TTT (Transport-Travel-Tourism)

Silviu Sîntea's page
It is currently Thu 28 Mar 2024 16:17

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 156 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
Author Message
PostPosted: Sun 21 Mar 2010 17:27 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56064
Silviu Sintea wrote:
Am afirmat ca infrastructura tramvaiului (calea de rulare) nu este de cea mai buna calitate. Am fost ponderat.
Daca nu se iau masuri urgente, pentru accesarea fondurilor europene, nu va fi bine.


Oraşul, sub teroarea tramvaielor deraiate: s-a ajuns la o deraiere pe săptămână!

Aproape săptămânal câte un tramvai sare de pe şine. Peste 60 la sută din reţeaua de linii este într-o situaţie dezastruoasă. Dacă autorităţile nu vor investi urgent în şine noi de tramvai, oraşul va ajunge sub teroarea vehiculelor deraiate.

Chiar dacă autorităţile se codesc să recunoască, în momentul de faţă Galaţiul se confruntă cu mari probleme în ceea ce priveşte siguranţa circulaţiei tramvaielor.

Starea extrem de proastă a căii de rulare face ca aproape săptămânal câte un tramvai să deraieze. Din fericire, cele mai multe sunt accidente uşoare, fără victime şi fără pagube importante.

Macazul blestemat

Cea mai bizară situaţie este în zona Micro 40, unde în ultimele două luni s-au produs două deraieri la foarte mică distanţă una de alta. Primul tramvai s-a izbit de o maşină de transport valori şi a blocat o arteră de circulaţie preţ de câteva ore. Doar norocul a făcut să nu se întâmple o tragedie. Cel de-al doilea tramvai a deraiat la doar câţiva metri mai în faţă din cauza căii de rulare contorsionate. Cauza este una singură: starea proastă a macazelor şi şinelor.

„60% din şinele de tramvai sunt aşezate direct pe pământ. Asta ne cauzează foarte multe probleme pentru că pământul se tasează foarte repede", ne explică directorul SC Transurb, Genica Totolici. Cele mai afectate sunt liniile de tramvai de pe străzile Siderurgiştilor, Oţelarilor şi Basarabiei. „Eram în tramvai şi deodată am văzut că o ia în altă parte decât ar fi trebuit. Mi-am dat seama că a sărit de pe şine şi m-am rugat să nu se întâmple ceva cu noi, cu călătorii", ne-a declarat Ioan Grigore, unul dintre călătorii care au avut ghinionul să se afle într-un tramvai care a sărit de pe şine. Perspectiva ca această situaţie să se rezolve nu este prea bună. Şinele de tramvai sunt concesionate de Primăria Galaţi către societatea de transport public local, deci reabilitarea căii de rulare revine municipalităţii. Soluţia ar fi montarea şinelor de tramvai direct pe asfalt sau pe piatra cubică, dar până acum nu s-a făcut nimic. Autorităţile locale ezită să ia o decizie, iar TRANSURB cârpeşte pe ici, pe colo, cât să nu se închidă traseele.

Marea cârpeală

„Angajaţii noştri de la întreţinere sudează liniile în fiecare zi pentru că se întâmplă des să pocnească. Şinele de tramvai sunt vulnerabile, iar din această cauză tramvaiele deraiază des", ne-a declarat directorul Genica Totolici.

Deocamdată nu s-a întâmplat nicio tragedie. Totuşi, sugerăm autorităţilor să înceteze să mai mizeze pe noroc.


Articolul este ilustrat cu o poza din Timisoara!

