TTT (Transport-Travel-Tourism)

Silviu Sîntea's page
It is currently Thu 11 Apr 2024 00:15

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 697 posts ]  Go to page Previous  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 24  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Wed 11 Mar 2009 21:18 
Bulevard aerisit intre statiile Postavarului si Liviu Rebreanu.


Attachments:
DSC04787.JPG
DSC04787.JPG [ 69.42 KiB | Viewed 6993 times ]
DSC04786.JPG
DSC04786.JPG [ 67.58 KiB | Viewed 6993 times ]
DSC04788.JPG
DSC04788.JPG [ 78.23 KiB | Viewed 6994 times ]
DSC04792.JPG
DSC04792.JPG [ 73.27 KiB | Viewed 6993 times ]
DSC04795.JPG
DSC04795.JPG [ 67.26 KiB | Viewed 6993 times ]
DSC04802.JPG
DSC04802.JPG [ 68.04 KiB | Viewed 6993 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 11 Mar 2009 21:23 
Intersectia cu Liviu Rebreanu (artera prezentata tot in acest topic dupa Bd. 1 Decembrie 1918). O intersectie unde din orice directie se vine se poate merge in orice este nevoie. Macazele instalate aici sunt marca Hanning & Kahl.


Attachments:
DSC04813.JPG
DSC04813.JPG [ 71.14 KiB | Viewed 6988 times ]
DSC04815.JPG
DSC04815.JPG [ 74.51 KiB | Viewed 6989 times ]
DSC04816.JPG
DSC04816.JPG [ 66.65 KiB | Viewed 6988 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 11 Mar 2009 21:29 
Aceeasi intersectie, se vede si tramvaiul 23 mergand spre Faur Poarta 4. Si 2 vederi de sus cu zona de la Postavarului si intersectia cu Liviu Rebreanu.


Attachments:
DSC04819.JPG
DSC04819.JPG [ 60.99 KiB | Viewed 6983 times ]
DSC04820.JPG
DSC04820.JPG [ 63.13 KiB | Viewed 6982 times ]
1.jpg
1.jpg [ 60.65 KiB | Viewed 6985 times ]
2.jpg
2.jpg [ 52.81 KiB | Viewed 6983 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 11 Mar 2009 21:32 
Statia Liviu Rebreanu
Ultima statie inainte de capatul de la FAUR Poarta 4 pentru tramvaiele care intorc aici.


Attachments:
DSC04821.JPG
DSC04821.JPG [ 68.42 KiB | Viewed 7301 times ]
DSC04822.JPG
DSC04822.JPG [ 64.88 KiB | Viewed 7302 times ]
DSC04823.JPG
DSC04823.JPG [ 91.8 KiB | Viewed 7301 times ]
DSC04824.JPG
DSC04824.JPG [ 79.23 KiB | Viewed 7303 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 11 Mar 2009 22:24 
Statia FAUR Poarta 4
Din motive necunoscute RATB a scris pe placute traditionalul "OPRIRE", in dreptul capatului se afla statie pentru linia 40 la ora actuala si statia de urcare pentru linia 23 care intoarce in terminal.


Attachments:
DSC04839.JPG
DSC04839.JPG [ 72.23 KiB | Viewed 7268 times ]
DSC04835.JPG
DSC04835.JPG [ 71.24 KiB | Viewed 7268 times ]
DSC04836.JPG
DSC04836.JPG [ 77.55 KiB | Viewed 7268 times ]
DSC04840.JPG
DSC04840.JPG [ 68.26 KiB | Viewed 7269 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 11 Mar 2009 22:47 
Zona Tricodava


Attachments:
4029-041-11.03.2009a.JPG
4029-041-11.03.2009a.JPG [ 102.72 KiB | Viewed 8886 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 16 Mar 2009 18:09 
Au fost schimbate separatoarele de tramvai in zona Foisorul de Foc, tot cu modelul clasic.


Attachments:
DSC05225.JPG
DSC05225.JPG [ 62.66 KiB | Viewed 6782 times ]
DSC05226.JPG
DSC05226.JPG [ 50.29 KiB | Viewed 6782 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 23 Mar 2009 19:03 
Statia Barajul Rovinari
Dupa trecerea de terminalul de la Faur Poarta 4 se intra pe linie modernizata mai demult dar in stare buna. Bulevardul nu mai este atat de lat ca prima parte.


