TTT (Transport-Travel-Tourism)

Silviu Sîntea's page
It is currently Fri 03 May 2024 10:52

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 1703 posts ]  Go to page Previous  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 57  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Sat 28 Apr 2012 23:23 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7774
Numai în anii electorali îşi aduc aminte de legislaţie... corect ar fi să deconteze şi abonamentele din urmă, că până la legea 1/2011 era legea 344 (?)/1996, care spunea cam acelaşi lucru despre decontarea abonamentelor.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 03 May 2012 12:59 
Offline
User avatar

Joined: Fri 29 Jun 2007 23:28
Posts: 125
Location: Brasov/Varsovia
RAT Braşov va înfiinţa, începând de luni, 7 mai, o nouă linie de transport în comun, între capetele de linie Avantgarden (Strada Lebedei) şi Gara CFR Braşov. Noua linie va purta numărul 25, iar frecvenţa trecerilor prin staţii este de 60 de minute. Înfiinţarea acestei linii este determinată de cererile unui număr mare de cetăţeni şi reprezentanţi ai agenţilor economici ce-şi desfăşoară activitatea în cartierul Bartolomeu. Traseul liniei 25 va fi următorul: Strada Lebedei – Strada Albatrosului – Strada Spicului – Strada Lanurilor – Strada Agricultorilor – Strada Gheorghe Doja – Strada Lungă – Strada Stadionului – Bulevardul Griviţei – Strada Aurel Vlaicu – Bulevardul Gării şi retur.
Programul de circulaţie este cuprins între orele 6.20 şi 23.30, în zilele lucrătoare, respectiv 6.30 şi 22.30, în zilele nelucrătoare. Prima plecare va avea loc din capătul de linie de pe Strada Lebedei. Pentru plata călătoriei se vor folosi biletele obişnuite, în valoare de 1,5 lei/călătorie. Persoanele interesate îşi vor putea achiziţiona abonamente pentru această linie începând cu data de 7 mai, preţul unui abonament lunar pentru această linie fiind de 35 de lei. Traseul complet şi orarul liniei 25 va fi afişat în staţiile RAT de pe traseu, precum şi pe site-ul www.ratbv.ro.


Sursa www.brasovultau.ro


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 03 May 2012 19:21 
Offline

Joined: Sun 28 Jun 2009 00:03
Posts: 18
O veste buna pentru locuitorii cartierului Avantgarden, insa pacat de frecventa circulatiei, din ora in ora. Nu vad sa reziste prea mult aceasta linie. Si apropo de linia 25, va mai aduceti aminte cand Linia 25 circula pe ruta Roman - Peco Cristian ?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 03 May 2012 19:40 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
rotaxi181 wrote:
O veste buna pentru locuitorii cartierului Avantgarden, insa pacat de frecventa circulatiei, din ora in ora. Nu vad sa reziste prea mult aceasta linie. Si apropo de linia 25, va mai aduceti aminte cand Linia 25 circula pe ruta Roman - Peco Cristian ?

Da, dar tot e mai buna frecventa lui 25 de acum, fata de 25 de atunci, care avea doar o cursa si jumatate pe zi...
E de fapt fostul 29 modificat si adaptat electoral. Ca de obicei, Bartolomeu-Nord, fieful electoral, este recompensat in avans cu j'de linii de autobuze care se suprapun fara nici o noima unele peste altele si nici nu au plecarile corelate pe trunchiul comun. Daca acum patru ani aparuse fantoma 47, acum avem 24, 25, 28b, 9b.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 03 May 2012 19:50 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56104
Evident ca pt. anti-scripcarii din Schei nu se ofera conditii decente de calatorie.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 03 May 2012 20:06 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
Silviu wrote:
Evident ca pt. anti-scripcarii din Schei nu se ofera conditii decente de calatorie.

