TTT (Transport-Travel-Tourism)

Silviu Sîntea's page
It is currently Sun 28 Apr 2024 12:14

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 509 posts ]  Go to page Previous  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 17  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Tue 11 May 2010 22:07 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
Da, si unui condamnat la moarte i se face mai intai vizita medicala, i se ia tensiunea, ca sa nu fie vreo problema cu executia. Nu contest faptul ca exista peste tot si oameni de buna credinta, dar pana cand nu acestia vor fi cei care decid, nu numai transportul electric, ci toata economia nationala nu-si va reveni din cadere.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 22 May 2010 19:55 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2032
Location: Brasov
De circa 40 minute, circulatia troleibuzelor de pe linia 8 este blocata. Un accident destul de serios a blocat Strada Saturn, iar sensul de mers inspre Saturn este blocat. Cei din regie nu s-au sinchisit sa trimita autobuze pentru a prelua calatorii, iar unii stau mult si bine in speranta ca nu vor fi nevoiti sa ii imbogateasca pe taximetristi.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 07 Jun 2010 20:43 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2032
Location: Brasov
Incep sa inteleg de ce multi evita sa circule cu troleibuzul. Astazi, in jurul orei 15:40 ma aflam in FBW-ul #56, in zona giratoriul de la Gara. Dupa o banala deraiere a captatorilor, soferul da jos calatorii din troleibuz, cam 50-60 la numar, din simplul motivul ca nu poate repune captatorii pe retea. Fiind intrebat ce s-a intamplat, acesta incepe sa vocifereze nervos, mai ca injura.
Mai departe, am traversat giratoriul pentru a lua un alt troleibuz inspre Saturn. Cand m-am suit in FBW-ul #54, o duhoare cumplita m-a plesnit in fata. Mai tarziu am observat ca jumatate din vehicul era ocupat de rromi lucratori la Comprest. Pe langa faptul ca miros ingrozitor, nu au nici macar bunul simt sa composteze bilet, plus ca esti nevoit sa stai atent ca nu cumva sa iti bage mana prin buzunare vreun smecheras. Acest lucru se intampla ZILNIC la ore de varf. Troleibuzele sunt ocupate abuziv de tigani care coboara in capat la Saturn de unde iau autobuzul spre Garcini. Imaginati-va prin ce chin trecem noi, calatorii, care suntem nevoiti sa suportam tot feluri de mirosuri si aglomeratia de nedescris. Toate acestea se intampla din vina controlorilor RAT (si nu numai) care nu isi fac treaba de nici o culoare. Umbla cate patru persoane pe linii gen 7 sau 30 unde calatorii sunt destul de putini, dar corecti.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 01 Jul 2010 18:15 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2032
Location: Brasov
http://www.brasovultau.ro/Autobuz-rastu ... 35128.html

Grav accident pe drumul de Poiană
Un autobuz al regiei autonome de Transport Braşov s-a răsturnat în apropiere de Poiana Mică. Cei patru 4 pasageri şi şoferul au fost răniţi uşor.
Circulaţia în zonă s-a desfăşurat pe un singur fir. Şoferul autobuzului a încercat să evite coliziunea frontală cu un autoturism care venea din sens opus după ce se angajase într-o depăşire riscantă. Roţile autobuzului au atins un mal de pămînt, iar vehiculul s-a răsturnat. Poliţiştii cercetează cazul.


Din cate am dedus, este vorba de #611.


Attachments:
611.JPG
611.JPG [ 204.54 KiB | Viewed 16953 times ]
#611_002.jpg
#611_002.jpg [ 74.46 KiB | Viewed 16953 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 01 Jul 2010 18:19 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2032
Location: Brasov
http://www.adevarul.ro/locale/brasov/Br ... 71365.html


Update ora 15. 50

În autobuzul care se îndrepta către Poiana Braşov se aflau patru pasageri în momentul producerii accidentului.
Şoferul autobuzului a încercat să evite o maşină, intrată în depăşire pe contrasens, iar autovehiculul de transport în comun s-a răsturnat în râpa de la marginea drumului.
Două persoane au ajuns la spital cu mai multe leziuni, iar ceilalţi doi pasageri au primit îngrijiri la faţa locului.

