TTT (Transport-Travel-Tourism)

Silviu Sîntea's page
It is currently Thu 28 Mar 2024 14:39

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 17 posts ] 
Author Message
 Post subject: Troleibuze VITOVT
PostPosted: Mon 17 Sep 2007 17:20 
troleibuz rusesc: http://stts.mosfont.ru/articles.php?gid=54

ce se intelege din fisa tehnica:

motor 185 kW
economie consum energetic: cca 55%
capacitate: 100 pasageri
capacitate la rularea pe acumulatori: 78 pasageri
viteza maxima: 60km/h
autonomie: 5 km


Attachments:
28945.jpg
28945.jpg [ 233.09 KiB | Viewed 12019 times ]
2.jpg
2.jpg [ 108.11 KiB | Viewed 12019 times ]
28945b.jpg
28945b.jpg [ 186.06 KiB | Viewed 12019 times ]
3.jpg
3.jpg [ 89.92 KiB | Viewed 12019 times ]
4.jpg
4.jpg [ 52.41 KiB | Viewed 12019 times ]
5.jpg
5.jpg [ 93.37 KiB | Viewed 12020 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 18 Sep 2007 11:21 
mai precis este vorba de prototipul AKSM-42003A, o reinterpretare de design a troleibuzului YaTB-1 din anii '30.

este produs de BelCommunMash, Minsk, Belarus.
http://belcommunmash.by/

Lungime - 11790 mm
Latime - 2500 mm
Inaltime - 2862 mm
Ampatament - 8085 mm

alte particularitati:
puntea spate - RABA, Ungaria
puntea fata - ZF, Germania
servodirectie - ZF Servocom, Germania
sisteme electronice - WABCO, Germania
motor electric - Skoda, Cehia
rampa podea pentru urcare (usa mijloc) - Hubner, Germania
sistem central automat de gresare - Lincoln, Germania

mi se pare foarte interesanta rezolvarea spatiului interior prin marirea ampatamentului (puntea fata este mutata sub cabina soferului), cu dezavantajul unor raze de viraj foarte mari (la Moscova oricum nu conteaza). finisajele par mai slabe ca la Astra Citelis si nu este low-floor integral, dar chiar si asa mi se pare un vehicul reusit.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 18 Sep 2007 14:26 
S-ar putea spune ca reinterpretarea de design a lui YaTB.1 (foto 2), s-a facut prin copierea masiva a hibridului Phileas produs de olandezii de la APTS (foto 1), inclusiv in ce priveste anumite solutii constructive.


Attachments:
Phileas.JPG
Phileas.JPG [ 23.93 KiB | Viewed 13517 times ]
YATB-1.jpg
YATB-1.jpg [ 74.41 KiB | Viewed 13518 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 01 Nov 2010 20:38 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56062
In probe in Vilnius:





Pretul unui astfel de troleibuz: cca 174.000 euro.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 13 Mar 2011 12:28 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56062
Uratenia, in probe in Gomel.

Foto: http://transphoto.ru


Attachments:
Vitovt.jpg
Vitovt.jpg [ 337.7 KiB | Viewed 11383 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 05 Jul 2013 15:38 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56062
Pt. Belgorod, 20 unitati.

Foto: http://transphoto.ru


Attachments:
Belgorod 454.jpg
Belgorod 454.jpg [ 441.21 KiB | Viewed 9862 times ]
Belgorod -Vitovt.jpg
Belgorod -Vitovt.jpg [ 356.27 KiB | Viewed 9862 times ]
457.jpg
457.jpg [ 403.13 KiB | Viewed 9734 times ]
452.jpg
452.jpg [ 391.66 KiB | Viewed 9735 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Troleibuze VITOVT
PostPosted: Fri 29 May 2015 13:19 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56062
A aparut si varianta articulata, BKM 43303A (Vitovt MAX).

Foto: transphoto.ru, Complexul expozițional "Lenexpo" Sankt Petersburg.


Attachments:
VitovtMAX.jpg
VitovtMAX.jpg [ 498.18 KiB | Viewed 9228 times ]
VitovtMAX i.jpg
VitovtMAX i.jpg [ 499.13 KiB | Viewed 9228 times ]
BKM 43303А.jpg
BKM 43303А.jpg [ 401.84 KiB | Viewed 9157 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Troleibuze VITOVT
PostPosted: Thu 18 Jun 2015 10:02 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56062
Silviu wrote:
A aparut si varianta articulata, BKM 43303A (Vitovt MAX).

Foto: transphoto.ru


Pe strazile din Sankt Petersburg, pe linia 40 (una dintre cele mai aglomerate rute), cu nr. 6600.


