TTT (Transport-Travel-Tourism)

Silviu Sîntea's page
It is currently Tue 19 Mar 2024 12:27

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 97 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4  Next
Author Message
 Post subject: Re: Stiri Romania
PostPosted: Thu 01 Oct 2015 17:44 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56070
Consilierul judeţean PSD Neculai Bosancu a anunţat marţi că linia de cale ferată dintre Suceava şi Putna ar putea fi redeschisă în totalitate traficului feroviar de persoane.

Bonsancu a declarat în plenul Consiliului Judeţean că a discutat despre redeschiderea acestei linii cu directorul general adjunct al CFR Călători, precizând că „este posibil ca această linie să fie redeschisă”. Reamintim că treburile de la Suceava şi până la Putna aui fost anulate în anul 2012, iar de atunci acestea circulă doar de la Suceava şi până la Dorneşti.

Neculai Bosancu a precizat că din discuţiile cu reprezentanţii conducerii CFR Călători, aceştia au anunţat că există posibilitatea asigurării garniturii de tren şi a locomotivelor pentru acest traseu. „ S-a stabilit că se poate realiza acest vis al călătorilor şi al unor primari”, a spus Bosancu.

El a arătat că deja s-a dispus verificarea stării tehnice a căii ferate de la Dorneşti la Putna, în condiţiile în care se estimează că viteza cu care ar putea circula trenurile în momentul de faţă ar fi de doar 30 km/h. „Asta ar însemna că nu vom avea călători deoarece microbuzele maxi-taxi şi celelalte mijloace de transport pot asigura condiţii mult mai convenabile şi mai atractive pentru călători în momentul de faţă. În 30 de zile vom şti exact data când se va putea relua traficul şi cum se va putea face. Acum nu putem şti deoarece problema este foarte veche şi sunt necesare unele verificări ale infrastructurii”, a explicat consilierul judeţean sucevean. Bosancu a arătat că în acelaşi timp s-a solicitat şi o estimare a costurilor pentru readucerea în parametrii normali de circulaţie a tronsonului de cale ferată de la Dorneşti la Putna.

El a declarat că în discuţiile cu directorul adjunct al CFR Călători s-a pus în discuţie introducerea unui pachet minim social, ceea ar putea permite compensarea diferenţelor dintre costuri şi venituri de la bugetul de stat, astferl încât aceste diferenţe să nu mai fie suportate de către Consiliul Judeţean sau de către primăriile de pe acest traseu.
Neculai Bosancu a subliniat faptul că pentru ca aceste demersuri în vederea redeschiderii traseului de la Suceava la Putna ar fi nevoie şi de „anumite presiuni” din rândul opiniei publice, cum ar fi strângerea de semnături de la cei care îşi doresc acest lucru.


https://svnews.ro/linia-de-cale-ferata- ... ate/62760/


Attachments:
Putna.jpg
Putna.jpg [ 60.71 KiB | Viewed 13242 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Stiri Romania
PostPosted: Tue 06 Oct 2015 06:28 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56070
Începând de astăzi 5 octombrie 2015, CFR Călători revine și pe ruta Alexandria - Zimnicea, după ce, urmare a numeroaselor solicitări și demersuri din partea cetățenilor și a autorităților locale, a reluat în acest an circulația pe alte 5 rute: Târgoviște – Pietroșița, Timișoara Nord – Jimbolia, Târgu Neamț – Pașcani, Sighișoara – Odorhei și Remetea Mică - Timişoara Nord.

Patru trenuri vor parcurge distanța Alexandria – Zimnicea și retur în aproximativ o oră şi vor deservi locuitorii tuturor localităţilor din parcurs (Zimnicea, Soimu, Pauleasa, Smardioasa, Branceni și Tiganesti), asigurându-le astfel legătura cu Bucureștiul, prin Roșiori, și cu alte localități de pe harta feroviară a județelor Teleorman, Olt și Dolj. Acestea vor circula în regim Regio, un bilet clasa a 2-a costă 7 lei, un abonament lunar cu număr nelimitat de călătorii 147 lei, iar pentru elevi și studenți abonamentul lunar este 73,5 lei, aceștia beneficiind de 75% reducere din valoarea tarifului integral de transport.

În plus trenul Regio 9370, Alexandria (pl.19.08) – Roșiori Nord (sos.20.06), va circula zilnic, iar trenurile Regio 11223 si 11224, Roșiori Nord – Alexandria - Zimnicea și retur vor înlocui între Roșiori Nord și Alexandria trenurile Regio 9367 și 9368.

CFR Călători mulțumește tuturor celor care prin faptul că își vor cumpără bilete de tren sau abonamente vor contribui nemijlocit la menținerea acestor trenuri în circulație.

Înainte de călătorie, recomandăm tuturor pasagerilor să se asigure că au achiziționat bilet pentru evitarea taxării suplimentare în tren și/sau suportarea costurilor amenzii conform reglementărilor în vigoare. În punctele de oprire : Zimnicea, Soimu, Pauleasa, Smardioasa, Branceni si Tiganesti, unde CFR Călători nu are case de bilete, călătorii au obligaţia de a-şi procura biletele de la conductorul de tren, care va aplica tariful de la casa de bilete.


www.cfrcalatori.ro/22079


Attachments:
Alexandria - Zimnicea.jpg
Alexandria - Zimnicea.jpg [ 43.84 KiB | Viewed 13179 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Stiri Romania
PostPosted: Tue 06 Oct 2015 17:24 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56070
Miercuri, 7 octombrie a.c., CFR Călători reia circulația trenurilor pe ruta Caracal - Corabia, beneficiarii direcți fiind navetiștii - elevi, studenți și persoane al căror loc de muncă depinde de legătura cu localitățile limitrofe.

Prin această decizie, CFR Călători răspunde numeroaselor solicitărilor sosite din partea cetățenilor și a autorităților locale, asigurând astfel conectarea locuitorilor din zonă cu orașe importante din țară precum București, Craiova, Slatina, Roșiori și cu alte localități de pe harta feroviară a județelor Olt, Teleorman, Vâlcea și Dolj.

Operatorul naţional feroviar de pasageri, cu susținere din partea Statului român, oferă un serviciu public social care se adresează tuturor categoriilor de cetățeni, indiferent de venitul acestora și locul/domiciliul în care se află la un moment dat pe teritoriul României. CFR Călători își îndeplinește astfel angajamentul față de societate, fiind un garant al libertății și al dreptului la mobilitate pentru toate categoriile de cetățeni.

