TRANSIRA

Transportul public din Romania si din lume. Unicul forum cu informatii corecte, oficiale!
It is currently Tue 17 Sep 2019 12:10

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 196 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Next
Author Message
PostPosted: Sun 20 Apr 2008 22:57 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48427
Ce propuneri de hotariri ale consiliului local se mai primesc la Medias vedeti in atasament.

Mai devreme sau mai tirziu, adevarul iese la iveala.


Attachments:
apr_pct_16.pdf [190.25 KiB]
Downloaded 469 times
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 13 May 2008 13:43 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48427
Sa vedem ce spune si Institutia Prefectului-Judetul Sibiu.

O sa va tin la curent cu ceea ce se intimpla la Medias, tocmai pentru ca exista lege, ce trebuie s-o respectam cu totii. Aici e vorba de ban public risipit.

Vom reveni. Cu falsuri in acte publice!!


Attachments:
Plesea1.JPG
Plesea1.JPG [ 113.53 KiB | Viewed 20259 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 06 Sep 2008 12:13 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48427
In anul 2005 consilierul PSD Miron Neagu propunea Primariei amplasarea unor statii acoperite de autobuz si troleibuz.
In anul 2008 (sedinta ordinara a Consiliului Local Medias din 31.03.2008) Primaria pune in practica propunerea consilierului respectiv, chiar daca isi aroga meritul proiectului.


Attachments:
martie_pct_29.pdf [21.22 KiB]
Downloaded 334 times
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 06 Sep 2008 12:20 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48427
Interventia consilierului local PSD Silviu Sintea referitoare la amplasarea statiilor se afla in procesul verbal din atasament (pag. 24 -25).
Au fost aprobate propunerile sale.


Attachments:
proces verbal sedinta 31 martie 2008.doc [955.5 KiB]
Downloaded 322 times
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 01 Nov 2008 16:02 
Meditur are nevoie de credit

SIBIU STANDARD : Sibiu - 31 Octombrie 2008
Consilierii locali din Medias au aprobat angajarea unei linii de credit de catre societatea de transport public din oras, Meditur SA. Decizia a fost luata in cadrul ultimei sedinte din 27 octombrie. Societatea de transport a solicitat angajarea unei linii de credit de 250.000 de lei, bani necesari pentru "cheltuieli curente". Meditur a mai solicitat printr-o adresa inaintata Consiliului Local Medias in 16 octombrie, suplimentarea cu 300.000 de lei a bugetului alocat initial pentru investitii. Lista cu investitii a fost aprobata de consilierii locali la inceputul anului, odata cu Bugetul de Venituri si Cheltuieli al societatii. Meditur a devenit operator unic de transport in Medias in urma cu o saptamana, desi o hotarare in acest sens fusese luata inca din decembrie 2007. (L. P.)


http://www.sibiustandard.ro/19251/medit ... redit.html

Comentariu personal: Cam ciudat articolul asta, fara detalii despre ce anume vrea sa faca Meditur cu banii...


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 01 Nov 2008 16:07 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48427
E vorba despre achizitionarea a unor vechituri numite autobuze, de catre Meditur SA (PD-L SRL Medias), de la SC BMT Trans SRL Medias. Pe linga fondurile obtinute din imprumut, Meditur a mai solicitat Consiliului Local Medias inca 3 miliarde, folosite in acelasi scop. Asta dupa ce SC BMT Trans SRL a incasat bani frumosi in perioada ianuarie - noiembrie 2008, exploatind trasee fara nici un temei legal.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 01 Jan 2009 18:19 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48427
Rablele de la BMT Trans SRL au fost achizitionate printr-o "licitatie", vezi aici: http://www.dgmarket.ro/eproc/np-notice.do~2888576

"AUTOBUZE SECOND HAND DE TRANSPORT PERSOANE DINTRE CARE DOUA ARTICULATE, UNUL DE CAPACITATE MICA SI CINCI STANDARD"
Valoarea estimata fara TVA: intre 165000 si 180000 EUR.


Am scris ca Meditur nu dispunea de fondurile necesare si a trebuit sa se imprumute pentru a acoperi gura rapace a BMT Trans.