Update, ora 16.15

O cursă de Poiana Braşov a fost implicată într-un grav accident rutier, astăzi, la orele prânzului. În autobuzul care urca spre staţiune se aflau patru pasageri. Şoferul autovehiculului de transport în comun a încercat să evite un autoturism, angajat într-o depăşire periculoasă. Autobuzul s-a răsturnat în şanţul de câţiva metri de la marginea drumului.
„Am tras dreapta de volan şi autobuzul s-a lăsat uşor în jos şi cu asta basta. Eu nu am avut nimic, câţiva pasageri au primit îngrijiri medicale. Lucrez din '74 la RAT Braşov şi nu am avut avut accidente până acum", a spus Băbuş Vasile, şoferul autobuzului.
Doi pasageri au ajuns la spital, dintre care unul cu răni grave la cap.
„A fost un şoc pentru mine. Am scăpat uşor totuşi, doar cu câteva zgârieturi. Nu-mi amintesc decât că autobuzul a oscilat stânga-dreapta şi s-a răsturnat în şanţ", a spus Daniela, una dintre pasagerele autonuzului.
Potrivit reprezentanţilor RAT, autobuzul cu pricina a mai fost implicat într-un accident similar, tot pe drumul de Poiană.
„Şoferul autobuzului a încercat să evite un autovehicul care cobora din Poiana Braşov, a tras spre dreapta de volan, a prins un pic de iarbă şi a intrat în şanţ. Independent de ancheta Poliţiei Rutiere, RAT Braşov va desfăşura o anchetă administrativă, pentru a se lămuri exact modul în care s-a produs acest accident şi cine este vinovat", a spus Silviu Ştefan, purtător de cuvânt al RAT Braşov.


Video pe: http://www.novapress.ro/ultimele-stiri/ ... -rapa.html .


Attachments:
611_2.jpg
611_2.jpg [ 36.57 KiB | Viewed 16951 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 02 Jul 2010 17:02 
Offline
User avatar

Joined: Fri 29 Jun 2007 23:28
Posts: 125
Location: Brasov/Varsovia
SPA29 wrote:
http://www.brasovultau.ro/Autobuz-rasturnat-pe-drumul-de-Poiana-35128.html

Grav accident pe drumul de Poiană
Un autobuz al regiei autonome de Transport Braşov s-a răsturnat în apropiere de Poiana Mică. Cei patru 4 pasageri şi şoferul au fost răniţi uşor.
Circulaţia în zonă s-a desfăşurat pe un singur fir. Şoferul autobuzului a încercat să evite coliziunea frontală cu un autoturism care venea din sens opus după ce se angajase într-o depăşire riscantă. Roţile autobuzului au atins un mal de pămînt, iar vehiculul s-a răsturnat. Poliţiştii cercetează cazul.


Din cate am dedus, este vorba de #611.


Eu confirm. E vorba de 611.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 04 Jul 2010 05:58 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7774
Acelasi #611 care s-a rasturnat si in 2006, tot acolo!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 19 Jul 2010 02:39 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7774
Am avut (ne)placerea sa fiu sambata in Brasov si sa folosesc serviciile R.A.T.Bv. (si cele ale CFR Calatori, execrabile, de altfel, dar depsre asta in alt topic). Cateva dintre ,,maretele" fapte scripcareze:

