TTT (Transport-Travel-Tourism)

Silviu Sîntea's page
It is currently Thu 28 Mar 2024 19:35

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 715 posts ]  Go to page Previous  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Tue 31 Mar 2009 18:14 
O mare parte din depoul Berceni a fost rezervata pentru parcul rece de autobuze al RATB; autobuzele aduse aici sunt mare parte in stare de functionare si stau ca rezerve, la nevoie pot fi repuse in circulatie, o parte din Rocar aduse aici vor migra catre Alexandria pentru inlocuirea autobuzelor Iveco. A fost adusa o sectie speciala auto care va lucra in acest garaj.


Attachments:
berceni_761.jpg
berceni_761.jpg [ 75.02 KiB | Viewed 2535 times ]
DSC06470.JPG
DSC06470.JPG [ 77.7 KiB | Viewed 2535 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 01 May 2009 19:58 
Ikarus 415T cu stegulet de 1 mai 2009.


Attachments:
DSC07296.JPG
DSC07296.JPG [ 143.28 KiB | Viewed 13061 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 01 May 2009 20:16 
Cateva poze de interior cu acesta, realizate tot in 2006 cand acesta a stat o perioada in probe pe liniile dep Bujoreni.


Attachments:
23.06.2006 P.M.B.(Murgeanu)-40.jpg
23.06.2006 P.M.B.(Murgeanu)-40.jpg [ 198.72 KiB | Viewed 5701 times ]
23.06.2006 P.M.B.(Murgeanu)-41.jpg
23.06.2006 P.M.B.(Murgeanu)-41.jpg [ 197.09 KiB | Viewed 5701 times ]
23.06.2006 P.M.B.(Murgeanu)-42.jpg
23.06.2006 P.M.B.(Murgeanu)-42.jpg [ 196.97 KiB | Viewed 5703 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 01 May 2009 20:17 
Si in final cabina acestuia


Attachments:
23.06.2006 P.M.B.(Murgeanu)-43.jpg
23.06.2006 P.M.B.(Murgeanu)-43.jpg [ 218.43 KiB | Viewed 5699 times ]
23.06.2006 P.M.B.(Murgeanu)-44.jpg
23.06.2006 P.M.B.(Murgeanu)-44.jpg [ 215.26 KiB | Viewed 5700 times ]
23.06.2006 P.M.B.(Murgeanu)-45.jpg
23.06.2006 P.M.B.(Murgeanu)-45.jpg [ 209.14 KiB | Viewed 5701 times ]
23.06.2006 P.M.B.(Murgeanu)-46.jpg
23.06.2006 P.M.B.(Murgeanu)-46.jpg [ 205.4 KiB | Viewed 5699 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 01 May 2009 20:23 
Astra Bus Arad a castigat licitatia pentru cele 100 troleibuze, modelul adus este Irisbus Citelis cu echipamente produse de ICPE-SAERP Bucuresti. Troleibuzele au numere de parc intre 5301>5400 si au intrat in circulatie pe 17 februarie 2007 pe liniile 61, 69, 91.


Attachments:
5306-PROBE-24.JPG
5306-PROBE-24.JPG [ 81.68 KiB | Viewed 5697 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 06 May 2009 00:53 
Offline

Joined: Sun 22 Apr 2007 13:14
Posts: 197
Location: Bucuresti, Baneasa, Linii: 112,148,149,261,205
Marian Andrei wrote:
Deocamdata proiectul este in pauza, urmatoarea etapa este pana la Universitate si apoi Romana. Mai departe de Romana se pare ca nu se va mai face. Totusi nu exista un timeline al evolutiei acestei lucrari, cel putin anul acesta.

P.S. Acelasi lucru valabil si pentru licitatia de troleibuze, intai tramvaie.