In alta ordine de idei, directorul general al Meditur SA, Gheorghe Roman a fost ales deputat PD-L in colegiul Medias, cu peste 50% din voturile valabil exprimate. Acelasi procent (in municipiul Medias) l-a inregistrat candidatul PD-L pt. Senatul Romaniei, dar si echipa primar/consilieri locali. La Medias s-a inregistrat un absenteism masiv la vot, voturile exprimate fiind cele ale structurilor de partid, deci puteai pune un lemn in loc de un om, pt. a candida aici pe listele PD-L. Acest model este unul nefericit si generalizat si la nivelul altor localitati (situatie similara la Constanta, pt. candidatii PSD).
Nu inseamna ca minimalizez efortul depus de echipa PD-L Medias. Dimpotriva, felicit echipa lor, pentru mobilizare, pentru strategie si pentru rezultate (politice). Iar deputatului Gheorghe Roman ii doresc sa aiba sanatate si sa invete sa se puna in slujba cetateanului si sa faca performanta in legislativul Romaniei. Pentru aceasta e nevoie de onestitate si de pregatire.

Ca sa existe si o bomboana pe coliva, in luna decembrie 2008 Meditur SA a achizitionat inca 3 autobuze articulate Volvo de la Omnibus Center Sibiu: http://www.dgmarket.ro/eproc/np-notice.do~3219911

"Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor: 176000 EUR"

Aceste autobuze, desi aspectuoase, nu au ce sa caute in Medias. Au capacitate prea mare de transport, fara a exista si cererea necesara.
In plus, e o bulibaseala de nedescris, pentru ca vezi autobuze pe traseul T2 (ce merg pe str. Milcov), autobuze fara indicativ de traseu ce merg unele pe str. Milcov, altele pe str. Vidraru, dar si autobuze ce au indicativul T2 dar merg pe str. Vidraru. T2 este traseul principal din Medias, de troleibuze, ce leaga cartierele Gura Cimpului si Vitrometan. Traseul exploatat ilegal de catre SC BMT Trans SRL lega aceleasi cartiere, dar pe str. Vidraru.

Aceste trei autobuze au circulat pe perioada sarbatorilor de iarna cu program normal. Goale, dupa cum era de asteptat. Lauda prosteasca si costisitoare.


Attachments:
Bern 285a.JPG
Bern 285a.JPG [ 315.45 KiB | Viewed 20817 times ]
286 Meditur.JPG
286 Meditur.JPG [ 253.49 KiB | Viewed 20816 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 15 May 2009 13:57 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48427
La finele anului trecut, Meditur s-a imprumutat cu 3 miliarde, 5 a dat primaria iar doua a avut Meditur (deci 10 miliarde) pentru a cumpara rablele SC BMT Trans SRL Medias.

SC Meditur SA Medias, datoare, a mai dat alte 3 miliarde (de unde? Cine i-a creditat, in conditiile in care ei au deja alt imprumut contractat?) pentru a cumpara alte 3 autobuze (Volvo B10M) aduse prin firma lui Stefan Braune / Otilia Man (cine sunt acestia, cautati cu Google).

Acum o saptamana a avut loc sedinta Consiliului de Administratie a SC Meditur SA, prilej cu care s-a prezentat bilantul contabil, constatandu-se "gaura". De aceea, abia acum apar articolele acestea in presa, nu pt. ca ar fi campanie electorala.

Deputatul Gheorghe Roman minte spunand ca el a acordat facilitati pensionarilor, elevilor, ca a pastrat tariful legitimatiilor de calatorie neschimbat. Are dreptate doar atunci cand afirma ca a infiintat trasee nerentabile.

Gratuitatile elevilor si pensionarilor pe mijloacele de transport in comun din Medias sunt suportate de catre Primarie, prin Hotarare a Consiliului Local (adica din buzunarul meu si a tuturor contribuabililor medieseni). In PLUS, din costul de 1,3 lei/calatorie, 0,3 lei/bilet sunt alocati tot de catre Primarie!!!!!

Curtea de Conturi are aceste date, o parte dintre ele fiind trimise la finele anului trecut. Insa, in cazul Meditur, cred ca e nevoie de mai mult decat de o Curte de Conturi.

Parcul de autobuze pestrit (gasesti vreo 10 marci diferite de autobuze!!!) atrage costuri suplimentare de intretinere/exploatare. Trasee nerentabile, altele neoptimizate, lucrari de investitii neterminate, la "supra-pret". Deci, o parte a "gaurii" de 5,5 miliarde lei.