Șase trenuri vor parcurge distanța Caracal – Corabia și retur în aprox. o oră şi vor deservi locuitorii tuturor localităţilor din parcurs (Corabia, Vișina Veche, Vișina, Studina, Studinița, Frăsinet, Deveselu, Grupa Tehnică Caracal și Canton 239+700). Acestea vor circula în regim Regio, accesibile din punct de vedere al prețului de achiziție al biletelor de călătorie. Un bilet clasa a 2-a costă 7 lei, un abonament lunar cu număr nelimitat de călătorii 147 lei, iar pentru elevi și studenți un abonament lunar costă 73,5 lei, aceștia beneficiind de 75 % reducere din tariful inițial de transport.

În plus, trenurile R 9400 / R 9409 în relația Piatra Olt – Caracal și retur vor avea orarul adaptat la ora de plecare la legătură a noilor trenuri.CFR Călători mulțumește tuturor celor care prin faptul că își vor cumpără bilete de tren sau abonamente vor contribui nemijlocit la menținerea acestor trenuri în circulație.

Înainte de călătorie, recomandăm tuturor pasagerilor să se asigure că au achiziționat bilet pentru evitarea taxării suplimentare în tren și/sau suportarea costurilor amenzii conform reglementărilor în vigoare. În punctele de oprire: Corabia, Vișina Veche, Vișina, Studina, Studinița, Frăsinet, Deveselu, Grupa Tehnică Caracal și Canton 239+700, unde CFR Călători nu are case de bilete, călătorii au obligaţia de a-şi procura biletele de la conductorul de tren, care va aplica tariful de la casa de bilete.


www.cfrcalatori.ro/22089


Attachments:
Corabia.jpg
Corabia.jpg [ 72.54 KiB | Viewed 13166 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Stiri Romania
PostPosted: Wed 14 Oct 2015 17:47 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56070
Începând cu data de 15 octombrie 2015, CFR Călători revine pe ruta Golești – Câmpulung – Parcul Krețulescu și retur ca urmare a numeroaselor solicitări și demersuri din partea cetățenilor și a autorităților locale.

Distanța Golești – Câmpulung – Parcul Krețulescu și retur va fi parcursă de patru trenuri, în aprox. o oră, deservind locuitorii localităţilor din parcurs (Parcul Krețulescu, Câmpulung, Stâlpeni, Ciumeşti și Ştefăneşti Argeş) asigurându-le și legătura cu Bucureștiul și cu alte localități de pe harta feroviară a județelelor Argeș și Dâmbovița.

Trenurile circulă în regim InterRegio, iar tarifele sunt la nivel de tren Regio pentru călătorii urcaţi/coborâţi în/din staţiile Parc Kreţulescu, Câmpulung, Stâlpeni, Ciumeşti şi Ştefanesti Argeş, având ca destinaţie/plecare staţia Bucureşti Nord sau una dintre staţiile de pe secţia Parcul Kreţulescu – Ştefănești Argeş (inclusiv).

De exemplu, pe ruta Câmpulug Muscel - București, pentru elevi și studenți prețul unui bilet la clasa a 2-a este 10,75 lei, iar un abonament este 225,75 lei.


www.cfrcalatori.ro/22126


Attachments:
Campulung.jpg
Campulung.jpg [ 82.82 KiB | Viewed 13086 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Stiri Romania
PostPosted: Fri 30 Oct 2015 18:10 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56070
Din 1 noiembrie, la Curtea de Argeş cu trenurile CFR Călători.


Attachments:
Curtea de Arges.jpg
Curtea de Arges.jpg [ 108.31 KiB | Viewed 13073 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Stiri Romania
PostPosted: Fri 13 Nov 2015 09:56 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56070
Compania CFR Călători a fost amendată cu 15.000 de lei de Protecţia Consumatorului Harghita, pentru condiţiile din gara din localitatea Siculeni - scaune rupte, pereţi arşi şi afumaţi, lipsa căldurii -, comisarii constatând, totodată, că autorizaţia emisă de Autoritatea Feroviară Română nu mai este valabilă.

Potrivit unui comunicat de presă transmis, joi, de Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorului (CJPC) Harghita, mai multe persoane au depus reclamaţii privind ”condiţiile groaznice” oferite de CFR Călători în sălile de aşteptare din gări, în special în cele din zonele rurale din judeţ.

Şeful CJPC Harghita, Laurenţiu Moldovan, a declarat, corespondentuui MEDIAFAX, că, în urma controlului făcut la gara din localitatea Siculeni, comisarii au constatat că oamenii trebuia să aştepte trenul într-o sală insalubră, neîncălzită şi neluminată, cu scaune rupte şi pereţi murdari şi afumaţi.

”Scaune murdare, rupte, cu diferite şuruburi ieşite, pereţi murdari, arşi, afumaţi. Nu există nicio sursă de căldură. Astfel, temperatura este aproape identică celei de afară, deoarece tâmplăria este stricată. În gară nu există corpuri de iluminat aproape deloc, fiind întuneric pe timp de noapte”, a spus Laurenţiu Moldovan.

Totodată, comisarii de la Protecţia Consumatorului au consemnat că la data întocmirii procesului verbal de constatare a contravenţiei ”a fost prezentată o autorizaţie emisă de Autoritatea Feroviară Română – AFER, care nu mai era valabilă”.

”Autorizaţia în cauză atestă şi condiţiile de calitate a serviciilor, dar operatorul economic, la solicitarea comisarilor CJPC Harghita, nu a prezentat o altă autorizaţie valabilă”, a mai spus şeful CJPC Harghita.

Aşadar, operatorul economic în administrarea căuia se află gara din Siculeni, respectiv CFR Călători, a fost sancţionat cu 15.000 de lei, punându-i-se în vedere, totodată, să remedieze deficienţele constatate.

Gara din Siculeni nu este singura din judeţul Harghita fără curent electric şi încălzire, altele nu au nici canalizare sau apă curentă.

În 22 septembrie, când angajaţii CFR au intrat în grevă japoneză, nemulţumiţi, între altele, că nu le-au fost majorate salariile, preşedintele Organizaţiei Sindicatului Independent din Mişcare (OSIM) CFR Harghita, Cosmin-Sorin Micloş, a declarat corespondentului MEDIAFAX, că de la Bodoc (judeţul Covasna) şi până la Sâncrăieni (Harghita), cu excepţia staţiunii Băile Tuşnad, nicio staţie CFR nu are curent electric, iar unele dintre ele nu au nici apă potabilă, canalizare şi toalete. La Mădăraş, clădirea gării se află într-o stare avansată de degradare.


http://www.gandul.info/stiri/cfr-a-pier ... a-14883390


Attachments:
gara-siculeni.jpg
gara-siculeni.jpg [ 51.39 KiB | Viewed 12688 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri 13 Nov 2015 10:25 
http://www.cfrcalatori.ro/presa/Hunedoa ... 56/s-1/p-1

"Începând de vineri, 13 noiembrie 2015, trenurile CFR Călători revin pe trei noi rute Hunedoara – Simeria, Turnu Măgurele – Roșiori Nord și Cugir – Şibot – Teiuş,pentru a veni în întâmpinarea solicitărilor din partea cetățenilor și a autorităților locale.

