Câteva caracteristici ale celor două troleibuze prototip IKARUS 260T.
Primul, cu denumirea IKARUS 260T.1, construit în anul 1974, a folosit echipamentul electric de serie al troleibuzului sovietic ZiU-5D. Era echipat cu electromotor de tracţiune DINAMO-MOSKOVA, tip DK-207G, având 110 kW, montat la mijloc, sub podea.
Al doilea, cu denumirea IKARUS 260T.2, construit în anul 1986, a folosit echipamentul electric dezvoltat de GANZ, ce echipa şi troleibuzele articulate IKARUS 280T. Era echipat cu electromotor de tracţiune tip GANZ TK 110K, având 196 kW, montat la mijloc, sub podea.
Ambele, fiind construite pe baza caroseriei autobuzului IKARUS 260, aveau lungimea 12000 mm, lăţimea 2500 mm, înălţimea caroseriei 3040 mm, înălţimea totală cu echipamente 3400 mm. Ampatamentul era de 5400 mm, consola faţă 2460 mm, consola spate 3140 mm. Înălţimea podelei faţă de sol era de 920 mm.
Sursă: vilamosok.hu.