TTT (Transport-Travel-Tourism)

Silviu Sîntea's page
It is currently Wed 01 May 2024 04:37

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 1703 posts ]  Go to page Previous  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 57  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Tue 29 May 2012 19:00 
Offline
User avatar

Joined: Thu 03 Nov 2005 21:03
Posts: 208
Location: Brasov
Si tot incepand de astazi linia 34 isi prelungeste traseul in zilele lucratoare de la CET pana la Timis Triaj, urmare solicitarii cetatenilor din zona la intalnirea pe care au avut-o duminica cu primarul George Scripcaru.
Capatul de linie respectiv a fost amenajat de Vectra cu peron si copertina.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 30 May 2012 14:39 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2032
Location: Brasov
RAT BraÅŸov va distribui bilete gratuite pentru pensionari din 1 iunie

Potrivit HCL nr. 261/2012, pensionarii vor beneficia, lunar, de 10 călătorii gratuite pe toate liniile RAT Braşov, cu excepţia liniei 20 (Livada Poştei - Poiana Braşov).

În posesia acestor bilete vor intra doar următoarele categorii de pensionari:

- persoanele vârstnice, definite astfel de Legea nr. 17/2000, cu completările ulterioare, respectiv femeile peste 63 de ani şi bărbaţii peste 65 de ani, persoane asistate social;

- pensionarii, indiferent de vârstă şi de categoria pensiei: invaliditate, de urmaş (numai în caz soţ/soţie), anticipată, anticipată parţială, limită de vârstă şi cu venituri sub 800 de lei.

Nu beneficiază de asemenea bilete categoriile de pensionari care beneficiază de gratuitate totală în baza unor legi speciale: deportaţi, foşti deţinuţi politic, veterani de război şi IOVR, revoluţionari 1989 şi 1987. De asemenea, nici pensionarii ale căror venituri depăşesc suma de 800 de lei lunar nu vor primi bilete gratuite.

Pentru a putea intra în posesia biletelor, pensionarii trebuie să prezinte următoarele documente: copia după buletin/carte de identitate; copia după cuponul privind pensia pentru luna anterioară eliberării biletelor; alte acte doveditoare a sursei de venit.

Înainte de primirea biletelor gratuite, beneficiarii HCL 261/2012 vor completa o declaraţie pe proprie răspundere din care să reiasă că solicitanţii nu au alte venituri decât cele din pensie. Formularul pentru aceste declaraţii va fi pus la dispoziţie de către RAT Braşov. La ridicarea biletelor, beneficiarul trebuie să aibă asupra sa şi cuponul de pensie în original, pentru a i se aplica pe acest document o ştampilă de control, care atestă primirea tichetelor. Cuponul de pensie în original trebuie să fie din luna anterioară momentului acordării biletelor.

Deţinătorii de drept ai biletelor gratuite vor putea circula pe mijloacele de transport în comun ale RAT Braşov având asupra lor buletinul/cartea de identitate şi cuponul de pensie, în original sau copie.

RAT BraÅŸov va distribui biletele gratuite prin toate casieriile proprii.

http://www.adevarul.ro/locale/brasov/RA ... 29113.html

Ca tot vine campania electorala...


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 30 May 2012 19:24 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
SPA29 wrote:
Ca tot vine campania electorala...

Fals!!!
Campania electorala deja s-a incheiat la Brasov. Rezultatul se cunoaste. PSD va iesi invingator... dar nu prin persoana domnului Catalin Leonte (candidatul de paie), ci prin persoana actualului primar, care de la toamna va fi in PSD, si nu doar ca simplu membru.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 31 May 2012 08:31 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56098
Brassovia wrote:
SPA29 wrote:
Ca tot vine campania electorala...

Fals!!!
Campania electorala deja s-a incheiat la Brasov. Rezultatul se cunoaste. PSD va iesi invingator... dar nu prin persoana domnului Catalin Leonte (candidatul de paie), ci prin persoana actualului primar, care de la toamna va fi in PSD, si nu doar ca simplu membru.


Zvonuri sau speculatii. Sa speram ca nu se vor adeveri! Totusi mi-e greu sa intrevad o colaborare Scripcaru-Cancescu.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 31 May 2012 17:51 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
Silviu wrote:
Brassovia wrote:
SPA29 wrote:
Ca tot vine campania electorala...

Fals!!!
Campania electorala deja s-a incheiat la Brasov. Rezultatul se cunoaste. PSD va iesi invingator... dar nu prin persoana domnului Catalin Leonte (candidatul de paie), ci prin persoana actualului primar, care de la toamna va fi in PSD, si nu doar ca simplu membru.