Cu Scheiul e de inteles, nimeni nu-i profet in cartierul lui. Razbunarea e o arma potrivita, daca nu esti iubit (ca iubire cu forta nu se prea poate).
Insa cu Calea Bucuresti ce-o fi avut?... ca doar si acolo locuiesc multi conationali, ca si in Bartolomeu-Nord. Sa nu fi votat nici astia cum trebuie? Fata de 36 de vehicule pe ora si sens in 2005 (din care peste jumatate articulate), pe Calea Bucuresti mai circula acum doar maxim 22 de vehicule pe ora si sens, iar legatura cu centrul istoric sau cu Tractorul nu mai exista deloc.
Eu zic sa se mute naibii centrul orasului in Bartolomeu-Nord, incepand cu primaria. S-o gasi pe acolo vreun camin de nefamilisti numai bun de reabilitat in acest scop.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 03 May 2012 21:19 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56104
Troleibuze in agonie. Cat de mult si-a putut bate joc RAT Brasov de aceste minunate vehicule!

Foto: user "bogdan2009".


Attachments:
65.jpg
65.jpg [ 74.09 KiB | Viewed 5555 times ]
65a.jpg
65a.jpg [ 84.67 KiB | Viewed 5556 times ]
64.jpg
64.jpg [ 79.45 KiB | Viewed 5555 times ]
71.jpg
71.jpg [ 79.61 KiB | Viewed 5555 times ]
309.jpg
309.jpg [ 75.57 KiB | Viewed 5556 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 05 May 2012 21:40 
Usa 2 de la 309 este de alt tip de troleu. Cumva s-a retras si dezmembrat vreun alt Renault?


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 06 May 2012 00:17 
Offline
User avatar

Joined: Sun 10 Jun 2007 17:01
Posts: 53
Location: Bucuresti / Brasov
bogdan2009 wrote:
Usa 2 de la 309 este de alt tip de troleu. Cumva s-a retras si dezmembrat vreun alt Renault?


Dupa cum arata, e usa de Renault cu RK, si, din cate stiu, singurele de acest fel care au fost retrase pentru a deveni donoare sunt 264 si 284. Asadar, provine de pe unul din aceste troleibuze. Ma rog, rezultatul e odios. :evil:


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 06 May 2012 22:28 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2032
Location: Brasov
S-a mai discutat pe aceasta temă. Aşa a fost adus troleibuzul ( http://forum.transira.ro/viewtopic.php?p=119419#119419 ). Problema e că nu doar cele două troleibuze ex - STAS amintite de Adi au ajuns donoare, ci toate ar putea lua drumul casării. Nu mai circulă nici unul de o bucată de vreme, iar cele care mai circulă sunt #308, #310 şi #311, iar toate aceastea se întâmplă numai după an şi cinci luni de exploatare.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 07 May 2012 10:34 
Offline
User avatar

Joined: Sun 10 Jun 2007 17:01
Posts: 53
Location: Bucuresti / Brasov
Scuze, nu stiam de discutia respectiva. De fapt, daca ma uitam mai bine pe pozele mele, puteam sa vad "malformatia". In orice caz, totusi mi-e greu sa cred ca reparatia tip Dorel a fost facuta prin Franta - asta are iz de Romania. :shock:

Mi se pare foarte misto ca nu mai circula decat 3 din 11 trolee. E genial: banii au intrat in buzunarul cui trebuia iesind din buzunarele contribuabililor votanti. Cate o cota parte, ca asa e financially correct.

Traim intr-o tara superba... :lol:


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 10 May 2012 21:53 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56104
Potrivit unei hotărâri a plenului Consiliului Local, RAT Braşov va deveni operator regional de transport în comun

Consilierii locali braşoveni au aprobat în şedinţa de plen de ieri o hotărâre prin care RAT va deveni operator regional de transport în comun, urmând a deservi cele 17 localităţi din Zona Metropolitană. Într-o primă fază, programul va fi implementat, ca proiect-pilot, în municipiul Săcele

„Solicitarea a venit din partea Primăriei şi a Consiliului Local din Săcele. Acum aşteptăm ca autorităţile locale să aprobe o hotărâre în acest sens, după care mijloacele RAT vor asigura transportul în comun pe traseul Braşov-Săcele”, a declarat primarul Braşovului, George Scripcaru.
Pe de altă parte, consilierii au aprobat ieri două hotărâri privind acordarea, de la 1 iunie, a unor facilităţi pe transportul în comun pentru pensionari, care pot cumpăra un număr nelimitat de călătorii la jumătate de preţ, iar cei care au venituri mai mici de 800 de lei vor beneficia şi de 10 călătorii gratuite lunare. Din luna septembrie, elevii vor beneficia de gratuitate pentru transportul în comun pentru două linii, cu condiţia să nu acumuleze absenţe nemotivate la şcoală.

