andrei wrote:
Bravo pt poze, si multumesc ca le imparti cu noi.
Cu placere. Pozele erau, oricum, de mult timp puse pe
site-ul meu, la rezolutie mare.
andrei wrote:
Tabloul de bord este 95% original
Vitezometrul clar nu este original, Dac-urile produse inainte de 1993-94 nu aveau asemenea vitezometre, ci unele ca cel din poza.
andrei wrote:
Placa de metal pusa pe panoul din dreapta acopera gaura lasata cind au fost scoase butoanele de la cutia de viteza automatica.
Esti sigur? Atata de mult loc ocupau acele butoane? Ar putea intra un casetofon in spatiul ala...
andrei wrote:
De aici trag concluzia ca este vorba de un fost autobuz ITB...
Nu prea cred... Armia Patriei avea, acum vreo 10 ani, o groaza de Dac-uri in 2 si 4 usi, scurte si articulate (langa blocul meu e UM si mereu era cel putin 1 autobuz parcat in capul blocului, de obicei Dac 117 UD in diverse combinatii de verde) , nu mai zic de Romanuri si ceva RDTM-uri. In plus, in Garajul Regimentului de Garda si Protocol ,,Mihai Viteazu" iarasi era plin de Dac-uri (acum sunt numai Romanuri ?i RDTM-uri). Intre timp, Dac-urile 117 UD au cam disparut din peisaj, am mai vazut doar vreo 3 (cel din poza, unul in 4 usi, dar la Ploiesti, si unul undeva intre Bucuresti si Giurgiu, intr-un reportaj al... Antenei 1). Despre parcul auto al Armatei (deh...secrete de stat) umbla diverse ,,povesti" mai mult sau mai putin adevarate. Se spune ca la Fetesti ar exista un TV pe benzina in uz, ca sa nu mai vorbesc ca nu cred sa fie UM care sa nu fi avut macar 1 Dac articulat... probabil ramasitele lor zac prin fundul UM-urilor, cu slabe sperante sa fie vazute/pozate de ,,opinia publica". Poate doar cu o cerere scrisa la Statul Major al Trupelor Terestre sa ne permita sa pozam un Dac articulat.
andrei wrote:
Doar scaunele pasagerilor au fost schimbate.
Dar destul de de mult... acest model de scaun apare pe Dac-uri produse in 1990 si 1991, imediat dupa revenirea la ,,inalte".