Acum sigur, odata adus la Romana, exista deja infrastructura mai departe pentru Gara de Nord sau Bucurestii Noi pe actualele linii 79,86,87,97


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 06 May 2009 15:06 
Linia 86 va avea in curand traseul Gara de Nord - Stadionul National si va ramane cu 6 ture de la Depoul Vatra Luminoasa.
Oricum pe aceasta linie la ora actuala este jale cu intervalele, sunt 12 ture iar la ora normala raman doar 8. :evil:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 06 May 2009 15:11 
5399 ramane unul din cele mai bune Irisbusuri din Bucuresti, circuland la regim normal fara probleme. Din pacate 5400 mai mult sta, unul din titulari este in concediu iar celalalt prefera sa mearga pe Irisbusuri clasice pentru a nu mai intra in depou la schimb, 5400 este condus doar de titulari, la fel ca 5399.


Attachments:
DSC07210.JPG
DSC07210.JPG [ 216.21 KiB | Viewed 8650 times ]
DSC07509.JPG
DSC07509.JPG [ 197.17 KiB | Viewed 8650 times ]
DSC07512.JPG
DSC07512.JPG [ 161.42 KiB | Viewed 8651 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 06 May 2009 15:43 
5265 este in curs de RK la URAC, azi a fost pentru teste in depoul Berceni.
Pe langa acesta inca un Irisbus de la ITP, mereu vad trafic intens de troleibuze in zona Dristor. Din pacate tractate :(


Attachments:
DSC07503.JPG
DSC07503.JPG [ 188.61 KiB | Viewed 7272 times ]
DSC07505.JPG
DSC07505.JPG [ 196.1 KiB | Viewed 7273 times ]
DSC07508.JPG
DSC07508.JPG [ 210.22 KiB | Viewed 7273 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 16 Jun 2009 10:08 
Dupa executarea unor
3mil wrote:
lucrari de revizie la reteaua electrica de contact a troleibuzelor de pe Str. Resita si Str. Nitu Vasile, incepand cu ora 21.00, troleibuzele se vor retrage din circulatie [...]

au aparut niste urechiuse gen suspensie K+M la ultimul macaz de unire de la intersectia Nitu Vasile. Ceva in directia modernizarii retelei din zona?


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 16 Jun 2009 12:41 
In intersectia Nitu Vasile pentru a se monta retea noua trebuiesc schimbati in primul rand stalpii, reteaua noua este mai tensionata decat actuala retea, lucru care ar duce la nesiguranta rezistentei stalpilor.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 16 Jun 2009 16:52 
Reteaua e posibil sa fie mai tensionata dar atunci nu inteleg de ce nu au ancorat mai bine consolele. De exemplu la macazul convergent din Piata Sudului, unde consolele s-au cam lasat. Oricum se pare ca macazul acela a dat ceva batai de cap. Aparent problema o constituie incruncisarea cu inimi mobile fapt ce a cauzat parasiri repetate ale firului de catre randunici si izbirea puternica a restului constructiei, fiind evidente urmele unei innadiri a firului ca urmare a ruperii acestuia. Cel putin acum 3 saptamani dupa macaz firul avea o burta grosolana pe cateva deschideri. Intrebarea ramane asupra cauzelor parasirii retelei. Deficiente ale inimii mobile sau ale capetelor de captare (noi sau vechi)? Viteza nu ar trebui sa fie un argument intrucat cam acesta e scopul modernizarii retelei.
Cat despre posibila continuare a retelei de la Piata Romana spre Aviatorilor niciodata nu am inteles de ce se prefera aceasta varianta in locul electrificarii Caii Dorobantilor, unde existe cert un aflux important de calatori. In fond scopul electrificarii acestei rute ar trebui sa fie convertirea partiala a unor trasee de autobuz in trasee de troleibuz (nu mai are rost sa explicam de ce) si nu infiintarea de noi linii paralele. Oricum in varianta actuala nu se prea poate face asa ceva din doua mari motive - lipsa parcului de troleibuze - configuratia ciudata a buclei de intoarcere de la Piata Unirii, mult in afara legaturilor stabilite facil de oricare din autobuzele ce vin din Berceni. Oricum se mai poate adauga ca si dezavantaj portiunea nemodernizata de retea de pe Bd Metalurgiei, ce este amplasata pe deasupra parcarii (legiferate din banda 1 de circulatie) si care poate provoca in orice moment blocaje, nu neaparat ca urmare a parcarilor duble ci din cauza unei simple defectari a unui troleibuz a carui depasire poate fi imposibila in actuala configuratie.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 16 Jun 2009 19:48 
Revin cu o poza. A aparut si un traverseu nou gen K+M de pe stalpul cu macazul pana la cel din fata lui din scuar.