Zvonuri sau speculatii. Sa speram ca nu se vor adeveri! Totusi mi-e greu sa intrevad o colaborare Scripcaru-Cancescu.

Nu va fi evident nici o colaborare, se vrea sabotarea USL si o majoritate oculta la nivel local, exact ca pe vremea lui Ghise. Sper sa nu le reuseasca, dar cateva personaje sinistre ce joaca la doua capete fac extrem de credibila aceasta perspectiva de cosmar. Depinde daca vor primi sau nu ajutor din Umbra.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 31 May 2012 19:02 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2032
Location: Brasov
Program circulatie ziua de 4 iunie 2012

Regia Autonoma de Transport (RAT) Brasov aduce la cunostinta calatorilor faptul ca pe parcursul zilei de luni, 04.06.2012, în a doua zi de Rusalii, circulatia autobuzelor si troleibuzelor se va face dupa orarele corespunzatoare unei zile de sâmbata, între orele 06.30-22.30.


ratbv.ro


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 31 May 2012 21:40 
Offline
User avatar

Joined: Thu 19 Aug 2010 23:18
Posts: 242
Location: Romania
Quote:
Nu va fi evident nici o colaborare, se vrea sabotarea USL si o majoritate oculta la nivel local, exact ca pe vremea lui Ghise. Sper sa nu le reuseasca, dar cateva personaje sinistre ce joaca la doua capete fac extrem de credibila aceasta perspectiva de cosmar. Depinde daca vor primi sau nu ajutor din Umbra.

Ultimile date pentru Brasov. Sunt mai multe sondaje - toate cu aceleasi rezultate -+3%:
sursa: www.brasovultau.ro


Attachments:
1338478268_grafic2.JPG
1338478268_grafic2.JPG [ 137.48 KiB | Viewed 4001 times ]
1338478268_grafic4.JPG
1338478268_grafic4.JPG [ 125.12 KiB | Viewed 4001 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 08 Jun 2012 00:02 
Offline

Joined: Sun 28 Jun 2009 00:03
Posts: 18
Program circulatie 10 iunie 2012
07/06/2012
Duminica se va circula intre orele 5.30-23.30

Regia Autonoma de Transport (RAT) Brasov îi informeaza pe calatori asupra faptului ca, în ziua de 10 iunie 2012, programul de circulatie a mijloacelor de transport în comun va fi cuprins între orele 05.30-23.30. În privinta frecventei trecerii prin statii a autobuzelor si troleibuzelor, aceasta va fi pastrata, fiind cea obisnuita unei zile de duminica. Orarele de circulatie pot fi consultate în statii sau pe site-ul www.ratbv.ro, în sectiunea "Trasee si orare".

sursa : www.ratbv.ro

Si inca ceva : Linia 26 isi modifica traseul : Gara - Vlaicu - Feldioarei - Baciului incepand de azi.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 09 Jun 2012 22:52 
Offline
User avatar

Joined: Sun 28 Mar 2010 17:35
Posts: 243
Location: Brasov
rotaxi181
Quote:
Si inca ceva : Linia 26 isi modifica traseul : Gara - Vlaicu - Feldioarei - Baciului incepand de azi.


Mai bine faceau o legatura directa cu centrul vechi prin Baciului-B-dul Grivitei- Iuliu Maniu- N. Iorga-Livada Postei si nu spre gara, unde merge si linia 40. Sunt o gramada de firme pe B-dul Grivitei continuare DN13 din care nu toti ar merge numai spre Gara asa cum cred cei de la RAT.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 14 Jun 2012 10:26 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2032
Location: Brasov
Modificari trasee in data de 17 iunie 2012

Regia Autonoma de Transport (RAT) Brasov aduce la cunostinta calatorilor faptul ca în programul de circulatie a patru linii vor surveni modificari în data de 17.06.2012. În ziua mentionata, în intervalul orar 08.00 - 18.00, pe Strada 13 Decembrie, pe tronsonul cuprins între Stadionul "Forex" si capatul de linie "Rulmentul", se va desfasura editia a treia a GTT Drag Racing. În aceste conditii, circulatia autobuzelor pe linia 2 este suspendata între orele 8.00 si 18.00, urmând ca apoi sa se circule dupa programul corespunzator unei zile de duminica. În intervalul orar mentionat, pe liniile 7 si 30 vor circula autobuze, care, pe sensul de deplasare spre capatul de linie "Rulmentul", vor întoarce pe strada Turnului, în rest pastrându-se traseele si orarele corespunzatoare unei zile de duminica. Pe linia 8, pe parcursul întregii zile vor circula autobuze. Între orele 8.00 si 18.00, pe sensul de deplasare spre capatul de linie "Rulmentul", acestea vor întoarce pe strada Turnului. Autobuzele vor circula dupa un orar special, frecventa sosirilor în statii fiind de 12-13 minute. Autobuzele de pe liniile 7, 8 si 30 vor opri, dupa întoarcerea de pe strada Turnului, în statia "Tractorul".