Recititi acest topic de la inceput pentru a incerca sa va faceti o imagine a ceea ce a insemnat "manageriat" in perioada 2005-2008.

P.S. Viceprimarul Teodor Neamtu are aceeasi culoare portocalie cu cea a fostului director Meditur, actualmente deputat. Culoare majoritara in Consiliul Local.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 03 Jun 2009 09:33 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48427
In secolul XXI se mai circula si cu dube la Medias. Dubele au fost achizitionate in anul 2007 si circula IN TANDEM pe urmatoarele trasee:

Hula Veche - Clujului - Sibiului - str. Vidraru (dubleaza in proportie de 95% traseul de troleibuz T2)

Str. Gravorilor - Piata - Greweln (Stadionului)


Attachments:
10 mdt -Greweln.JPG
10 mdt -Greweln.JPG [ 87.11 KiB | Viewed 20052 times ]
11 mdt -Hula Veche.JPG
11 mdt -Hula Veche.JPG [ 79.32 KiB | Viewed 20052 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 08 Jun 2009 20:02 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48427
Emisiunea "Medias 120" din 5 iunie 2009 .

Realizator: Ligia Ghita. Invitati: Fanel Mendea -consilier local PSD si Silviu Sintea -presedintele Organizatiei Non-Guvernamentale "Transira".


Attachments:
Sintea, Mendea 05062009.JPG
Sintea, Mendea 05062009.JPG [ 47.48 KiB | Viewed 19961 times ]
Sintea, Mendea 05062009 a.JPG
Sintea, Mendea 05062009 a.JPG [ 48.91 KiB | Viewed 19961 times ]
Mendea 05062009.JPG
Mendea 05062009.JPG [ 47.95 KiB | Viewed 19961 times ]
Sintea 05062009.JPG
Sintea 05062009.JPG [ 43.29 KiB | Viewed 19963 times ]
Ghita 05062009.JPG
Ghita 05062009.JPG [ 47.58 KiB | Viewed 19962 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 21 Jun 2009 10:40 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48427
Emisiunea "Medias 120" din 7 mai 2009.

Realizator: Ligia Ghita. Invitat: Silviu Sintea -presedintele Organizatiei Non-Guvernamentale "Transira".



Attachments:
sintea2.JPG
sintea2.JPG [ 42.73 KiB | Viewed 19859 times ]
sintea1.JPG
sintea1.JPG [ 45.96 KiB | Viewed 19861 times ]
sintea3.JPG
sintea3.JPG [ 54.95 KiB | Viewed 19862 times ]
ligia-ghita.JPG
ligia-ghita.JPG [ 51.23 KiB | Viewed 19861 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 16 Dec 2009 21:03 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48427
Autobuz nou, a zacut in garaj mai mult de o jumatate de an pt. ca nu i s-a putut inlocui parbrizul spart. In Romania asta e o mare problema, nu se mai fabrica geamuri curbe nici la Buzau nici la Medias.
Intre timp, autobuzul a revenit la strada.


Attachments:
14 parbriz.JPG
14 parbriz.JPG [ 85.29 KiB | Viewed 19048 times ]
14 grdf.JPG
14 grdf.JPG [ 72.69 KiB | Viewed 19049 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 31 Jan 2010 13:45 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48427
"L10". Ce-o fi, oare?

-Traseul L10? Asa ceva nu exista.
-Traseul T10? Prin Hotararea CL Medias nu exista aprobate decat traseele notate T1-T7.
-Traseul 10? Da, traseul Gura Campului - Automecanica, in regim de cursa rapida.


Attachments:
L10.JPG
L10.JPG [ 396.16 KiB | Viewed 18862 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 08 Aug 2010 11:56 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48427
Traseul Megamarket Trident - Gura Campului a fost desfiintat. In locul lui a fost infiintat traseul Kaufland - Gura Campului (evident, fara Hotarare a Consiliului local). Trident a devenit un magazin putin vizitat iar Kaufland, deschis recent (situat in vecinatatea Trident), are un aflux mare de vizitatori.

Imi place cand un operator de transport este atent la modificarile din oras si vine in sprijinul publicului calator.


