TTT (Transport-Travel-Tourism)

Silviu Sîntea's page
It is currently Sat 27 Apr 2024 14:32

All times are UTC + 3 hours




Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 322 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Fri 13 Jul 2007 10:30 
sper sa nu fie din nou Irisbusuri.. cel putin nu de la Astra :evil: :evil: :evil:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 13 Jul 2007 11:46 
Offline
User avatar

Joined: Mon 12 Mar 2007 11:25
Posts: 53
Location: Sector 1 Bucuresti
De ce nu Astra? Ikarusurile nu tot la Astra au fost echipate?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 13 Jul 2007 12:59 
la Irisbusurile de la Astra calitatea asamblarii cam lasa de dorit... nici materialele folosite nu sunt prea grozave... sunt curios cum o sa fie Irisbusurile de la Skoda pentru Timisoara.. poate in final, nu e vina Astrei, or fi Irisbusurile nasole de felul lor...


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 13 Jul 2007 13:56 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7774
Eu tot visez la niste Solaris Trollino 12 si 18 (articulate), cu AC si motor asincron in curent alternativ. Am vazut prea multe filme SF, nu-i asa?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 13 Jul 2007 14:47 
Nu se stie inca dar cel mai probabil tot pe chopper vor fi. Se va sti sigur in scurt timp.
Articulate in Bucuresti niciodata :!:

EDIT: AC da, vor avea si in salon.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 13 Jul 2007 15:44 
Lucrarea este de anvergura, se vor schimba toti stalpii din centru si de pe tot traseul troleibuzului, cine frecventeaza zona Unirii des o sa vada actiune la un moment dat.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 13 Jul 2007 15:51 
Offline
User avatar

Joined: Mon 12 Mar 2007 12:31
Posts: 86
Marian Andrei wrote:
Nu se stie inca dar cel mai probabil tot pe chopper vor fi. Se va sti sigur in scurt timp.
Articulate in Bucuresti niciodata :!:

EDIT: AC da, vor avea si in salon.


Cum dracu' sa mai fie pe chopper in 2008? E o tehnologie demult depasita. Astrabuz e singura care mai face trolee pe chopper si in momentul asta cred ca are sanse zero sa mai livreze in Bucuresti dupa experienta Irisbuz.
Cel mai probabil vor fi Solaris, au pretul cel mai accesibil pentru o masina cu actionare in CA si aer conditionat.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 13 Jul 2007 15:57 
Deci practic inca nu se stie.
Dar avand in vedere experienta RATBului cu cele 2 troleibuze cu CA Asincron ei se cam feresc de ele.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 13 Jul 2007 22:18 
Offline
User avatar

Joined: Mon 12 Mar 2007 12:31
Posts: 86
Nu vad motive sa se mai fereasca. Din 98 si pana acum, aceasta tehnologie s-a maturizat mult, inlocuind apropape complet pe cea in CC.
Pentru esecul experimentului cu cele doua trolee pe CA de la RATB, vina o poarta cei care au falimentat ROCAR-ul, singurul care putea sa asigure service pentru ele.
Drept urmare, echipamentul de pe 7459 a fost inlocuit cu unul autohton, destul de bun, facut de o firma din Craiova. Iata ca se poate si la noi CA, nu numai chopper.
Si daca tot exista acest producator care face asa ceva, o idee buna ar fi si trecerea tramvaielor direct la tractiune in CA, nu pe choppere. Motoare asincrone cred ca se mai fac chiar si la noi (Craiova).


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 13 Jul 2007 22:57 
Bujoreni a luptat mult ca sa il faca sa functioneze pe 7459, la un moment dat se pusese problema treceri lui pe sistem clasic de actionare. Dar acum circula regulat de ceva timp. :)


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 20 Aug 2007 14:39 
Offline
User avatar

Joined: Mon 24 Oct 2005 15:32
Posts: 38
Location: Bucuresti 3
Probabil va fi licitatie...