Ruta Hunedoara – Simeria va fi parcursă cu şase trenuri (3 dus/3 întors), iar rutele Turnu Măgurele – Roșiori Nordşi Cugir – Șibot – Teiuş vor fi parcurse cu câte patru trenuri (2 dus/2 întors). Acestea vor deservi locuitorii localităţilor din parcurs, asigurându-le şi legătura cu alte localități din proximitate.

Trenurile circulă în regim de tren Regio, iar tarifele sunt accesibile tuturor. De exemplu, un bilet la clasa a II-a costă 4 lei pe ruta Hunedoara - Simeria, 7 lei pe ruta Turnu Măgurele – Roșiori Nord şi 7,5 lei pe ruta Cugir – Șibot – Teiuş,iar preţul unui abonament lunar cu număr nelimitat de călătorii este de 84 lei pe ruta Hunedoara – Simeria, 147 lei Turnu Măgurele – Roșiori Nord şi 157,50 lei pe ruta Cugir – Şibot – Teiuş. De asemenea, elevii și studenții beneficiază de 50% reducere din preţul biletelor şi de 75% reducere la abonamentele lunare la tren Regio (din tariful integral de transport).

CFR Călători mulțumeşte tuturor pasagerilor care își cumpără de fiecare dată bilet de tren!

Reamintim că în ultima perioadă, CFR Călători a reluat circulația pe 9 rute abandonate de operatorii feroviari privaţi: Golești – Câmpulung – Parcul Krețulescu, Alexandria – Zimnicea, Caracal – Corabia, Târgoviște – Pietroșița, Timișoara Nord – Jimbolia, Târgu Neamț – Pașcani, Sighișoara – Odorhei, Remetea Mică – Timişoara Nord şiCurtea de Argeș – Pitești.

Înainte de călătorie, recomandăm tuturor pasagerilor să se asigure că au achiziționat bilet pentru evitarea taxării suplimentare în tren și/sau suportarea costurilor amenzii conform reglementărilor în vigoare. În punctele de oprire unde CFR Călători nu are case de bilete, călătorii au obligaţia de a-şi procura biletele de la conductorul de tren, care va aplica tariful de la casa de bilete."


Attachments:
Hunedoara.jpg
Hunedoara.jpg [ 125.59 KiB | Viewed 10664 times ]
Top
  
 
 Post subject: Re: Stiri Romania
PostPosted: Tue 01 Dec 2015 15:29 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3299
O stire mai putin obisnuita, in contextul actual.

Ziarul Unirea wrote:
De 1 Decembrie 2015, ”Crăița din Apuseni” vine de la Zlatna spre Alba Iulia. Locomotiva cu abur ajunge în Orașul Marii Unirii într-o zi specială pentru întregul popor român – Ziua Națională.




http://ziarulunirea.ro/de-1-decembrie-2015-craita-din-apuseni-vine-de-la-zlatna-spre-alba-iulia-locomotiva-cu-abur-ajunge-in-orasul-marii-unirii-intr-o-zi-speciala-pentru-intregul-popor-roman-z-351762/


Attachments:
tren-de-epoca.jpg
tren-de-epoca.jpg [ 276.37 KiB | Viewed 9033 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri 04 Dec 2015 21:56 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56070
Livrete 2016.


Attachments:
Livrete 2016.rar [1.03 MiB]
Downloaded 317 times
Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 14 Dec 2015 10:32 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56070
CFR Călători informează că, începând cu data de 13 decembrie a.c., va intra în vigoare noul Mers al Trenurilor 2015-2016, care va fi valabil până la data de 10 decembrie 2016.
Oferta de transport feroviar de pasageri este adaptată cererii pieţei atât prin optimizarea orariilor şi a capacităţii de transport, cât şi prin asigurarea condiţiilor de confort pe categorii de trenuri, utilizându-se eficient resursele disponibile.

Zilnic se vor afla în circulaţie peste 1200 de trenuri, în funcție de perioada din an:

Trenurile Zăpezii vor circula spre şi dinspre cele mai căutate staţiuni montane pentru schi, cum sunt cele de pe Valea Prahovei, Vatra Dornei, Piatra Neamţ şi Petroşani (Staţiunile Straja şi Parâng). În plus, prin oferta tarifară Trenurile Zăpezii, în perioada 1 ianuarie – 29 februarie 2016, se vor acorda reduceri la bilete între 25% şi 56%.

Trenurile Soarelui vor asigura în perioada sezonului estival 2016 legături din toată țara către staţiunile de la Marea Neagră şi Delta Dunării.

În Traficul INTERN

Din data de 13 decembrie a.c. se vor acorda reduceri la bilete între 30% şi 50% la unele trenuri InterRegio de pe rutele: Bucureşti – Craiova, Galaţi – Brăila, Braşov - Iaşi, Caracal - Craiova, Oradea – Satu Mare, Oradea – Cluj Napoca, Cluj Napoca – Beclean pe Someş, Piatra Olt – Craiova, Suceava- Ilva Mică, Cluj Napoca- Ilva Mică şi retur. Totodată, la anumite trenuri InterRegio se vor aplica tarife de tren Regio, atât la bilete cât şi la abonamente.

În anul 2016, CFR Călători va menţine în circulaţie trenurile pe rutele de pe care au ieşit operatorii feroviari privaţi: Golești – Câmpulung – Parcul Krețulescu, Alexandria – Zimnicea, Caracal – Corabia, Târgoviște – Pietroșița, Timișoara Nord – Jimbolia, Târgu Neamț – Pașcani, Sighișoara – Odorhei, Remetea Mică – Timişoara Nord, Curtea de Argeș – Pitești, Hunedoara – Simeria, Turnu Măgurele – Roșiori Nord şi Cugir – Șibot – Teiuş.

REDUCERI/achiziţionări bilete:

CFR Călători acordă importante reduceri în funcţie de perioada de anticipaţie cu care este achiziţionat biletul. Reducerile pornesc de la 10% pentru o anticipaţie de 6 zile şi ajung până la 25% pentru anticipaţia de peste 21 de zile. Reducerea pentru cumpărarea cu anticipaţie se cumulează cu reducerea de 5% acordată pentru toate biletele cumpărate online. Pentru celelalte tipuri de reduceri şi pentru facilităţile de călătorie acordate prin acte normative: elevi, studenți, pensionari, etc, călătorii sunt rugaţi să consulte website-ul nostru, www.cfrcalatori.ro / secţiunea Tarife şi Oferte Naţionale.

