TTT (Transport-Travel-Tourism)

Silviu Sîntea's page
It is currently Tue 19 Mar 2024 11:35

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 14 posts ] 
Author Message
 Post subject: Tramvaie Solaris Tramino
PostPosted: Tue 12 Jul 2011 17:05 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56082
Binecunoscutul producator polonez s-a lansat si in constructia de tramvaie, numite "Tramino".

Productia in serie a inceput in anul 2010, pt. o livrare catre MPK Poznan a 45 unitati Tramino.

http://www.solarisbus.pl/de/tramino,charakteristik.html



http://www.lepszypoznan.pl/2010/12/09/s ... bimba.html


Attachments:
tramino-poznan.jpg
tramino-poznan.jpg [ 67.5 KiB | Viewed 6240 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 12 Jul 2011 17:14 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56082
Solarisul cucereste Germania si cu tramvaiele. Exista o comanda de 5 unitati pt. Jena.

http://www.solarisbus.pl/de/busmania,ak ... 483,0.html


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 01 Jun 2012 17:42 
Silviu wrote:
Solarisul cucereste Germania si cu tramvaiele. Exista o comanda de 5 unitati pt. Jena.
Comanda de 5 unităţi pentru Jena are termen de livrare prima jumătate a anului 2013 şi este în valoare de circa 13,7 milioane euro. Acest tramvai este bidirecţional, având posturi de comandă la ambele capete şi uşi de acces pe ambele laturi. Are o lungime de 29 metri şi este compus din trei secţiuni, pe patru boghiuri, câte unul pe fiecare secţiune de capăt şi două boghiuri pe secţiunea mediană. Ecartamentul tramvaielor din Jena este de 1000 mm.
    Sursă: newsletter solaris bus&coach.


Attachments:
solaris_tramino_jena_1000mm.jpg
solaris_tramino_jena_1000mm.jpg [ 38.32 KiB | Viewed 5869 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 01 Jun 2012 17:57 
Braunschweig, tot un oraş din Germania, a optat şi el pentru TRAMINO. Comanda cuprinde un număr de 15 unităţi, cu termen de livrare mai-decembrie 2014 şi este în valoare de circa 33 milioane euro. Acest tramvai este unidirecţional şi, conform cerinţelor beneficiarului, va avea o lungime de 36 m fiind compus din patru secţiuni, fiecare secţiune având propriul boghiu. Ecartamentul tramvaielor din Braunschweig este de 1100 mm.
    Sursă: newsletter solaris bus&coach.


Attachments:
solaris_tramino_braunschweig_1100mm.jpg
solaris_tramino_braunschweig_1100mm.jpg [ 34.4 KiB | Viewed 5867 times ]
Top
  
 
 Post subject: Re:
PostPosted: Fri 21 Feb 2014 19:28 
bucsan wrote:
Comanda de 5 unităţi pentru Jena are termen de livrare prima jumătate a anului 2013.
Conceptul prezentat nu a avut succes. A fost prezentat un al doilea concept, tramvaiul având lungimea de 29,3 metri, compus tot din trei secţiuni, dar fiecare pe câte un boghiu. Este prezentat un al treilea concept, care, în sfârşit, este acceptat.
    Se trece la execuţia celor 5 tramvaie şi unul dintre ele este prezentat la Expoziţia TRAKO 2013 de la Gdansk.
      Sursă: solarisbus&coach, infotram.pl.


      Attachments:
      solaris_tramino_jena_concept2_a.jpg
      solaris_tramino_jena_concept2_a.jpg [ 82.06 KiB | Viewed 4980 times ]
      solaris_tramino_jena_concept2_b.jpg
      solaris_tramino_jena_concept2_b.jpg [ 47.99 KiB | Viewed 4980 times ]
      solaris_tramino_jena_concept2_c.jpg
      solaris_tramino_jena_concept2_c.jpg [ 13.66 KiB | Viewed 4980 times ]
      solaris_tramino_jena_concept2_d.jpg
      solaris_tramino_jena_concept2_d.jpg [ 28 KiB | Viewed 4980 times ]
      solaris_tramino_jena_concept2_e.jpg
      solaris_tramino_jena_concept2_e.jpg [ 23.96 KiB | Viewed 4980 times ]
      solaris_tramino_jena_concept3_a.jpg
      solaris_tramino_jena_concept3_a.jpg [ 79.94 KiB | Viewed 4980 times ]
      solaris_tramino_jena_concept3_b.jpg
      solaris_tramino_jena_concept3_b.jpg [ 74.28 KiB | Viewed 4980 times ]
      solaris_tramino_jena_concept3_c.jpg
      solaris_tramino_jena_concept3_c.jpg [ 49.58 KiB | Viewed 4980 times ]
      705 [Gdansk-expo TRAKO 2013].1.jpg
      705 [Gdansk-expo TRAKO 2013].1.jpg [ 65.78 KiB | Viewed 4980 times ]
      705 [Gdansk-expo TRAKO 2013].2.jpg
      705 [Gdansk-expo TRAKO 2013].2.jpg [ 78.83 KiB | Viewed 4980 times ]
      Top
        