- statia de la Liceul Mesota nu mai exista... desigur, a fost amenajata, dar nimic nu opreste acolo. Elevii pot merge pe jos, ca doar n-au inca drept de vot, iar cei peste 18 ani au dreptul sa faca scoala de soferi, deci tot n-au treaba cu RATBv.
- persista inutilitatea cu Hidro A si B... troleele opresc in B, 31 opreste in A, 32 in B, iar 31 vine la vreo 20 de minute (lucru de neconceput acum cativa ani, cand se circula la 5-10 minute)
- programele de circulatie afisate in statii nu prea sunt respectate
- 44 e o linie absolut inutila de cand nu mai intra printre Brintex si Real... practic, are o cursa de vreo 8 minute, fara stationari, ceea ce face ca programul sa nu fie respectat mereu, ca doar mai are si soferul lui nevoile lui din cand in cand (si in 30 de secunde sunt cam greu de satisfacut); in plus, la cursele de Avicola, intervalul de succedare creste de la 8 la 30 de minute
- nu stiu cati calatori are 18 de la Ghimbav sau pe unde se mai duce cand nu merge la Fundaturii, dar de la Fundaturii merge numai in spatele lui 28, deci cu vreo 2 calatori, care coboara la Stupini sau la Fagurului si schimba cu 40, asta daca soferul de 40 are bunavointa sa se lase depasit de 18 sau sa astepte respectivii calatori
- 40, in ciuda ,,criticilor" de pe forum merge plin (!) pana la refuz; mai mult, pe linia aceasta am ramas mirat sa vad ca oamenii platesc soferului si acesta le si da bilete (oameni care sa plateasca la sofer am vazut cam in toate vehiculele RATBv cu care am mers, dar doar in acel 40 am vazut ca se si dadeau bilete in schimb)
- 20 circula la o juma' de ora ca, deh, e week-end, iar cine vrea la Poiana si n-are masina urca pe jos pe drumul vechi sau, si mai bine, sta la autobuz si cotizeaza cu 3,5 RON la sofer, fara sa vada bilet in schimb, iar in conditiile astea linia oricum e prea putin rentabila sa fie suplimentata
- 75% din calatori sunt pensionari, iar 75% din restul sunt tineri sub 18 ani. Primii taxeaza in draci bilete, ceilalti mai taxeaza si ei cand au chef... de unde concluzia ca cei in putere (dpdv medical si financiar) merg cu taxiul sau cu masina personala
- s-au montat automate de bilete... desigur, in putinele zone unde chioscurile sunt deschise de luni pana duminica; calatorii nu prea le folosesc... unii se uita cateva zeci de secunde la ele, apoi se aseaza rabdatori la cozile de la chioscuri
- majoritatea statiilor noi au magazine in ele care vand si bilete... desigur, sambata dupa pranz (sa nu mai zic duminica) se inchid... de fapt, aproape totul se inchide in Brasov sambata de la 15... bine ca inca circula autobuzele
- troleibuze circula doar pe 7 si 8... si la niste intervale jenante


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 19 Jul 2010 22:36 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
Dr2005 wrote:
Am avut (ne)placerea

Ca urmare a celor 20 de ani de masuri luate pentru descurajarea clientelei, in virtutea reflexelor comunistoide care trateaza clientul ca pe un adversar, RAT Brasov, in frunte cu multi-decenala sa conducere intepenita in tron, a reusit in cele din urma sa demotiveze utilizatorii transportului public. Principalele metode folosite au fost:
- disparitia statiilor de interes din zona centrala a orasului;
- divizarea si subdivizarea traseelor ce initial aveau frecvente bune, pana la punctul de a le transforma intr-un fel de curse interurbane la interiorul orasului, cu plecari la 30-60 minute;
- sabotarea traseelor grele si introducerea a fel de fel de fantome mai mult sau mai putin "sociale" sau "profesionale";
- lasarea centrului vechi fara legaturile sale principale si bataia de joc numita midibuze;
- lipsa punctelor de vanzare a biletelor.

La acestea se adauga faptul ca RAT a ramas un fel de IJTL, cu obsesia servirii unor directii la ore de varf, legate de marea industrie socialista. Intre timp, industria a fost insa furata bucata cu bucata, pana nu a mai ramas nici fir de iarba in curtea fabricilor, dar RAT nu s-a putut adapta noilor cerinte ale populatiei si nici nu a dorit vreodata sa faca mai mult decat sa joace rolul slugii servile (dar hoate) care sa pupe dosul primariei. Singura preocupare a fost satisfacerea politicului, nu a clientelei de rand.