Attachments:
Kaufland 2.jpg
Kaufland 2.jpg [ 143.33 KiB | Viewed 17932 times ]
Kaufland 3.jpg
Kaufland 3.jpg [ 147.97 KiB | Viewed 17929 times ]
Kaufland 4.jpg
Kaufland 4.jpg [ 120.64 KiB | Viewed 17929 times ]
Kaufland 5.jpg
Kaufland 5.jpg [ 169.44 KiB | Viewed 17932 times ]
gca Kaufland.jpg
gca Kaufland.jpg [ 98.63 KiB | Viewed 17434 times ]
gca Kaufland 3.jpg
gca Kaufland 3.jpg [ 85.55 KiB | Viewed 17436 times ]
gca Kaufland 4.jpg
gca Kaufland 4.jpg [ 104.87 KiB | Viewed 17435 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 24 Jan 2011 14:02 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48427
Silviu Sintea wrote:
Parcul Meditur trebuia urgent innoit. Astfel, au fost achizitionate 5 autobuze si un microbuz. Insa, ghinion! Parcul pestrit al Meditur se imbogateste cu noi modele de autobuz.

Diletantismul este accentuat de faptul ca unele autobuze sunt folosite pe traseele de troleibuz.


Nr. anunt seap/Data publicare: 101466/07.06.2010
Nr. anunt atribuit seap/Data atribuire: 90765/06.09.2010
Denumire contract: Achizitie Autobuze Second Hand
Cod CPV 34121200-3; 34121100-2
Valoare estimata: 100.000 EUR
Cantitatea totala sau domeniul:
-1 buc. articulata cod CPV-3412100-3
-4 buc. standard cod CPV-3412100-2

http://www.e-achizitii.com/view_anunt.p ... unt=337997


Attachments:
-AUT.SECOND_HAND_2010.doc [2.74 MiB]
Downloaded 237 times
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 23 Apr 2011 12:20 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48427
Quote:
Doua troleibuze impodobite de copii pentru Pasti circula prin Medias.

Ziarul Rondul.


Attachments:
troleibuz_TPB 80.jpg
troleibuz_TPB 80.jpg [ 132.23 KiB | Viewed 17149 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 03 Aug 2011 15:22 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48427
Din cauza lucrarilor de modernizare a infrastructurii de apa si canalizare, o portiune a strazilor Vidraru si Blajului este inchisa circulatiei. Astfel nu mai circula troleibuze (doar unul singur, pe traseul T1) iar autobuzele deservesc cartierul Vitrometan pe urmatoarea ruta: sos. Sibiului - str. Ighisului - str. Barajului - str. Fantanele - str. Milcov - str. Blajului.

Cateva filmari de ieri si de azi:









Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 14 Aug 2011 21:58 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48427
Silviu Sintea wrote:
Datorita lucrarilor de modernizare a infrastructurii de apa si canalizare, o portiune a strazilor Vidraru si Blajului este inchisa circulatiei. Astfel nu mai circula troleibuze (doar unul singur, pe traseul T1) iar autobuzele deservesc cartierul Vitrometan pe urmatoarea ruta: sos. Sibiului - str. Ighisului - str. Barajului - str. Fantanele - str. Milcov - str. Blajului.


Si cateva fotografii de pe str. Fantanele. Strada fara trotuar, c-asa se poarta pe la Medias :twisted:


Attachments:
GBX-Fantanele.jpg
GBX-Fantanele.jpg [ 110.36 KiB | Viewed 16463 times ]
377 Fantanele-Calugareni-Milcov.jpg
377 Fantanele-Calugareni-Milcov.jpg [ 196.62 KiB | Viewed 16466 times ]
P1070627.jpg
P1070627.jpg [ 62.44 KiB | Viewed 15948 times ]
P1070628.jpg
P1070628.jpg [ 62.88 KiB | Viewed 15949 times ]
P1070629.jpg
P1070629.jpg [ 69.23 KiB | Viewed 15948 times ]
P1070604.jpg
P1070604.jpg [ 84.09 KiB | Viewed 15950 times ]
P1070637.jpg
P1070637.jpg [ 67.77 KiB | Viewed 15949 times ]
P1070603.JPG
P1070603.JPG [ 64.96 KiB | Viewed 15948 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 14 Aug 2011 22:01 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48427
Incepand cu data de vineri 12 august a.c. autobuzele dinspre Gura Campului intorc pe str. Calafat, in cartierul Vitrometan, cu statia de imbarcare pt. retur (spre centru) amplasata pe str. Blajului (langa magazinul Konsta Splendid).