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 21 Aug 2007 00:45 
Offline

Joined: Sun 22 Apr 2007 13:14
Posts: 197
Location: Bucuresti, Baneasa, Linii: 112,148,149,261,205
Eu nu inteleg, ce se vorbeste atat pe acest subiect; se discuta si se rasdiscuta de vreo 10 ani de linia Berceni -Unirii si pana acum nu au fost in stare sa instaleze nici macar o consola. Ca sa nu mai spun ca inca nu exista solutie de traversare a Pietei Unirii nici pentru troleibuze, si nici mai ales pentru tramvaie.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 18 Oct 2007 14:39 
AU INCEPUT LUCRARILE IN ZONA BD. CANTEMIR :!:

Deja sunt sapate gropile pentru stalpi, gropi adanci de vreo 2m. Stalpii vechi au inceput sa fie demontati. Pe toata durata lucrarilor va voi tine la curent :!:


Attachments:
DSC02946.JPG
DSC02946.JPG [ 245.85 KiB | Viewed 5805 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 19 Oct 2007 17:00 
Incep sa apara si stirile despre aceasta retea de troleibuz :)


Brad urias de Craciun Comenteaza si tu!
Print | Trimite email

Bucurestenii primesc, anul acesta, de Craciun, un cadou gigant din partea sucursalei romanesti a unei banci straine. Este vorba de un brad ce va fi inalt de 76 de metri si va cantari 290 de tone. Bradul in cauza va fi construit in parcul din centrul Pietei Unirii.

CADOU - Cel mai inalt brad de Craciun din Europa va fi amenajat la Bucuresti, au anuntat Adriean Videanu, primarul general al capitalei, si Jose Toscano, directorul general al Millennium Bank. Bradul va avea un diametru in baza de 26 de metri, va fi impodobit cu doua milioane de beculete si va putea fi admirat de bucuresteni in perioada 1 decembrie 2007 - 6 ianuarie 2008. "Banca noastra va suporta si costul curentului, si al focului de artificii", a declarat, ieri, Jose Toscano, cu ocazia lansarii activitatii Millennium Bank in Romania.

"Suntem deosebit de onorati sa fim parteneri intr-un proiect de o asemenea anvergura si credem ca acesta va aduce un plus de valoare orasului Bucuresti. Primaria Capitalei sustine orice initiativa privata in interesul cetatenilor si suntem bucurosi cand descoperim ca astfel de proiecte fac parte din strategia de dezvoltare a companiilor romanesti sau straine", a precizat Adriean Videanu, primarul general al Municipiului Bucuresti.

Videanu le-a recomandat bucurestenilor ca, in perioada Craciunului, sa utilizeze cu prioritate mijloacele de transport in comun, edilul anticipand ca noua atractie din Piata Unirii va transforma zona in cel mai aglomerat punct din oras. Primarul a spus ca a luat toate masurile pentru evitarea "blocajelor rutiere uriase" pe care le anticipeaza. Masurile in cauza sunt reducerea timpului de stationare la semafor si prezenta echipajelor Politiei Rutiere in zona. Videanu a anuntat ca, in curand, va fi infiintata o noua linie de transport in comun care va traversa zona Piata Unirii.

"Recomand utilizarea cu prioritate a mijloacelor de transport in comun, in special metroul, pentru a evita blocajele", a mai spus primarul.

Scolile BEI, o problema

LUCRARI "Primaria nu va plati lucrari de mantuiala, asa cum se afirma ca ar fi executia in acele scoli cuprinse in programul Bancii Europene de Investitii (BEI). In baza unor evaluari facute de consultantul proiectului, vom decide si refacerea lucrarilor, pe banii executantului, daca acestea sunt de proasta calitate. Mai mult, pentru fiecare zi de intarziere, le vom impune constructorilor penalizari", a afirmat, ieri, Adriean Videanu. Potrivit edilului-sef, pana acum, municipalitatea nu a decontat vreo lucrare care nu corespunde calitatii. Videanu a explicat ca inceperea lucrarilor de constructie la cele 79 de scoli, din 102 cate sunt cuprinse in programul BEI, sunt intarziate de "proceduri birocratice".


