TRANSIRA

Despre transportul public din Romania si din lume
It is currently Mon 20 Aug 2018 06:09

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 148 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5
Author Message
 Post subject: Re: Tramvaie TATRA YUG
PostPosted: Fri 25 May 2018 17:52 
Offline
User avatar

Joined: Sat 06 Jun 2009 22:57
Posts: 2260
Location: Bucureşti
Odessa

7007


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Tramvaie TATRA YUG
PostPosted: Fri 25 May 2018 17:55 
Offline
User avatar

Joined: Sat 06 Jun 2009 22:57
Posts: 2260
Location: Bucureşti
Odessa

7008


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Tramvaie TATRA YUG
PostPosted: Fri 25 May 2018 18:02 
Offline
User avatar

Joined: Sat 06 Jun 2009 22:57
Posts: 2260
Location: Bucureşti
Odessa

7009

În ultimele patru fotografii, în timpul RK-ului (martie 2018) și cu noua schemă de culoare (iunie 2018).


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Tramvaie TATRA YUG
PostPosted: Fri 25 May 2018 18:15 
Offline
User avatar

Joined: Sat 06 Jun 2009 22:57
Posts: 2260
Location: Bucureşti
Odessa

7010


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Tramvaie TATRA YUG
PostPosted: Fri 25 May 2018 18:24 
Offline
User avatar

Joined: Sat 06 Jun 2009 22:57
Posts: 2260
Location: Bucureşti
Odessa

7011


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Tramvaie TATRA YUG
PostPosted: Tue 29 May 2018 15:13 
Offline
User avatar

Joined: Sat 06 Jun 2009 22:57
Posts: 2260
Location: Bucureşti
Prototip TATRA YUG K1M8

În luna septembrie 2006, este prezentat la Dnepr prototipul unui tramvai biarticulat, compus din trei secțiuni, având-o pe cea din mijloc cu podeaua parțial coborâtă.
Are patru boghiuri, toate fiind motoare.

Au fost folosite, pentru secțiunile extreme, două corpuri de tramvai TATRA YUG K1 și anume cele cu numerele de fabricație 99058/2006 și 99059/2006.
Prima secțiune a suferit o modificare la caroserie, având ușa din față dintr-o singură foaie.
Ușile sunt culisante, spre exterior.

Caracteristici:
Dimensiuni de gabarit: lungime 30638 mm, lățime 2500 mm, înălțime inclusiv echipamente 3145 mm.
Ampatament 7500 + 7500 +7500 mm, consolă față 4069 mm, consolă spate 4069 mm. Ampatament boghiu 1900 mm.
Capacitate standard 287 pasageri, din care 235 în picioare și 52 pe scaune, în formula 2+1.
Masa netă totală 42000 kg.
Echipat cu 8 electromotoare de tracțiune (2 pe boghiu), având 8 x 46 kW = 368 kW, produse la uzinele ЭЛЕКТРОТЯЖМАШ ELEKTROTIAJMAȘ din Harkov.
Tensiune de alimentare standard 550 V.
Echipament de comandă și control tip TV3, import Cehia.
A fost echipat cu pantograf asimetric tip TL-13U.

Efectuează teste la Dnepr, fără pasageri, rămâne propietatea uzinei constructoare și nu va avea număr de parc.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Tramvaie TATRA YUG
PostPosted: Tue 29 May 2018 15:31 
Offline
User avatar

Joined: Sat 06 Jun 2009 22:57
Posts: 2260
Location: Bucureşti
Kiev

După patru ani de la prezentare, în luna octombrie 2010, prototipul tramvaiului TATRA YUG K1M8 este achiziționat de operatorul KIEVPASTRANS din Kiev.

Aici va căpăta numărul de parc 500.

După o perioadă de timp, pantograful asimetric tip TL-13U, va fi înlocuit cu pantograf simetric tip TATRA.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Tramvaie TATRA YUG
PostPosted: Tue 29 May 2018 15:38 
Offline
User avatar

Joined: Sat 06 Jun 2009 22:57
Posts: 2260
Location: Bucureşti
Kiev

La Kiev au mai fost livrate, în perioada 2011 - 2012, încă 3 tramvaie.

Acestea au ușile pliante, spre interior și ușa din față este normală.
Au fost livrate cu pantograf simetric tip TATRA.