21.03.2010
http://www.adevarul.ro/locale/galati/Or ... 77133.html


Attachments:
Tm.jpg
Tm.jpg [ 30.7 KiB | Viewed 21102 times ]
Galati.pdf [70.65 KiB]
Downloaded 232 times
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 26 Mar 2010 09:40 
Offline

Joined: Sun 09 Jul 2006 15:22
Posts: 2
Location: Galati
Vreau sa va zic ca de doua saptamani a iesit la strada si ultimul din ZGT uri.Este vorba despre vagonul numarul 1258(0214) care pana acum a fost tinut pe post de donor.Chiar ieri l-am vazut pe cursa conventie.Bravo Transurb


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 29 Mar 2010 14:27 
Offline

Joined: Thu 30 Apr 2009 09:43
Posts: 14
Location: Galati
De aproape o saptamana, pe strada Frunzei se circula pe un singur fir in ambele sensuri. Nu sunt probleme cu circulatia tramvaielor, iar soferii se adapteaza cand vad tramvaiul in fata lor venind spre ei. Se asteapta ca de la 1 aprilie strada respectiva sa fie inchisa complet pentru reparatii.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 03 Jan 2011 11:13 
Sa mai actualizam si sa imbogatim albumul cu reteaua de tramvai galateana.Pentru inceput am ales sa postez cateva imagini cu reteaua de pe Str. Basarabiei (portiunea modernizata).


Attachments:
IMG_1754.JPG
IMG_1754.JPG [ 65 KiB | Viewed 20776 times ]
IMG_1747.JPG
IMG_1747.JPG [ 59.13 KiB | Viewed 20777 times ]
IMG_1753.JPG
IMG_1753.JPG [ 61.5 KiB | Viewed 20777 times ]
IMG_1775.JPG
IMG_1775.JPG [ 55.86 KiB | Viewed 20777 times ]
IMG_1772.JPG
IMG_1772.JPG [ 29.12 KiB | Viewed 20776 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 03 Jan 2011 11:16 
Revenim la parti ne-modernizate.

Str. Gheorghe Asachi


Attachments:
IMG_1720.JPG
IMG_1720.JPG [ 95.76 KiB | Viewed 20797 times ]
IMG_1743.JPG
IMG_1743.JPG [ 85.61 KiB | Viewed 20797 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 03 Jan 2011 11:20 
Strada Frunzei, acelasi aspect.....


Attachments:
IMG_3255.JPG
IMG_3255.JPG [ 92.26 KiB | Viewed 20512 times ]
IMG_3257.JPG
IMG_3257.JPG [ 74.55 KiB | Viewed 20512 times ]
IMG_3264.JPG
IMG_3264.JPG [ 99.01 KiB | Viewed 20513 times ]
IMG_3266.JPG
IMG_3266.JPG [ 39.13 KiB | Viewed 20512 times ]
IMG_3268.JPG
IMG_3268.JPG [ 130.8 KiB | Viewed 20512 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 03 Jan 2011 11:24 
Strada Otelarilor


Attachments:
IMG_7528.JPG
IMG_7528.JPG [ 131.46 KiB | Viewed 20511 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 04 Feb 2011 19:03 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56064
Harta trasee tramvai si troleibuz Galati.

Sursa: http://transphoto.ru


Attachments:
GL10.jpg
GL10.jpg [ 260.36 KiB | Viewed 20404 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 07 Feb 2011 21:03 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56064
0099 si 0083.

Sursa: http://transphoto.ru


Attachments:
0099.jpg
0099.jpg [ 320.26 KiB | Viewed 20367 times ]
0083.jpg
0083.jpg [ 269.36 KiB | Viewed 20367 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 17 May 2011 17:07 
Singurul Timis (53?) care mai poate fi gasit in curtea Transurbului sta pe o linie parasita de la Depoul din zona Bariera Traian. :(


Attachments:
IMG_4796.jpg
IMG_4796.jpg [ 171.73 KiB | Viewed 17945 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 19 May 2011 23:34 
Offline

Joined: Fri 05 Sep 2008 03:17
Posts: 6
Location: Galati
Din pacate 53 a fost taiat si este oale si ulcele. Din amintirile mele acela este fostul 57 pe care stiu ca l-am vazul de multa vreme prin depou, o vreme fiind tinut si in hale, insa mai mereu fara boghiurile originale.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 28 Sep 2011 16:31 
1346 (ex-118), trecut recent printr-o revopsire! :)


Attachments:
IMG_4129 (800x600).jpg
IMG_4129 (800x600).jpg [ 270.4 KiB | Viewed 19631 times ]
IMG_4130 (800x600).jpg
IMG_4130 (800x600).jpg [ 267.58 KiB | Viewed 19629 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 15 Oct 2011 17:12 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56064
Tramvaie in anul 2005, filmate de Dave Spencer.



Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 26 Oct 2011 18:09 
1334 si 1342, iesite de la revopsit recent!

-cel mai probabil urmatoarele vor fi 1326 si 1344.


Attachments:
IMG_4922 (800x600).jpg
IMG_4922 (800x600).jpg [ 213.06 KiB | Viewed 19384 times ]
IMG_4927 (800x599).jpg
IMG_4927 (800x599).jpg [ 187.57 KiB | Viewed 19385 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 12 Feb 2012 22:57 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2032
Location: Brasov
Imagini preluate de pe http://www.shugotram.jp/index.html .


Attachments:
2.jpg
2.jpg [ 74.81 KiB | Viewed 18551 times ]
2_01.jpg
2_01.jpg [ 62.86 KiB | Viewed 18551 times ]
4.jpg
4.jpg [ 68.38 KiB | Viewed 18552 times ]
4_01.jpg
4_01.jpg [ 75.92 KiB | Viewed 18551 times ]
4_02.jpg
4_02.jpg [ 67.9 KiB | Viewed 18551 times ]
7.jpg
7.jpg [ 56.87 KiB | Viewed 18551 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 12 Feb 2012 23:00 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2032
Location: Brasov
99

Imagini preluate de pe http://www.shugotram.jp/index.html .


Attachments:
99.jpg
99.jpg [ 74.61 KiB | Viewed 18551 times ]
99_001.jpg
99_001.jpg [ 69.85 KiB | Viewed 18550 times ]
99_002.jpg
99_002.jpg [ 83.65 KiB | Viewed 18550 times ]
99_003.jpg
99_003.jpg [ 84.88 KiB | Viewed 18550 times ]
99_004.jpg
99_004.jpg [ 51.04 KiB | Viewed 18551 times ]
99_005.jpg
99_005.jpg [ 71.8 KiB | Viewed 18550 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 28 Mar 2012 14:12 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56064
Fără tramvai până în august 2013

Ieri a fost prima zi din cele 18 luni în care tramvaiele nu vor circula pe ruta Frunzei – Oţelarilor, iar călătorii de pe liniile 5, 7 şi 39 vor fi transbordaţi cu autobuzele din Micro 19 la Stadionul "Oţelul".

Dacă la prima oră schimbarea i-a luat prin surprindere pe cei care aşteptau, ca de obicei, tramvaiul în staţie, ulterior situaţia s-a reglat. Întreruperea circulaţiei pe şine este justificată, aşa cum v-am informat, de proiectul de modernizare a liniilor de tramvai (pe 3.070 de metri), a străzilor Oţelarilor, Stadionului, Frunzei, Gheorghe Asachi, a reţelelor de apă, canalizare, gaze şi electrice cu durata de serviciu expirată.

Contractul în valoare de în valoare totală de 47 de milioane de lei este executat de Tancrad, termenul de finalizare fiind august 2013. În cele 18 luni, în locul tramvaielor, autobuzele Transurb vor circula din şase în şase minute de la capătul liniei de tramvai Micro 19 cu staţii la: Poşta Micro 19 - Bloc D19 - Spitalul Judeţean - Casa Roşie până la Colegiul Tehnic "Traian Vuia" şi retur , cu staţii la Spitalul Judeţean - Bloc O - Poşta Micro 19 - Micro 19. Abonamentele pe liniile de tramvai 5, 7 şi 39 sunt valabile şi pe autobuzele care fac legătura între Micro 19 şi Colegiul "Vuia".

Potrivit directorului Direcţiei de Programe şi Proiecte Europene, Costel Hanţă, urmează ca, tot din această săptămână, circulaţia auto să se desfăşoare, pe ambele sensuri, pe partea stângă a bulevardului Oţelarilor (cea cu Altex, Billa, etc) atunci când vor începe lucrările la calea de rulare centrală şi partea carosabilă dreaptă, în sensul de mers spre bucla de întoarcere a tramvaiului, de pe bulevardul Galaţi.


http://www.viata-libera.ro/eveniment/28 ... ugust-2013


Attachments:
GL 1325.jpg
GL 1325.jpg [ 183.08 KiB | Viewed 18965 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 28 Jun 2012 18:24 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56064
Au sosit primele 5 din lotul de 12 garnituri.