Distribuția de bilete se asigură prin următoarele canale: online, staţii, agenţii, automate de vânzare și distribuitori autorizați cu care există parteneriate de vânzare bilete.

În Traficul transfrontalier INTERNATIONAL

Începând din data de 13 decembrie 2015, rezervarea locurilor va fi opţională la vagoanele clasă de la toate trenurile internaţionale dintre România şi Ungaria.

De la aceeaşi dată, CFR Călători va introduce o nouă ofertă comercială „CFR–MAV Regio” pentru călătoriile internaţionale prin frontiera Valea lui Mihai.

Din 1 ianuarie 2016, oferta Interrail Global Pass va fi valabilă şi pe parcursul ţării de rezidenţă, pentru o călătorie dus-întors.

Şi în anul 2016, pasagerii vor putea să călătorească în afara țării zilnic, cu trenuri directe din București Nord către Viena (de la 39 Euro pe sens), Budapesta (de la 29 Euro pe sens) și Sofia.

De asemenea, oferta de transport internațional include trenuri zilnice directe către Budapesta și din: Timişoara, Brașov, Târgu Mureș și Cluj Napoca.

==================

Menţionăm că, trenurile de pe ruta București Nord – Constanţa vor avea durate de parcurs reduse, de aproximativ 2 ore.

Pe de altă parte, vor continua lucrările de reabilitare a tronsonului feroviar Sighișoara – Curtici pe coridorul IV PANEUROPEAN, demers care va avea efect direct în diminuarea capacităţii de circulaţie (până la 50% pe zonele cu lucrări) și posibile întârzieri accidentale.

Broşura „Mersul Trenurilor de Călători 2015-2016” va putea fi achiziţionată din principalele gări şi agenţii CFR din Bucureşti şi din ţară la preţul de 13 lei. Deoarece conţinutul poate fi actualizat, rugăm călătorii să solicite informaţii cu privire la mersul trenurilor de la staţiile şi agenţiile CFR sau să acceseze site-ul www.cfrcalatori.ro.

CFR Călători mulțumește tuturor pasagerilor care înţeleg să circule cu bilet sau abonament, dând dovadă de corectitudine și spirit civic. Prin plata călătoriei, pasagerii fac posibilă menținerea în circulație a trenurilor pe care le utilizează pentru a se deplasa către locul de muncă sau către o destinație de vacanță, evitând suprataxarea suplimentară în tren şi/sau suportarea costurilor amenzii conform reglementărilor în vigoare.

Tarifele CFR Călători reflectă misiunea socială a companiei, astfel ca transportul feroviar să fie accesibil tuturor categoriilor de călători, inclusiv acelora cu venituri mici. Site-ul www.cfrcalatori.ro permite achiziția rapidă a biletului de tren și oferă informații detaliate despre toate facilitățile de călătorie și reducerile comerciale.


Attachments:
Mersul trenurilor 2016.jpg
Mersul trenurilor 2016.jpg [ 131.43 KiB | Viewed 6524 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue 15 Dec 2015 09:35 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56070
Noul plan de mers al trenurilor 2015-2016 înseamnă tăierea a peste 170 de trenuri, în medie, comparativ cu numărul garniturilor care au circulat în 2013.

Managementul defectuos și investițiile inoportune din sistemul feroviar au determinat ca trenurile de călători să circule în prezent cu o viteză medie de 43 km/h cu circa 20 km/h mai puțin față de anul 1990. Lucrurile nu par să se îndrepte în perioada următoare având în vedere că planul pe anul viitor al CFR Călători prevede reducerea numărului de trenuri. An de an, conducerea CFR Călători are grijă să reducă numărul trenurilor, dacă pentru anul viitor se anunță peste 1.200 de trenuri, în 2013, oficialii din calea ferată au pus la dispoziție călătorilor 1378 de garnituri.


http://www.capital.ro/cfr-calatori-a-de ... i-ani.html


Attachments:
tren.jpg
tren.jpg [ 55.57 KiB | Viewed 6505 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 16 Dec 2015 19:26 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56070
Am rasfoit noul Mers al trenurilor, pt. rutele care ma intereseaza, de pe M200, M300, 208, 405. Acelasi orar tampit, intocmit de neispravitii incompetenti si indolenti de la "Serviciul Mersuri de Tren". Modificari? Aceleasi trenuri ce pleaca/sosesc cu cateva minute in plus/minus fatza de vechiul Mers. Doua perechi de trenuri, una dimineata, una dupa-masa/seara...

Nemernicii!


Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 17 Dec 2015 19:33 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7777
Pe 200 şi 300 sunt lucrări, secţiile au capacitatea saturată, nu se pot introduce trenuri în plus. De asemenea, Pachetul Minim Social este încheiat pe an calendaristic, deci orice eventuală suplimentare de mers se poate face doar de la 1 ianuarie, nu de la noul mers. Chiar sunt prin mers trenuri cu nota ,,circulă de la 1.01.2016".


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Stiri Romania
PostPosted: Fri 01 Jan 2016 10:53 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56070
689 milioane de euro de la CE, pentru dezvoltarea infrastructurii feroviare

Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA a semnat contracte de finanţare cu Comisia Europeană (INEA - Innovation and Networks Executive Agency) pentru 4 proiecte feroviare, în valoare totală de 689 milioane de euro, în cadrul Programului Connecting Europe Facility (CEF). Cofinanţarea naţională va fi asigurată din bugetul de stat, în proporţie de 15%.

Cel mai important proiect aprobat si finantat de Comisia Europeană in proportie de 85% este proiectul de modernizare a legăturii feroviare între Brașov și Sighișoara, secțiunea Brașov-Apaţa și Caţa-Sighișoara, care are o valoare de 677.739.059 milioane euro. Obiectivul principal al proiectului este promovarea mobilității sustenabile de-a lungul Coridorului Rin – Dunăre, prin creșterea vitezei de circulație a trenurilor, reducerea timpului de călătorie pentru trenurile de călători și de marfă, creșterea siguranței circulației prin introducerea sistemelor moderne de management al traficului și semnalizare, şi, nu în ultimul rând, protejarea mediului în conformitate cu noile standarde de interoperabilitate și regulamente ale Uniunii Europene.

Un alt proiect cu un buget eligibil în proporţie de 100%, în valoare de 1.073.945 euro, este proiectul care vizează îmbunătățirea capacităţii instituționale şi de implementare a proiectelor în cadrul companiei, astfel încât să se asigure o calitate superioară, eficiență și transparență în gestionarea fondurilor UE în vederea pregătirii şi implementării în termen a proiectelor de infrastructură feroviară din România, aferente reţelei TEN-T eligibile pentru finanţare prin instrumentele financiare puse la dispoziţia statelor membre de căre Comisia Europeană în perioada 2014-2020.