501


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Tramvaie TATRA YUG
PostPosted: Tue 29 May 2018 15:41 
Offline
User avatar

Joined: Sat 06 Jun 2009 22:57
Posts: 2260
Location: Bucureşti
Kiev

502


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Tramvaie TATRA YUG
PostPosted: Tue 29 May 2018 15:43 
Offline
User avatar

Joined: Sat 06 Jun 2009 22:57
Posts: 2260
Location: Bucureşti
Kiev

503


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Tramvaie TATRA YUG
PostPosted: Wed 30 May 2018 11:56 
Offline
User avatar

Joined: Sat 06 Jun 2009 22:57
Posts: 2260
Location: Bucureşti
Proiect tramvai TATRA YUG K1T2

În cursul anului 2008, OOO TATRA YUG prezintă proiectul unui tramvai cu două articulații, compus din trei secțiuni, pe două boghiuri motoare, cu podeaua parțial coborâtă.
Datorită folosirii boghiurilor clasice, numai secțiunea suspendată ar fi avut podeaua total coborâtă, la o înălțime față de buza șinei de 360 mm.

Caracteristici:
Ecartament: 1524 mm, opțional 1435 mm.
Dimensiuni de gabarit: lungime 20600 mm, lățime 2500 mm, inălțime inclusiv echipamente 3300 mm.
Ampatament boghiu 1900 mm.
Capacitate 220 pasageri (conform GOST) / 160 psageri (conform ISO), din care 45 locuri pe scaune.
Masa netă totală 30000 kg.

Echipat cu 4 electromotoare de tracțiune (2 pe boghiu) asincrone, în curent alternativ, având 4 x 85 kW = 340 kW.
Tensiune de alimentare 550 / 600 V c.c.

A rămas în stadiul de proiect.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Tramvaie TATRA YUG
PostPosted: Wed 30 May 2018 12:12 
Offline
User avatar

Joined: Sat 06 Jun 2009 22:57
Posts: 2260
Location: Bucureşti
Proiect tramvai TATRA YUG K1T3

În cursul anului 2008, OOO TATRA YUG prezintă proiectul unui tramvai cu patru articulații, compus din cinci secțiuni, pe trei boghiuri motoare, cu podeaua parțial coborâtă.
Datorită folosirii boghiurilor clasice, numai cele două secțiuni suspendate ar fi avut podeaua total coborâtă, la o înălțime față de buza șinei de 360 mm.

Caracteristici:
Ecartament: 1524 mm, opțional 1435 mm.
Dimensiuni de gabarit: lungime 30000 mm, lățime 2500 mm, înălțime inclusiv echipamente 3300 mm.
Ampatament boghiu 1900 mm.
Capacitate 280 pasageri (conform GOST) / 200 pasageri (conform ISO), din care 70 locuri pe scaune.
Masa netă totală 58000 kg.

Echipat cu 6 electromotoare de tracțiune (2 pe boghiu) asincrone, în curent alternativ, având 6 x 85 kW = 510 kW.
Tensiune de alimentare 550 / 600 V c.c.

A rămas în stadiul de proiect.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Tramvaie TATRA YUG
PostPosted: Wed 06 Jun 2018 21:44 
Offline
User avatar

Joined: Sat 06 Jun 2009 22:57
Posts: 2260
Location: Bucureşti
TATRA YUG K1M

În cursul anului 2012, OOO TATRA YUG prezintă o variantă a tramvaiului TATRA YUG K1, cu podeaua parțial coborâtă, 37%, în partea mediană, între boghiuri. Noua variantă va primi denumirea TATRA YUG K1M.

Caracteristici:
Dimensiuni de gabarit: lungime 15638 mm; lungime inclusiv cuple 16738 mm, lățime 2500 mm, înălțime inclusiv echipamente 3145 mm.
Ampatament 7500 mm, consolă față 4069 mm, consolă spate 4069 mm. Ampatament boghiu 1900 mm.
Capacitate standard 161 pasageri, din care 131 în picioare și 30 pe scaune, în formula 2+1 și 1 loc pentru cărucior de copil sau cărucior pentru persoană cu handicap.
Masa netă totală 19600 kg.
Echipat cu 4 electromotoare de tracțiune (2 pe boghiu), având 4 x 46 kW = 184 kW, produse la ЭЛЕКТРОТЯЖМАШ ELEKTROTIAJMAȘ din Harkov.
Tensiune de alimentare standard 550 V.
Echipament de control și comandă tiristorizat tip TV3, import Cehia.
Pot fi livrate, la cererea beneficiarului, cu pantograf simetric tip TATRA, sau cu pantograf asimetric tip TL-13U.
Pot fi livrate, la cererea beneficiarului, cu uși pliante spre interior, din 4 foi, sau cu uși culisante spre exterior, din 2 foi.