       
      PostPosted: Fri 21 Feb 2014 19:58 
      În toamna anului 2013 sunt livrate operatorului din Jena cele 5 tramvaie. Ecartament 1000 mm. Au o lungime de 29300 mm, lăţime 2300 mm. Sunt echipate cu 4 electromotoare de tracţiune asincrone în curent alternativ, având 4 x 90kW = 360kW.
        Sursă: solarisbus&coach, infotram.pl.


        Attachments:
        701.1.jpg
        701.1.jpg [ 330.59 KiB | Viewed 4979 times ]
        701.2.jpg
        701.2.jpg [ 314.3 KiB | Viewed 4979 times ]
        701.3.jpg
        701.3.jpg [ 70.33 KiB | Viewed 4979 times ]
        701.4.jpg
        701.4.jpg [ 85.55 KiB | Viewed 4979 times ]
        701.5.jpg
        701.5.jpg [ 106.73 KiB | Viewed 4979 times ]
        701.6.jpg
        701.6.jpg [ 166.13 KiB | Viewed 4979 times ]
        701.7.jpg
        701.7.jpg [ 136.82 KiB | Viewed 4979 times ]
        701.8.jpg
        701.8.jpg [ 279.02 KiB | Viewed 4979 times ]
        701.9.jpg
        701.9.jpg [ 73.5 KiB | Viewed 4979 times ]
        701.10.jpg
        701.10.jpg [ 66.1 KiB | Viewed 4979 times ]
        702.1.jpg
        702.1.jpg [ 126.94 KiB | Viewed 4979 times ]
        702.2.jpg
        702.2.jpg [ 106.71 KiB | Viewed 4979 times ]
        702.3.jpg
        702.3.jpg [ 110.19 KiB | Viewed 4979 times ]
        702.4.jpg
        702.4.jpg [ 95.54 KiB | Viewed 4979 times ]
        Top
          
         
         Post subject: Re:
        PostPosted: Fri 21 Feb 2014 20:18 
        bucsan wrote:
        Braunschweig, tot un oraş din Germania, a optat şi el pentru TRAMINO.
        La fel ca şi la Jena, prima variantă de concept este respinsă şi este prezentată o a doua variantă, care, în linii mari este asemănătoare cu prima. În principal se schimbă poziţia ferestrelor la modulele de capăt. Cum am spus, ecartamentul este de 1100 mm, tramvaiul va avea 4 module, lungime 36000 mm, lăţime 2300 mm. Vor fi echipate cu 6 electromotoare de tracţiune asincrone în curent alternativ, având 6 x 90kW = 540kW.
          Livrările celor 15 tramvaie vor avea loc între mai 2014 şi decembrie 2014. La uzinele SOLARIS se lucrează intens pentru acest contract.
            Sursă: solarisbus&coach, infotram.pl.


            Attachments:
            solaris_tramino_braunschweig_concept2_a.jpg
            solaris_tramino_braunschweig_concept2_a.jpg [ 67.59 KiB | Viewed 4979 times ]
            solaris_tramino_braunschweig_concept2_b.jpg
            solaris_tramino_braunschweig_concept2_b.jpg [ 74.77 KiB | Viewed 4979 times ]
            solaris_tramino_braunschweig_concept2_c.jpg
            solaris_tramino_braunschweig_concept2_c.jpg [ 100.92 KiB | Viewed 4979 times ]
            solaris_tramino_braunschweig_2014-a.jpg
            solaris_tramino_braunschweig_2014-a.jpg [ 177.86 KiB | Viewed 4979 times ]
            solaris_tramino_braunschweig_2014-b.jpg
            solaris_tramino_braunschweig_2014-b.jpg [ 166.9 KiB | Viewed 4979 times ]
            Top
              
             
            PostPosted: Thu 27 Feb 2014 19:19 
            Silviu wrote:
            "Tramino".