http://www.ratbv.ro/


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 14 Jun 2012 13:24 
Offline
User avatar

Joined: Thu 19 Aug 2010 23:18
Posts: 242
Location: Romania
Ce buna era reteaua de pe Turnului acum. Dar ce sa vezi, las' ca avem autobuze fara numar.

Off topic: Motoarele diesel = Cancer.
Fumul emanat de motoarele diesel poate produce cancer, au avertizat experÅ£ii din cadrul OrganizaÅ£iei Mondiale a Sănătăţii. Potrivit studiului realizat de oamenii de ÅŸtiinÅ£ă, gazele de eÅŸapament reprezintă o cauză a cancerului de plămâni ÅŸi poate provoca tumori ale vezicii urinare.
....
Dovezile ştiinţifice au fost de necontestat, iar membrii WHO au ajuns în mod unanim la această concluzie. Fumul de eşapament al motoarelor diesel provoacă cancer!” a precizat doctorul Christopher Portier, citat de BBC News.
"Dat fiind impactul adiţional pentru sănătate al particulelor diesel, expunerea la acest amestec chimic trebuie redusă în toată lumea", a mai spus cercetătorul.
Foarte mulţi oameni sunt expuşi zilnic în lume la emisiile motoarelor diesel, nu doar de la vehiculele rutiere, ci şi de la alte mijloace de transport (trenuri regionale în Franţa, nave etc.) şi de generatoare de electricitate.

mai multe detali:
http://www.antena3.ro/stiinta/boala-car ... 71191.html
http://www.bbc.co.uk/news/health-18415532


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 15 Jun 2012 12:58 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
Capatului de linie de la Tractorul, la fel ca si celui vechi de la Steagul Rosu, i-au pus cruce tovarasii cu ceafa lata care conduceau uzinele in anii 70 si erau deranjati de imaginea deloc placuta a aglomeratiei de amarasteni, chiar langa gardul mult-prea-laudatelor lor uzine. Nu dadea bine in fotografii, asa ca i-au mutat pe amarasteni mai departe de unghiul de vizibilitate de la fereastra birourilor lor capitonate.

Astfel, din 1974 reteaua de pe Turnului a fost folosita doar pentru garare (pana prin 1992). Capatul de la Steagu s-a mutat pe Poienelor in 1979.

Dezvoltarea actuala a fostei platforme Tractorul ar justifica deplin reaparitia capatului de linie si a retelei de contact. Dar sigur, niciodata actualii terminatori nu o vor face.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 22 Jun 2012 00:02 
Offline
User avatar

Joined: Thu 19 Aug 2010 23:18
Posts: 242
Location: Romania
Modificari programe circulatie

Schimbarile survin din data de 25 iunie 2012.
Regia Autonoma de Transport (RAT) Brasov aduce la cunostinta calatorilor faptul ca, începând cu data de 25 iunie 2012, autobuzele si troleibuzele de pe 18 linii de pe raza municipiului Brasov vor circula dupa noi orare, adaptate solicitarilor de transport existente pe perioada verii. Astfel, vor fi modificate graficele de circulatie ale liniilor: 1, 5, 6, 8, 10, 16, 17, 20, 23, 23B, 28B, 31, 32, 33, 34, 50, 51 si 52. Noile orare de circulatie vor fi afisate atât pe site-ul www.ratbv.ro, în sectiunea "Trasee si orare", cât si în toate statiile de pe traseele liniilor mentionate. Pentru evitarea oricarei confuzii, noile afise vor purta mentiunea "Valabil din data de 25 iunie 2012". În cazul liniei 20: frecventa generala a trecerii prin statii va fi de 60 de minute, pe parcursul întregii saptamâni. La orele de vârf, frecventa va fi de 30 de minute. În cursul zilelor de sâmbata si duminica, functie de solicitarile de transport, numarul de autobuze poate fi suplimentat. În cazul liniei 10: în afara orelor de program din zilele lucratoare si pe toata durata zilelor de sâmbata si duminica, abonamentele pentru linia 10 sunt valabile pe liniile 1 si 31, dar numai pe tronsoanele Triaj - Camera de Comert (Hidromecanica) si retur, respectiv Hidromecanica - Valea Cetatii si retur. În cazul liniei 33: în afara orelor de program din zilele lucratoare si pe toata durata zilelor de sâmbata si duminica, abonamentele pentru linia 33 sunt valabile pe liniile 30, 31 si 32, pe tronsonul Valea Cetatii - Piata Decebal si retur, precum si pe liniile 5 barat si 7, pe tronsonul Roman SA - Piata Decebal si retur.