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 19 Oct 2007 22:37 
Recomand cu prioritate aruncarea cu rosii in videan, poate mai tace din gura.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 20 Oct 2007 18:48 
Offline

Joined: Fri 24 Aug 2007 16:59
Posts: 19
Location: Bucuresti
troleibuz pe I.C. Bratianu !!!


Attachments:
transira41.jpg
transira41.jpg [ 36.46 KiB | Viewed 5588 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 22 Oct 2007 14:50 
Lucrarile nu sunt oficial incepute. Dar pe Cantemir se planteaza stalpii pentru a nu mai fi nevoie sa fie spart totul peste o anumita perioada de timp.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 28 Oct 2007 22:11 
Gropile pentru stalpi au aparut pe tot Bd. Cantemir.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 29 Oct 2007 07:17 
Poate in alta perioada de timp, in Bucuresti ar fi fost buna o astfel de linie....sau mai degraba fiabila....din pacate si troleul merge tot pe la suprafata....acolo unde e traficul ala greoi care caracterizeaza Bucurestiul....ce chestie atat de extraordinara o sa fie linia asta daca in majoritatea cazurilor o sa vedem carduri de masini oprite la stopuri si pigmentate de zeci de trolee care stau? zicea candva cineva de un 381 prelungit....e mai bine asa, macar nu se arunca niste bani aiurea.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 30 Oct 2007 19:15 
Marian Andrei wrote:
Gropile pentru stalpi au aparut pe tot Bd. Cantemir.

Din pacate, pe Tineretului si pe Vacaresti nu e nicio miscare. :(
Marian Andrei wrote:
Din ce se stie 99% linia 76 va fi cea prelungita.

Prelungite ar trebui sa fie toate, altfel pentru o singura linie nu se prea merita in afara faptului ca se va uni reteaua cand se va ajunge la Universitatii.
In functie normal si de cate troleibuze or sa aiba la dispozitie regia. Pana la noua licitatie, putine sperante sa vedem altceva decat linia Resita-Unirii.

Totusi, mai ziceam asta si in alta parte, cele 3 linii ar trebui pastrate asa cum sunt si infiintate altele spre centru, inlocuind astfel autobuzele. Dublajele alea isi au rostul, poate decat 73 merita sa fie singurul prelungit. Pe 74 e prea putina solicitare intre Racovita si Unirii ca sa il aducem la 5 minute , cum probabil s-ar proceda daca ar fi unit cu 312. Interval justificat in cartier nu si spre centru, unde ar circula mai mult gol. Idem linia 76, il ducem la 1-2 minute pe Cantemir :shock:, cand putem sa ducem o linie la interval de 4-5 minute spre Unirii, suficient probabil pentru a satisface cererea de transport intre Resita si Unirii.
andrei wrote:
Or sa cheltuiasca zeci de milioane de euro pentru o linie de troleibuz care sa dubleze metroul cale de 5 statii (Sincai - Victoriei). Tronsonul Unirii - Victoriei este complet inutil, fiind deservit de autobuzului 381 si de metrou.

Evident se justifica doar pana la Universitatii. Se inlocuiesc liniile de autobuz din Berceni cu linii de troleibuze, mai ecologice, si se unesc retelele de troleibuz. Mai incolo de Universitatii, apar mari probleme de trafic, in plus aducem calatorii care folosesc metroul sa foloseasca iar Ratb-ul, invers de ce ar trebui sa faca municipalitatea : sa incurajeze transportul subteran in detrimentul celui de suprafata.
andrei wrote:
Cu banii pentru reteaua si vehiculele necesare traseului Unirii - Presei libere ar putea transforma in troleibuz linia 116, de exemplu.

