj-Napoca, a impus modificarea unor solutii constructive proiectate in zonele : nod OMEGA, nod CALVARIA din cartierul Manastur si pe SPLAIUL INDEPENDENTEI (intre pod Garibaldi si Opera Maghiara), intervenind lucrari suplimentare privind deviereatraseului liniei si retelei de contact tramvaie, devierea unor retele tehnico-edilitare, realizarea unui zid nou de sprijin pe mal drept Somes pentru extinderea tramei stradale rutiere si implicit consolidarea, respectiv protejarea fundatiilor a 8 stalpi metalici de inalta tensiune 110 KV, in conformitate cu avizele Comisiei Tehnice de Amenajare a Teritoriului si de Urbanism (nr.36859/8712/06.06.2007), Directiei Tehnice - Siguranta Circulatiei - Drumuri Urbane (nr.71090/31.08.2007) si Comisiei municipale de sistematizare a circulatiei rutiere si pietonale (nr.95552/21.11.2007) ;
Va rugam sa aprobati modificarea
PRINCIPALILOR INDICATORI TEHNICO-ECONOMICI AI INVESTITIEI, astfel :
1. Valoarea totala a investitiei (fara TVA) 33.350.000 EURO
din care C+M 22.726.543 EURO
2. Durata de realizare a investitiei 3 ani
3. Capacitati (in unitati fizice) 25,8 km cale simpla linie tramvai 246.500 mp strazi modernizate
1.250 ml zid sprijin
4. Investitii specifice 1.292.636 EURO/km cale simpla, total din care linie tramvai 952.255 EURO/km cale simpla
5. Finantarea investitiei 85 % = 28.347.500 EURO (fara TVA) din FONDURI STRUCTURALE NERAMBURSABILE ALE UNIUNII EUROPENE
15 % = 5.002.500 EURO (fara TVA) din
FONDURI PUBLICE BUGETARE
6. Esalonarea investitiei : Anul I = 6.476 ml cale simpla (cart.Manastur-pod Garibaldi)
Anul II = 7.640 ml cale simpla (Stadion-str.Caii Ferate)
Anul III =11.654 ml cale simpla (pasaj c.f.str.Oasului-bd.Muncii)
7. Esalonarea finantarii :Anul I = 6.625.030 EURO surse U.E. + 1.169.123 EURO surse buget
Anul II =11.133.745 EURO surse U.E. + 1.964.779 EURO surse buget
Anul III =10.588.725 EURO surse U.E. + 1.868.598 EURO surse buget
DIRECTOR,
SORIN APOSTU
SEF SERVICIU
DORU POPESCU
CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI CLUJ-NAPOCA
APROBAT
SECRETAR
AURORA TARMURE
HOTARARE
privind modificarea Hotararii nr.399/2006
in sensul modificarii indicatorilor tehnico-economici pentru obiectivul de investitii:
Modernizare linie de tramvai si trame stradale aferente in municipiul Cluj-Napoca
Consiliul local al municipiului Cluj-Napoca intrunit in sedinta ordinara,
Examinand proiectul de hotarare privind modificarea principalilor indicatiori tehnico- economici rezultati din studiul de fezabilitate elaborat pentru obiectivul de investitii Modernizare linie de tramvai si trame stradale aferente in municipiul Cluj-Napoca - proiect din initiativa primarului;
Analizand referatul nr.42766/445/6.03.2008 al Directiei tehnice prin care se propune modificarea principalilor indicatori tehnico- economici rezultati din studiul de fezabilitate elaborat pentru obiectivul de investitii Modernizare linie de tramvai si trame stradale aferente in municipiul Cluj-Napoca ;
Vazand avizul comisiei de specialitate;
Potrivit dispozitiunilor art. 36, 39 al.1 si 45 din Legea nr. 215/2001 a administratiei publice locale, republicata,
HOTARASTE:
Art.I - Se aproba modificarea art.1 din H.C.L.nr.399/2006 in sensul modificarii principalilor indicatori tehnico-economici rezultati din studiul de fezabilitate elaborat pentru obiectivul de investitii Modernizare linie de tramvai si trame stradale aferente in municipiul Cluj-Napoca, conform anexei care face parte integranta din prezenta hotarare.
Art.II - Cu ducerea la indeplinire a prevederilor hotararii se incredinteaza Directia tehnica si Directia economica
PRESEDINTE DE SEDINTA,
MINICIPIUL CLUJ- NAPOCA
DIRECTIA TEHNICA
Anexa la Hotarare
privind modificarea Hotararii nr.399/2006
in sensul modificarii indicatorilor tehnico-economici pentru obiectivul de investitii:
Modernizare linie de tramvai si trame stradale aferente in municipiul Cluj-Napoca
PRINCIPALILOR INDICATORI TEHNICO-ECONOMICI AI INVESTITIEI :
1. Valoarea totala a investitiei (fara TVA) 33.350.000 EURO
din care C+M 22.726.543 EURO
2. Durata de realizare a investitiei 3 ani
3. Capacitati (in unitati fizice) 25,8 km cale simpla linie tramvai
246.500 mp strazi modernizate
1.250 ml zid sprijin
4. Investitii specifice 1.292.636 EURO/km cale simpla, total
din care linie tramvai 952.255 EURO/km cale simpla
5. Finantarea investitiei85 % = 28.347.500 EURO (fara TVA) din
FONDURI STRUCTURALE NERAMBURSABILE ALE UNIUNII EUROPENE
15 % = 5.002.500 EURO (fara TVA) din
FONDURI PUBLICE BUGETARE
6. Esalonarea investitiei : Anul I = 6.476 ml cale simpla (cart.Manastur-pod Garibaldi)
Anul II = 7.640 ml cale simpla (Stadion-str.Caii Ferate)
Anul III =11.654 ml cale simpla (pasaj c.f.str.Oasului-bd.Muncii)
7. Esalonarea finantarii :Anul I = 6.625.030 EURO surse U.E. + 1.169.123 EURO surse buget
Anul II =11.133.745 EURO surse U.E. + 1.964.779 EURO surse buget
Anul III =10.588.725 EURO surse U.E. + 1.868.598 EURO surse buget
DIRECTOR,
SORIN APOSTU