Foto: Onofrei Sergiu Gabriel.


Attachments:
805.jpg
805.jpg [ 341.22 KiB | Viewed 18600 times ]
812.jpg
812.jpg [ 108.4 KiB | Viewed 18600 times ]
835.jpg
835.jpg [ 352.89 KiB | Viewed 18600 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri 28 Sep 2012 19:33 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56064
Doua tramvaie s-au ciocnit la Galati si cinci calatori au ajuns la spital. Unul dintre tramvaie oprise la semafor, cand a fost lovit din spate de cel de-al doilea, caruia se pare ca i-au cedat franele.

Victimele, toate femei, nu sunt in stare grava, insa toti cei aflati in vehicule au trecut printr-o spaima teribila.

Accidentul s-a produs in jurul orei 11.00, la intersectia strazilor Gheorghe Doja cu Siderurgistilor.

Cele cinci femei ranite, cu varste intre 38 si 60 de ani, au fost aruncate in impact si s-au lovit de scaune.

Victimele au fost transportate de urgenta la spital, dar medicii spun ca sunt in afara oricarui pericol.

Femeia care conducea tramvaiul scapat de sub control spune ca pur si simplu vehiculul nu mai asculta nici o comanda.


http://stirileprotv.ro/stiri/actualitat ... anite.html


Attachments:
tramvai lovit Galati.jpg
tramvai lovit Galati.jpg [ 67.56 KiB | Viewed 11717 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 11 Feb 2013 16:15 
1329 trecut recent prin reparatii.


Attachments:
IMG_7052.JPG
IMG_7052.JPG [ 192.66 KiB | Viewed 17541 times ]
Top
  
 
PostPosted: Wed 04 Dec 2013 20:22 
Offline
User avatar

Joined: Wed 04 Dec 2013 20:04
Posts: 4
Location: Galati
Detalii cu ceea ce nu vedem la tramvaiele galatene in circulatie datorita fustei de mascare a boghiurilor.Dar, in depou ele se ridica pentru verificare. In imagine, boghiul din fata al tramvaiului ZGT-6. Boghiul purtator deci fara motoare de tractiune, dar echipat cu toate elementele de franare si echipamentele de siguranta.De mentionat ca aceste tramvaie sunt foarte migaloase in intretinere avand senzori peste senzori, si sisteme foarte migaloase care asigura siguranta si eficienta in exploatare. Franele sunt hidraulice. Sistemele nisiparelor sunt automate. Au senzori de greutate la suspensiile secundare. Limitatori si opritori la piesele in balans si in miscare: patina de frana are miscari limitate reglate prin leine de bronz fixate pe culisa de ghidare. Arcurile de suspendare ale patinei se regleaza in fiecare zi si se ung prezoanele de reglaj ( cum se vede in imagine). Toate suruburile si piulitele folosite sunt cadmiate ( zincate) astfel durata de viata este considerabil prelungita. Suruburile si piesele articulatre sunt protejate de mansoane de piele ce infasoara suruburile si piulitele dupa ce in prealabil s-a aplicat un strat de vaselina de protectie anticoroziva!
- la Galati.
Image
how to screen capture
Image
screen capture

Boghiul motor al aceluias tramvai. Fiind mai greu si complex are doua perechi de arcuri elicoidale. Amortizorul care se vede este radial cu gaz inert. Insa in spatele arcurilor, sistem adoptat la metrouri si locomotive mai are o pereche de amortizoare axiale ce preiau si amortizeaza socurile produse din ateral si miscarea de serpuire in rulaj ale boghiului, evitand uzura sinei de rulare si aparatelor de cale: macaze ( care in viitor vor fi automate si cu precizie), intersectii si incrucisari de linii, etc. - la Galati.
Image
photo sharing sites