Producția debutează în cursul anului 2012, primele exemplare fiind livrate la Kiev.

În perioada 2012 - 2016 au fost livrate 10 tramvaie TATRA YUG K1M în 3 orașe din Ukraina: Kiev, Mariupoli și Odessa.

Acest tip de tramvai este în programul de fabricație al uzinelor din Dnepr.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Tramvaie TATRA YUG
PostPosted: Wed 06 Jun 2018 21:51 
Offline
User avatar

Joined: Sat 06 Jun 2009 22:57
Posts: 2260
Location: Bucureşti
Kiev

La Kiev au fost livrate 8 tramvaie, 3 tramvaie în anul 2012 și 5 tramvaie în anul 2015.

341


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Tramvaie TATRA YUG
PostPosted: Wed 06 Jun 2018 21:53 
Offline
User avatar

Joined: Sat 06 Jun 2009 22:57
Posts: 2260
Location: Bucureşti
Kiev

342


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Tramvaie TATRA YUG
PostPosted: Wed 06 Jun 2018 21:55 
Offline
User avatar

Joined: Sat 06 Jun 2009 22:57
Posts: 2260
Location: Bucureşti
Kiev

343


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Tramvaie TATRA YUG
PostPosted: Thu 07 Jun 2018 00:07 
Offline
User avatar

Joined: Sat 06 Jun 2009 22:57
Posts: 2260
Location: Bucureşti
Kiev

351


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Tramvaie TATRA YUG
PostPosted: Thu 07 Jun 2018 00:08 
Offline
User avatar

Joined: Sat 06 Jun 2009 22:57
Posts: 2260
Location: Bucureşti
Kiev

352


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Tramvaie TATRA YUG
PostPosted: Thu 07 Jun 2018 00:10 
Offline
User avatar

Joined: Sat 06 Jun 2009 22:57
Posts: 2260
Location: Bucureşti
Kiev

353


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Tramvaie TATRA YUG
PostPosted: Thu 07 Jun 2018 00:12 
Offline
User avatar

Joined: Sat 06 Jun 2009 22:57
Posts: 2260
Location: Bucureşti
Kiev

354


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Tramvaie TATRA YUG
PostPosted: Thu 07 Jun 2018 00:15 
Offline
User avatar

Joined: Sat 06 Jun 2009 22:57
Posts: 2260
Location: Bucureşti
Kiev

355


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Tramvaie TATRA YUG
PostPosted: Thu 07 Jun 2018 12:51 
Offline
User avatar

Joined: Sat 06 Jun 2009 22:57
Posts: 2260
Location: Bucureşti
Proiect tramvai TATRA YUG K1M6

În cursul anului 2015, OOO TATRA YUG prezintă proiectul unui tramvai compus din trei module, pe trei boghiuri, cu podeaua parțial coborâtă, 70%.
Denumirea ar trebui să fie TATRA YUG K1M6.

Lungimea circa 26,5 - 27,0 m, două boghiuri motoare pe modulele extreme și un boghiu purtător pe modulul median.

Proiectul nu prinde viață, fiind abandonat pe moment.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Tramvaie TATRA YUG
PostPosted: Thu 07 Jun 2018 13:19 
Offline
User avatar

Joined: Sat 06 Jun 2009 22:57
Posts: 2260
Location: Bucureşti
Tramvai TATRA YUG K1M6

După aproximativ doi ani, proiectul descris anterior este reluat și va deveni realitate în primăvara anului 2017.
Va avea aceeași denumire, TATRA YUG K1M6.

Tramvaiul este constituit din trei module, cu podeaua parțial coborâtă, 70%.
Boghiurile modulelor extreme sunt motoare, în dreptul lor podeaua fiind la înățime clasică.
Boghiul modulului median este liber, podeaua fiind coborâtă.

Caracteristici:
Dimensiuni de gabarit: lungime 26800 mm; lățime 2500 mm; înălțime inclusiv echipamente 3500 mm.
Ampatament 8840 + 8840 mm; consolă față 4560 mm; consolă spate 4560 mm. Ampatament boghiu 1900 mm.
Echipat cu 4 electromotoare de tracțiune asincrone în ccurent alternativ (2 pe boghiu), având 4 x 85 kW = 340 kW.
Tensiune de alimentare standard 550 V.