„Decizia privind acordarea celor 10 bilete gratuite pentru pensionari a fost luată în urma consultării organizaţiilor de vârstnici. Prin aceasta încercăm să-i sprijinim pe braşovenii cu venituri foarte mici. Pe de altă parte, prin măsura care vizează susţinerea elevilor încercăm să sprijinim familiile ale căror copii trebuie să parcurgă oraşul, pentru a ajunge la şcoală, costurile fiind destul de mari", a argumentat primarul Braşovului, George Scripcaru.


http://www.mytex.ro/eveniment/decizie-p ... 315084.php


Attachments:
rat 4_1.jpg
rat 4_1.jpg [ 29.93 KiB | Viewed 5306 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 11 May 2012 20:39 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
MyTex wrote:
RAT Braşov va deveni operator regional de transport în comun

Tardiv si greu de pus in aplicare.
Nu va fi deloc atractiv pentru consiliile locale ale localitatilor respective sa voteze o asociere in urma carora vor trebui sa bage subventii in marea gaura neagra ce se numeste RAT Brasov, in schimbul unor servicii greu de cuantificat ca eficientza si in ce priveste numarul real de clienti platitori. Sacelenii abia reusisera cu ajutorul firmei de securitate sa-i oblige pe bronzati sa cumpere bilet. Ghiciti a cui va fi bucuria cea mai mare daca vine RAT-ul si da iar liber la calatoriile frauduloase. Sper sa nu se faca o astfel de greseala, pentru ca ideea in sine a transportului metropolitan este buna si necesara, dar nu fara control la sange pe liniile rau famate!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 13 May 2012 20:56 
Offline
User avatar

Joined: Sun 28 Mar 2010 17:35
Posts: 243
Location: Brasov
Ma intreb daca vor prelua ceva din parcul de autobuze RAGCPS Sacele, sau vor introduce autobuze din parcul RAT Bv, pentru ca vor avea nevoie mai ales de articulate pe Sacele si dupa cum stim RAT-ul oricum nu are suficiente articulate. Probabil vor scoate articulate de pe alte linii pentru a le introduce pe Sacele pentru un transport ma civilizat, la cele de 12 m metri sunt autobuze suficiente dar nu prea se preteaza la aglomeratia de pe Sacele. O alta problema va fi vandalizarea autobuzelor de catre "populatia bastinasa" din Sacele. Nu s-a specificat nimic de tarif, daca se va pastra pretul actual de la RAGCPS sau va fi pretul de la RAT. Ma mult ca sigur angajatii RAGCPS Sacele dupa aceasta schimbare isi vor pierde locurile de munca iar sefilor li se va inventa vreun nou post de director printr-o alta institutie de stat.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 13 May 2012 22:03 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
trollino wrote:
Ma intreb daca vor prelua ceva din parcul de autobuze RAGCPS Sacele, sau vor introduce autobuze din parcul RAT Bv, pentru ca vor avea nevoie mai ales de articulate pe Sacele si dupa cum stim RAT-ul oricum nu are suficiente articulate. Probabil vor scoate articulate de pe alte linii pentru a le introduce pe Sacele pentru un transport ma civilizat, la cele de 12 m metri sunt autobuze suficiente dar nu prea se preteaza la aglomeratia de pe Sacele. O alta problema va fi vandalizarea autobuzelor de catre "populatia bastinasa" din Sacele. Nu s-a specificat nimic de tarif, daca se va pastra pretul actual de la RAGCPS sau va fi pretul de la RAT. Ma mult ca sigur angajatii RAGCPS Sacele dupa aceasta schimbare isi vor pierde locurile de munca iar sefilor li se va inventa vreun nou post de director printr-o alta institutie de stat.