Attachments:
DSC05682.JPG
DSC05682.JPG [ 80.47 KiB | Viewed 7035 times ]
DSC05679.JPG
DSC05679.JPG [ 75.6 KiB | Viewed 7035 times ]
DSC05684.JPG
DSC05684.JPG [ 76.46 KiB | Viewed 7036 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 23 Mar 2009 19:08 
Statia Barajul Iezeru
Ultima statie inainte de Bulevardul Basarabia.
In utlima poza placuta statiei unde liniile care intra pe acest bulevard fac dreapta.


Attachments:
DSC05676.JPG
DSC05676.JPG [ 52.93 KiB | Viewed 7033 times ]
DSC05675.JPG
DSC05675.JPG [ 74.72 KiB | Viewed 7034 times ]
DSC05673.JPG
DSC05673.JPG [ 76.23 KiB | Viewed 7033 times ]
DSC05670.JPG
DSC05670.JPG [ 67.72 KiB | Viewed 7029 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 23 Mar 2009 19:24 
Bulevardul Liviu Rebreanu
Acesta este legatura dintre zona Camil Ressu si 1 Decembrie 1918 - FAUR Poarta 4 (prezentata mai sus). La ora actuala este tranzitat de liniile 19 si 23, pe acest tronson circuland in general tramvaie V3A-93, dar si V2A, V3A-93M FAUR. Mai nou pe linia 19 care trece pe acest bulevard gasim si tramvaie CH PPC.

Date tehnice:
Lungime: 2,8Km
Intersectii cu linie de tramvai: Bd. 1 Decembrie 1918, Camil Ressu
Numar de statii: 6
Terminale: Barajul Dunarii (autouze, troleibuz)
Tip de linie: pe dale cu sina otelul rosu, nemodernizata


Attachments:
ll.jpg
ll.jpg [ 195.26 KiB | Viewed 7021 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 23 Mar 2009 19:30 
Statia Liviu Rebreanu
Singura statie modernizata de pe acest tronson, modernizarea a avut loc cu ocazia lucrarilor la Bd. 1 Decembrie 1918.


Attachments:
DSC04845.JPG
DSC04845.JPG [ 62.72 KiB | Viewed 7020 times ]
DSC04846.JPG
DSC04846.JPG [ 84.82 KiB | Viewed 7020 times ]
DSC04847.JPG
DSC04847.JPG [ 87.73 KiB | Viewed 7019 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 23 Mar 2009 19:37 
Statia Barajul Dunarii
O statie cu peron doar pe un sens, peron pe care gasim un semn vechi unde inca mai apare linia 50 :o


Attachments:
DSC04850.JPG
DSC04850.JPG [ 96.14 KiB | Viewed 7016 times ]
DSC04851.JPG
DSC04851.JPG [ 84.95 KiB | Viewed 7017 times ]
DSC04857.JPG
DSC04857.JPG [ 77.52 KiB | Viewed 7016 times ]
DSC04859.JPG
DSC04859.JPG [ 227.63 KiB | Viewed 7017 times ]
DSC04863.JPG
DSC04863.JPG [ 82.07 KiB | Viewed 7018 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 23 Mar 2009 19:41 
Terminalul Barajul Dunarii
Aici intorc liniile 92, 253, 330, 335.


Attachments:
DSC04873.JPG
DSC04873.JPG [ 113.88 KiB | Viewed 7013 times ]
DSC04867.JPG
DSC04867.JPG [ 94.73 KiB | Viewed 7013 times ]
DSC04878.JPG
DSC04878.JPG [ 91.01 KiB | Viewed 7014 times ]
DSC04871.JPG
DSC04871.JPG [ 63.98 KiB | Viewed 7014 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 23 Mar 2009 19:45 
Vedere aerial a capatului si doua poze mai vechi realizate in 2006.


Attachments:
Untitled.jpg
Untitled.jpg [ 61.09 KiB | Viewed 7012 times ]
Capat Barajul Dunarii.JPG
Capat Barajul Dunarii.JPG [ 76.74 KiB | Viewed 7009 times ]
DSC04648.JPG
DSC04648.JPG [ 70.02 KiB | Viewed 7010 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 23 Mar 2009 19:57 
Statia Barajul Sadului


Attachments:
DSC04884.JPG
DSC04884.JPG [ 73.66 KiB | Viewed 7005 times ]
DSC05690.JPG
DSC05690.JPG [ 73.17 KiB | Viewed 7007 times ]
DSC04882.JPG
DSC04882.JPG [ 82.87 KiB | Viewed 7005 times ]
DSC04883.JPG
DSC04883.JPG [ 87.97 KiB | Viewed 7006 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 23 Mar 2009 20:01 
Statia Posta Titan
Intersectie cu Nicoae Grigorescu, aici se desparte linia 92 spre centru si sunt legaturi cu liniile 101, 102 si 311. Tot aici mai gasim si un indicator model vechi pentru statia sens Barajul Dunarii.