Deci, nu va mirati daca veti vedea in Brasov ca si acele putine curse care mai circula nu-si mai gasesc calatorii dispusi sa se doteze cu bilete din vreme, sa le astepte zeci de minute, sa coboare in niste statii amplasate departe de obiectivele de interes major si sa faca apoi sute de metri ocoluri pentru a putea traversa strada pe partea cealalta.

Daca doi oameni au de mers impreuna 3 km in oras (lungimea calatoriei medii), platesc la taxi circa 6 lei, adica doar dublu fata de transportul public. Dar ajung in 5 minute, exact acolo unde doresc si fara sa le sufle vreun boschetar in ceafa.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 19 Jul 2010 23:24 
Offline
User avatar

Joined: Fri 25 Nov 2005 01:18
Posts: 618
Criza nu afecteaza taximetristii?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 19 Jul 2010 23:26 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
OAB wrote:
Criza nu afecteaza taximetristii?

Ba da, chiar foarte puternic. Insa preturile nu le pot mari din cauza politicii marilor firme. Probabil cumpara motorina la negru, altfel nu-mi explic cum pot supravietui.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 27 Jul 2010 22:38 
Offline
User avatar

Joined: Sun 28 Mar 2010 17:35
Posts: 243
Location: Brasov
Iata cum sunt tolerati taximetristii de cei de la RAT Brasov. In statia de pe B-dul Grivitei taximetristi stau nestingheriti in statia de autobuz, iar autobuzele sunt nevoite sa opreasca pe banda 1 , ca deh' masinile mici si taxiurile au intaietate la Brasov.


Attachments:
DSC01982.jpg
DSC01982.jpg [ 168.61 KiB | Viewed 16551 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 16 Aug 2010 23:41 
Offline
User avatar

Joined: Sun 03 May 2009 00:24
Posts: 101
Location: Brasov
Deja automatul de bilete de la Onix este defect. Cat a trecut de cand a fost montat, o luna?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 26 Aug 2010 21:41 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
Astazi aveam dispozitia si oportunitatea sa calatoresc cu un troleibuz pe linia 8. Am aflat cu aceasta ocazie ca, imediat dupa ora 18, intervalul de succedare pe aceasta linie este de 15 minute... :x La inceput am crezut ca este vreo defectiune la retea, ca nu se vedea nici un troleibuz pe nici un sens... Pana la urma am luat un autobuz de pe linia 21. Fata de linia 21 sau 35, linia 8 are frecventa doar dubla, in prezent, in acest interval orar. Cand te gandesti ca tramvaiul avea si intervale de 2-3 minute - sa nu mai vorbim despre capacitate...


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 11 Sep 2010 16:37 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
CUM SE FURA CU AJUTORUL UNUI AUTOMAT DE BILETE RAT BRASOV

Nu-mi venea sa cred ca relatarile a patru persoane diferite, serioase, se potriveau de minune unui scenariu de groaza ce se petrece - cu regularitate - la capatul de linie Saturn. Asa ca am probat pe propria piele, pierzand niste bani, dar "castigand experienta" si constatand urmatoarele.

Automatul de bilete pozitionat la capatul de linie Saturn are o legatura de alimentare cu energie electrica facuta la interiorul chioscului dispecerelor. In momentul in care oamenii introduc banii, automatul, desi nu pare deloc defect, se blocheaza inexplicabil. Biletul nu mai este eliberat, omul pleaca injurand sau se duce sa reclame la dispecera. Aici totul devine de ras, caci pazitor la stana este chiar lupul...

