Dr2005 wrote:
Nu inteleg de ce nu au inchiriat un Z6100. Oare CFR nu vrea sa le inchirieze?
Asta nu inteleg nici eu, cu atat mai mult cu cat ramele alea, in care s-au investit ceva bani, zaceau in depoul Suceava si pareau nefolosite, una dintre ele chiar incapuse pe mana retardatilor alora care mazgalesc tot ce le iese in cale...
Probabil ca inchirierea ar fi fost mai costisitoare si cum la privat doar banul conteza, au ales varianta cea mai ieftina. De altfel nasul - un individ tiganos, jerpelit si cam jegos - povestea unor cunoscuti de-ai lui ca ei platesc T.U.I. functie de numarul de osii si ca d-aia au doar un vagon, dar ca la trenurile de dimineata spre Suceava se pun totusi 2 vagoane, ca sunt mai multi calatori.
Evident, omul povestea fara sa fie atent cine-l asculta cum si-a "negociat" el salariul "in mana", ca pe cartea de munca are atat si in mana atat, dar n-are bonuri, apoi cunoscutul ala al lui il intreba daca e adevarat ca urmeaza sa primeasca subventia de vreo 80 de miliarde s.a.m.d. s.a,m.d.
Nici cu astia de la "stat" nu ma laud, dar e clar ca niste smecheri au gasit o noua vaca de muls, un noua sursa de bani de praduit, prin incasarea unor subventii uriase in conditiile in care ofera conditii de calatorie chiar mai proaste decat cele anterioare "privatizarii" si spun asta prin prisma calatoriilor pe Buzau-Berca si Suceava-Cacica...