www.ratbv.ro/


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 02 Jul 2012 13:26 
Offline
User avatar

Joined: Thu 19 Aug 2010 23:18
Posts: 242
Location: Romania
Poliţiştii braşoveni au destructurat o reţea de falsificatori de bilete de transport în comun

Un întreg arsenal pentru falsificarea biletelor de transport în comun. Asta au găsit poliÅ£iÅŸtii SecÅ£iei nr. 1 din BraÅŸov, în urma unei percheziÅ£ii efectuate într-o locuinÅ£ă din oraÅŸ. Anchetatorii au ridicat ÅŸi mii de bilete contrafăcute. Până să fie prinÅŸi, cei 5 suspecÅ£i au reuÅŸit să valorifice documente de călătorie atât pentru rute din interiorul oraÅŸului, cât ÅŸi pentru curse interjudeÅ£ene. Prejudiciul estimat în acest caz este de 5 milioane de lei noi. Printre membri reÅ£elei se numără ÅŸi patronul unui important club din BraÅŸov.

PercheziÅ£ia a fost efectuată de poliÅ£iÅŸtii SecÅ£iei nr. 1, într-o locuinÅ£ă din centrul vechi al BraÅŸovului. Era vizat un bărbat de 42 de ani, din casa căruia s-au ridicat peste 100 de ÅŸtampile, o maÅŸină de tipărit care avea în curs de procesare bilete de transport auto, 4 imprimante, dar ÅŸi 3 500 de documente de transport contrafăcute. ÃŽn locuinÅ£a suspectului, aflat de mai bine de 3 luni în arest, s-au mai găsit ÅŸi 5 diplome, cu foi matricole, pentru profesia de inginer, 5 permise auto, dar ÅŸi cărÅ£i de indentitate auto. Bărbatul în vârstă de 42 de ani, arestat în martie, era capul unei reÅ£ele de falsificatori din care făceau parte alte 4 persoane. Una dintre ele, încătuÅŸată în urmă cu câteva zile, deÅ£ine un important club în BraÅŸov. PoliÅ£iÅŸtii spun că vor continua ancheta în acest caz, pentru stabilirea întregii activităţi infracÅ£ionale a celor implicaÅ£i. SuspecÅ£ii vor suporta rigorile legii.


www.brasovultau.ro


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 02 Jul 2012 13:36 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2032
Location: Brasov
De asta iese RAT-ul pe minus de ani de zile :oops: ... Ar trebui schimbată conducerea asta îmbâcsită. Nu ştiu dacă privatizarea ar fi soluţia optimă.

Au trecut alegerile. Oraşul arată ca naiba (nu se mai mătură în fiecare zi), gata cu floricele şi iarba udată in fiecare seară prin giratoriile bolnăvicioase ale lu' Scripcaru. Gata şi promisiunile de a aduce troleibuze la Braşov şi înfiinţarea unor linii noi, care oricum nu şi-ar avea rostul, in configurarea propusă de el. Doar de 20 troleibuze funcţionale dispune RAT Bv. JALNIC!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 02 Jul 2012 14:45 
Offline
User avatar

Joined: Sun 10 Jun 2007 17:01
Posts: 53
Location: Bucuresti / Brasov
La mine, pe Calea București, mai udă sporadic, în unele nopți, scuarul de pe centrul străzii. De măturat, nu zic nici că se omoară, dar nici că trag chiulul. E încă suficient de curat cât să nu mă plâng.

Mă bucur totuși, că deși am rămas pe cap cu Scripcă, profesorașul nu prea va mai avea cum să se joace după bunul plac cu banii și cu legile, pentru că nu mai are consiliul local de partea lui. Sunt convins că, în lipsa unor posibile aranjamente partinice între PDL și UDMR sau FDGR, USL-ul, împreună cu celelalte partide, vor face o opoziție dură portocaliilor. Și cu ocazia asta, poate vom reuși să-l debarcăm în sfârșit pe diletantul de Pulpea din fruntea RAT-ului.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 02 Jul 2012 18:10 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
ady_bv1988 wrote:
... pentru că nu mai are consiliul local de partea lui.
... poate vom reuși să-l debarcăm în sfârșit pe diletantul de Pulpea din fruntea RAT-ului.

