Se lucreaza intens la infrastructura si lucrarile adiacente hidrotehnice - taluzari de maluri, aductiuni). Campina e terminata (din ce am vazut), linia si aparatele de cale sunt in curs de defintivare la Comarnic. Inspre Breaza se lucreaza la viitorul terasament, dupa care singurele lucrari vizibile sunt cele de innlocuire a liniei pe podete si atacarea unor noi pasaje de subtraversare la Sinaia si Busteni. pe firele inchise ca si in triajele garilor, buruianul e la el acasa; ca niciodata, vegetatia s-a dezvoltat mai mult decat trebuie.
Primele poze sunt facute prin geam pentru ca nu se deschidea (20-54 049 x ca nu mai stiu daca ultima cifra era 3 sau 5) - pe hol nu era deschis decat unul singur, restul erau intepenite, din revizie plecat asa, dupa cum se plangea si conductorul. La intoarcere a fost un vagon fara cusur (20-50, in P3006, tractat de loco a Softrans pana la Ploiesti)
Attachments: |

Campina.jpg [ 142.74 KiB | Viewed 8121 times ]
|

DSC09942.jpg [ 145.27 KiB | Viewed 8121 times ]
|

DSC09943.jpg [ 152.23 KiB | Viewed 8121 times ]
|

DSC09944.jpg [ 102.54 KiB | Viewed 8123 times ]
|

DSC09945.jpg [ 152.27 KiB | Viewed 8121 times ]
|

DSC09946.jpg [ 175.88 KiB | Viewed 8120 times ]
|

DSC09951.jpg [ 136.64 KiB | Viewed 8121 times ]
|

DSC09952.jpg [ 174.71 KiB | Viewed 8121 times ]
|
|