Se pare ca pedeleul a pierdut de curand controlul asupra RAGCPS, deci iata ca am aflat si explicatia cat se poate de simpla pentru tot ceeace se intampla. Se promite sacelenilor ca, daca va exploata RAT traseul, acesta va fi prelungit permanent la Livada Postei. Nu cred ca se gandeste nimeni serios la implicatiile tehnice, ca doar traim in patria improvizatiei si carpelii perpetue.
Ideea in sine nu este gresita, dar este evident ca ceea ce ii mana in lupta pe emitentii ei nu este dorinta de a veni in sprijinul calatorilor, ci aceea de a nu lasa regia la mana adversarilor lor.
Sa ne amintim ca acest traseu a circulat dupa razboi pana la Piata Sfatului, apoi a fost scurtat la Livada Postei, apoi a fost scurtat la Str. Balcescu, apoi la Hidromecanica, apoi iar prelungit la Posta Centrala, apoi iar scurtat la Hidromecanica, apoi scurtat la Poienelor. Pe vremea cand intorcea in zona actualului Magazin Star, la ore de varf circulau nu mai putin de 35 de tururi (!), asigurand probabil un interval de succedare de 3,5-4 minute. Incepand din anii 90, frecventa a tot scazut, fiind acum de un vehicul la 10-12 minute in orele de varf. E drept insa ca vehiculele au acum capacitate dubla fata de cele de atunci, deci se poate spune ca se asigura o capacitate echivalenta cu cea din anii 60, ceea ce este de invidiat in conditiile actuale.
O prelungire la Livada Postei ar insemna alocarea a 11 vehicule pe traseu, fata de maximum 6 in prezent. Evident, ar fi nevoie de articulate, insa articulatele RAT, desi mult mai noi ca fabricatie, sunt mult sub nivelul performantelor dinamice si de spatiu interior ale "batranelor elvetiene" din dotarea RAGCPS. Acestea sunt forjate la greu, in foc continuu, au peste 20-30 de ani vechime si totusi se comporta mai bine decat Manashurile luate in 2006 de RAT. Este o realitate jenanta.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 14 May 2012 00:21 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2032
Location: Brasov
FBW58 wrote:
RAT Braşov va înfiinţa, începând de luni, 7 mai, o nouă linie de transport în comun, între capetele de linie Avantgarden (Strada Lebedei) şi Gara CFR Braşov. Noua linie va purta numărul 25, iar frecvenţa trecerilor prin staţii este de 60 de minute. Înfiinţarea acestei linii este determinată de cererile unui număr mare de cetăţeni şi reprezentanţi ai agenţilor economici ce-şi desfăşoară activitatea în cartierul Bartolomeu. Traseul liniei 25 va fi următorul: Strada Lebedei – Strada Albatrosului – Strada Spicului – Strada Lanurilor – Strada Agricultorilor – Strada Gheorghe Doja – Strada Lungă – Strada Stadionului – Bulevardul Griviţei – Strada Aurel Vlaicu – Bulevardul Gării şi retur.
Programul de circulaţie este cuprins între orele 6.20 şi 23.30, în zilele lucrătoare, respectiv 6.30 şi 22.30, în zilele nelucrătoare. Prima plecare va avea loc din capătul de linie de pe Strada Lebedei. Pentru plata călătoriei se vor folosi biletele obişnuite, în valoare de 1,5 lei/călătorie. Persoanele interesate îşi vor putea achiziţiona abonamente pentru această linie începând cu data de 7 mai, preţul unui abonament lunar pentru această linie fiind de 35 de lei. Traseul complet şi orarul liniei 25 va fi afişat în staţiile RAT de pe traseu, precum şi pe site-ul www.ratbv.ro.


