Cat de facut e cu cap sunt benzile astea se poate vedea in toata splendoarea la Piata Alba Iulia pe partea cu marele bloc curb care adaposteste o banca (nu stiu care, a carei intrare ocupa tot trotuarul, banda de biciclete ocolind-o "savant") si Casa Roma. Problema apare cand respectiva banda, cu doua sensuri, iese inspre Bd. Decebal si trece printr-o zona cu stalpi de restrictionare a circulatiei - doi din stalpii respectivi sunt chiar pe mijlocul acelor sensuri speciale! Merita fotografiat acest aspect.
Se spunea ca cirulatia pietonilor va fi interzisa pe aceste benzi care, de celke mai multe ori ocupa tot trotuarul
Dupa ce ca nu mai avem loc de masini, trebuie sa ferim si biclistii?? Inca un lucru inutil.
Legat de expansiunea dementa a masinilor, Calea Mosilor, pe tronsonul de tramvai in lucru e o imensa parcare. Au "muscat" din trotuare pentru parcari dar degeaba, masinile tot pe trotuar stau...
Unele statii Ratb sunt de asemenea parcari, pentru calatori ramanand un spatiu ingust prin care sa se "replieze" in asteptarea mijlocului de transport. Vineri, la Rosetti, la trotuar erau numai masini, calatorii trebuind sa astepte autobuzul ori pe trotuar ori pe cealalta banda libera, spre mijlocul strazii. IAr cand masina vine, mai ocupa o banda ca nu are unde sa traga... Aferim de vreun sofer care vrea sa iasa cu tot dinadinsul
nu-l intereseaza ca acolo e statie. Pe partea opusa, la fostul Mc Monis, unde oprea odata maxi taxi si 136/336 e banda speciala separata cu borduri de restul (acolo stau taxiuri acum). Ca sa fie simetric, ar putea realiza si in statia lui 311 o semena separare. Cel putin coltul dinspre Hristo Botev la ore normale e ocupat de taxiuri.