Attachments:
15 MDT Blajului 14.08.11.jpg
15 MDT Blajului 14.08.11.jpg [ 193.6 KiB | Viewed 16448 times ]
15 MDT Blajului 14.08.11 a.jpg
15 MDT Blajului 14.08.11 a.jpg [ 202.5 KiB | Viewed 16448 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 15 Sep 2011 21:45 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48427
Codul de etica Meditur afisat in autobuzele si troleibuzele societatii.


Attachments:
Meditur cod de etica.jpg
Meditur cod de etica.jpg [ 174.71 KiB | Viewed 16579 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 23 Sep 2011 14:40 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48427
Troleibuze nu s-au mai achizitionat de multa vreme. Vad ca nu se opresc din a cumpara autobuze. Ce pot sa faca cu articulatele? Sa circule pe traseele troleibuzelor. Sa inlocuiasca Ikarus-urile achizitionate recent de catre fosta conducere (tot pedelista, din pacate) a Mediturului. Arunca astia bani grei, cu tupeu, fatis, fara vreun obstacol.

Ce autobuze vor? Cu motor Euro I (!!!) si fabricate dupa anul 1995 (!!!).

Nr anunt seap/Data publicare: 315697/21.09.2011
Autoritate contractanta: MEDITUR S.A.
Denumire contract: Furnizarea unui pachet de compus din urmatoarele mijloace de transport - 6 buc autobuze articulate - 2 buc autobuze turistice Cantitatea totala necesara: 8 buc.
Valoare estimata: 529.604 RON

www.e-achizitii.com


Attachments:
Documentatie_Completa_Licitatie_mijl.transport_2011[1].doc [363 KiB]
Downloaded 243 times
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 23 Sep 2011 15:13 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48427
Nr anunt seap/Data publicare: 129609/05.09.2011
Autoritate contractanta: MEDITUR S.A.
Denumire contract: SISTEM INTEGRAT DE TICKETING ELECTRONIC PENTRU TRANSPORTUL URBAN DE CALATORI IN MUNICIPIUL MEDIAS - 2011
Valoare estimata: 118.000 euro

http://www.e-achizitii.com


Attachments:
Documentatie_achizitie_sist._ticketing_Medias_2011.doc [1.13 MiB]
Downloaded 345 times
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 26 Sep 2011 20:44 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48427
Caietul de sarcini este, de fapt, un copy-paste penibil, al ofertelor Titan Trade, vizibile aici: http://www.titantrade.ro/produse-autobuze-6/

Au copiat aceeasi cretinitate, "autobuze turistice". Apoi, se doresc doua "autobuze turistice" cu motor Euro II, c-asa-i oferta. Autobuzele articulate trebuie sa aiba motor Euro I cu filtru de particule si an de fabricatie 1995 (asta-i oferta) "dupa anul 1995" se cere in caietul de sarcini (aici vor lua tzeapa!). Cum MAN-ul nu e Volvo, surprizele se vor tine in lant.

Aaa, cei din Meditur (sicofantii...) doresc si "kneeling". He, he!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 14 Oct 2011 13:44 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48427
Silviu Sintea wrote:
Nr anunt seap/Data publicare: 315697/21.09.2011
Autoritate contractanta: MEDITUR S.A.
Denumire contract: Furnizarea unui pachet de compus din urmatoarele mijloace de transport - 6 buc autobuze articulate - 2 buc autobuze turistice Cantitatea totala necesara: 8 buc.
Valoare estimata: 529.604 RON

http://www.e-achizitii.com

Caietul de sarcini este, de fapt, un copy-paste penibil, al ofertelor Titan Trade, vizibile aici: http://www.titantrade.ro/produse-autobuze-6/

Au copiat aceeasi cretinitate, "autobuze turistice". Apoi, se doresc doua "autobuze turistice" cu motor Euro II, c-asa-i oferta. Autobuzele articulate trebuie sa aiba motor Euro I cu filtru de particule si an de fabricatie 1995 (asta-i oferta) "dupa anul 1995" se cere in caietul de sarcini (aici vor lua tzeapa!). Cum MAN-ul nu e Volvo, surprizele se vor tine in lant.