Sursa www.brasovultau.ro

Vineri, 11 mai 2012, la ora 13:30, la giratoriul de la Făget se aflau în trenuleţ, autobuzele liniilor 9 barat, 23 barat şi 25. În jurul orei 16:00, un alt trenuleţ, ce-i drept, mai scurt, format din autobuzele liniilor 9 barat şi 25. Ce rost are înfiinţarea liniilor noi dacă circulă la intervale jenante, iar autobuzele circulă unul după altul?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 14 May 2012 12:03 
Offline

Joined: Sun 28 Jun 2009 00:03
Posts: 18
asa circula si 23 cu 23 barat, unul dupa altul vin in statii.halal programe


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 15 May 2012 22:29 
Offline

Joined: Sun 13 Feb 2011 11:56
Posts: 3
Brassovia wrote:
Sacelenii abia reusisera cu ajutorul firmei de securitate sa-i oblige pe bronzati sa cumpere bilet.


Au reusit? Eu n-am observat chestia asta si ma plimb destul de des cu Sacelele. :)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 16 May 2012 15:07 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2032
Location: Brasov
Fac şi ăştia o modificare mai de Doamne ajută (chiar dacă pe jumătate) şi nu e anunţată nicăieri, nici măcar pe site-ul lor. Autobuzele liniei 9 barat intorc în giratoriul de la gară pentru a prelua călători de pe Bulevardul Gării, dar nu intră în gară (din nou, o treabă stupidă), iar asta numai când autobuzele vin din Bartolomeu. La întoarcere traseul este acelaşi.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 16 May 2012 20:59 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
SPA29 wrote:
Fac şi ăştia o modificare mai de Doamne ajută (chiar dacă pe jumătate) şi nu e anunţată nicăieri, nici măcar pe site-ul lor. Autobuzele liniei 9 barat intorc în giratoriul de la gară pentru a prelua călători de pe Bulevardul Gării, dar nu intră în gară (din nou, o treabă stupidă), iar asta numai când autobuzele vin din Bartolomeu. La întoarcere traseul este acelaşi.

Ce calatori sa ia de la Gara, venind dinspre Bartolomeu ?!? Cei care mergeau la Rulmentul cu 8 ? Poate doar sa debarce calatori.

Logic era sa intre pe la gara exact pe celelalt sens de mers, in statia respectiva putand atunci ajuta pe cei ce erau nevoiti sa ia pe 23 sau 23b pentru a continua apoi pe jos spre Bartolomeu-Nord.

Totul pe dos, totul pentru ca nu cumva calatorul sa aiba vreun folos cert, sau sa se obisnuiasca cu ceva normal. "Alege omul".


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 17 May 2012 21:37 
Offline
User avatar

Joined: Sun 28 Mar 2010 17:35
Posts: 243
Location: Brasov
Citat din 3.07.2011
Quote:
Era mai eficient si mai simplu daca se pastra denumirea liniei 29 si orarul acestuia cu urmatoarea configuratie:
Capat Independentei (capat comun cu 36)-Independentei-13 Decembrie-Faget-Bdul Garii-Gara-Bdul Garii--Faget-Aurel Vlaicu-Grivitei -in continuare traseul propus pentru 9 barat
Retur: Traseul propus pentru 9 barat pana la Aurel Vlaicu-Faget-Bdul Garii-Gara-Bdul Garii- 13 Decembrie- Independentei- Capat Independentei


Iata cei de la RAT ajung usor la vorba mea, multa minte si timp le-a trebuit sa devieze linia 9b pe la Gara chiar si asa, ramane sa mai vedem capatul liniei pe Independentei si nu la Rulemntul. :evil:

SPA29 a scris:
Quote:
...la giratoriul de la Făget se aflau în trenuleţ, autobuzele liniilor 9 barat, 23 barat şi 25.

Referitor la linia 25, se putea rezolva problema mai usor cu devierea liniei 9b spre Avantgarden pe ambele sensuri, dus- intors, pe Molnar Janos- Spicului-Agricultorilor si continuare pe traseul stabilit, nu cred ca era chiar nevoie de o linie noua, probabil si orarul ar fi fost mai avantajos cu linia 9b, se putea mari chiar frecventa, oricum se suprapun pe o parte din traseu cu linia 25.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 17 May 2012 21:44 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2032
Location: Brasov
Problema e că nu intră in gară, iar la când vine din Rulmentul, virează direct pe Aurel Vlaicu. Pe 9 barat chiar sunt călători, mai ales la ore de vârf, când sunt două autobuze. Şi pe 3 şi 5 barat aceaşi poveste (călători sunt, mai ales la ore de vârf, vehiculele nu prea trec prin staţii). Dacă s-ar suplimenta măcar cu câte un troleibuz pe oră sunt sigur că indiferent de oră ar deveni liniile rentabile, să nu mai pomenesc de prelungirea lor în Bartolomeu, cum ar fi normal.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 18 May 2012 20:29 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56104
Inca o legatura cu Stupizi. Au mers cu jalba in protap la Scripcaru si Pulpea, ce se vede ca sunt foarte prompti...

