TTT (Transport-Travel-Tourism)

Silviu Sîntea's page
It is currently Thu 28 Mar 2024 16:02

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 12 posts ] 
Author Message
PostPosted: Wed 05 Aug 2015 14:41 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56064
Cele 10 autobuze noi, achizitionate de C.T.P., completeaza parcul auto al companiei. Dupa ce, la inceputul acestui an (9 ianuarie 2015) municipalitatea clujeana a pus in circulatie 40 de autobuze articulate noi, achizitionate de la firma Solaris Bus&Coach Polonia, contra sumei de 49.626.600 lei fara TVA, cu fonduri de la bugetul local, astazi CTP Cluj-Napoca a prezentat alte 10 autobuze noi, cumparate din fonduri proprii de la SC Briaris’Ind S.A.. Autobuzele sunt marca Iveco-Urbanway, iar costul total al acestei achizitii a fost de 9,3 milioane de lei.

Caracteristici principale autobuze nearticulate Iveco-Urbanway 12 m:

- corespund tuturor normelor europene si romanesti in domeniu
- sunt cu podea complet coborata, au rampa de imbarcat caurcioare si loc pentru acestea
- actionare cu motor termic, 210 kW, combustibil motorina, nepoluant, cu norma de poluare EURO VI
- capacitate totala de transport 91 locuri, din care 27 pe scaune
- usi automate cu protectie antistrivire, posibilitate de actionare din interior si exterior in caz de urgenta, cu posibilitate de numarare a calatorilor la urcare si coborare, autobuzul nu pleaca de pe loc cu usile deschise
- sistem de climatizare (incalzire, racire, aer conditionat, ventilatie)
- sistem electronic vizual (afisaj cu LED-uri ) in interior si exterior si sonor de anuntare a statiilor
- echipament electronic audio-video pentru afisarea mesajelor cu caracter publicitar
- camere de luat vederi in interior (control si limitare a actelor de vandalism) si exterior, cu stocarea in memorie a imaginilor
- sistem de numarare a calatorilor transportati (calatorii care urca si coboara din fiecare statie)
- sistem de ticketing pentru validarea legitimatiilor de calatorie
- computer de gestiune diagnosticare si management al vehiculului
care colecteaza, inmagazineaza si transmite datele privind activitatea autobuzului
-echipament necesar pentru comunicarea prin GPS
-echipament necesar pentru transmiterea online si wireless a datelor privind exploatarea autobuzelor
- echipament pentru descarcarea datelor din computerul de management al autovehiculului intr-un server specific urmat de prelucrarea multicriteriala a datelor descarcate: consum de combustibil pe anumite intervale (ore, schimb, instantaneu, etc.), numarul de calatori transportati, parcursul (nr de km/ schimb, la o data anume, intr-un interval stabilit), evenimente rutiere (blocaje in trafic, accidente, distrugeri interioare ale autovehiculului), numarul de ore de functionare a autovehiculului sau a unor componente ale acestuia (aer conditionat), numarul de ore de imobilizare a autovehiculului, informatii privind perioada efectuarii lucrarilor planificate de intretinere.


http://www.primariaclujnapoca.ro/comuni ... l?gId=2041


Attachments:
Iveco Urbanway Cluj.jpg
Iveco Urbanway Cluj.jpg [ 103.96 KiB | Viewed 8828 times ]
Iveco Cluj.jpg
Iveco Cluj.jpg [ 90.32 KiB | Viewed 8828 times ]
Iveco Cluj 1.jpg
Iveco Cluj 1.jpg [ 93.36 KiB | Viewed 8828 times ]
Iveco Cluj 1a.jpg
Iveco Cluj 1a.jpg [ 92.04 KiB | Viewed 8828 times ]
Iveco Cluj 2.jpg
Iveco Cluj 2.jpg [ 85.65 KiB | Viewed 8828 times ]
Iveco Cluj 2a.jpg
Iveco Cluj 2a.jpg [ 93.64 KiB | Viewed 8828 times ]
Iveco Cluj 3.jpg
Iveco Cluj 3.jpg [ 75.08 KiB | Viewed 8828 times ]
Iveco Cluj m.jpg
Iveco Cluj m.jpg [ 111.41 KiB | Viewed 8828 times ]
Iveco Cluj i.jpg
Iveco Cluj i.jpg [ 101.09 KiB | Viewed 8828 times ]
autobuze-Iveco-3.jpg
autobuze-Iveco-3.jpg [ 979.18 KiB | Viewed 8011 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Sat 08 Aug 2015 21:15 
Offline
User avatar

