Citat din Jurnalul Feroviar nr.3/2001:
Quote:
O masura adoptata si de alte administratii feroviare si care a avut un real succes reparatia generala cu reconstructie (REC) a fost luata si de conducerea CFR Calatori (240 de vagoane pana in prezent in exploatare). In vederea extinderii acestui program si la vagoanele care asigura garnituri de scurt parcurs, pot fi cuprinse vagoanele din urmatoarele serii: vagoane etajate seria 26-26 (184 de bucati) care au o carcasa in stare buna si pentru care deja s-a demarat construirea prototipului la REMAR SA Pascani; cupluri etajate (65 de vagoane din seria 1617 si 391 de vagoane din seria 2617) la care se pot efectua modernizari de mai mica amploare in vederea mentinerii lor in circulatie in conditii civilizate pe rutele unde se inregistreaza un mare procent de vandalizari.
De aici rezulta ca in acel an, erau functionale 184 de vagoane 26-26 (desi, realmente au fost importate peste 200 de vagoane!) si 114 TE-uri (cel mai mare numar descoperit pana azi fiind 130).