Probabil ca si alte firme au fost interesate de oferta, insa doar una trebuia sa castige, dupa cum am amintit deja.

Pt. asta, au inlocuit o cerinta in caietul de sarcini: "autobuzele sa aiba minim 4 usi"!!!


Attachments:
raspuns_SEAP_clarificare_1_din_31.08.2011.doc [756.5 KiB]
Downloaded 197 times
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 25 Jan 2012 19:13 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48427
Desi s-a promis ca in anul 2011 se va extinde reteaua de troleibuz pe str. Stadionului, acest proiect nu s-a dus la indeplinire. Specific, la Medias, sa promiti si sa nu faci. Adica, sa minti.

Sursa document: www.primariamedias.ro


Attachments:
Brosura Mediasul in 2011.pdf [4.65 MiB]
Downloaded 182 times
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 25 Jan 2012 19:17 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48427
Silviu Sintea wrote:
Desi s-a promis ca in anul 2011 se va extinde reteaua de troleibuz pe str. Stadionului, acest proiect nu s-a dus la indeplinire. Specific, la Medias, sa promiti si sa nu faci. Adica, sa minti.

Sursa document: www.primariamedias.ro


In bugetul pt. anul 2012 se aloca Meditur suma de 100.000 lei pt. proiectul tehnic de extindere a retelei de troleibuze pe str. Stadionului - Uzina de Apa - Flowtex. Sa speram ca anul acesta se va reimprospata si parcul de troleibuze.


Attachments:
2012_ian_bug_primarie.pdf [1.79 MiB]
Downloaded 200 times
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 20 Feb 2012 19:15 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48427
Mediturul a renuntat la traseele interurbane Medias - Alma Dumbraveni si Medias - Buzd, nemaiavand astfel de trasee. Asta in timp ce se latra politicianeste despre extinderea traseelor Meditur in "zona metropolitana" (mi-au copiat doar titlul, nu si continutul proiectului) si cumpara autobuze din greu, pt. traseul interjudetean al fondurilor de partid.

http://www.adevarul.ro/locale/sibiu/Tra ... 5421.html#


Attachments:
Meditur-Transmixt.pdf [51.55 KiB]
Downloaded 133 times
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 29 Mar 2012 21:02 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48427
Silviu Sintea wrote:
Silviu Sintea wrote:
Desi s-a promis ca in anul 2011 se va extinde reteaua de troleibuz pe str. Stadionului, acest proiect nu s-a dus la indeplinire. Specific, la Medias, sa promiti si sa nu faci. Adica, sa minti.

Sursa document: www.primariamedias.ro


In bugetul pt. anul 2012 se aloca Meditur suma de 100.000 lei pt. proiectul tehnic de extindere a retelei de troleibuze pe str. Stadionului - Uzina de Apa - Flowtex. Sa speram ca anul acesta se va reimprospata si parcul de troleibuze.


Se doreste finalizarea in acest an a proiectului de extindere a retelei de troleibuz pe str. Stadionului. In atasament brosura "Mediasul in 2012" dar si Raportul primarului pt. anul 2011, preluate de aici: www.primariamedias.ro


Attachments:
Mediasul in 2012.pdf [4.29 MiB]
Downloaded 149 times
Raport primar 2011.pdf [1.08 MiB]
Downloaded 149 times
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 29 Mar 2012 21:05 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48427
Quote:
Modificare retea intersectie Str. Brancoveanu cu Ac. I. Moraru


Aceasta fraza apare in brosura "Mediasul in 2012". Fraza este de neinteles, deoarece reteaua de troleibuz de pe strazile Brancoveanu si Acad. I. Moraru NU MAI EXISTA, fiind desfiintata fara a exista Hotarare a Consiliului local. Am scris despre acest furt public la topicul "infrastructura de troleibuz".


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 30 Mar 2012 11:44 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48427
Strategia de dezvoltare a municipiului Medias 2008 - 2022, aprobata de Consiliul local -in atasament, preluata de pe www.primariamedias.ro

Extras:

-Extindere retea troleibuze pe str. Stadionului, str. Avram Iancu -zona de agrement Elesteu si in Ighisu Nou.


Attachments:
nov_pct_1.pdf [214.63 KiB]
Downloaded 211 times
Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 196 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group