Actualizarea studiului de fezabilitate pentru reabilitarea liniei CF Craiova - Calafat este cel de-al 3-lea proiect cu o finanţare nerambursabilă în valoare de 1.476.345,45 euro (85% FEN). Scopul proiectului constă în actualizarea documentaţiei în conformitate cu Standardele Tehnice de Interoperabilitate (STI) şi tinand cont şi de previziunile cererii de trafic de călători şi de marfă la nivel naţional şi international, precum şi lansarea imediată a procedurilor de licitaţie pentru proiectare şi execuţtie lucrări.

Iar ultimul proiect cu finanţare aprobată este cel cel referitor la realizarea studiului de fezabilitate pentru reabilitarea liniei cf Craiova - Drobeta Turnu Severin – Caransebeş, care va beneficia de o finanţare nerambursabilă în valoare de 8.432.425 euro (85% FEN). Scopul proiectului constă în întocmirea documentației Studiului de Fezabilitate pentru reabilitarea liniei de cale ferată Craiova - Drobeta Turnu Severin – Caransebeş la standardele impuse pentru coridoarele europene şi lansarea imediată a procedurilor de licitaţie pentru proiectare şi execuţie lucrări pe această secţiune.

"Accesarea fondurilor în cadrul mecanismului de finanţare CEF constituie o alternativă fezabilă de finanţare a proiectelor feroviare, care va conduce la îndeplinirea obiectivelor strategice ale României şi implicit ale CFR, de finalizare a lucrărilor de modernizare pe coridoarele de transport feroviar aparţinând reţelei TEN-T CORE din fonduri europene, în cadrul exerciţiului financiar comunitar 2014-2020, cu beneficii importante pentru întreaga societate şi impact direct în dezvoltarea infrastructurii feroviare”, a declarat Marius CHIPER, director general al CFR SA.

Programul Connecting Europe Facility (CEF) urmărește accelerarea investițiilor în domeniul rețelelor de transport, energie și telecomunicații transeuropene și mobilizarea finanțărilor publice sau private. De asemenea, CEF urmărește valorificarea sinergiilor dintre sectoarele de transport, telecomunicații și energie, sporind astfel eficacitatea intervențiilor UE și permițând optimizarea costurilor. De asemenea, CEF stabilește defalcarea resurselor care urmează a fi puse la dispoziție în cadrul financiar multianual, pentru anii 2014 - 2020.


Modernizari. Bune si alea. Nici o ruta noua...

Tronsonul Cata - Apata ramane nemodernizat?


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Stiri Romania
PostPosted: Fri 01 Jan 2016 20:28 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7777
Tronsonul Caţa - Apaţa implică modificări majore de traseu şi vreo 2 tuneluri... de fapt, acel tronson ar cam depăşi toată alocarea CEF pentru România.

Bine că nu mai e Dan-Coman Şova ministru, omul era convins că e mai bine ca, decât să facem proiecte de pe reţeaua TEN-T Core, finanţate cu 85% din cheltuieli (atenţie, e vorba de cheltuieli eligibile, adică SF + proiectare + execuţie + exproprieri, nu intră aici costurile cu TVA-ul şi numeroasele avize şi autorizaţii), mai bine facem autostrada Bucureşti - Brăila şi pod peste Dunăre, pentru care finanţarea CEF ar fi de 1% pentru că ,,oamenii aceia m-au votat şi au aşteptări". Mai mult, a susţinut asta în faţa reprezentanţilor Comisiei Europene. N-a îndrăznit nimeni să îl contrazică.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Stiri Romania
PostPosted: Fri 08 Jan 2016 16:42 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56070
CFR Călători va investi în anul 2016, din surse proprii, în modernizarea unui număr de 30 de vagoane. Primul vagon a fost furnizat la finalul lui 2015 și va intra în circulație în perioada următoare.

Vagoanele pot circula cu viteza maximă de 160 km/h, îndeplinesc cerințele de operabilitate și dispun de sisteme de climatizare, de informare, oferind călătorilor condiții sporite de confort.

Tot în 2016, este prevazută de la Bugetul de stat, prin Ministerul Transporturilor, suma de 100 de milioane de lei pentru achiziția de rame electrice. Acestea vor fi destinate transportului feroviar de pasageri pe distanţe medii, în special pe sectoarele reabilitate București – Constanța, București – Brașov, dar și pe București – Craiova.

„E important să cumpărăm pentru CFR Călători și pentru România, materialul rulant de care avem nevoie, care să corespundă și să facă față condițiilor din țara noastră. Incepând din acest an sunt șanse reale de a începe reînnoirea parcului activ al CFR Călatori. Sunt investiții absolut necesare pentru îmbunătățirea serviciilor companiei, astfel încât să putem oferi pasagerilor noștri condiții decente de călătorie”, a afirmat Iosif Szentes Directorul General al CFR Călători.

De asemenea, CFR Călători dispune de alte 126 de milioane de lei pentru asigurarea cofinanțării proiectelor de achiziție material rulant din fonduri prin Programul Operaţional Infrastructura Mare 2014-2020 sau prin alte scheme de finanțare.


http://www.cfrcalatori.ro/22854


Attachments:
Investitii CFR Calatori 2016.jpg
Investitii CFR Calatori 2016.jpg [ 112.64 KiB | Viewed 8932 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Stiri Romania
PostPosted: Fri 15 Jan 2016 18:35 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56070
Trenuri IR la pret de R.


Attachments:
CFR01.jpg
CFR01.jpg [ 112.16 KiB | Viewed 8851 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Stiri Romania
PostPosted: Tue 22 Mar 2016 09:40 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56070
Quote:
Ştiaţi că din 18 martie există variantă directă de călătorie de la KIEV LA BUCUREŞTI ŞI RETUR?

Astfel, trenurile IR 381/380 au în compunere, O DATĂ PE SĂPTĂMÂNĂ, un vagon direct de la/ pentru Kiev.

Doritorii au posibilitatea de a călători:
- cu plecare de la Kiev în zilele de vineri şi sosire la Bucureşti (sos. 22:50) sâmbătă, respectiv

- cu plecare de la Bucureşti (pl. 06:15) în zilele de duminică spre Kiev.


https://www.facebook.com/CFRCalatori.ro ... 5336870016

https://www.monitorulsv.ro/Local/2016-0 ... -saptamana


Top
 Profile  
 
 Post subject: Salonic
PostPosted: Wed 15 Jun 2016 17:05 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56070
Quote:
CFR Călători informează că în acest sezon estival cei care vor dori să ajungă în Grecia cu trenul vor avea o legătură directă între București Nord – Sofia – Salonic și retur, începând de vineri 17 iunie şi până pe 4 septembrie a.c.