Dupa cateva minute, automatul este resetat manual din interiorul dispeceratului (!!!) si toti banii bagati pana atunci cad ca si rest in cuva. Intre timp insa, de regula oamenii pacaliti deja pleaca si vin altii care nu stiu care este poanta. Pentru ca eu nu am plecat de langa automat mai mult timp, am vazut banii, dar nu m-am atins de ei. Imediat, ca prin farmec, hop ca apare dispecera, desi nu o chemase nimeni... Se preface ca o intereseaza ce este cu aparatul si, fara sa se uite la mine, baga mana la cuva de rest a acestuia, ia pur si simplu bani returnati - care erau de fapt ai mei - si pleaca cu ei in cabina. Pentru moment, am zis sa-i acord prezumtia de nevinovatie, asteptand sa vad daca o sa-mi dea bilete in schimbul banilor. Dar, nici vorba! Pur si simplu i-a bagat in buzunar, cu un tupeu incredibil si apoi s-a prefacut ca nu stie nimic, repetand iritata ca orice reclamatie trebuie facuta la numarul de telefon scris pe aparat...

- "Pai si cu banii pe care tocmai mi i-ati luat cum ramane?"
- "Care bani, nu stiu nimic..."

Tot acest scenariu se intampla in principal sambata si duminica, repetandu-se de sute de ori, pana cand hoatele angajate pe post de dispecere isi fac plinul si pleaca din schimb. De ce tocmai sambata si duminica? Pai fiindca in aceste zile nu este asigurat service pentru automatele de bilete, deci infractoarele se gandesc ca nu are cine sa constate ca de fapt nu este nici o defectiune la mijloc, sau mai bine zis ESTE O DEFECTARE INTENTIONATA.

Si uite asa sunt furati sute / mii de oameni cinstiti care vor sa cumpere bilete, dar si RAT-ul ca institutie. Bravo lor, sunt femei destepte si se pricep sa fure la drumul mare prin scoaterea unui stecher din priza sau ceva asemanator! Se pare ca aceste dispecere din Saturn sunt tocmai protejate si iscoade ale sefului cel mare, facand multora necazuri prin aroganta lor. Asa sef, asa subalterni.

Deci, va rog sa fiti atenti la Saturn - e periculoase rau tovarasele dispecerese... Poate le filmati careva pe video, sa mergem cu filmul la Politie.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 12 Sep 2010 11:45 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2032
Location: Brasov
Mda... Culmea, mi s-a intamplat si mie. Eram intr-o sambata seara in capat la Saturn, asteptand ultimul troleu din ziua respectiva. Ma indrept linistit catre automat, cu ultimii mei bani, sa cumpar bilet. Aveam la mine o bancnota de 1 leu si o moneda de 50 de bani. Introduc bancnota, dupa care moneda si se blocheaza automatul. Disperat ca sosise troleibuzul si ca alti bani nu mai am, lovesc aparatul in speranta ca imi returneaza banii. Trecusera cateva minute, iar aparatul inca nu imi returna banii. In cele din urma am reusit sa recuperez moneda, iar leul il primesc sub forma de rest. Incerc si a doua oara, in speranta ca va merge. De data aceasta introduc o moneda veche de 20 lei pentru a vedea cum reactioneaza aparatul. Bineinteles ca a "halit" si aceasta moneda. In cele din urma renunt, ma sui in 8, iar pentru nu a circula fraudulos NU AM DAT BANI la sofer, ci am cumparat un bilet de la o doamna care a binevoit sa imi ofere o calatorie. Rusine RAT Bv! Tigania este la ea acasa aici.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 16 Sep 2010 16:32 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
A revenit in actualitate porcaria enorma cu desfiintarea intregului complex feroviar Brasov-Triaj si construirea unuia in caricatura, de 50 de ori mai mic, la Gara Bod. Se fac presiuni asupra CFR-ului ca sa accepte magaria prin care primaria se va vedea proprietara sutelor de hectare de teren, avand cu ce să-si recompenseze clientelarii si in urmatorii patru ani, ca i s-au cam terminat resursele pe moment.

