Silviu wrote:
Nu inteleg de ce nu se vorbeste de extinderea retelei in interiorul municipiului (convertirea in trasee de troleibuz a celor de autobuz cu nr. [...], 32, 32b).
Pe 32 şi 32b nu se montase reţea acum ceva ani? Mai există acea reţea?
Apropo de 32/32b şi alte linii care mai întorc la Piaţa Mihai Viteazul (8, 21 ş.a.): de ce se menţine acel capăt de linie împotriva firii? De ce nu se amenajează un terminal ca lumea la gară?
Care mai e rostul liniei 8? Troleibuzul 5 ar putea circula liniştit până la actualul capăt la liniei 8, mai ales că reţeaua există.
Şi, cu toate că se pot face uşor, ieftin şi rapid aceste mici modificări, primăria visează cai verzi pe pereţi şi troleibuze şi tramvaie preorăşeneşti. Pe care, legal, nu prea are voie să le facă, în condiţiile în care RATUC (sau cum se cheamă acum) are ca acţionar CL Cluj-Napoca, care nu are voie să facă investiţii în alte localităţi. Bine, poate interveni asociaţia zonei metropolitane în problema asta. Eu să fiu în locul lui Boc m-aş gândi întâi la cetăţenii care m-au votat şi care aş vrea să mă mai voteze, mai ales că la anul sunt alegeri... şi m-aş ocupa mai întâi de transportul lor şi abia după aia de comunele din jur.
Silviu wrote:
Beneficiezi de avantajele motorului electric la rampe mai mari. Troleibuzele din Sibiu urcau fara nici o greutate podul garii in timp ce autobuzele se chinuiau...
Pe linia Simferopol - Yalta în mod sigur sunt rampe mai grele decât în Cluj. Şi ăia le urcau cu Skoda 9Tr din 197x până acum vreo câţiva ani.