Sistemul de franare al acestor tramvaie este extrem de complex si precis, constituit din trei sisteme. Principiul sistemelor de franre in servici si de stationare este constituit din etriere cu placi ferodo si disc de franare prevasut cu fante de racire actionat hidraulic si asistat. Iar franarea electromagnetica intra automat in functiune la anumite viteze cooordonat de sesizoarele de turatie ale motoarelor si rotilor fixat pe capetele de osie asa cum se vede pe osia din partea dreapta a imaginii! - la Galati.
Image
screenshot on pc


Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 09 Dec 2013 16:19 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7774
Frâna de serviciu nu are cum să fie cu disc... frâna de serviciu e frâna electrodinamică, cu disc ai frâna de staţionare care, teoretic, intră în funcţiune la viteze mici, când frâna electrică nu mai e eficientă.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 09 Dec 2013 18:29 
Offline
User avatar

Joined: Wed 04 Dec 2013 20:04
Posts: 4
Location: Galati
Te contrazic Dragos. Uite dovada spuselor mele. Fotografie din canal realizata de mine personal. Discul se afla pe centru! Pana la urma eu vad ramvaiele astea zilnic pe strada si deseori in depou!!! :wink: Ahh, iar instalatia de franare la ZGT-6 Holech este electro-hidraulica!! Daca ma crezi bine, daca nu, cu prima ocazie esti invitat la RT in cadrul Depoului-1 Transrb din Galati.


Attachments:
1476040_10200186695468871_959889874_n.jpg
1476040_10200186695468871_959889874_n.jpg [ 90.96 KiB | Viewed 17408 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue 10 Dec 2013 19:57 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7774
Cred că e o neînţelegere, nu orice frână cu disc e frână de serviciu. Iar un singur disc pe osie e total insuficient pentru a frâna un tramvai.

Şi, chiar dacă s-ar putea asigura un procent de frânare corespunzător doar din acea frână hidraulică, ce rost ar avea utilizarea acestui sistem, ce presupune contactul între două piese, uzuri şi înlocuirea periodică a garniturilor de frână atunci când ai deja motoare electrice de tracţiune, cărora le poţi inversa polaritatea şi le poţi folosi pentru frânare. Şi ai şi putere mai mare pe măsură ce viteza e mai mare şi n-ai nici contact între piese.

Până vin eu la Galaţi (e cam scump, zile de CO nu mai am şi nu vrea Ponta să îmi dea ce mi se cuvine, adică autorizaţia de călătorie pe calea ferată), dacă te duci atât de des la depou, poţi încerca să faci rost de o carte tehnică, trebuie să aibă aşa ceva.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 22 Oct 2014 09:09 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56064
HCL 352/25.09.2014

Trecerea din domeniul public in domeniul privat al municipiului Galati si scoaterea din functiune a caii de rulare si a retelei de contact de pe Bdul. George Cosbuc, tronson: Str. Bucovinei - Str. H. Coanda


Attachments:
HCL 352.pdf [65.93 KiB]
Downloaded 237 times
Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Galati: tramvaie
PostPosted: Mon 08 Feb 2016 09:22 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56064
Anul 2003. Foto: Jarda Wagner.


Attachments:
Galati 2003.jpg
Galati 2003.jpg [ 146.01 KiB | Viewed 16070 times ]
Galati 2003a.jpg
Galati 2003a.jpg [ 176.34 KiB | Viewed 16070 times ]
Galati 2003b.jpg
Galati 2003b.jpg [ 179.98 KiB | Viewed 16070 times ]
Galati 2003c.jpg
Galati 2003c.jpg [ 131.25 KiB | Viewed 16070 times ]
Galati 2003d.jpg
Galati 2003d.jpg [ 186 KiB | Viewed 16070 times ]
Galati 2003e.jpg
Galati 2003e.jpg [ 141.04 KiB | Viewed 16070 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Galati: tramvaie
PostPosted: Mon 08 Feb 2016 09:24 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56064
Silviu wrote:
Anul 2003. Foto: Jarda Wagner.