            Productia in serie a inceput in anul 2010, pt. o livrare catre MPK Poznan a 45 unitati

            SOLARIS a lansat prototipul TRAMINO în anul 2009. După doi ani de teste, în anul 2011, oraşul polonez Poznań optează pentru achiziţionarea a 45 unităţi tramvaie TRAMINO. Este construit şi prezentat un al doilea prototip, care ţine cont de cerinţele operatorului MPK, şi anume, caroseria este reproiectată la nivelul inferior, fiind dreaptă şi nu curbată ca la primul prototip. De asemenea, pentru a păstra tradiţia veche de aproape 100 de ani a tramvaielor din Poznań, are, la partea frontală, deasupra acoperişului, casetă exterioară pentru numărul traseului, de data aceasta însă, cu afişaj digital. Sunt puse amândouă în circulaţie la Poznań, prototipul din anul 2009 primeşte numărul de parc 451, iar prototipul din anul 2011 primeşte numărul de parc 515.
            Date tehnice: ecartament 1435 mm, constituit din 5 module, podea joasă pe toată lungimea tramvaiului. Lungime 32026 mm, lăţime 2400 mm. Capacitate 48 + 5 locuri pe scaune + strapontine, loc pentru cărucior, 181 pasageri în picioare (5 pasageri/mp). Este echipat cu 4 electromotoare de tracţiune asincrone în curent alternativ, având 4 x 105 kW = 420 kW.
              Fotografii: infotram.pl; transphoto.ru


              Attachments:
              prototip tramino.1.jpg
              prototip tramino.1.jpg [ 98.95 KiB | Viewed 4922 times ]
              prototip tramino.2.jpg
              prototip tramino.2.jpg [ 106.9 KiB | Viewed 4922 times ]
              prototip tramino.3.jpg
              prototip tramino.3.jpg [ 157.78 KiB | Viewed 4922 times ]
              prototip tramino.4.jpg
              prototip tramino.4.jpg [ 106.78 KiB | Viewed 4922 times ]
              prototip tramino.5.jpg
              prototip tramino.5.jpg [ 108.42 KiB | Viewed 4922 times ]
              prototip tramino.6.jpg
              prototip tramino.6.jpg [ 130.64 KiB | Viewed 4922 times ]
              prototip tramino.7.jpg
              prototip tramino.7.jpg [ 114.98 KiB | Viewed 4922 times ]
              prototip tramino.8.jpg
              prototip tramino.8.jpg [ 107.84 KiB | Viewed 4922 times ]
              451.1.jpg
              451.1.jpg [ 294.89 KiB | Viewed 4922 times ]
              451.2.jpg
              451.2.jpg [ 239.39 KiB | Viewed 4922 times ]
              515.1.jpg
              515.1.jpg [ 114.74 KiB | Viewed 4922 times ]
              515.2.jpg
              515.2.jpg [ 107.07 KiB | Viewed 4922 times ]
              515.3.jpg
              515.3.jpg [ 94.73 KiB | Viewed 4922 times ]
              515.4.jpg
              515.4.jpg [ 122.72 KiB | Viewed 4922 times ]
              515.6.jpg
              515.6.jpg [ 123.62 KiB | Viewed 4922 times ]
              515.7.jpg
              515.7.jpg [ 178 KiB | Viewed 4922 times ]
              515.8.jpg
              515.8.jpg [ 244 KiB | Viewed 4922 times ]
              515.10.jpg
              515.10.jpg [ 101.08 KiB | Viewed 4922 times ]
              515.11.jpg
              515.11.jpg [ 119.72 KiB | Viewed 4922 times ]
              515.12.jpg
              515.12.jpg [ 84.63 KiB | Viewed 4922 times ]
              Top
                
               
              PostPosted: Thu 27 Feb 2014 19:46 
              În cursul anilor 2011 şi 2012, SOLARIS livrează cele 45 de tramvaie TRAMINO operatorului MPK din Poznań, ajungându-se astfel la un număr total de 47 tramvaie livrate, toate în circulaţie.
                Fotografii: transphoto.ru.