Attachments:
DSC04897.JPG
DSC04897.JPG [ 72.6 KiB | Viewed 7003 times ]
DSC05720.JPG
DSC05720.JPG [ 46.85 KiB | Viewed 7004 times ]
DSC04891.JPG
DSC04891.JPG [ 80.88 KiB | Viewed 7004 times ]
DSC05721.JPG
DSC05721.JPG [ 88.09 KiB | Viewed 7003 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 23 Mar 2009 20:50 
Statia Pod Lacuri
In zona parcului Titan


Attachments:
DSC05728.JPG
DSC05728.JPG [ 35.75 KiB | Viewed 6991 times ]
DSC05729.JPG
DSC05729.JPG [ 79.38 KiB | Viewed 6989 times ]
DSC05731.JPG
DSC05731.JPG [ 83.11 KiB | Viewed 6991 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 23 Mar 2009 20:52 
Statia Campia Libertatii
Ultima statie inainte de capatul bulevardului, intalnirea cu Camil Ressu.


Attachments:
DSC05733.JPG
DSC05733.JPG [ 43.38 KiB | Viewed 6987 times ]
DSC05736.JPG
DSC05736.JPG [ 68.2 KiB | Viewed 6986 times ]
DSC05740.JPG
DSC05740.JPG [ 86.24 KiB | Viewed 6987 times ]
DSC05744.JPG
DSC05744.JPG [ 70.53 KiB | Viewed 6986 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 23 Mar 2009 20:55 
In final sa vedem si ultima portiune inainte de intersectia cu Camil Ressu.


Attachments:
DSC05747.JPG
DSC05747.JPG [ 74.82 KiB | Viewed 6983 times ]
DSC05750.JPG
DSC05750.JPG [ 69.33 KiB | Viewed 6984 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 25 Mar 2009 20:46 
A inceput lucrul la schimbarea elementelor uzate pe aceasta linie in capatul de la Piata Presei. Toate curbele sunt in curs de schimbare.A fost adusa o unitate mobila de interventie unde sunt tiunte sculele necesare la aceasta lucrare.


Attachments:
DSC05948.JPG
DSC05948.JPG [ 109.42 KiB | Viewed 7333 times ]
DSC05951.JPG
DSC05951.JPG [ 56.17 KiB | Viewed 7334 times ]
DSC05952.JPG
DSC05952.JPG [ 53.07 KiB | Viewed 7333 times ]
DSC05953.JPG
DSC05953.JPG [ 83.98 KiB | Viewed 7330 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 25 Mar 2009 20:50 
Linia este indoita cu ajutorul unui dispozitiv special. De asemenea se vor modifica si peroanele unde este nevoie pentru a avea loc un tramvai mai lat :P .Se lucreaza doar noaptea.

Au fost puse limitari de viteza la 30kmh pe zonele - Pasaj Grant, Pasaj Lujerului, Pod Ciurel pana la schimarea sinei si a amortizoarelor din aceste zone, aceste limitari sunt obligatorii si de regula se respecta.


Attachments:
DSC05954.JPG
DSC05954.JPG [ 57.46 KiB | Viewed 7327 times ]
DSC05956.JPG
DSC05956.JPG [ 63.31 KiB | Viewed 7327 times ]
DSC05955.JPG
DSC05955.JPG [ 59.83 KiB | Viewed 7328 times ]
DSC05958.JPG
DSC05958.JPG [ 99.94 KiB | Viewed 7327 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 25 Mar 2009 21:09 
Offline

Joined: Sat 03 Nov 2007 11:13
Posts: 18
Location: Bucuresti, S6, Militari
Totusi linia nu pare uzata. Si totusi la Pod Ciurel, parca vara trecuta s-au schimbat sinele...


