TRANSIRA

Despre transportul public din Romania si din lume
It is currently Mon 15 Oct 2018 19:15

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 214 posts ]  Go to page Previous  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Author Message
PostPosted: Mon 19 Mar 2018 10:44 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46433
Quote:
Două vagoane de tren s-au răsturnat pe un pod din municipiul Constanţa. Acestea făceau parte dintr-o garnitură feroviară de marfă.

Accidentul feroviar s-a întâmplat duminică 18 martie, la ora 12.00, pe podul IPMC, în municipiul Constanţa, aproape de sensul giratoriu de la Lidl şi Magazinul Ţăranilor Dobrogeni.

adevarul.ro


Attachments:
deraiere Constanta 0.png
deraiere Constanta 0.png [ 705.72 KiB | Viewed 160 times ]
deraiere Constanta 1.png
deraiere Constanta 1.png [ 521.99 KiB | Viewed 160 times ]
deraiere Constanta 2.png
deraiere Constanta 2.png [ 481.15 KiB | Viewed 160 times ]
deraiere Constanta 5.png
deraiere Constanta 5.png [ 466.81 KiB | Viewed 160 times ]
deraiere Constanta 6.png
deraiere Constanta 6.png [ 576.25 KiB | Viewed 160 times ]
deraiere Constanta 7.png
deraiere Constanta 7.png [ 693.76 KiB | Viewed 160 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Sun 12 Aug 2018 20:41 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46433
Quote:
Un tren cu 23 de vagoane cu biodiesel a deraiat azi dimineaţa pe magistrala 900 Caracal-Craiova, pe raza localităţii Cârcea, judeţul Dolj.

7 vagoane s-au răsturnat, iar unul a rămas rămas înclinat, agăţat de locomotivă, informează ISU Dolj.

Trenul, care avea în compunere 23 de vagoane, circula pe distanţa Slobozia Veche - Curtici. Locomotiva trenului a deraiat şi 6 vagoane din compunerea trenului 80315 aparţinând GFR s-au răsturnat în viaductul Cârcea, un pod fiind prăbușit acum la locul incidentului feroviar.


https://www.europafm.ro/un-tren-cu-23-d ... l-craiova/

https://www.digi24.ro/stiri/actualitate ... ata-979397


Attachments:
Accident feroviar DOLJ.jpg
Accident feroviar DOLJ.jpg [ 176.49 KiB | Viewed 94 times ]
Accident feroviar DOLJ 1.jpg
Accident feroviar DOLJ 1.jpg [ 199.04 KiB | Viewed 94 times ]
Accident feroviar DOLJ 2.jpg
Accident feroviar DOLJ 2.jpg [ 189.62 KiB | Viewed 94 times ]
Accident feroviar DOLJ 3.jpg
Accident feroviar DOLJ 3.jpg [ 111.76 KiB | Viewed 94 times ]
Accident feroviar DOLJ 4.jpg
Accident feroviar DOLJ 4.jpg [ 191.26 KiB | Viewed 94 times ]
Accident feroviar DOLJ 5.jpg
Accident feroviar DOLJ 5.jpg [ 178.15 KiB | Viewed 94 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 05 Sep 2018 08:13 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46433
București, 4 septembrie 2018

CFR SA a redeschis circulaţia pe Viaductul Cârcea

La ora 20.00 s-a redeschis firul II de pe Viaductul Cârcea, situat între staţiile Malu Mare - Banu Mărăcine, iar trenurile care asigură legătura pe magistrala Bucureşti - Craiova (şi retur) îşi vor relua circulaţia pe ruta directă Craiova - Caracal.

Lucrările din zona Viaductului Cârcea, având un grad ridicat de dificultate, au impus în primul rând analizarea tuturor soluţiilor identificate pentru desfăşurarea în condiţii de siguranţă a operaţiunilor de ridicare a locomotivei şi a vagonului, rămase suspendate pe firului I, soluţia finală fiind intervenţia cu o macara rutieră de mare tonaj (600 tone).