Pentru destinaţia Salonic, trenul va avea în compunere 4 vagoane (două clasa a 2-a, unul de dormit şi unul cuşetă) şi va circula o dată pe săptămână, cu plecare din Bucureşti vinerea şi întoarcere din Salonic duminica.

Un bilet pentru o călătorie dus, Bucureşti – Salonic, costă aproximativ 45 euro la vagon clasa a 2-a, 52,10 euro la vagon cuşetă de 6 locuri şi 58,50 euro la vagon de dormit de 3 locuri. De asemenea, pentru cei care doresc să efectueze călătorii nelimitate,într-o anumită perioadă, cu trenul, în Grecia, recomandăm oferta tarifară internaţională Balkan Flexipass. Biletele pot fi achiziţionate din staţiile şi agenţiile CFR Călători deschise traficului internaţional.

Pentru informații actualizate despre circulația trenurilor, călătorii sunt rugați să consulte pagina de internet a companiei http://www.cfrcalatori.ro, să ne contacteze la numerele de telefon 021/9521 (trafic intern), 021.314.5528 (trafic internațioal Gara de Nord București) sau să se adreseze personalului nostru din stații.


Attachments:
tren Salonic.png
tren Salonic.png [ 278.92 KiB | Viewed 8789 times ]
24484.jpg
24484.jpg [ 50.24 KiB | Viewed 8789 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Stiri Romania
PostPosted: Sun 19 Jun 2016 09:23 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56070
Quote:
Compania Națională de Căi Ferate CFR SA a finalizat lucrările de reparații pentru ridicarea restricțiilor de viteză pe secția CF București Nord-Videle, între stațiile Grădinari — Vadu Lat, Jilava — Vârteju și racordare stația Jilava. Programul pentru îmbunătățirea condițiilor de circulație continuă cu lucrările de întreținere și reparații curente pe alte intervale de stații de pe raza regionalelor Iași, Brașov și Constanța. Valoarea totală estimată a lucrărilor programate a se executa în perioada următoare este de 10,2 milioane lei, sursa de finanțare fiind asigurată din fonduri de la bugetul de stat.

Pe raza Regionalei CF Iasi vor demara în perioada următoare lucrări de reparații la instalațiile de dirijare a traficului (CED/BLA) pe intervalele de stații Fărăoani-Valea Seacă, Vama — Prisaca Dornei, și în stațiile Bacău, Cristești, Câmpulung Est, Vama, lucrări în valoare de 2,07 milioane lei, care vor contribui la creșterea siguranței și a gradului de confort. De asemenea, tot pe raza acestei regionale s-a emis ordinul de începere a lucrărilor de reparații în vederea ridicării restricțiilor de viteză în valoare totală de 2,48 milioane lei. Segmentele de cale ferată unde se deschid șantierele feroviare sunt: Măgura Ilvei — Ilva Mare (km 22+292-22+852), Sadova — Pojorâta (Km 74+350-75+150), Nicolina — Ungheni Prut Socola Triaj — Socola Mărfuri (Km 414+665-416+283), Pașcani — Ruginoasa și în stația Verești.

Pe raza Regionalei CF Brașov s-au lansat proceduri de licitație în valoare de 3,68 milioane lei pentru lucrări de reparații la linii și aparate de cale în vederea ridicării restricțiilor de viteză pe linii directe din stația Stânceni și pe intervalele de stații Podul Olt — Talmaciu — Selimbar (km 372+000-387+300) și Predeal — Timișul de Sus (km 144+500-145+200).

Pe raza Regionalei CF Constanța a fost semnat contractul în valoare de 1,97 milioane lei, pentru lucrări de reparații la componentele infrastructurii feroviare care au drept scop ridicarea restricțiilor de viteza pe linii curente, directe și din stații pe intervalul Palas — Constanța Port B (Km 0+000-6+500).

Lucrările de reparații se vor executa în cursul acestui an, în paralel cu asigurarea traficului în condiții optime pe toate segmentele de cale ferată menționate și au drept scop îmbunătățirea condițiilor de călătorie prin creșterea vitezei de circulație și a gradului de confort.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Stiri Romania
PostPosted: Mon 18 Jul 2016 18:01 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56070
Reabilitarea tronsonului Cluj - Oradea - Episcopia Bihor a intrat în linie dreaptă

S-a finalizat procedura de licitaţie pentru reactualizarea studiului de fezabilitate în vederea electrificării şi reabilitării liniei de cale ferată Cluj - Oradea - Episcopia Bihor. Câstigatoarea licitaţiei este Asocierea ACCIONA Ingenieria S.A – Baicons Impex S.R.L, cu o ofertă financiară finală în valoare de 4,55 milioane lei (fără TVA).

Reactualizarea studiului de fezabilitate este necesară pentru evaluarea caracteristicilor tehnice şi operaţionale ale liniei existente, analiza mediului socio-economic, instituţional şi juridic şi pentru realizarea scenariilor de dezvoltare.

CFR SA şi-a propus ca obiectiv strategic realizarea celei de-a doua rute complet electrificată în relaţia cu Ungaria. Astfel, prin electrificarea şi modernizarea liniei de cale ferată Cluj - Oradea - Episcopia Bihor, se va asigura circulaţia trenurilor pe linie electrificată cu viteze maxime de pâna la 120 km/oră. Aceasta investiţie va contribui la preluarea parţială a traficului dinspre/spre vestul Europei şi realizarea conexiunii cu tronsoanele Coridorului IV pan-european de pe teritoriul României.

“Tronsonul Cluj — Oradea — Episcopia Bihor are un mare impact zonal, contribuind în mod direct la dezvoltarea economică şi la îmbunătăţirea fluxurilor de mărfuri ale industriei locale cu vestul Europei. Reabilitarea acestui segment de cale ferată va deschide a doua conexiune electrificată cu Ungaria, cu efecte directe asupra traficului feroviar în frontiera de vest”, a declarat Marius CHIPER, directorul general al CFR SA.


Attachments:
Gara Cluj Napoca.jpg
Gara Cluj Napoca.jpg [ 105.51 KiB | Viewed 8552 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Stiri Romania
PostPosted: Tue 30 Aug 2016 20:39 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:20
Posts: 318
Location: Timisoara
5 pagini cu poze istorice superbe:

https://thetransportlibrary.co.uk/produ ... e/romania/


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Stiri Romania
PostPosted: Tue 04 Oct 2016 11:38 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56070
Quote:
CFR Călători a reparat peste 300 de vagoane anul acesta, ajungând la un parc activ de 1.200 de vagoane, însă mai are nevoie de încă 400 de vagoane pentru a răspunde cererii, potrivit oficialilor companiei.