Te-nseli aici, omul are majoritate in consiliu, chiar daca e o majoritate de tip ascuns si care pretinde cheltuieli mai mari ca si pana acum.

Pulpea nu e diletant; a stiut tot timpul foarte bine ce face si in mod constient si intentionat a ales calea urmata. De fapt, pastrarea scaunului impunea abdicarea de la orice valori precum cinstea, profesionalismul sau buna credinta. Mai importante au fost pentru el acumularile proprii decat soarta celor pe care ar fi trebuit sa-i transporte si decat buna gospodarire a bunurilor publice. Tipic uman. Mai bine zis, tipic pentru umanul romanesc.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 05 Jul 2012 12:37 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2032
Location: Brasov
CoincidenÅ£ă sau nu, a doua zi după ce am postat mesajul, iarba a fost udată :shock: , ziua în amiaza mare, ca să o termine de tot, probabil. Lăsând deoparte ierburile primarului, astăzi nu circulă troleibuze decât pe liniile 8 ÅŸi 11. Nu ÅŸtiu care este motivul, dar probabil sunt probleme la reÅ£ea.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 05 Jul 2012 13:41 
Offline
User avatar

Joined: Thu 19 Aug 2010 23:18
Posts: 242
Location: Romania
Nu este nici o problema la retea - au inceput lucrarile la giratoriul din centrul civic.
Astfel liniile 3, 5B, 7, 30 sunt deservite de autobuze solo iar linia 33 are repartizat troleibuzul 280.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 05 Jul 2012 13:43 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2032
Location: Brasov
Iar giratoriu? Unde, în faÅ£ă la fostă uzină Hidromecanica? Dacă da, nu văd cum ar fi afectată circulaÅ£ia troleibuzelor.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 05 Jul 2012 14:11 
Offline
User avatar

Joined: Sun 10 Jun 2007 17:01
Posts: 53
Location: Bucuresti / Brasov
Păi, da, e mega-proiectul legat de deschiderea supermarket-ului Cora la Hidro, construcție care trenează de foarte multă vreme. Oricum, motive se pot găsi (inventa) pentru a nu circula mult-hulitele troleibuze, așa că nu e de mirare.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 05 Jul 2012 16:41 
Offline
User avatar

Joined: Thu 19 Aug 2010 23:18
Posts: 242
Location: Romania
Proiect Giratoriu Centrul Civic - asa zisul viitor magazin CORA.


Attachments:
proiect-giratoriu-cora.jpg
proiect-giratoriu-cora.jpg [ 76.69 KiB | Viewed 4423 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 05 Jul 2012 17:14 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2032
Location: Brasov
Alt giratoriu tâmpit care nu îşi are locul. Unii au în creier, în loc de materie cenuşie, un hamster care se învârte într-o roată, de aici şi boala giratoriilor. În cazul în care se va construi vreodată Cora (adică dacă acceptă mai marii companiei să plătească mita) va fi nebunie, mai ales în perioada sărbătorilor. Sunt curios cum vor rezolva problema parcărilor şi când vor obţine autorizaţia de a dărâma fosta uzina, chiar dacă a rămas doar faţada până în acest moment.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 06 Jul 2012 10:43 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2032
Location: Brasov
A apărut ştirea şi în presa braşoveană. Vă las pe voi să trageţi concluziile.

• În 45 de zile, în Centrul Civic, la fosta Hidromecanica, va apărea un nou sens giratoriu, cu raza de 12 metri