Attachments:
Galati 2003f.jpg
Galati 2003f.jpg [ 114.94 KiB | Viewed 16070 times ]
Galati 2003g.jpg
Galati 2003g.jpg [ 188.73 KiB | Viewed 16070 times ]
Galati 2003h.jpg
Galati 2003h.jpg [ 154.22 KiB | Viewed 16070 times ]
Galati 2003i.jpg
Galati 2003i.jpg [ 101.14 KiB | Viewed 16070 times ]
Galati 2003i1.jpg
Galati 2003i1.jpg [ 96.38 KiB | Viewed 16070 times ]
Galati 2003j.jpg
Galati 2003j.jpg [ 151.75 KiB | Viewed 16070 times ]
Galati 2003k.jpg
Galati 2003k.jpg [ 128.81 KiB | Viewed 16070 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Galati: tramvaie
PostPosted: Mon 08 Feb 2016 09:26 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56064
Silviu wrote:
Anul 2003. Foto: Jarda Wagner.


Attachments:
Galati 2003l.jpg
Galati 2003l.jpg [ 167.1 KiB | Viewed 16070 times ]
Galati 2003m.jpg
Galati 2003m.jpg [ 131.95 KiB | Viewed 16070 times ]
Galati 2003m1.jpg
Galati 2003m1.jpg [ 125.59 KiB | Viewed 16070 times ]
Galati 2003m2.jpg
Galati 2003m2.jpg [ 114.68 KiB | Viewed 16070 times ]
Galati 2003n.jpg
Galati 2003n.jpg [ 113.11 KiB | Viewed 16070 times ]
Galati 2003o.jpg
Galati 2003o.jpg [ 161.59 KiB | Viewed 16070 times ]
Galati 2003p.jpg
Galati 2003p.jpg [ 133.79 KiB | Viewed 16070 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Galati: tramvaie
PostPosted: Mon 08 Feb 2016 09:28 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56064
Silviu wrote:
Anul 2003. Foto: Jarda Wagner.


Attachments:
Galati 2003q.jpg
Galati 2003q.jpg [ 142.08 KiB | Viewed 16070 times ]
Galati 2003r.jpg
Galati 2003r.jpg [ 199.14 KiB | Viewed 16070 times ]
Galati 2003s.jpg
Galati 2003s.jpg [ 140.64 KiB | Viewed 16070 times ]
Galati 2003s1.jpg
Galati 2003s1.jpg [ 163.03 KiB | Viewed 16070 times ]
Galati 2003t.jpg
Galati 2003t.jpg [ 168.11 KiB | Viewed 16070 times ]
Galati 2003u.jpg
Galati 2003u.jpg [ 198.87 KiB | Viewed 16070 times ]
Galati 2003u1.jpg
Galati 2003u1.jpg [ 165.78 KiB | Viewed 16070 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Galati: tramvaie
PostPosted: Mon 08 Feb 2016 09:31 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56064
Silviu wrote:
Anul 2003. Foto: Jarda Wagner.


Attachments:
Galati 2003v.jpg
Galati 2003v.jpg [ 123.66 KiB | Viewed 16057 times ]
Galati 2003v1.jpg
Galati 2003v1.jpg [ 197.34 KiB | Viewed 16057 times ]
Galati 2003w.jpg
Galati 2003w.jpg [ 167.3 KiB | Viewed 16057 times ]
Galati 2003x.jpg
Galati 2003x.jpg [ 169.67 KiB | Viewed 16057 times ]
Galati 2003y.jpg
Galati 2003y.jpg [ 122.32 KiB | Viewed 16057 times ]
Galati 2003y1.jpg
Galati 2003y1.jpg [ 99.41 KiB | Viewed 16057 times ]
Galati 2003y2.jpg
Galati 2003y2.jpg [ 123.65 KiB | Viewed 16057 times ]
Galati 2003z.jpg
Galati 2003z.jpg [ 153.11 KiB | Viewed 16057 times ]
Galati 2003z1.jpg
Galati 2003z1.jpg [ 176.6 KiB | Viewed 16057 times ]
Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 156 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group