Pentru a răspunde cerinţelor pieţei şi nevoii de mobilitate a românilor, este necesar ca parcul de exploatare vagoane al CFR Călători să aibă circa 1.600 de unităţi, de la 1.200 câte sunt în prezent, au spus pentru ECONOMICA.NET reprezentanţii companiei de transport feroviar.

Potrivit acestora, parcul activ de vagoane al CFR Călători a crescut în 2016 la 1.200 de vagoane, de la 884 anul trecut, în urma reparaţiilor programate din fonduri proprii.

“În ceea ce priveşte activitatea de reparaţii planificate, CFR Călători a derulat şi derulează periodic programe de reparaţii din fonduri proprii, pentru asigurarea unui transport în condiţii de siguranţă şi confort. În 2016, în societățile reparatoare de profil din România au fost reparate 313 vagoane și 21 automotoare Săgeata albastră”, au precizat reprezentanţii companiei.

Ei au reamintit că încă din anul 2011 CFR Călători nu a mai beneficiat de fonduri financiare de la bugetul de stat pentru programe de investiții în materialul rulant.


http://www.skyscrapercity.com/showthrea ... 7&page=679


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Stiri Romania
PostPosted: Tue 03 Jan 2017 09:29 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56070
CFR Călători informează că, începând cu data de 11 decembrie a.c., va intra în vigoare noul Mers al Trenurilor 2016-2017, care va fi valabil până la data de 9 decembrie 2017.

Oferta de transport feroviar de pasageri este adaptată cererii pieţei atât prin optimizarea graficelor de circulație şi a capacităţii de transport, cât şi prin asigurarea condiţiilor de confort pe categorii de trenuri, în limita resurselor disponibile.

Zilnic se vor afla în circulaţie între 1200 și 1300 de trenuri, în funcție de perioada din an:

Trenurile Zăpezii circulă din 11 decembrie către destinații montane: Valea Prahovei, Vatra Dornei, Piatra Neamţ şi Petroşani (staţiunile Straja şi Parâng). În zilele de weekend biletele pentru călătoriile de pe Valea Prahovei (pe rute între Sinaia – Brașov și retur) au reduceri între 31% și 56%. În plus, în perioada 1 ianuarie – 28 februarie 2017, biletele valabile la Trenurile Zăpezii vor fi reduse cu 25%*, de luni până joi.

Trenurile Soarelui vor asigura în perioada sezonului estival 2017 legături din toată țara către staţiunile de la Marea Neagră şi Delta Dunării. Precizăm că trenurile de pe ruta București Nord – Constanţa își vor menține duratele reduse de parcurs, de aproximativ 2 ore.
*Reducerea de 25% se aplică la tariful de transport pentru adult și copil, tichetul de rezervare a locului plătindu-se integral.

În Traficul intern durate reduse de călătorie

Se introduc în circulație noi trenuri cu durate de parcurs reduse de la București către: Suceava și Cluj Napoca. De exemplu un tren InterRegio București Nord – Cluj Napoca va face aproximativ 9 ore și 40 de minute, față de 10 ore și 40 de minute. Un tren InterRegio București Nord – Suceava va face 5 ore și 40 de minute, față de 6 ore și 52 de minute. La fel și trenurile de întoarcere.

Trenuri pentru studenți

Pe ruta Bacău – Pașcani – Iași și retur vor circula noi trenuri, cu plecare duminica de la Bacău și vinerea de la Iași. Trenurile Studenției vor prelua fluxul mare de studenți din Centrul Universitar Iași.

Trenuri pentru navetiști

Pentru cei care fac naveta pe Valea Prahovei se introduce un nou tren InterRegio de la Brașov, cu sosire în București la ora 07:30.

Pentru pasagerii din zona Țăndărei, Slobozia Veche și Fetești se introduc noi trenuri cu legături către București și Constanța:

2 trenuri Regio pe ruta Fetești – Slobozia Veche și retur
6 trenuri Regio pe ruta Țăndărei – Slobozia Veche și retur
2 trenuri InterRegio pe ruta București Nord – Slobozia Veche și retur
Trenuri către aeroport

Zilnic, la cadență de aproximativ o oră, va exista legătură feroviară București – Aeroport și retur.

Reduceri tarifare

Pe lângă facilitățile acordate prin acte normative diferitelor categorii de călători (de ex. elevi, studenți, pensionari etc), CFR Călători oferă o serie de reduceri tarifare (vezi anexă). Distribuția de bilete se asigură prin următoarele canale : online, staţii, agenţii, automate de vânzare și distribuitori autorizați cu care există parteneriate de vânzare bilete.

În Traficul internațional

Şi în anul 2017, pasagerii vor putea să călătorească în afara țării zilnic, cu trenuri directe din București Nord către Viena (de la 39 Euro pe sens) și Budapesta (de la 29 Euro pe sens), iar în sezonul estival către Sofia și Salonic. Din Viena există posibilități de călătorie către orice destinație europeană.

De asemenea, oferta de transport internațional include trenuri zilnice directe către Budapesta și din: Timişoara, Brașov, Târgu Mureș și Cluj-Napoca.

Începând din data de 11 decembrie 2016, CFR Călători va introduce o nouă ofertă comercială City Star Germania pentru călătoriile către Germania. Din 1 ianuarie 2017, pentru oferta Interrail Pass (abonament valabil în toată Europa sau pe o anumită țară din Europa), limita maximă de vârstă la tânar se va modifica de la 26 la 28 de ani.

Broşura „Mersul Trenurilor de Călători 2016-2017” va putea fi achiziţionată din principalele gări şi agenţii CFR din Bucureşti şi din ţară la preţul de 14 lei. Deoarece conţinutul poate fi actualizat, rugăm călătorii să solicite informaţii cu privire la mersul trenurilor de la staţiile şi agenţiile CFR sau să acceseze site-ul http://www.cfrcalatori.ro .


Attachments:
mers tren 2016.2017.png
mers tren 2016.2017.png [ 685.71 KiB | Viewed 6090 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Stiri Romania
PostPosted: Tue 03 Jan 2017 09:34 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56070
Peste 130 de trenuri InterRegio cu tarife mai mici, aferente rangului de tren Regio, atât la bilete cât şi la abonamente!

În plus, la unele trenuri InterRegio de pe rutele Bucureşti –Galaţi, Galaţi – Buzău, Braşov – Iaşi, Oradea – Cluj Napoca, Cluj-Napoca - Salonta şi retur, preţurile biletelor de clasa a 2-a, la tarif întreg (adult şi copil), sunt reduse procentual cu 10% - 35%.


http://cfrcalatori.ro/ro/oferte/reducer ... si-trenuri


Attachments:
TrenuriIRtarifateRpeDistDec2016.pdf [341.92 KiB]
Downloaded 183 times
Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Stiri Romania
PostPosted: Tue 03 Jan 2017 09:37 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56070
Trenurile Zăpezii 2017 / reduceri tarifare între 25 și 56%

În perioada 1 ianuarie – 28 februarie 2017 prețul biletelor de călătorie la „Trenurile Zăpezii” vor fi mai mici cu până la 56% pe anumite rute.