În 45 de zile, în Centrul Civic, la Hidromecanica, va apărea un nou sens giratoriu, cu raza de 12 metri. Giraţia va fi vizavi de Camera de Comerţ şi Industrie (CCI), între cele trei intrări ale pasajului Electroprecizia, fluidizînd circulaţia la intersecţia dintre străzile Mihail Kogălniceanu, Iuliu Maniu şi Bulevardul 15 Noiembrie. Lucrările au început deja, prima măsură luată de constructori fiind aceea de a muta staţia RAT Hidro A cu 20 de metri mai înapoi, dincolo de pasajul subteran. „Lucrările durează cam 45 de zile, iar imediat după, staţia RAT va fi mutată în locul iniţial“, a declarat Sorin Toarcea. În acest timp se va lucra pe rînd, pe fiecare sens de circulaţie. Traficul va fi restricţionat pe o singură bandă în perioada lucrărilor. „Cheltuielile pentru această lucrare vor fi suportate de către dezvoltatorul imobiliar care va construi în zonă un centru rezidenţial cu spaţii de birouri, o zonă de agrement şi un centru comercial, pe terenul fostei platforme industriale Hidromecanica. Giraţia va crea căile de acces către acest nou obiectiv, fără ca traficul spre cartierele Astra, Florilor, Valea Cetăţii şi Scriitorilor să fie afectat“, a declarat purtătorul de cuvînt al Primăriei municipiului Braşov, Sorin Toarcea.
Pe cele trei străzi care se vor intersecta în acest sens giratoriu de la Hidromecanica se vor păstra sensurile de mers şi numărul benzilor. „Practic, se va intra de pe trei benzi în sensul giratoriu, care va avea două benzi“, a declarat Sorin Toarcea.


http://www.monitorulexpres.ro/?mod=moni ... _id=115398


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 06 Jul 2012 15:58 
Offline
User avatar

Joined: Sun 10 Jun 2007 17:01
Posts: 53
Location: Bucuresti / Brasov
SPA29 wrote:
A apărut ştirea şi în presa braşoveană. Vă las pe voi să trageţi concluziile.

• În 45 de zile, în Centrul Civic, la fosta Hidromecanica, va apărea un nou sens giratoriu, cu raza de 12 metri

În 45 de zile, în Centrul Civic, la Hidromecanica, va apărea un nou sens giratoriu, cu raza de 12 metri. Giraţia va fi vizavi de Camera de Comerţ şi Industrie (CCI), între cele trei intrări ale pasajului Electroprecizia, fluidizînd circulaţia la intersecţia dintre străzile Mihail Kogălniceanu, Iuliu Maniu şi Bulevardul 15 Noiembrie. Lucrările au început deja, prima măsură luată de constructori fiind aceea de a muta staţia RAT Hidro A cu 20 de metri mai înapoi, dincolo de pasajul subteran. „Lucrările durează cam 45 de zile, iar imediat după, staţia RAT va fi mutată în locul iniţial“, a declarat Sorin Toarcea. În acest timp se va lucra pe rînd, pe fiecare sens de circulaţie. Traficul va fi restricţionat pe o singură bandă în perioada lucrărilor. „Cheltuielile pentru această lucrare vor fi suportate de către dezvoltatorul imobiliar care va construi în zonă un centru rezidenţial cu spaţii de birouri, o zonă de agrement şi un centru comercial, pe terenul fostei platforme industriale Hidromecanica. Giraţia va crea căile de acces către acest nou obiectiv, fără ca traficul spre cartierele Astra, Florilor, Valea Cetăţii şi Scriitorilor să fie afectat“, a declarat purtătorul de cuvînt al Primăriei municipiului Braşov, Sorin Toarcea.
Pe cele trei străzi care se vor intersecta în acest sens giratoriu de la Hidromecanica se vor păstra sensurile de mers şi numărul benzilor. „Practic, se va intra de pe trei benzi în sensul giratoriu, care va avea două benzi“, a declarat Sorin Toarcea.


http://www.monitorulexpres.ro/?mod=moni ... _id=115398


Nu l-am bănuit vreodată pe Toarcea că ar poseda un creier sclipitor. Pentru mine, este esențială această frază: „Practic, se va intra de pe trei benzi în sensul giratoriu, care va avea două benzi“. Și de ieșit, pe câte? Pe una? :lol: :lol: :lol:

Arată ca o lucrare făcută în grabă, plină de nonsens și care va fluidiza, în cel mai bun caz, traseul banilor către firmele de casă ale pEdElE. Vectra este doar una din ele. :lol:


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 07 Jul 2012 15:56 
Offline
User avatar

Joined: Mon 18 Jun 2012 23:48
Posts: 4
Location: Kronstadt, Siebenbürgen
Am o problemă cu proiectul ăsta. Chiar dacă, să zicem, trotuarele vor rămâne rezonabil de late (pentru că nu sunt luate în considerare în desen), atunci stația RAT (unde uneori autobuzele fac coadă și pe 50-60 de metri, că doar sunt 11 linii) va fi mult prea mică la cei 15-20m din desen (40 cu tot cu verdeața aia). Plus că mi s-ar părea corect ca celelalte 7 linii de la Hidro B să oprească aici din moment ce pot face face stânga mai ușor. Deși... vorba lui ady_bv1988...