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 25 Mar 2009 21:10 
Este uzata linia in curbe, mai ales la ciurel unde a fost schimbata in 2007, uzurile apar din cauza ca se merge cu viteza in curbe pe aceasta linie.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 25 Mar 2009 21:22 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:30
Posts: 93
Location: Bucuresti
Marian Andrei wrote:
uzurile apar din cauza ca se merge cu viteza in curbe pe aceasta linie.


Se merge cu viteza la capat de linie? Sa fim seriosi..


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 25 Mar 2009 21:29 
Sa merge cu viteza peste limita normala, 30kmh in curbele din presei sau ghencea este exagerat de mult, cu atat intra anumiti vatmani. :roll:
Oricum si-au dat seama ca trebuie schimbate curbele, nu incarcate manual cum s-a incercat la un moment dat... :roll:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 26 Mar 2009 01:07 
Offline

Joined: Tue 04 Dec 2007 20:34
Posts: 63
Cam cat costa o masina de incarcat automat? Stiu ca exista asa ceva.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 26 Mar 2009 10:46 
Mda, pai daca 30km e viteza "normala", atunci pentru ce se mai numeste metrou usor? Si pentru ce s-au investit atita bani in linia asta daca doar dupa cativa ani incep sa repare din nou? Parca ziceau ceva de 20 ani cand au modernizat-o, vad ca nu sint nici 10 si deja au schimbat multe piese....Sunt curios ce vor face pe liniile betonate, cand se vor apuca de reparatii, probabil ca vor distruge din nou strazile.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 26 Mar 2009 11:35 
Da, abia astept sa se toceasca curba de pe Turda, atunci sa vezi distractie :twisted: , cum zicea cineva, vin direct cu dinamita :twisted: .

La curba de pe Ciurel inteleg, ca doar e foarte stransa, e si contrasina, dar pe Pasaj Grand nu mai inteleg, mai ales ca asta e o zona pe care s-ar fi putut circula cu 80km/h, nu limitat la 50. Sa nici nu-mi mai amintesc ca la Pasajul Lujerului nu se poate lua viteza pe coborare, mai ales ca urmeaza o linie dreapta destul de lunga, trebuie sa puna frana cand coboara, ca altfel depaseste 50 si intra franarea de urgenta, buna treaba.

Se intampla si la case mai mari, si in Franta am vazut un traseu de tramvai la care, dupa numai un an de exploatare, s-a spart sina in toate curbele, si au pus restrictii de 10km/h.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 26 Mar 2009 11:40 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
fantt wrote:
... atunci pentru ce se mai numeste metrou usor?

Da' unde ai vazut oficial ca s-ar numi metrou usor? Pe site-ul RATB apare in harta retelei de tramvai ca linie obisnuita. Are aprobare de circulatie din partea CGMB ca linie de tramvai. Are indicativ de linie de tramvai dat la rand. Are parc format din vagoane care circula si pe alte linii. Intra la nivel in toate intersectiile aglomerate. Are calea de rulare comuna cu carosabilul, intr-o proportie semnificativa. Peroanele sunt infime ca dimensiuni si nu faciliteaza eventuale transbordari. Aaa, starea infrastructurii e ceva mai buna decat pe alte linii - asta e adevarat.

Nemtii au toata reteaua de tramvai cel putin ca linia 41, si chiar mai buna, si nu o numesc metrou usor. E ca si chestia cu "trasee premium" din Sibiu, sau cu "Expresul H. Coanda". Poti sa dai din gura orice pana la urma. Daca si-a facut reclama un fost primar cu modernizarea (si asa discutabila calitativ) a unei linii de tramvai, numind-o propagandistic metrou usor, nu inseamna ca realitatea corespunde neaparat cu propaganda de la acel moment.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 26 Mar 2009 13:41 
Ar trebui sa schimbe si curba de la Ghencea/Brasov.

Ca o paranteza, nu inteleg de ce la modernizarile de linii nu s-a recurs la suprainltarea sinei exterioare curbei - pentru o mai buna inscriere a vagonului, o uzura mai redusa, confort mai mare pentru pasageri. Exceptiile sunt de regula curbele relativ largi: Ciurel, Turda, Vacaresti-Pod Mihai Bravu. Curbe schimbate/instalate relativ recent de EIELCC (Exploatarea Instalatiei Electrice Linii Cabluri si Cladiri) au proprietatea asta. Imi sar in minte curba din fata postei Vitan si curba din fata Bucuresti Mall.


Top
  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 697 posts ]  Go to page Previous  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 24  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group