Reducerile tarifare se aplică la trenurile care au ca destinație/plecare sau care tranzitează stațiunile montane de pe Valea Prahovei, Vatra Dornei, Petroșani (pentru stațiunile Straja și Parâng) și Piatra Neamț.

Detalii pe: www.cfrcalatori.ro/798


Attachments:
15731978_1893593427535539_8490112077878000831_o.jpg
15731978_1893593427535539_8490112077878000831_o.jpg [ 704.11 KiB | Viewed 6088 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Stiri Romania
PostPosted: Wed 18 Jan 2017 21:16 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56070
In Muzeul de Locomotive din Sibiu :)


Attachments:
15875090_1188373127915857_4121563431784653316_o.jpg
15875090_1188373127915857_4121563431784653316_o.jpg [ 263.95 KiB | Viewed 5575 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Stiri Romania
PostPosted: Fri 28 Apr 2017 15:02 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56070
Reluare legătură feroviară Grădiștea-Giurgiu

6 trenuri Regio, tip Săgeata Albastră, vor asigura zilnic transportul pasagerilor pe ruta Grădiştea – Giurgiu și retur, 3 trenuri pe direcţia dus şi 3 trenuri pe retur. Traseul are prevăzute opt opriri iar distanța parcursă este de aproximativ 1 oră și 20 de minute.

Graficul de circulație este realizat astfel încât intervalele orare să răspundă nevoii de mobilitate a localnicilor.


Attachments:
Tren Gradistea-Giurgiu (1).jpg
Tren Gradistea-Giurgiu (1).jpg [ 280.77 KiB | Viewed 7459 times ]
Tren Gradistea-Giurgiu (2).jpg
Tren Gradistea-Giurgiu (2).jpg [ 78.48 KiB | Viewed 7459 times ]
Tren Gradistea-Giurgiu (3).jpg
Tren Gradistea-Giurgiu (3).jpg [ 94.02 KiB | Viewed 7459 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Stiri Romania
PostPosted: Tue 09 May 2017 08:58 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56070
CFR Călători informează că în perioada 2 iunie - 2 octombrie a.c., pasagerii vor avea legături directe de la București către Salonic, Halkali/Istanbul, Sofia și retur.

Pasagerii își pot rezeva deja bilete la aceste trenuri.

Trenul către Turcia va circula zilnic și va avea în compunere un vagon cușetă și un vagon de dormit.

O călătorie dus către Halkali/Istanbul costă aproximativ 49 euro la vagon cușetă cu 6 locuri , 54 euro la vagon cușetă cu 4 locuri și aproximativ 62 euro la vagon de dormit cu 3 paturi.

Și în acest an, pasagerii care doresc să ajungă cu trenul în Grecia, vor putea călători între București Nord – Salonic și retur, o dată pe săptămână,cu plecare vinerea din Bucureşti și întoarcere din Salonic duminica.

Un bilet pentru o călătorie dus, Bucureşti – Salonic, costă aproximativ 45 euro la vagon clasa a 2-a, 56 euro la vagon cuşetă de 6 locuri, 62 euro la vagon cuşetă de 4 locuri şi 64 euro la vagon de dormit cu 3 locuri.

Trenul spre Sofia va circula zilnic, un bilet pentru o călătorie dus costă aproximativ 30 euro la clasa a 2-a.


Attachments:
oferta tren Grecia.jpg
oferta tren Grecia.jpg [ 194.66 KiB | Viewed 7425 times ]
oferta tren Turcia.jpg
oferta tren Turcia.jpg [ 263.03 KiB | Viewed 7420 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Stiri Romania
PostPosted: Thu 30 Nov 2017 12:28 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56070
Quote:
Începând cu data de 10 decembrie 2017, odată cu intrarea în vigoare a noului mers de trenuri, există o modificare a circulaţiei trenului internaţional IR-472 (şi 473) “Ister”, Bucureşti Nord – Budapesta şi retur, în sensul că noua rută va fi Bucureşti Nord – Braşov – Făgăraş – Sibiu – Vinţu de Jos – Arad – Budapesta şi retur.

Modificarea rutei actuale, Bucureşti Nord – Braşov – Sighişoara – Mediaş – Blaj – Alba Iulia – Vinţu de Jos – Arad – Budapesta şi retur, înseamnă anularea oricărei legături internaţionale directe a 4 municipii cu potenţial turistic (Sighişoara, Mediaş, Blaj, Alba Iulia), în care trăiesc etnici maghiari şi germani, deci tren cu importanţă mare pt. zona Mureş – Sibiu – Alba, dar şi pt. Ungaria, Austria, Germania, etc.

Înţelegem că la ora actuală sunt înregistrate întârzieri pe magistrala 300, între Sighişoara şi Alba Iulia şi că în viitor vor fi demarate lucrări de modernizare pe tronsonul Sighişoara – Braşov, dar călătorii nu au nici o vină, anularea actualei rute a acestui tren fiind o măsură injustă.

În plus, modificarea rutei actuale a trenului “Ister” este şi deficitară din punct de vedere economic, deoarece acest tren are plecare din Bucureşti Nord la ora 17:45, în timp ce trenul internaţional IR-346 pleacă din Bucureşti la ora 14, deci două trenuri ce practic se dublează pe ruta Bucureşti Nord – Braşov – Făgăraş – Sibiu – Vinţu de Jos – Arad – Budapesta (şi retur). Amintim că există şi perechea de trenuri IR-74, IR-75 Braşov – Făgăraş – Sibiu – Vinţu de Jos – Arad – Budapesta şi retur, deci 3 trenuri prin Făgăraş - Sibiu şi nici unul prin Sighişoara – Mediaş – Alba Iulia.

Având în vedere cele expuse anterior vă rugăm să asiguraţi menţinerea rutei actuale, Bucureşti Nord – Braşov – Sighişoara – Mediaş – Blaj – Alba Iulia – Vinţu de Jos – Arad – Budapesta şi retur, a trenurilor “Ister” (sau, eventual, să se realizeze ataşarea unor vagoane de la Sighişoara – Mediaş – Blaj, la Vinţu de Jos, dacă trenurile “Ister” vor circula prin Sibiu).


Later edit: in atasament raspunsul intarziat, tipic romanesc: imbracam in cuvinte fade nepasarea si incompetenta!


Attachments:
ARCAS 947.pdf [40.72 KiB]
Downloaded 201 times
R 27 11 ARCAS 947.pdf [766.34 KiB]
Downloaded 179 times
Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 97 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group