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 07 Jul 2012 17:31 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
BogdyBBA wrote:
Am o problemă cu proiectul ăsta. Chiar dacă, să zicem, trotuarele vor rămâne rezonabil de late (pentru că nu sunt luate în considerare în desen), atunci stația RAT (unde uneori autobuzele fac coadă și pe 50-60 de metri, că doar sunt 11 linii) va fi mult prea mică la cei 15-20m din desen (40 cu tot cu verdeața aia). Plus că mi s-ar părea corect ca celelalte 7 linii de la Hidro B să oprească aici din moment ce pot face face stânga mai ușor. Deși... vorba lui ady_bv1988...

Statia este gandita doar pentru oprirea unui singur autobuz, ceea ce dovedeste fie o proasta documentare asupra problemei, fie rea intentie. Si alveola de statie de pe Iuliu Maniu vad ca dispare. Avantajele scontate prin introducerea acestui sens giratoriu pe o strada cu sens unic (!) puteau fi mai bine obtinute printr-o reconfigurare cu insule si semnalizare corespunzatoare si se mentineau astfel si avantajele situatiei actuale: prioritatea pentru Bul. 15 Noiembrie (flux important), neintersectarea fluxurilor de stanga 15 Noiembrie - Iuliu Maniu si Kogalniceanu - 15 Noiembrie, statii de transport corespunzatoare ca dimensiuni si amplasare.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 08 Jul 2012 12:48 
Offline
User avatar

Joined: Fri 25 Nov 2005 01:18
Posts: 618
Quote:
În 45 de zile, în Centrul Civic, la fosta Hidromecanica, va apărea un nou sens giratoriu, cu raza de 12 metri


Cred ca cel care a scris stirea nu a inteles exact cum sta treaba. De ce? Legislatia romaneasca spune clar ca orice vehicul trebuie sa poata intoarce intr-o coroana circulara cu diametrul exterior de 12m si cel interior de 5, dar 12 metri constituie raza minima de viraj a majoritatii autobuzelor articulate. Asta inseamna ca SG-urile 313 sa abordeze, obligatoriu, sensul giratoriu pe exterior. Sau e un sens giratoriu gandit in ideea introducerii dubelor? Precedent exista deja: parkingului dinspre Poiana Brasov care pare anume facut pentru microbuze.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 09 Jul 2012 12:32 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2032
Location: Brasov
Călătorii mai deştepte cu RAT

• În curînd, braşovenii vor şti exact în cîte minute vine autobuzul pe care îl aşteaptă în staţie, dar şi cît de aglomerat va fi
• Călătorii vor citi pe un panou electronic aceste informaţii şi vor avea un card în loc de clasicul bilet de hîrtie

În curînd, braşovenii vor şti exact în cîte minute vine autobuzul pe care îl aşteaptă în staţie, dar şi cît de aglomerat sau liber este. Călătorii vor citi pe un panou electronic aceste informaţii şi vor avea un card în loc de clasicul bilet de hîrtie. Practic, transportul în comun din municipiul Braşov va fi adus la standarde europene prin instalarea unui sistem integrat de gestionare şi monitorizare şi facilităţi create pentru călător, atît prin dotarea staţiilor cu panouri electronice, cît şi prin schimbarea sistemului de eliberare şi validare a tichetelor. Proiectul va beneficia de finanţare europeană nerambursabilă şi a trecut deja de etapa evaluării tehnico-financiare. „Este un proiect important pentru municipiu, prin care încercăm, pe de o parte, să optimizăm modul de gestionare a parcului auto RAT, iar pe de altă parte să punem la dispoziţia braşovenilor şi turiştilor cele mai accesibile instrumente de plată. Acest sistem integrat reprezintă doar o etapă din ceea ce şi-a propus Municipalitatea. Dorim ca aceste carduri de călătorie să devină, în timp, instrumente pentru plata parcării, pentru accesul în toate instituţiile de cultură din subordinea municipalităţii- teatre, Filarmonică, Operă, muzee sau Grădina Zoologică. Deocamdată este un prim pas şi am ales să implementăm acest card mai întîi în transportul în comun pentru că este un serviciu pe care îl considerăm foarte important atît pentru braşoveni, cît şi pentru turişti. Sper ca în cîţiva ani acest card să devină un adevărat portofel electronic. Obiectivul Braşovului este să devenim un oraş egal cu alte oraşe turistice din Europa, iar acest card ne aduce cu un pas mai aproape de ţelul nostru“, a declarat primarul George Scripcaru. În România, astfel de sisteme de transport în comun există, în acest moment, doar la Timişoara şi Bucureşti.