                Attachments:
                517.3.jpg
                517.3.jpg [ 464.93 KiB | Viewed 4922 times ]
                519.1.jpg
                519.1.jpg [ 264.09 KiB | Viewed 4922 times ]
                524.2.jpg
                524.2.jpg [ 399.28 KiB | Viewed 4922 times ]
                531.2.jpg
                531.2.jpg [ 482.99 KiB | Viewed 4922 times ]
                533.1.jpg
                533.1.jpg [ 441.61 KiB | Viewed 4922 times ]
                533.3.jpg
                533.3.jpg [ 356.04 KiB | Viewed 4922 times ]
                535.1.jpg
                535.1.jpg [ 312.42 KiB | Viewed 4922 times ]
                542.2.jpg
                542.2.jpg [ 461.36 KiB | Viewed 4922 times ]
                546.2.jpg
                546.2.jpg [ 204.8 KiB | Viewed 4922 times ]
                546.3.jpg
                546.3.jpg [ 197.97 KiB | Viewed 4922 times ]
                549.2.jpg
                549.2.jpg [ 294.61 KiB | Viewed 4922 times ]
                551.2.jpg
                551.2.jpg [ 240.94 KiB | Viewed 4922 times ]
                553.1.jpg
                553.1.jpg [ 407.91 KiB | Viewed 4922 times ]
                559.1.jpg
                559.1.jpg [ 248.57 KiB | Viewed 4922 times ]
                Top
                  
                 
                PostPosted: Thu 27 Feb 2014 21:06 
                Polonia, voievodatul Varmia-Mazury, din nord-estul ţării. Reşedinţa administrativă este municipiul Olsztyn. Este primul oraş din Polonia care va construi o reţea de tramvai, de la zero, în ultimii 60 de ani. Contractul este semnat pe 21 septembrie 2012, fiind în valoare de 30 milioane euro, cuprinzând şi achiziţionarea tramvaielor. Deschiderea reţelei era prevăzută pentru anul 2014. Dar, administraţia oraşului denunţă contractul cu constructorul infrastructurii, FCC. (Parcă am mai auzit de FCC şi prin Bucureşti, nu-i aşa? Trebuia, împreună cu ASTALDI, să aducă 6 TBM-uri, au ajuns la un compromis că aduc 4, au venit doar cu 2, acestea lucrând pe rând la interstaţii şi nu amândouă în acelaşi timp, la un interval de 200 m, cum ar fi normal din punct de vedere tehnologic. Dar asta e o altă poveste, tipic MADE IN ROMANIA, ori nu sunt bani, ori nu se lucrează, de vină este ENEL-ul, etc. Cred că ştiţi despre ce este vorba şi îmi cer scuze pentru off-topic.)
                  Revenind la "oile" noastre, adică tramvaiele despre care vorbeam, noua reţea, ce în contextul actual se speră să fie finalizată în 2016, optimist, către 2018, pesimist, va fi dotată cu tramvaie SOLARIS TRAMINO. Au fost contractate 15 tramvaie bidirecţionale cu podea complet coborâtă pe toată lungimea, vor avea trei module, fiecare pe câte un boghiu pivotant. Ecartamentul va fi normal, 1435 mm. Lungimea unui tramvai este de 29300 mm, capacitatea 224 pasageri în picioare (5 pasageri/mp) şi 36 locuri pe scaune. SOLARIS nu a demarat încă contractul, de comun acord cu administraţia oraşului Olsztyn, aşteptând în acest moment noua licitaţie pentru infrastructură.
                    Sursă şi fotografii: infotram.pl.


