Dupa cum am anuntat, Daniel Thellmann, primarul municipiului Medias, s-a stins din viata, la 49 ani, in urma unei boli cumplite.
A fost un om foarte bine pregatit (avea doua facultati), un om preocupat de nou, de cunoastere, un bun comunicator. Era si un excelent mediator, ce a reusit sa atraga in jurul sau oameni de varste, profesii si culori politice diferite.
Acest om a reusit, partial, sa intrerupa hegemonia periculoasa a lui Klaus Johannis in intreg judetul Sibiu.
Daniel Thellmann mi-a sustinut proiectele. Am avut o colaborare excelenta cu dumnealui si ma bucur ca am apucat sa discut si dincolo de relatia primar-consilier local.
Era implicat trup si suflet in ceea ce priveste problematica protectiei mediului: a avut o contributie importanta in Comitetul Bazinal al Directiei Apelor Mures Targu Mures, a demarat lucrari de ecologizare in municipiul Medias, era adeptul extinderii transportului cu troleibuze in intreg municipiul de pe Tarnava Mare.
A initiat actiunea de demitere a directorului Meditur, Gheorghe Roman, dorind ca eu sa ajung manager la societatea respectiva. Interesul politic PDL-ist si nehotararea mea au stins, in cele din urma, aceasta actiune.
Daniel Thellmann, 26.11.2007 wrote:
Eu in esenta am inteles ca se solicita renuntarea la bucla din cartier pentru a obtine un fel de curse mai rapide ca sa nu mai incarce timpul celor care pleaca de la serviciu sau de pe platforma comerciala care va fi in capatul orasului cu o calatorie prin cartierul Vitrometan. Nu cred ca este o problema foarte mare din punct de vedere tehnic, oricum cred ca este vorba de un macaz, de o retea de contact care sa mearga de-a lungul Soselei Sibiului de la intersectia spre Ighis pana unde se intra in momentul de fata pe Milcov. Eu as opta pentru prima varianta, aceea de a o cuprinde in bugetul pe anul 2008 si de a propune realizarea proiectului cu toate avizele pentru ca nu putem face nimic in acest domeniu fara proiect cu avize.
.....................
Noi o sa enuntam o tema de proiect in acest in acest sens, o sa apelam la ceea ce ne-a pus pana in momentul de fata colegul nostru Sintea si vom elabora o tema de proiectare care pe urma in functie de cum se aproba bugetul va fi sau nu implementata.
Asadar, a ramas in picioare proiectul initial. Reteaua de troleibuz a fost montata pana la intoarcerea de la "Izvor", soseaua Sibiului. Nu a fost data in folosinta...
Iata ca reteaua noua a fost avariata. De catre camioanele ce cara moloz de pe platforma viitorului supermarket Kaufland.