Attachments:
Saint-Petersburg VitovtMAX.jpg
Saint-Petersburg VitovtMAX.jpg [ 437.66 KiB | Viewed 9150 times ]
Saint-Petersburg VitovtMAX 6600.jpg
Saint-Petersburg VitovtMAX 6600.jpg [ 449.2 KiB | Viewed 9150 times ]
6600 Saint-Petersburg.jpg
6600 Saint-Petersburg.jpg [ 491.9 KiB | Viewed 9077 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Troleibuze VITOVT
PostPosted: Thu 02 Jul 2015 12:47 
Silviu wrote:
A aparut si varianta articulata, BKM 43303A (Vitovt MAX).
    Troleibuzul hibrid BKM 43303A VITOVT MAX a fost construit la începutul anului 2013, cu asistenţa firmei STADLER.
      Prima sa prezentare a avut loc la Congresul UITP Geneva 2013, ce a avut loc între 25-29 mai 2013, la PALEXPO.
        Alături de el a fost prezentat, având acelaşi concept, troleibuzul hibrid VAN HOOL EXQUICITY 18.
          Fotografii: André Knoerr (exterioare); Oleg Bodnia (interioare).


          Attachments:
          File comment: BELKOMMUNMALŞ BKM 43303A. Foto: André Knoerr.
          BELKOMMUNMAŞ BKM 43303A_завод № 001 [congresul UITP Geneva 2013]_a.jpg
          BELKOMMUNMAŞ BKM 43303A_завод № 001 [congresul UITP Geneva 2013]_a.jpg [ 490.65 KiB | Viewed 9055 times ]
          File comment: BELKOMMUNMAŞ BKM 43303A. Foto: Олег Бодня.
          BELKOMMUNMAŞ BKM 43303A_завод № 001 [congresul UITP Geneva 2013]_b.jpg
          BELKOMMUNMAŞ BKM 43303A_завод № 001 [congresul UITP Geneva 2013]_b.jpg [ 292.56 KiB | Viewed 9055 times ]
          File comment: VAN HOOL EXQUICITY 18. Foto: André Knoerr
          VAN HOOL EXQUICITY 18 [congresul UITP Geneva  2013]_a.jpg
          VAN HOOL EXQUICITY 18 [congresul UITP Geneva 2013]_a.jpg [ 470.4 KiB | Viewed 9055 times ]
          File comment: VAN HOOL EXQUICITY 18. Foto: Олег Бодня
          VAN HOOL EXQUICITY 18 [congresul UITP Geneva  2013]_b.jpg
          VAN HOOL EXQUICITY 18 [congresul UITP Geneva 2013]_b.jpg [ 332.21 KiB | Viewed 9055 times ]
          Top
            
           
           Post subject: Re: Troleibuze VITOVT
          PostPosted: Thu 02 Jul 2015 13:01 
          După prezentarea de la Congresul UITP Geneva 2013, troleibuzul se întoarce la uzina mamă BELKOMMUNMAŞ din Minsk, unde va fi supus testelor de anduranţă.
            Troleibuzul este echipat cu electromotor de tracţiune asincron, în curent alternativ, având 210 kW. Viteză maximă 60 km/h.
              Pentru mersul în regim autonom, este echipat cu o unitate de putere auxiliară integrată, cuprinzând motor DIESEL cuplat cu electrogenerator şi unitate de control, tip APU 100D IPME 2010, având 100 kW, la 700 V curent continuu. Motorul DIESEL este de tipul IVECO NEF, cu 4 cilindri în linie, cu norma de poluare EURO 4. În noul prospect apărut sub sigla STADLER MINSK, este ofertat şi motor DIESEL cu norma de poluare EURO 5. Viteză maximă 50 km/h.
                Dimensiuni de gabarit: lungime 18750 mm; lăţime 2550 mm; înălţime caroserie 2862 mm. Ampatament 6780 + 6870 mm; consolă faţă 1360 mm; consolă spate 3600 mm.
                  Capacitate: 38 locuri pe scaune; 115 locuri în picioare (conform GOST), sau 72 locuri în picioare (conform ISO); total 153 pasageri (conform GOST), sau 110 pasageri (conform ISO).
                    Masa netă 17500 kg. Masa totală rulantă 28000 kg.
                      Fotografii: bkm.by; transphoto.ru.