Plus au schimbat si patina de comanda pentru macazul pentru 74 (model fara sanie, gen separator) si au aparut si la acel macaz niste "urechiuse".


Attachments:
tb-net-nituvasile-20090616.jpg
tb-net-nituvasile-20090616.jpg [ 84.45 KiB | Viewed 8177 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 17 Jun 2009 20:28 
Se schimba macazele in intersectia Nitu Vasile, deja au aparut mai multe elemente noi. Totusi macazele vor fi o versiune mai low-cost a celor de la Big (buget mic).
Poze din sensul spre centru.


Attachments:
DSC00669.JPG
DSC00669.JPG [ 134.88 KiB | Viewed 8642 times ]
DSC00670.JPG
DSC00670.JPG [ 157.77 KiB | Viewed 8643 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 17 Jun 2009 20:32 
Sensul dinspre Big, aici deja a aparut o patina si semaforul.
Acest model de macaz va fi montat si in intersectiile din Drumul Taberei si Militari unde va incepe inlocuirea elementelor in 1-2 ani.


Attachments:
DSC00677.JPG
DSC00677.JPG [ 154.25 KiB | Viewed 8639 times ]
DSC00680.JPG
DSC00680.JPG [ 138.19 KiB | Viewed 8640 times ]
DSC00681.JPG
DSC00681.JPG [ 96.95 KiB | Viewed 8639 times ]
DSC00686.JPG
DSC00686.JPG [ 103.73 KiB | Viewed 8641 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 17 Jun 2009 20:34 
Tot pe reteaua din Berceni, au fost inlocuite separatoarele de pe Strada Resita cu un model nou.


Attachments:
DSC00705.JPG
DSC00705.JPG [ 288.85 KiB | Viewed 8635 times ]
DSC00709.JPG
DSC00709.JPG [ 283.53 KiB | Viewed 8635 times ]
DSC00714.JPG
DSC00714.JPG [ 271.45 KiB | Viewed 8636 times ]
DSC00721.JPG
DSC00721.JPG [ 277.19 KiB | Viewed 8635 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 18 Jun 2009 09:57 
A aparut macazul de bifurcatie 73/74. Este facut de ELEKTROLINE Praga.
Pare sa fie modelul asta: http://www.elektroline.cz/completes_det ... &grp_back=


P.S. Separatoarele din josul pozei de mai sus (sens stanga) sunt cumva cu diode (care sa permita accelerarea pe ele)?


Attachments:
tb-net-nituvasile-20090618.jpg
tb-net-nituvasile-20090618.jpg [ 76.67 KiB | Viewed 8561 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 18 Jun 2009 16:47 
Cateva detalii cu macazul in cauza, ar trebui sa ne obisnuim cu modelul, acesta se va monta in 8 intersectii din Drumul Taberei si Militari.


Attachments:
DSC00823.JPG
DSC00823.JPG [ 120.62 KiB | Viewed 8482 times ]
DSC00838.JPG
DSC00838.JPG [ 104.3 KiB | Viewed 8482 times ]
DSC00840.JPG
DSC00840.JPG [ 167.05 KiB | Viewed 8482 times ]
Top
  
 
PostPosted: Thu 18 Jun 2009 20:31 
Offline
User avatar

Joined: Mon 26 Jan 2009 14:28
Posts: 11
Location: Bucuresti, Berceni
iata cateva poze realizate de mine cu noul macaz vazand elementele sale de aproape.