Maine vine boagioaica la Brasov, cu ceva taiere de panglici. Sa vedem ce va iesi. Poate ne taie si triajul in care s-au investit de-a lungul timpului miliarde, din munca noastra, tocmai acum cand in Europa se reconsidera rolul cailor ferate.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 17 Sep 2010 16:56 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2032
Location: Brasov
http://www.adevarul.ro/locale/brasov/br ... 66584.html

Circulaţie îngreunată în centrul Braşovului. Un autobuz s-a pus de-a curmezisul, pe două benzi
Drumul de la sensul giratoriu de la Livada Poştei şi până în zona Modarom s-a parcurs în jurul orei 12.00 în aproximativ 15 minute.
Un autobuz s-a defectat chiar în dreptul clădirii Modarom, din centrul BraÅŸovului. Åžoferul acestuia nu a mai reuÅŸit să tragă pe margine decât partea din faÅ£ă a acestuia, spatele rămânând pe prima ÅŸi jumătate din cea de-a doua bandă.
Astfel, maşinile de pe trei benzi au fost nevoite să intre pe o bandă şi jumătate pentru a trece de acea zonă şi circulaţia a fost aproape paralizată în zonă.
Ambuteiajul a fost produs de faptul că autobuzului i s-a rupt un cap de bară şi nu a mai putut fi mişcat din loc.
„Din cauza blocajului în trafic şi maşina de intervenţie a ajuns foarte greu la autobuz. Nu a fost nici un pericol pentru pietoni şi nu au existat victime sau pagube în urma incidentului", spune Silviu Ştefan, purtător de cuvânt al RAT Braşov.


Un incident destul de urat. Bine ca nu s-a intamplat pe o portiune pe care autobuzele circula cu viteza mai mare.
Ma intreb cat de des sunt verificate autobuzele, inainte sa iasa la traseu? Un cap de bara nu se rupe asa usor, asta daca vehiculul nu este trantit in toate gropile.


Attachments:
745_001.jpg
745_001.jpg [ 29.6 KiB | Viewed 16038 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 17 Sep 2010 17:10 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56098
Pica unul cate unul MANAS-urile scripcaro-pulpeze! De bune ce sunt!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 17 Sep 2010 21:22 
Offline

Joined: Fri 01 May 2009 00:08
Posts: 43
Mai ales dacă eşti atât de deştept încât să pui pe traseele de transport în comun tot felul de „obstacole de viteză” care taxează destul de mult suspensia... direcţia... etc.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 17 Sep 2010 22:34 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
Nici o paguba. Au cumparat si asa prea multe. Daca tot stau in garaj degeaba 16 ore pe zi, macar sa fie defecte. Ca doar noi le platim pretul, dobanzile la credit si spaga data de turci. Din 185 autobuze circula concomitent maximum 105. Falimentare premeditata prin achizitii supraevaluate, care mai apoi nici nu produc.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 17 Sep 2010 23:12 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56098
Pok wrote:
Mai ales dacă eşti atât de deştept încât să pui pe traseele de transport în comun tot felul de „obstacole de viteză” care taxează destul de mult suspensia... direcţia... etc.


Attila Radnoti.

N-are varsta de pensie? Sau trebuie sa-l pensioneze viitorul primar pe analfabet?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 18 Sep 2010 14:47 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
Silviu Sintea wrote:
Pok wrote:
Mai ales dacă eşti atât de deştept încât să pui pe traseele de transport în comun tot felul de „obstacole de viteză” care taxează destul de mult suspensia... direcţia... etc.


Attila Radnoti.

N-are varsta de pensie? Sau trebuie sa-l pensioneze viitorul primar pe analfabet?