                      Attachments:
                      43303A VITOVT MAX DUO_завод № 001_a.jpg
                      43303A VITOVT MAX DUO_завод № 001_a.jpg [ 468.17 KiB | Viewed 9054 times ]
                      43303A VITOVT MAX DUO_завод № 001_b.jpg
                      43303A VITOVT MAX DUO_завод № 001_b.jpg [ 142.41 KiB | Viewed 9051 times ]
                      43303A VITOVT MAX DUO_c.jpg
                      43303A VITOVT MAX DUO_c.jpg [ 184.27 KiB | Viewed 9051 times ]
                      43303A VITOVT MAX DUO_d.jpg
                      43303A VITOVT MAX DUO_d.jpg [ 434.13 KiB | Viewed 9051 times ]
                      43303A VITOVT MAX DUO_e.jpg
                      43303A VITOVT MAX DUO_e.jpg [ 428.98 KiB | Viewed 9051 times ]
                      Top
                        
                       
                       Post subject: Re: Troleibuze VITOVT
                      PostPosted: Thu 02 Jul 2015 13:12 
                      În perioada 27-29 mai 2015, troleibuzul BKM 43303 VITOVT MAX este din nou prezentat, de această dată la Forumul Internaţional INNOVATION, ce are loc la Complexul LENEXPO din Sankt-Petersburg.
                        Fotografii: transphoto.ru.


                        Attachments:
                        43303A_завод № 001 [forum INNOVATION 2015]_a.jpg
                        43303A_завод № 001 [forum INNOVATION 2015]_a.jpg [ 699.72 KiB | Viewed 9053 times ]
                        43303A_завод № 001 [forum INNOVATION 2015]_b.jpg
                        43303A_завод № 001 [forum INNOVATION 2015]_b.jpg [ 651.18 KiB | Viewed 9053 times ]
                        43303A_завод № 001 [forum INNOVATION 2015]_c.jpg
                        43303A_завод № 001 [forum INNOVATION 2015]_c.jpg [ 662.37 KiB | Viewed 9053 times ]
                        43303A_завод № 001 [forum INNOVATION 2015]_d.jpg
                        43303A_завод № 001 [forum INNOVATION 2015]_d.jpg [ 681.75 KiB | Viewed 9053 times ]
                        43303A_завод № 001 [forum INNOVATION 2015]_e.jpg
                        43303A_завод № 001 [forum INNOVATION 2015]_e.jpg [ 606.78 KiB | Viewed 9053 times ]
                        43303A_завод № 001 [forum INNOVATION 2015]_f.jpg
                        43303A_завод № 001 [forum INNOVATION 2015]_f.jpg [ 781.99 KiB | Viewed 9053 times ]
                        43303A_завод № 001 [forum INNOVATION 2015]_g.jpg
                        43303A_завод № 001 [forum INNOVATION 2015]_g.jpg [ 584.33 KiB | Viewed 9053 times ]
                        43303A_завод № 001 [forum INNOVATION 2015]_h.jpg
                        43303A_завод № 001 [forum INNOVATION 2015]_h.jpg [ 672.58 KiB | Viewed 9053 times ]
                        43303A_завод № 001 [forum INNOVATION 2015]_i.jpg
                        43303A_завод № 001 [forum INNOVATION 2015]_i.jpg [ 679.34 KiB | Viewed 9053 times ]
                        43303A_завод № 001 [forum INNOVATION 2015]_j.jpg
                        43303A_завод № 001 [forum INNOVATION 2015]_j.jpg [ 554.7 KiB | Viewed 9053 times ]
                        43303A_завод № 001 [forum INNOVATION 2015]_k.jpg
                        43303A_завод № 001 [forum INNOVATION 2015]_k.jpg [ 654.88 KiB | Viewed 9053 times ]
                        Top
                          
                         
                         Post subject: Re: Troleibuze VITOVT
                        PostPosted: Thu 02 Jul 2015 14:05 
                        După terminarea manifestărilor din cadrul Forumului Internaţional INNOVATION 2015, troleibuzul este arondat Depoului de troleibuze № 3 din Sankt-Petersburg, unde primeşte numărul de parc № 3600. Nu va fi scos în circulaţie.
                          Fotografii: vk.com.


                          Attachments:
                          № 3600 [завод № 001]_a.jpg
                          № 3600 [завод № 001]_a.jpg [ 66.21 KiB | Viewed 9051 times ]
                          № 3600 [завод № 001]_b.jpg
                          № 3600 [завод № 001]_b.jpg [ 73.56 KiB | Viewed 9051 times ]
                          № 3600 [завод № 001]_c.jpg
                          № 3600 [завод № 001]_c.jpg [ 55.09 KiB | Viewed 9051 times ]
                          № 3600 [завод № 001]_d.jpg
                          № 3600 [завод № 001]_d.jpg [ 48.28 KiB | Viewed 9051 times ]
                          № 3600 [завод № 001]_e.jpg
                          № 3600 [завод № 001]_e.jpg [ 49.43 KiB | Viewed 9051 times ]
                          Top
                            
                           
                           Post subject: Re: Troleibuze VITOVT
                          PostPosted: Thu 02 Jul 2015 14:15 
                          După câteva zile, troleibuzul BKM 43303A VITOVT MAX, este transferat la Depoul de troleibuze № 6 din Sankt-Petersburg, unde primeşte numărul de parc № 6600.
                            Începe probele, cu pasageri.
                            Silviu wrote:

                            Pe strazile din Sankt Petersburg, pe linia 40 (una dintre cele mai aglomerate rute), cu nr. 6600.
                              Aici, în mers, cu alimentare de la reţea.
                                Fotografii: transphoto.ru.


