Quote:
curaj,spuneti-va si voi parerea,indiferent cum e.
Cu riscul de a fi considerat rau
1. Este o sinteza, ca sa nu zic un
amalgam intre:
-camionul Roman cu motor licenta Saviem
-IK4 (a se vedea parbrizul din fata)
-Ikarus seria 200 (ferestrele)
-DAC (a se vedea usile si locul numarului de linie situat in spatele usii din spate)
Deci, o compilatie; luam dintr-o parte, luam din alta parte si obtinem ceva care sa umble pe roti. Ca acel ceva respecta sau nu niste standarde care tin, in primul rand de bunul simt, nu mai conteaza. Are vreo importanta daca pasagerii sunt zgaltaiti? Ba mai mult, conteaza daca cei care calatoresc sunt supusi unui nivel sonor care face imposibil un dialog civilizat? Urlatul in urehea celui / celei cu care vrei sa stai de vorba era o trasatura a calatoriei cu autobuzele anilor '80. De ce sa nu exploatam la maxim aceasta "caracteristica"?
2. Nu credeam ca Autobuzul se compromite scotand pe piata un cadru de camion carosat pentru transportul de persoane. Sincer, nu credeam ca asa ceva e posibil.
3. Caracteristicile unui autobuz urban nu sunt definite clar. Distanta dintre usi e cam mare; un asemenea autobuz ar fi trebuit sa stea cam mult timp in statii