Linie RAT între Braşov şi Stupini

La solicitarea unui număr mare de cetăţeni care locuiesc în cartierul Stupini, Regia Autonomă de Transport (RAT) Braşov va înfiinţa, cu titlu experimental, începând de marţi, 22.05.2012, o nouă linie de transport în comun, între capetele de linie Livada Poştei şi Strada Baciului.

Noua linie va purta numărul 26, iar frecvenţa trecerilor prin staţii urmează a fi de 60 de minute.

Traseul liniei 26 va fi următorul: Livada Poştei - Strada Lungă - Calea Feldioarei - Strada Baciului. Pe celălalt sens de circulaţie autobuzele de pe linia 26 vor circula pe ruta: Strada Baciului - Strada Fagurului - Strada Izvorului - Strada Fagurului - Calea Feldioarei - Strada Lungă - cap linie Livada Poştei.

Programul de circulaţie este cuprins în următoarele intervale orare 6.20 - 9.00 şi 12.10 - 18.08, în zilele lucrătoare. În zilele nelucrătoare vor fi efectuate două curse dimineaţa (în intervalul orar 9.00 - 11.32) şi două după-amiaza (în intervalul orar 13.00 - 15.08). Pe parcursul întregii săptămâni prima plecare va avea loc din capătul de linie de pe Strada Baciului.

Pentru plata călătoriei se vor folosi biletele obişnuite, în valoare de 1,5 lei/călătorie. Persoanele interesate îşi vor putea achiziţiona abonamente pentru această linie începând cu data de 22.05.2012, preţul unui abonament lunar pentru această linie fiind de 35 de lei.

Traseul complet şi orarul liniei 26 va fi afişat în staţiile RAT de pe traseu, precum şi pe site-ul www.ratbv.ro, în secţiunea "Trasee şi orare".


http://www.adevarul.ro/locale/brasov/br ... 30018.html


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 19 May 2012 17:38 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
SPA29 wrote:
Problema e că nu doar cele două troleibuze ex - STAS amintite de Adi au ajuns donoare, ci toate ar putea lua drumul casării.
Azi #281 isi taraia tabla pe linia 7; parea foarte obosit. Deci inca mai agonizeaza, nu s-a dat "stingerea".


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 19 May 2012 17:45 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
Silviu wrote:
Inca o legatura cu Stupizi.
Toate aceste linii-minune care au rasarit brusc si au apus tot atat de brusc s-au pus in circulatie nu prin suplimentarea parcului zilnic, ci prin redirectionarea de vehicule de pe alte trasee, cum ar fi 5, 6, 17, 31. Se plimba goale prin Stupini, pe la CET, in timp ce pe liniile de pe care au fost scoase, oamenii se inghesuie din ce in ce mai tare si asteapta prin statii din ce in ce mai mult. Rentabilitate si grija pentru nevoile cetatenilor.

PS. Oare de unde pot cumpara bilete in Str. Baciului?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 24 May 2012 23:07 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2032
Location: Brasov
Silviu wrote:
Potrivit unei hotărâri a plenului Consiliului Local, RAT Braşov va deveni operator regional de transport în comun

Consilierii locali braşoveni au aprobat în şedinţa de plen de ieri o hotărâre prin care RAT va deveni operator regional de transport în comun, urmând a deservi cele 17 localităţi din Zona Metropolitană. Într-o primă fază, programul va fi implementat, ca proiect-pilot, în municipiul Săcele