                                Attachments:
                                № 6600 [завод № 001]_1a.jpg
                                № 6600 [завод № 001]_1a.jpg [ 496.81 KiB | Viewed 9051 times ]
                                № 6600 [завод № 001]_1b.jpg
                                № 6600 [завод № 001]_1b.jpg [ 437.61 KiB | Viewed 9051 times ]
                                Top
                                  
                                 
                                 Post subject: Re: Troleibuze VITOVT
                                PostPosted: Thu 02 Jul 2015 14:20 
                                Silviu wrote:

                                Pe strazile din Sankt Petersburg, pe linia 40 (una dintre cele mai aglomerate rute), cu nr. 6600.
                                  Iar aici, în mers, dar în modul autonom.
                                    Fotografii: transphoto.ru.


                                    Attachments:
                                    № 6600 [завод № 001]_2c.jpg
                                    № 6600 [завод № 001]_2c.jpg [ 607.6 KiB | Viewed 9051 times ]
                                    № 6600 [завод № 001]_2d.jpg
                                    № 6600 [завод № 001]_2d.jpg [ 1.01 MiB | Viewed 9051 times ]
                                    Top
                                      
                                     
                                     Post subject: Re: Troleibuze VITOVT
                                    PostPosted: Mon 13 Jul 2015 20:42 
                                    Offline
                                    User avatar

                                    Joined: Fri 25 Nov 2005 01:18
                                    Posts: 619
                                    S-a pus o întrebare într-unul din mesajele anterioare la care nu s-a răspuns. Este sau nu înrudit cu Phileas?


                                    Top
                                     Profile  
                                     
                                     Post subject: Re: Troleibuze VITOVT
                                    PostPosted: Tue 14 Jul 2015 16:19 
                                    Este cam târziu să-i dezamăgesc pe cei doi, "Acier" şi "dobrovio", foşti membri ai forumului, dar VITOVT nu are nici în clin nici în mânecă cu PHILEAS.
                                      PHILEAS este un concept olandez, ce a beneficiat de un buget mai mare de un miliard de euro. Este un electrobuz articulat sau dublu articulat, de tip pur electric, caz în care reîncărcarea bateriilor se face prin inducţie electromagnetică, sau de tip hibrid, caz în care reîncărcarea bateriilor se face prin intermediul electrogeneratorului cu motor termic DIESEL.
                                        Conceptul iniţial prevedea ca acest electrobuz să circule în mod automat, fără conducător, pe culoar separat, ghidat electromagnetic.
                                          Deşi bugetul a fost enorm, în final nu au ajuns banii pentru crearea culoarelor speciale, separate de restul traficului şi a fost necesară conducerea manuală a sa cu ajutorul conducătorului auto, în conformitate cu legislaţia olandeză.
                                            Orice asemănare exterioară a sa cu VITOVT sau şi mai şi, cu IaTB-1, este pur întâmplătoare.


                                            Top
                                              
                                             
                                             Post subject: Re: Troleibuze VITOVT
                                            PostPosted: Fri 03 Jun 2016 12:31 
                                            Offline
                                            User avatar

                                            Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
                                            Posts: 56062
                                            In probe, la Moscova, cu nr. 8600.


                                            Attachments:
                                            Moscova 8600.jpg
                                            Moscova 8600.jpg [ 367.66 KiB | Viewed 8539 times ]
                                            Moscova 8600a.jpg
                                            Moscova 8600a.jpg [ 351.37 KiB | Viewed 8539 times ]
                                            Top
                                             Profile  
                                             
                                            Display posts from previous:  Sort by  
                                            Post new topic Reply to topic  [ 17 posts ] 

                                            All times are UTC + 3 hours


                                            Who is online

                                            Users browsing this forum: No registered users and 5 guests


                                            You cannot post new topics in this forum
                                            You cannot reply to topics in this forum
                                            You cannot edit your posts in this forum
                                            You cannot delete your posts in this forum
                                            You cannot post attachments in this forum

                                            Search for:
                                            Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group