Quote:
2 sunt albe
Probabil CJ 15 FNY si CJ 23 FNY
Quote:
al treilea e rosu
CJ 27 FNY. Acesta are o particularitate: are 4 "ciupercute":doua pe segmentul B, in partea din spate a acestuia, asa cum, de altfel, au majoritatea autobuzelor cu motorul in spate si alte doua, pe partea din spate a segmentului A. Este ca si cum autobuzul in cauza ar proveni din imbinarea a doua autobuze solo desi aproape ca nu imi vine sa cred ca nemtii sunt in stare de o asemenea barbarie gen URAC al anilor '60
Quote:
Un alt articulat e Setra SG 219 SL [daca nu ma insel], cel galben, cred ca e acelasi model urban ca si in cazul Setrelor cumparate de Alis
CJ 22 FNY. Galbenul acela e vopsea sau autocolant?
Quote:
Unul e alb-albastru, cred ca e NAW [nu sunt deloc sigur], model urban pe care nu l-am mai intalnit pana acum.
Are, cumva, aparate de aer conditionat atat pe segmentul A cat si pe segmentul B si 3 "ciupercute" in spatele aparatului de aer conditionat de pe segmentul B? Daca da, e CJ 24 FNY. Un alt element caracteristic pentru CJ 24 FNY este o bucata de tabla patrata deosebit de urata in partea din spate. Spatele autobuzului e la limita dintre interesant si hidos: stopurile sub luneta, dedesubt capacul (trapa) motorului iar jos de tot, acea bucata de tabla striata de forma patrata
Quote:
Al 6'lea articulat ar fi tot o Setra, alba, cu un 'capac' inestetic care nu imi dau seama la ce foloseste, dar da senzatia ca e vorba de un troleibuz. Autobuzul nu arata la fel de bine pe exterior ca restul articulatelor si cred ca nu are spatiu de stat in picioare [posibil din nou sa ma insel].
Daca are aparate de aer conditionat dispuse ca la MAN (unul pe segmentul A, unul pe B) este CJ 06 FNY (aparatele alea de aer conditionat arata mai degraba a aeroterme). Pe trapa motorului se fla un patrat in care sunt desenati doi copii, indiciu ca respectivul a fost autobuz de scoala