„Solicitarea a venit din partea Primăriei şi a Consiliului Local din Săcele. Acum aşteptăm ca autorităţile locale să aprobe o hotărâre în acest sens, după care mijloacele RAT vor asigura transportul în comun pe traseul Braşov-Săcele”, a declarat primarul Braşovului, George Scripcaru.
Pe de altă parte, consilierii au aprobat ieri două hotărâri privind acordarea, de la 1 iunie, a unor facilităţi pe transportul în comun pentru pensionari, care pot cumpăra un număr nelimitat de călătorii la jumătate de preţ, iar cei care au venituri mai mici de 800 de lei vor beneficia şi de 10 călătorii gratuite lunare. Din luna septembrie, elevii vor beneficia de gratuitate pentru transportul în comun pentru două linii, cu condiţia să nu acumuleze absenţe nemotivate la şcoală.

„Decizia privind acordarea celor 10 bilete gratuite pentru pensionari a fost luată în urma consultării organizaţiilor de vârstnici. Prin aceasta încercăm să-i sprijinim pe braşovenii cu venituri foarte mici. Pe de altă parte, prin măsura care vizează susţinerea elevilor încercăm să sprijinim familiile ale căror copii trebuie să parcurgă oraşul, pentru a ajunge la şcoală, costurile fiind destul de mari", a argumentat primarul Braşovului, George Scripcaru.


http://www.mytex.ro/eveniment/decizie-p ... 315084.php

Din păcate, acest lucru este tot mai aproape de realizare. Există discuţii (ce-i drept, pe şest, nimic concret) cum că de la 1 iunie, RAT, ar prelua activitatea RAGCPS, deşi eu mă îndoiesc de acest lucru. Ce este trist, este că ar urma să fie daţi afară şoferii şi alţi angajaţi din regia săceleană.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 24 May 2012 23:13 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2032
Location: Brasov
Brassovia wrote:
SPA29 wrote:
Problema e că nu doar cele două troleibuze ex - STAS amintite de Adi au ajuns donoare, ci toate ar putea lua drumul casării.
Azi #281 isi taraia tabla pe linia 7; parea foarte obosit. Deci inca mai agonizeaza, nu s-a dat "stingerea".

Legat de Renault-uri. Văd că se fac ceva eforturi să fie la stradă troleele ex-STAS. Problema e că #281 a fost la stradă doar o zi, defectându-se din nou. #280 a ieşit în probe acum câteva zile şi atât, după două luni de pauză. #270 are probleme mari şi el, fiind la traseu doar câteva ore, ieri, asta după ce a lipsit o perioadă lungă de la traseu. Sunt curios cât de întregi sunt donoarele #264, #284 şi #307, având în vedere că nu au fost plătite toate ratele?!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 26 May 2012 22:01 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
SPA29 wrote:
Problema e că #281 a fost la stradă doar o zi, defectându-se din nou.

Si astazi 281 s-a dat pe asfalt.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 29 May 2012 08:05 
Offline

Joined: Sun 28 Jun 2009 00:03
Posts: 18
Incepand cu data de 29.05.2012 linia 25 se va prelungi pana la capatul "SATURN" . Ca urmare autobuzul nu va mai trece prin statia Gara Brasov ci va opri in statia Caprioara pe sensul spre Saturn, respectiv Garii pe sensul spre Avangarden. Noile orare vor fi afisate in fiecare statie precum si pe site-ul www.ratbv.ro in sectiunea "Trasee si orare"

Sursa : un anunt lipit in statia "Complexul Mare".

P.S : azi dimineata cand am venit de la schimbul 3 m-am urcat in 25 de la Faget, erau calatori, circa 15 calatori insa multi se uitau aiurea la aceasta linie preferand sa urce in 23 care era in spate


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 29 May 2012 09:59 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7774
rotaxi181 wrote:
insa multi se uitau aiurea la aceasta linie preferand sa urce in 23 care era in spate

Păi da, că Braşov e singurul oraş din lume unde dacă ai abonament pe o linie nu poţi folosi şi celelalte linii care au porţiuni de traseu comune.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 1703 posts ]  Go to page Previous  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 57  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 29 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group