Nu cunosc varsta de pensionare a ofiterilor s.a., dar probabil isi va continua cariera ca si cadru universitar, inteleg ca deja ar fi. Asa o experienta profesionala vasta merita impartasita celor mai tineri.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 18 Sep 2010 15:18 
Offline
User avatar

Joined: Fri 25 Nov 2005 01:18
Posts: 618
In poza corespunzatoare articolului despre accident apare un MAN(AS) SG 313. Acela a fost "vedeta" sau au gasit un autobuz "la intamplare" si, ca articolul sa nu apara fara poza, l-au pus pe respectivul?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 18 Sep 2010 15:28 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
OAB wrote:
In poza corespunzatoare articolului despre accident apare un MAN(AS) SG 313. Acela a fost "vedeta" sau au gasit un autobuz "la intamplare" si, ca articolul sa nu apara fara poza, l-au pus pe respectivul?
Probabil ca acela este. Locul faptei este cel din poza. Parcajul de pe margine este insuficient ca lungime si masinile stau acolo cu fundul iesit in banda autobuzelor in mod normal. De asta insa vad ca nu se plange nimeni.

Daca defectarea banala a unui autobuz pe o strada a ajuns sa fie subiect de presa, atunci de ce nu se scriu articole de senzatie si oridecateori se defecteaza vreun autoturism personal, undeva in drum?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 25 Sep 2010 14:54 
Offline
User avatar

Joined: Wed 15 Jul 2009 22:33
Posts: 42
Location: Schei, Brasov
Astazi s-a defectat in mijlocul intersectiei de la Harman si FBW-ul #56, unde a incurcat circulatia cateva zeci de minute pana a venit un echipaj sa il tracteze.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 25 Sep 2010 23:11 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2032
Location: Brasov
Va invit sa urmariti cum arata un autobuz ce circula, in general, pe linia 40. Este vorba de Mercedes-ul #506:


Attachments:
P9247945 [800x600].jpg
P9247945 [800x600].jpg [ 70.11 KiB | Viewed 15830 times ]
P9247946 [800x600].jpg
P9247946 [800x600].jpg [ 71.87 KiB | Viewed 15831 times ]
P9247947 [800x600].jpg
P9247947 [800x600].jpg [ 70.67 KiB | Viewed 15830 times ]
P9247949 [800x600].jpg
P9247949 [800x600].jpg [ 92.54 KiB | Viewed 15830 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 04 Oct 2010 15:51 
Offline
User avatar

Joined: Wed 15 Jul 2009 22:33
Posts: 42
Location: Schei, Brasov
Circulatia troleibuzelor de pe linia 8 era sistata acum 30 minute, in zona fostului depou de tramvaie, iar toate troleele erau trase pe margine. Nu stiu cauza, insa oamenii au stat ceva prin statii pana sa apara prima masina.
Era si un echipaj de la tractari, si un turn prin zona care lucra la retea.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 25 Nov 2010 20:30 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
Unul dintre autoturnurile RAT (parca BV-05-DXN) a ajuns intr-o stare deplorabila, datorita actiunii patriotice de vopsire cu verde a stalpilor din beton. Toata caroseria este plina de pete verzi de vopsea cazuta pe vehicul. Zile astea au revopsit toti stalpii din beton de pe 15 Noiembrie cu verde, dupa ce doar in urma cu un an fusesera vopsiti cu argintiu, tot de catre echipajele RAT si tot pe bani publici. Evident, consolele ce sustin reteaua au ramas tot nevopsite. Memento: stalpii din beton sunt improprii pentru vopsire, vopseaua nu adera (se cojeste) si umiditatea din beton creste, producand degradari rapide, mai ales iarna la inghet.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 10 Dec 2010 23:51 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
Astazi a fost o zi tocmai buna pentru regretat tramvaiele. Toate strazile principale si intersectiile (inclusiv minunatele invartitori) au fost blocate aproape total la caderea unei banale ninsori de doar o ora durata. Tot ce mergea pe pneuri a parcurs distantele intr-un timp de pana la 10 ori mai lung decat de obicei. Firmele de deszapezire fac anul acesta economii, asa ca n-au mai iesit in traseu - probabil in ideea ca oricum, orice ghetus se va topi la un moment dat, deci nu are rost sa-si diminueze profitul, prestand serviciul pentru care sunt platite.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 509 posts ]  Go to page Previous  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 17  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 31 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group