Joined: Fri 25 Nov 2005 01:18
Posts: 619
Motor longitudinal?? Parcă văd nişte fulii pe care, dacă motorul ar fi transversal, nu le-aş putea observa. Caroseria "cere" motor transversal. Soluţia constructivă e discutabilă din punct de vedere estetic.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sat 08 Aug 2015 23:50 
Offline

Joined: Fri 01 May 2009 00:08
Posts: 43
Silviu wrote:
...
- actionare cu motor termic, 210 kW, combustibil motorina, nepoluant, cu norma de poluare EURO VI
...

Adică, dragă cititorule, fii prost și crede-ne pe cuvânt: nepoluant, dar... poluant totuși.

Pe deasupra unii caută și găsesc că EURO VI este în multe cazuri un buzz-word și nimic mai mult.
Mă întreb, dacă aceste autobuze fac parte din lotul care respectă și depășesc standardul EURO VI și în mers de exploatare, sau din lotul care în aceleași condiții depășesc normele de 7 ori?


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sun 09 Aug 2015 00:28 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7774
Norma asta de poluare e valabilă la motorul nou, nu după ce bagi cel mai ieftin ulei, cea mai proastă motorină şi pui apă cu sare în loc de ad-blue.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue 02 Feb 2016 16:13 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:08
Posts: 2
Location: Florești (jud. Cluj)
Am circulat ieri cu 848.
Problema in fata este ca se deschid ambele usi si nu exista bara de care sa te tii.
Ma tineam de geamul de la cabina soferului.
Este mai greu si pentru sofer,deoarece in intersectiile cu unghiuri de peste 60-70 de grade acesta nu mai are vizibilitate in cazul in care autobuzul e plin.
In rest am doar cuvinte de lauda.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue 24 May 2016 14:14 
Offline
User avatar

Joined: Wed 11 Apr 2007 17:57
Posts: 180
Location: Tg Mures
OAB wrote:
Motor longitudinal?? Parcă văd nişte fulii pe care, dacă motorul ar fi transversal, nu le-aş putea observa. Caroseria "cere" motor transversal.


Conform pliantului disponibil pe situl producatorului, caroseria este gandita sa poata acomoda atat motoarele Cursor 9, pozitionate transversal, cat si Tector 7 pozitionate longitudinal.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sat 05 Nov 2016 22:43 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56064
843


Attachments:
Cluj Napoca 30.10.2016 (82).jpg
Cluj Napoca 30.10.2016 (82).jpg [ 127.61 KiB | Viewed 8346 times ]
Cluj Napoca 12.11.2017 (136a).jpg
Cluj Napoca 12.11.2017 (136a).jpg [ 119.95 KiB | Viewed 8080 times ]
Cluj Napoca 12.11.2017 (73a).jpg
Cluj Napoca 12.11.2017 (73a).jpg [ 109.34 KiB | Viewed 8080 times ]
Cluj Napoca 12.11.2017 (52).jpg
Cluj Napoca 12.11.2017 (52).jpg [ 109.78 KiB | Viewed 8080 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue 14 Nov 2017 20:04 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56064
844


Attachments:
Cluj Napoca 12.11.2017 (153).jpg
Cluj Napoca 12.11.2017 (153).jpg [ 130.47 KiB | Viewed 7346 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue 14 Nov 2017 20:06 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56064
850


Attachments:
Cluj Napoca 12.11.2017 (145).jpg
Cluj Napoca 12.11.2017 (145).jpg [ 124.12 KiB | Viewed 7345 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 07 Mar 2019 19:34 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56064
848


Attachments:
Cluj Napoca 05.03.2019 (161).jpg
Cluj Napoca 05.03.2019 (161).jpg [ 119.33 KiB | Viewed 2884 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Sun 16 May 2021 20:40 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56064
842


Attachments:
Cluj Napoca 15.05.2021 (33).jpg
Cluj Napoca 15.05.2021 (33).jpg [ 119.96 KiB | Viewed 1315 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 16 Feb 2022 13:48 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56064
846


Attachments:
Cluj Napoca 12.02.2022 (11).jpg
Cluj Napoca 12.02.2022 (11).jpg [ 163.43 KiB | Viewed 885 times ]
Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 12 posts ] 

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group