Mda,
1. Gara de Nord este impinzita de afise cu reclama la trenul pentru Dragonul Rosu. Gara din Timisoara.
2.Daca nu este justificata oprirea trenurilor de calatori in gara Baneasa, cum se justifica mentinerea ei deschisa.De ce nu o inchid?
3. Daca nu ar fi mentionate pe undeva lucrarile viitoare la linia de Snagov Plajă, Vilcele - Rimnicu Vilcea si altele am putea spune ca ministerul nu are ,,strategii" de dezvoltare.
Sigur ca nu vom vedea niciodata linia de Vilcele in functiune.Eventual e un fel de supapa pentru bani la rectificarea bugetara.
4. De fapt la CFR nu mai avem h, hc, hcv, hcn,po, pu nimic
Avem statii cu vinzator de bilete, cele cu sistemul asta automat, avem statii in care IDM mai vinde bilete de tip vechi pentru statiile din jur, avem:
- halta fostul PO reprezenta de o tabla cu numele locului
- halte in curenta unde un casier vinde bilete , pentru destinatiile cele mai solicitate acolo unde e un trafic mai mare de calatori, de exemplu Stina de Vale.
- statii cu IDM nu vind deloc bilete(Timisoara Sud)
- statii cu trafic de marfa care implica manevrarea la linia de descarcare a unor vagoane au fost retrogradate la HM, au IDM si acari, vind bilete pentru statiile din jur si cea mai apropiata statie importanta, nu au sef de gara si sint coordonate de seful unei statii vecine sau apropiate (Timiseni HM)
- statii cu IDM fara acari sau cu 1 acar pentru ambele capete coordonate de seful unei statii vecine fie au trafic de marfa, fie folosesc pentru incrucisari sau treceri inainte( Sacosul Mic ,Padureni Timis).
Restul notatiilor h, hcv si mai stiu eu ce vedem in mersul trenurilor e o ramasita din copy -paste din alte vremuri, dupa cum unele trenuri nu sint trecute in toate tabelele care trebuie urmarite pentru a vedea parcursul.
5. Am vazut finalul unei emisiuni pe Antena 3 despre pasajul Basarab.
La urma astia s-au dus in Triajul Chitila si au mers cu un marfar pina la Jilava intr-o ora.LDE 60-1140-7 daca nu ma insel, problema era ca cica nu exista cine sa ia taurul de coarne sa gindeasca o modalitate de refatie si punere in valoare a liniilor feroviare care exista in zona si care nu ar mai implica exproprieri si alte prostii costul total estimat fiind de 300 milioane de euro, considerat mic pe linga miliardele vehiculate pentru rutier. Era un tip care a spus ca totusi se fac strategii , s-a facut si o harta cu aceste linii.