Tramvaiul este prezentat în aprilie 2017 în incinta uzinei producătoare.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Tramvaie TATRA YUG
PostPosted: Thu 07 Jun 2018 13:24 
Offline
User avatar

Joined: Sat 06 Jun 2009 22:57
Posts: 2260
Location: Bucureşti
Kamenskoe

TATRA YUG K1M6

În septembrie 2017 tramvaiul va ajunge la Kamenskoe.
Nu are număr de parc.

Aici, timp de o jumătate de an, va fi supus la teste, fără pasageri.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Tramvaie TATRA YUG
PostPosted: Thu 07 Jun 2018 13:29 
Offline
User avatar

Joined: Sat 06 Jun 2009 22:57
Posts: 2260
Location: Bucureşti
Dnepr

TATRA YUG K1M6

În aprilie 2018 tramvaiul se întoarce la Dnepr, la uzina mamă.

Va efectua câteva ieșiri pe trasee, fără pasageri.

Nu are număr de parc.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Tramvaie TATRA YUG
PostPosted: Thu 07 Jun 2018 13:37 
Offline
User avatar

Joined: Sat 06 Jun 2009 22:57
Posts: 2260
Location: Bucureşti
Kiev

TATRA YUG K1M6

În luna mai 2018 tramvaiul este trimis la Kiev.

Aici va începe efectuarea testelor pentru a obține certificarea autorității feroviare din Ukraina și cale liberă pentru construcția în serie.
Operatorul KIEVPASTRANS și-a exprimat deja dorința de a achiziționa astfel de tramvaie.

La ora actuală, testele se efectuează fără pasageri.

Nu are număr de parc.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Tramvaie TATRA YUG
PostPosted: Thu 07 Jun 2018 17:28 
Offline
User avatar

Joined: Sat 06 Jun 2009 22:57
Posts: 2260
Location: Bucureşti
Tramvaie TATRA YUG pentru Alexandria - Egipt.

La începutul anului 2017, Autoritatea pentru Transport Pasageri din Alexandria - Egipt, a decis, în urma unei lungi licitații, acceptarea producătorului OOO TATRA YUG pentru livrarea unui număr de 15 tramvaie.
Marii perdanți, în ultima fază a licitației, au fost concernul STADLER și producătorul chinez CRRC.
Rețeaua de tramvai din Alexandria este cel mai vechi sistem de transport public de acest fel de pe continentul african și una dintre cele mai vechi din lume.
Rețeaua de tramvai din Alexandria are o lungime de 32 km.
Tramvaiele vor fi construite în conformitate cu toate cerințele de transport din Alexandria și cu noile tehnologii existente în acest moment, pentru a satisface exploatarea lor în condiții dificile, inclusiv climatice.
Tramvaiele urmează a fi livrate până la sfârșitul anului 2019.
Ceremonia de semnare a contractului a avut loc pe data de 6 februarie 2017, în prezența Guvernatorului Alexandriei, Reda Farhat și a Ambasadorului Ukrainei în Republica Arabă Egipt, Ghenadii Latia.

Tramvaiele vor fi unidirecționale, din două secțiuni articulate, pe trei boghiuri, din care două motoare, podeaua va fi standard și vor avea o lungime de 22000 mm.
De asemenea, ecartamentul este standard, 1435 mm.

Sursă și foto: cfts.org.ua.

O complectare off-topic despre Alexandria.

Anul trecut, 2017, Autoritatea pentru Transport Pasageri din Alexandria - Egipt, a achiziționat 56 tramvaie articulate TATRA KT4DM ex BVG Berlin.
În aceste zile, primele două tramvaie TATRA T6A2M ex BVG Berlin sunt în drum spre Hamburg, de unde vor pleca, pe calea apei, spre Alexandria.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Tramvaie TATRA YUG
PostPosted: Mon 13 Aug 2018 00:05 
Offline
User avatar

Joined: Sat 25 Mar 2017 14:31
Posts: 25
Location: Oradea , Leeds (UK)
Interesant ca in secolul XXI s-au mai produs/se mai produc tramvaie cu podeaua inalta pe toata lungimea si cu trepte , chiar daca sunt pentru tari ca si Ucraina.
De ce unele tramvaie Tatra YUG K1 au usile clasice Tatra din 4 foi , iar altele au usi culisante?


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 148 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group