Attachments:
DSC00715.JPG
DSC00715.JPG [ 201.7 KiB | Viewed 8426 times ]
DSC00717.JPG
DSC00717.JPG [ 187.63 KiB | Viewed 8425 times ]
DSC00711.JPG
DSC00711.JPG [ 214 KiB | Viewed 8427 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 19 Jun 2009 07:54 
Au montat si un macaz convergent simetric pentru intersectia 74/73+76+77. Viteza pe sub el a crescut simtitor (pentru majoritatea soferilor :wink:)


Attachments:
tb-net-nituvasile-20090619.jpg
tb-net-nituvasile-20090619.jpg [ 67.82 KiB | Viewed 8353 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 19 Jun 2009 20:23 
Separatoarele se pe Str Resita sunt modele diferite. Unul e clasic, cu izolare in timp ce celalalt mai mult ca sigur este cu diode, ceea ce inseamna ca nu mai e necesara decuplarea tractiunii la trecerea peste piesa de cale. Cu alte cuvinte se poate monta oriunde, inclusiv in zonele de demaraj la semafoare sau la plecarea din statii. Respectivul model ar trebui montat rapid in multe locuri din oras.
Referinte:
1.Catalog Elektroline
2. Prezentare tehnica pliant K+M (pag 17-19) (Trolleymotion)


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 20 Jun 2009 13:33 
Offline
User avatar

Joined: Mon 26 Jan 2009 14:28
Posts: 11
Location: Bucuresti, Berceni
La doua zile de la montare se cunoaste o imbunatatire simtitoare prin faptul ca viteza a crescut pe macaz


Attachments:
DSC00731.JPG
DSC00731.JPG [ 244.45 KiB | Viewed 8228 times ]
DSC00733.JPG
DSC00733.JPG [ 228.6 KiB | Viewed 8228 times ]
DSC00734.JPG
DSC00734.JPG [ 199.81 KiB | Viewed 8229 times ]
DSC00735.JPG
DSC00735.JPG [ 183.33 KiB | Viewed 8228 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Sat 20 Jun 2009 13:42 
Offline
User avatar

Joined: Mon 26 Jan 2009 14:28
Posts: 11
Location: Bucuresti, Berceni
Macazul de la Piata Sudului nu arata prea bine


Attachments:
DSC00738.JPG
DSC00738.JPG [ 209.48 KiB | Viewed 8223 times ]
DSC00740.JPG
DSC00740.JPG [ 242.29 KiB | Viewed 8225 times ]
DSC00736.JPG
DSC00736.JPG [ 205.34 KiB | Viewed 8223 times ]
DSC00737.JPG
DSC00737.JPG [ 225.6 KiB | Viewed 8223 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 21 Jun 2009 16:43 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56066
Mihai Bravu -28 septembrie 2008

5333, 5337, 5346, 5374


Attachments:
Bravu 5333.JPG
Bravu 5333.JPG [ 78.26 KiB | Viewed 9807 times ]
Bravu 5337.JPG
Bravu 5337.JPG [ 103.03 KiB | Viewed 9807 times ]
Bravu 5346.JPG
Bravu 5346.JPG [ 94.74 KiB | Viewed 9807 times ]
Bravu 5374.JPG
Bravu 5374.JPG [ 88.54 KiB | Viewed 9809 times ]
Bravu 5374 a.JPG
Bravu 5374 a.JPG [ 92.3 KiB | Viewed 9806 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 21 Jun 2009 16:46 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56066
Mihai Bravu - Baba Novac -28 septembrie 2008


Attachments:
Bravu -Baba Novac 2.JPG
Bravu -Baba Novac 2.JPG [ 85.56 KiB | Viewed 9804 times ]
Bravu -Baba Novac 3.JPG
Bravu -Baba Novac 3.JPG [ 88.54 KiB | Viewed 9804 times ]
Bravu -Baba Novac 4.JPG
Bravu -Baba Novac 4.JPG [ 93.56 KiB | Viewed 9805 times ]
Bravu -Baba Novac 5.JPG
Bravu -Baba Novac 5.JPG [ 98.55 KiB | Viewed 9806 times ]
Bravu -Baba Novac 6.JPG
Bravu -Baba Novac 6.JPG [ 50.37 KiB | Viewed 9806 times ]
Bravu -Baba Novac 7.JPG
Bravu -Baba Novac 7.JPG [ 84.01 KiB | Viewed 9804 times ]
Bravu -Baba Novac 8.JPG
Bravu -Baba Novac 8.JPG [ 87.28 KiB | Viewed 9806 times ]
Bravu -Baba Novac 9.JPG
Bravu -Baba Novac 9.JPG [ 101.51 KiB | Viewed 9806 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 21 Jun 2009 16:49 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56066
Bucur Obor -28 septembrie 2008