                    Attachments:
                    solaris_tramino_olsztyn_a.jpg
                    solaris_tramino_olsztyn_a.jpg [ 52.07 KiB | Viewed 4915 times ]
                    solaris_tramino_olsztyn_b.jpg
                    solaris_tramino_olsztyn_b.jpg [ 41.2 KiB | Viewed 4915 times ]
                    solaris_tramino_olsztyn_c.jpg
                    solaris_tramino_olsztyn_c.jpg [ 81.59 KiB | Viewed 4915 times ]
                    solaris_tramino_olsztyn_d.jpg
                    solaris_tramino_olsztyn_d.jpg [ 51.68 KiB | Viewed 4915 times ]
                    solaris_tramino_olsztyn_e.jpg
                    solaris_tramino_olsztyn_e.jpg [ 77.77 KiB | Viewed 4915 times ]
                    solaris_tramino_olsztyn_f.jpg
                    solaris_tramino_olsztyn_f.jpg [ 86.9 KiB | Viewed 4915 times ]
                    solaris_tramino_olsztyn_g.jpg
                    solaris_tramino_olsztyn_g.jpg [ 78.17 KiB | Viewed 4915 times ]
                    solaris_tramino_olsztyn_h.jpg
                    solaris_tramino_olsztyn_h.jpg [ 78.27 KiB | Viewed 4915 times ]
                    Top
                      
                     
                    PostPosted: Thu 27 Feb 2014 22:22 
                    Concluzionând, firma poloneză SOLARIS, a realizat primul său tramvai prototip TRAMINO în anul 2009. În perioada 2011-2014, deci în mai puţin de 4 ani, a realizat 46 de tramvaie pentru Poznań, 5 tramvaie pentru Jena, are în producţie 15 tramvaie pentru Braunschweig, cu termen de livrare mai - decembrie 2014 şi un contract, încă neînceput, pentru 15 tramvaie pentru Olsztyn.
                      Ca bonus, primul prototip TRAMINO construit în anul 2009, prezentat la expoziţia "TRAKO 2009" de la Gdansk din anul 2009 şi la expoziţia "INNOTRANS 2010" de la Berlin din anul 2010.
                        Fotografii: solarisbus&coach, infotram.pl.


                        Attachments:
                        tramino_trako2009_gdansk_a.jpg
                        tramino_trako2009_gdansk_a.jpg [ 219.84 KiB | Viewed 4911 times ]
                        tramino_trako2009_gdansk_b.jpg
                        tramino_trako2009_gdansk_b.jpg [ 129.03 KiB | Viewed 4911 times ]
                        tramino_trako2009_gdansk_c.jpg
                        tramino_trako2009_gdansk_c.jpg [ 238.51 KiB | Viewed 4911 times ]
                        tramino_trako2009_gdansk_d.jpg
                        tramino_trako2009_gdansk_d.jpg [ 215.42 KiB | Viewed 4911 times ]
                        tramino_trako2009_gdansk_e.jpg
                        tramino_trako2009_gdansk_e.jpg [ 331.45 KiB | Viewed 4911 times ]
                        tramino_trako2009_gdansk_f.jpg
                        tramino_trako2009_gdansk_f.jpg [ 232.95 KiB | Viewed 4911 times ]
                        tramino_trako2009_gdansk_g.jpg
                        tramino_trako2009_gdansk_g.jpg [ 210.51 KiB | Viewed 4911 times ]
                        tramino_innotrans2010_berlin_a.jpg
                        tramino_innotrans2010_berlin_a.jpg [ 134.38 KiB | Viewed 4911 times ]
                        tramino_innotrans2010_berlin_b.jpg
                        tramino_innotrans2010_berlin_b.jpg [ 219.82 KiB | Viewed 4911 times ]
                        tramino_innotrans2010_berlin_c.jpg
                        tramino_innotrans2010_berlin_c.jpg [ 183.96 KiB | Viewed 4911 times ]
                        tramino_innotrans2010_berlin_d.jpg
                        tramino_innotrans2010_berlin_d.jpg [ 191.92 KiB | Viewed 4911 times ]
                        tramino_innotrans2010_berlin_e.jpg
                        tramino_innotrans2010_berlin_e.jpg [ 250.15 KiB | Viewed 4911 times ]
                        tramino_innotrans2010_berlin_f.jpg
                        tramino_innotrans2010_berlin_f.jpg [ 177.24 KiB | Viewed 4911 times ]
                        EN_Solaris_Tramino_2013.pdf [1.45 MiB]
                        Downloaded 283 times
                        Top
                          
                         
                        PostPosted: Sun 02 Mar 2014 03:26 
                        Offline

                        Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
                        Posts: 7777
                        bucsan wrote:
                        (Parcă am mai auzit de FCC şi prin Bucureşti, nu-i aşa? Trebuia, împreună cu ASTALDI, să aducă 6 TBM-uri, au ajuns la un compromis că aduc 4, au venit doar cu 2, acestea lucrând pe rând la interstaţii şi nu amândouă în acelaşi timp, la un interval de 200 m, cum ar fi normal din punct de vedere tehnologic. Dar asta e o altă poveste, tipic MADE IN ROMANIA, ori nu sunt bani, ori nu se lucrează, de vină este ENEL-ul, etc.