Pe fonduri nerambursabile

Implementarea acestui sistem integrat de management al transportului în comun costă 31,596 de milioane de lei cu TVA, din care bugetul local va suporta 5,160 de milioane de lei şi cheltuielile neeligibile în valoare de 4,745 milioane lei. Proiectul presupune implementarea unui sistem de management informatizat al flotei de vehicule de transport în comun, care va permite, printre altele, intervenţiile rapide în cazul unor defecţiuni sau întîrzieri. Avantajele, în ceea ce priveşte mijloacele de transport ţin de cunoaşterea, în orice moment al călătoriei, a gradului de ocupare a autobuzelor, poziţionarea lor în trafic şi parametrii de timp. În ceea ce priveşte staţiile de călători, sistemul va permite supravegherea permanentă a zonelor de interes- respectiv a staţiilor de călători, prin camere video, prevenindu-se astfel infracţiunile şi acţiunile ilegale.

Transport fără întîrzieri

Proiectul presupune, în primul rînd, dotarea cu sisteme de monitorizare a 250 de mijloace de transport în comun ÅŸi realizarea unui centru de comandă ÅŸi a unui dispecerat la DirecÅ£ia Centrală a RAT de la sediul din strada Hărmanului nr. 49. Un sistem informatic ce va fi instalat la Autobază va gestiona toate informaÅ£iile legate de autobuzele aflate în trafic. ÃŽntîrzierile mari vor fi evitate prin folosirea echipamentelor de monitorizare din mijloacele de transport în comun dar ÅŸi a celor din intersecÅ£ii. De exemplu, în intersecÅ£iile semaforizate, autobuzele vor avea „undă verde“, în cazul în care computerul de bord înregistrează o întîrziere prea mare faÅ£ă de graficul stabilit.
Călătorii vor avea ÅŸi ei de cîştigat atît la nivelul siguranÅ£ei cît ÅŸi al calităţii călătoriei. 119 staÅ£ii RAT din municipiu vor fi dotate cu panouri electronice care vor oferi în orice moment date legate despre următorul autobuz care soseÅŸte, traseu sau grad de ocupare. StaÅ£iile vor fi dotate ÅŸi cu camere video care vor oferi mai multă siguranÅ£ă călătorilor.

Călătorie cu cardul

Proiectul de moderizarea a RAT vizează şi o schimbare radicală în ceea ce priveşte tichetele de transport şi modul de validare al acestora. Biletele din hîrtie vor fi înlocuite de tichetele tip cartelă, iar actualele abonamente vor fi sub forma unor carduri din plastic. La urcarea în autobuze acestea vor fi validate electronic, datele astfel preluate urmînd să fie gestionate de un soft ce va permite apoi cunoaşterea, în orice moment al călătoriei, a gradului de ocupare a mijlocului de transport şi a condiţilor de călătorie. În 30 de staţii RAT din municipiul Braşov vor fi instalate automate de vînzare a tichetelor de transport, iar în alte 34 de staţii vor fi centre de vînzare şi de personalizare titluri de transport. Proiectul prevede, de asemenea, şi dotarea unor casierii moderne, dotarea a două centre pentru controlori şi dotarea unui centru de formare a cardurilor de transport. Toate acestea vor fi la sediul RAT din strada Hărmanului.


http://www.monitorulexpres.ro/?mod=moni ... _id=115471

Iar visează unii cai verzi pe pereţi.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 09 Jul 2012 22:28 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
SPA29 wrote:
Iar visează unii cai verzi pe pereţi.

A inceput campania pentru REFERENDUM + ALEGERILE GENERALE DIN TOAMNA + EVENTUALE PREZIDENTIALE ANTICIPATE.
Mai tineti minte promisiunile de GPS, foarte-foarte asemanatoare, din 2008?... sau din 2009? Mai vorbeste cineva de trasee de troleibuz Racadau-Noua, Uzina 2-Gara, Sanpetru, Harman? Mai vorbeste cineva de tramvai usor (sic!) intre Ghimbav si Predeal, de "Cartierul Ecologic Tractorul" cu ale lui autobuze pe gaz, de liniile electorale 38, 39, 43, 46, 47? Sau chiar de extinderea in zona metropolitana, trambitata la alegerile locale? Cat s-a realizat din toate promisiunile aruncate ca momeala la prosti? Zero (barat). Ba, RAT.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 1703 posts ]  Go to page Previous  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 57  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 14 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group