5188


Attachments:
Bucur Obor 5188.JPG
Bucur Obor 5188.JPG [ 111.33 KiB | Viewed 9806 times ]
Bucur Obor 5188 s.JPG
Bucur Obor 5188 s.JPG [ 102.62 KiB | Viewed 9805 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 21 Jun 2009 20:53 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56066
Bul. Carol I - Calea Mosilor -28 septembrie 2008

5155, 5157, 5176, 5178


Attachments:
Carol 5155.JPG
Carol 5155.JPG [ 91.44 KiB | Viewed 9775 times ]
Carol 5155 a.JPG
Carol 5155 a.JPG [ 84.59 KiB | Viewed 9773 times ]
Carol 5157.JPG
Carol 5157.JPG [ 96.59 KiB | Viewed 9772 times ]
Carol 5176.JPG
Carol 5176.JPG [ 87.35 KiB | Viewed 9773 times ]
Carol 5178.JPG
Carol 5178.JPG [ 96.94 KiB | Viewed 9774 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 21 Jun 2009 20:55 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56066
Bul. Carol I - Calea Mosilor -28 septembrie 2008.

5318, 5301, 5320, 5350


Attachments:
Carol 5318.JPG
Carol 5318.JPG [ 90.57 KiB | Viewed 9771 times ]
Carol 5318 a.JPG
Carol 5318 a.JPG [ 97.13 KiB | Viewed 9771 times ]
Carol 5301.JPG
Carol 5301.JPG [ 96.63 KiB | Viewed 9771 times ]
Carol 5320.JPG
Carol 5320.JPG [ 90.71 KiB | Viewed 9774 times ]
Carol 5350.JPG
Carol 5350.JPG [ 101.18 KiB | Viewed 9771 times ]
Carol 5350 a.JPG
Carol 5350 a.JPG [ 124.96 KiB | Viewed 9770 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 21 Jun 2009 20:56 
Si pentru ca tot se vorbea de stalpii ce trebuie inlocuiti, iata cum arata unul din cei doi stalpi de care e ancorat macazul de revenire din primele doua filmulete anterioare. Ar trebui inlocuit cat mai repede. Cateva bucati de beton desprinse din stalp stateau cuminti la baza sa.


Attachments:
Stalp Racovita Obregia.jpg
Stalp Racovita Obregia.jpg [ 95.26 KiB | Viewed 8825 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 21 Jun 2009 20:57 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56066
Bul. Carol I - Calea Mosilor -28 septembrie 2008.

5374, 5377, 5394, 5395


Attachments:
Carol 5374.JPG
Carol 5374.JPG [ 102.21 KiB | Viewed 10542 times ]
Carol 5377.JPG
Carol 5377.JPG [ 83.93 KiB | Viewed 10542 times ]
Carol 5394 s.JPG
Carol 5394 s.JPG [ 85.41 KiB | Viewed 10542 times ]
Carol 5395.JPG
Carol 5395.JPG [ 97.92 KiB | Viewed 10543 times ]
Carol 5395 a.JPG
Carol 5395 a.JPG [ 106.5 KiB | Viewed 10543 times ]
Carol -console.JPG
Carol -console.JPG [ 97.43 KiB | Viewed 10542 times ]
Carol -Mosilor.JPG
Carol -Mosilor.JPG [ 81.12 KiB | Viewed 10542 times ]
Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 715 posts ]  Go to page Previous  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group