116 in formatul actual nu va ajunge niciodata troleibuz, traseu lung, care in plus nu strabate nicio retea de troleibuze. In schimb, ideea unui troleibuz pe Brancoveanu, fie pana la metrou Brancoveanu, fie pana la Sudului ar fi buna, mai ales daca se va largi portiunea intre Nitu Vasile si Turnu Magurele. Sau chiar prelungirea lui 76 pana la capatul lui 102 dar aici deja e prea multa imaginatie. :roll:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 30 Oct 2007 19:39 
Cand traficul o sa fie altul, o sa renteze poate o linie de troleu pana in Baneasa pe tipul celei de pe timpuri....pana atunci....raman doar vorbe....


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 31 Oct 2007 00:17 
Offline
User avatar

Joined: Mon 24 Oct 2005 15:32
Posts: 38
Location: Bucuresti 3
Tavinho wrote:
Cand traficul o sa fie altul, o sa renteze poate o linie de troleu pana in Baneasa pe tipul celei de pe timpuri....pana atunci....raman doar vorbe....


Tocmai ca acum e mai bine sa fie troleibuz... nu ai nimerit niciodata linga 2-3 autobuze sa vezi ce inseamna poluarea, chiar la euro3 sau 4. Sau caldura insuportabila vara.
In toate orasele civilizate sunt trolee sau tramvaie in centru si autobuze la periferie. De ce oare la altii e posibil si la noi nu?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 31 Oct 2007 12:14 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:11
Posts: 71
Location: Paris
TsE wrote:
Tavinho wrote:
In toate orasele civilizate sunt trolee sau tramvaie in centru si autobuze la periferie. De ce oare la altii e posibil si la noi nu?


Fiindca altii nu se cred cei mai destepti din lume. Pe cand Ratebistii nostrii... las-o balta ! Intind liniile de autobuz si de troleibuz in paralel cu metroul (poate ca inca nu au descoperit ca avem metrou la Bucuresti), pun autobuze pe linii unde frecventa si bunul simt impun troleibuze (un exemplu perfect : linia 336)...

Idealul ar fi electrificarea tuturor liniilor bucurestene, cu exceptia celor mai periferice (171, 261, etc). Probabil ca se va ajunge si la asta. Si or sa ramana cu 1 200 de autobuze excedentare, dintre care cele mai vechi vor avea, sa zicem, 10 ani (drept care or sa le casez, in loc sa le vanda).


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 31 Oct 2007 13:53 
Offline
User avatar

Joined: Tue 23 Oct 2007 13:53
Posts: 233
Location: Bucuresti (Vest), Drumul Taberei
Tavinho wrote:
In toate orasele civilizate sunt trolee sau tramvaie in centru si autobuze la periferie. De ce oare la altii e posibil si la noi nu?


Simplu: la noi nu se incurajeaza real transportul public. Daca trece prin centru si se aglomereaza, se deviaza ca sa nu se ii mai "deranjeze" pe cei cu masini 4x4 si fite.

Tavinho wrote:
...pun autobuze pe linii unde frecventa si bunul simt impun troleibuze (un exemplu perfect : linia 336)...


336 ar putea fi schimbat, dar la halul de circulatie din Militari troleibuzul de-abia se descurca. Altfel ar fi bun dar trebuie reorganizat bulevardul, parcarile ilegale si alte lucruri.

Tavinho wrote:
Idealul ar fi electrificarea tuturor liniilor bucurestene, cu exceptia celor mai periferice (171, 261, etc). Probabil ca se va ajunge si la asta.