Până la ridicarea locomotivei şi a vagonului, în zona viaductului au fost necesare măsuri speciale de pregătire, personalul feroviar acţionând pentru îndepărtarea vagoanelor prăbuşite în râpă, construirea unui sistem provizoriu de susţinere a tablierului metalic pe care au rămas suspendate locomotiva şi vagonul, astfel încât să se evite prăbuşirea acestuia în timpul manevrelor de ridicare, iar pe o suprafaţă de aproximativ 1500 m.p. s-a construit platforma specială pentru fixarea macarelei rutiere de mare tonaj, care a fost asamblată pe module, la faţa locului, cu o altă macara rutieră, de 170 de tone.

Totodată, în paralel cu lucrările de intervenţie de pe firul I, pentru redeschiderea traficului pe un singur sens, s-a realizat şi expertiza tehnică a structurii viaductului pe firul II, în condiţiile în care tot traficul feroviar se va desfăşura în perioada următoare doar pe acest fir. De asemenea, personalul de specialitate al Sucursalei Regionale CF Craiova a executat pe firul II lucrări de verificare şi reparaţii la componentele infrastructurii feroviare, precum şi lucrări de ciuruire şi buraj mecanizat a pietrei sparte şi de înlocuire a cablurilor de dependenţă şi de alimentare pe ambele fire, între staţiile Malu Mare şi Banu Mărăcine.

Intervențiile cu macaraua de mare tonaj pentru coborârea tablierului, pe care au rămas suspendate locomotiva şi vagonul, se vor desfășura în a doua parte a zilei de mâine, în intervalul orar în care niciun tren nu tranzitează zona respectivă, astfel încât circulația feroviară să nu fie afectată.

Menționăm faptul că, o dată cu finalizarea intervenţiilor în zona Viaductului Cârcea şi restabilirea circulaţiei pe un sens, reprezentanţii CFR SA vor începe procedurile pentru scoaterea acestui obiectiv din programul de reparaţii în care era inclus, de identificare a sursei de finanţare pentru continuarea lucrărilor şi includerea obiectivului în programul de reparaţii de anul viitor.

Vă reamintim că în data de 12 august 2018, trenul operatorului privat de marfă Grup Feroviar Român (GFR) a deraiat pe firul I al Viaductului Cârcea, după ce mecanicul de locomotivă a depășit semnalul de circulație aflat pe culoarea roșie şi a intrat pe firul închis pentru lucrări.
CFR Infrastructura


Attachments:
40684582_2171219812912875_6677545256075919360_o.jpg
40684582_2171219812912875_6677545256075919360_o.jpg [ 283 KiB | Viewed 63 times ]
40875903_2171220199579503_1011945233249730560_o.jpg
40875903_2171220199579503_1011945233249730560_o.jpg [ 187.84 KiB | Viewed 63 times ]
40797544_2171219219579601_8480995430891520000_o.jpg
40797544_2171219219579601_8480995430891520000_o.jpg [ 195.03 KiB | Viewed 63 times ]
41151274_2171220396246150_2988136514514321408_o.jpg
41151274_2171220396246150_2988136514514321408_o.jpg [ 317.42 KiB | Viewed 63 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue 11 Sep 2018 10:39 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46433
Un tren interregio, care a plecat din Gara de Nord Bucureşti cu destinaţia Iaşi, a trecut cu viteză prin staţia Bârlad, fără să oprească. Abia după 200 de metri mecanicul a frânat. Oamenii care se aflau pe peron au fost bulversaţi, iar pasgerii aflaţi în garnitură au ajuns la destinaţie cu două ore întârziere.

Inițial s-a crezut că trenul a rămas fără frâne. De fapt, mecanicul pur și simplu a ratat gara din neatenție. A frânat abia după ce a văzut călătorii de pe peron, uimiți că trenul la care aveau bilete trece pe lângă ei fără să oprească.

După verificările preliminare, trenul şi-a reluat circulaţia, cu 116 minute de întârziere, în condiţii de siguranţă, în compunerea trenului Regio 6401, cu opriri în toate staţiile pe distanţa Bârlad - Iaşi pentru preluarea şi debarcarea pasagerilor.


https://www.digi24.ro/stiri/actualitate ... vul-993688


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 214 posts ]  Go to page Previous  1 ... 4, 5, 6, 7, 8

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group