                        Au venit cu 2, din care doar unul lucrează, celălalt nu a început încă.


                        Top
                         Profile  
                         
                        PostPosted: Sun 02 Mar 2014 13:12 
                        Dr2005 wrote:
                        Au venit cu 2, din care doar unul lucrează, celălalt nu a început încă.

                        Dragoş, deşi suntem off-topic, exact asta am scris, că au lucrat pe rând la interstaţii, dar din punct de vedere tehnologic, ţinând cont de caracteristicile terenului, se poate lucra cu ambele în acelaşi timp, cu condiţia ca între ele să fie respectată distanţa minimă de 200 metri. Practic, când unul din ele termină de săpat tunelul şi iese în staţie, celălalt ar trebui să fi parcurs mai mult de jumătate din al doilea tunel al aceleaşi interstaţii. Dar nu s-a lucrat aşa. Şi a durat mai mult translatarea prin incinta staţiei, decât săpatul propriu-zis. M-am săturat de scuzele penibile ale domnului inginer Călinescu, cu riscul de a se supăra pe mine. (Cred că ştii care user este pe celălalt forum).


                        Top
                          
                         
                         Post subject: Re:
                        PostPosted: Tue 29 Jul 2014 13:18 
                        bucsan wrote:
                        Braunschweig, tot un oraş din Germania, a optat şi el pentru TRAMINO. Comanda cuprinde un număr de 15 unităţi, cu termen de livrare mai-decembrie 2014 şi este în valoare de circa 33 milioane euro
                        La mijlocul lunii iunie 2014, cu aproape o lună întârziere, soseşte la Braunschweig primul tramvai SOLARIS TRAMINO. A început testele de anduranţă şi cele pentru obţinerea certificării de dare în exploatare.
                          În acest timp, la SOLARIS BUS&COACH, în Polonia, se lucrează la asamblarea celorlalte 14 tramvaie, ce trebuiesc livrate până în decembrie 2014.
                            Sursă: infotram.pl.


                            Attachments:
                            4_bsvvf3qiyaab4ce_760.jpg
                            4_bsvvf3qiyaab4ce_760.jpg [ 94.25 KiB | Viewed 4653 times ]
                            4_tramino04_760.jpg
                            4_tramino04_760.jpg [ 121.48 KiB | Viewed 4653 times ]
                            5_tn_debraunschweig_tramino.jpg
                            5_tn_debraunschweig_tramino.jpg [ 145.99 KiB | Viewed 4653 times ]
                            5_tn_debraunschweig_tramino_day.jpg
                            5_tn_debraunschweig_tramino_day.jpg [ 141.13 KiB | Viewed 4653 times ]
                            5_tn_debraunschweig_tramino_night.jpg
                            5_tn_debraunschweig_tramino_night.jpg [ 159.09 KiB | Viewed 4653 times ]
                            6_solaris_tramino_braunschweig_01_mid.jpg
                            6_solaris_tramino_braunschweig_01_mid.jpg [ 663.02 KiB | Viewed 4653 times ]
                            6_solaris_tramino_braunschweig_02_mid.jpg
                            6_solaris_tramino_braunschweig_02_mid.jpg [ 760.57 KiB | Viewed 4653 times ]
                            6_solaris_tramino_braunschweig_mid.jpg
                            6_solaris_tramino_braunschweig_mid.jpg [ 554.9 KiB | Viewed 4653 times ]
                            Top
                              
                             
                            Display posts from previous:  Sort by  
                            Post new topic Reply to topic  [ 14 posts ] 

                            All times are UTC + 3 hours


                            Who is online

                            Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


                            You cannot post new topics in this forum
                            You cannot reply to topics in this forum
                            You cannot edit your posts in this forum
                            You cannot delete your posts in this forum
                            You cannot post attachments in this forum

                            Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group