Fii linistit, nici in 20 de ani no o sa se intample... Doar daca creste pretul petrolului extrem de mult poate apare o sansa. Si chiar si asa, autobuzul nu e atat de rau daca nu sta blocat in trafic. In Bucuresti cred ca se va dubla numarul de masini in circulatie in 5-10 ani, asa ca traficul se va inrautati si mai mult.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 31 Oct 2007 15:02 
Evident sunt in favoarea unui transport ecologic, pentru ca stiu cat de neplacuta e poluarea asta si da! stiu cum e sa stai in spatele a 3-4 autobuze si sa inhalezi mirosul ala de motorina intr-o zi caniculara...te gandesti cine te-a pus sa iesi din casa....ok pentru trolee, toata stima pentru cei care au initiative in acest sens (si chiar mai multa pentru cine le si aplica :) ) dar....si troleul ca si autobuzul circula tot pe la suprafata....si in conditiile de trafic de la noi singura diferenta intre 20-30-40 de autobuze insirate intre pta sudului si baneasa (pe viitorul traseu) si 20-30-40 de trolee insirate tot acolo e faptul ca acestea din urma nu polueaza...dar atat....Sa se imbunatateasca transportul cu metroul in prima faza....sa nu se dubleze intr-atat M2-ul si sa se faca troleu acolo unde poate metroul nu ajunge....si poate un troleu pe un traseu atat de mare nu va mai fi necesar.....
Ce rost e sa iei un troleu la ora de varf intre sudului si sa zicem victoriei si sa faci o ora si daca nu doua....si sa nu iei metroul cu care ajungi in 15...din pacate multe din ideile bune si foarte bune amintite pe forum nu vor fi puse niciodata in practica sau sunt sanse mici sa se faca....pentru ca din pacate nu suntem noi la conducerea ratb sau prin primarie, ci niste "baieti destepti" si foarte "competenti".


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 31 Oct 2007 19:33 
Offline

Joined: Thu 01 Jun 2006 06:59
Posts: 8
poate ca sistemul vine asezonat cu banda speciala ptr RATB .... ceva similar cum e pe Reg Elisabeta


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 02 Nov 2007 07:37 
asta ar fi o solutie....oricum pe bucata universitate - romana sigur e nevoie....cand e ingramadeala ajungi de 5 ori pe jos decat o singura data cu busul de la galeriile orizont....sa se faca banda aia primesc :D ...dar sa se si respecte


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 02 Nov 2007 16:18 
tarzy wrote:
poate ca sistemul vine asezonat cu banda speciala ptr RATB .... ceva similar cum e pe Reg Elisabeta


daca va fi asa, nu se va rezolva nmiic, vor fi destui soferi "civilizati" sa folsoeasca banda aia sau sa parcheze pe ea; mult mai eficient mi se pare sistemul adoptat in Paris,l e drept necesita cheltuieli ceva mai mari de realizare, dar este mult mai eficient si nu duce la blocarea circulatiei deaca se defecteaza vreun vehicul; acolo s-au creeat benzi speciale pentru autobuze pe aceeasi parte a strazii (sau pe mijlocul ei), separate prin borduri de resyul benzilor *sint strazi pe care sint 2 benzi de autobuz si o singura banda pentru masini, cu sens unic); acest sistem implica lucrari suplimentare de semaforizare, dar pe de alta parte se pot realiza separari eficiente prin borduri si nu duce la blocaje in cazul defectarii unui vehicul


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 03 Nov 2007 00:07 
Probabil ca acolo bordurile sunt insa si marcate corespunzator sa fie si vizibile, nu ca cretinatatea videana dela Orhideea de care am scapat, dar si cretinatatea videana dela pasajul Victoria, unde rasare dintr'odata nesemnalizata.
Din cauza ca masinile care mergeau pe langa pasaj blocau intrarea in pasaj, era sa intru in mizeria aia de bordura, fie ea sa ajunga deasupra videanului. Asa am ajuns sa merg cu masina pe linia de tramvai prin pasaj. Asa ca am facut ce fac vatmanii pe acolo, am claxonat pe toata portiunea, iar la iesirea din pasaj am luat-o la dreapta, spre deosebire de tramvai care o ia la stanga. :twisted: :twisted:
Dar era sa-mi stric masina in mizeria aia de bordura, inteligent montata de un cretin, cu un sef cretin, un un sef peste el cretin si tot asa pana sus.
Ce s'ar mai fi distrat unii pe forum daca imi stricam masina. In schimb, un stalp a cazut pe un Tico din cauza videnilor dela pasajul Bas Arab.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 22 Nov 2007 21:28 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56098
Pe aici ce se mai intimpla?


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 322 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 15 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group