TTT (Transport-Travel-Tourism)

Silviu Sîntea's page
It is currently Tue 19 Mar 2024 10:55

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 50 posts ]  Go to page Previous  1, 2
Author Message
PostPosted: Fri 23 May 2014 11:29 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56085
Se dorește reabilitarea liniilor de tramvai, pe tronsonul cuprins între Primărie și Str. Spiru Haret.


Attachments:
pct. 53.pdf [399.68 KiB]
Downloaded 486 times
Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri 06 Feb 2015 10:22 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56085
În urma unei licitaţii, societatea de transport OTL a încheiat, miercuri, contractul pentru achiziţionarea a cinci minibuze (cu 12 locuri pe scaune şi 17 în picioare) respectiv a şapte midibuze (cu între 15 şi 19 locuri pe scaun, respectiv 20 şi 25 de locuri în picioare)

Vehiculele vor fi folosite, alături de alte mijloace de transport ale OTL, pentru a asigura necesarul de transport în zona centrală, unde tramvaiele vor fi înlocuite cu autobuze odată cu începerea lucrărilor la Piaţa Unirii, preconizată undeva după 15 februarie.

De altfel, lipsa necesarului de autobuze a fost unul dintre motivele pentru care organizarea de şantier la reabilitarea Pieţei Unirii nu a început încă. Cum, însă, potrivit directorului OTL, Csuzi Istvan, primele minibuze este posibil să sosească "în următoarele săptămâni", iar autobuzele medii "într-o lună, două", este posibil ca Piaţa Unirii să fie închisă chiar de luni, 16 februarie. Data exactă nu a fost, încă, stabilită oficial.

Concret, cu autobuze vor fi înlocuite tramvaiele care circulau pe tronsoanele Casa de Cultură - Biserica Emanuel - sens giratoriu, intersecţie B-dul Decebal cu B-dul Dacia şi Cap linie Ioşia - Biserica Emanuel. Tramvaiele vor continua să circule, în schimb, pe tronsoanele Nufărul - P-ţa Cetăţii - str.Gen. Magheru - str.Republicii - str.C. Coposu - str.Transilvaniei - B-dul Dacia - Pod CFR şi şos. Borşului până la Sinteza şi retur.

Autobuzele care vor înlocui tramvaiele din cauza lucrărilor din zona centrală vor circula pe două trasee. Traseul 1 (spre Decebal): Piaţa 1 Decembrie - str. T. Moşoiu - str. Iuliu Maniu - str. Jean Calvin - str. Primăriei - B-dul Decebal, cu întoarcere în sensul giratoriu B-dul Dacia şi retur B-dul Decebal - str. Iuliu Maniu- str. T. Moşoiu - Centrul Civic - Piaţa 1 Decembrie, respectiv Traseul 2 (spre Ioşia): Decebal (Biserica Emanuel) - Calea Aradului - str. Aviatorilor - str. Lipovei şi retur str. Lipovei - str. Aviatorilor - Calea Aradului - Decebal.

De asemenea, traseele liniilor de autobuz care acum tranzitează Piaţa Unirii (10, 12, 14, 20, 23) vor fi reconfigurate.

Traseele liniilor de autobuz modificate sunt:

Linia 10 - Sensul de deplasare dinspre Piaţa 1 Decembrie se deviază pe str. T. Moşoiu - str. Iuliu Maniu - str. Jean Calvin - str.Primăriei - str. S.Bărnuţiu - str. Sulyok István - T. Vladimirescu şi sensul de deplasare dinspre Ioşia se deviază din str. Lăpuşului pe str. Oneştilor - str. Ştefan Octavian Iosif - (staţie nouă: Kaufland Ioşia ) - B-dul Decebal - str. Iuliu Maniu - str.T. Moşoiu - P-ţa 1 Decembrie.

Linia 12 - Se scurtează până la Parc 1 Decembrie având staţie comună cu linia 16 şi se deviază pe străzile - M.Viteazul - Sucevei - Horea.

Linia 14 Universitate- Str. Podului - str.Ovid Densuşianu - str.Al Cazaban - str. T. Vladimirescu - B-dul Decebal (staţii noi: Biserica Emanuel şi Grădina Zoologică) - Aleea Matei Basarab - str.Armatei Române şi retur pe str.Armatei Române - str.Sucevei - B-dul Decebal - str.S.Bărnuţiu - str.Sulyok István - str.T.Vladimirescu - str.Al.Cazaban - str.Ovid Densuşianu - str.Podului.

Linia 14 Centru - P-ţa Ioşia (sens giratoriu) - str. Al.Cazaban - str. T. Vladimirescu cu întoarcere la Bancpost şi retur.

Linia 20 - Sensul de deplasare dinspre Piaţa 1 Decembrie se deviază pe str. T.Moşoiu - str. Iuliu Maniu - str. Jean Calvin - str. Primăriei - str. Calea Aradului şi sensul de deplasare dinspre str. Calea Aradului se deviază pe B-dul Decebal - str. Iuliu Maniu - str. T. Moşoiu.

Linia 23 - Sensul de deplasare dinspre Piaţa 1 Decembrie se deviază pe str. T.Moşoiu - str. Iuliu Maniu - str. Jean Calvin - str. Primăriei - B-dul Decebal.


http://www.ebihoreanul.ro/stiri/ultima- ... 18980.html


Attachments:
autobuz-mediu-poza-bihoreanul.jpg
autobuz-mediu-poza-bihoreanul.jpg [ 52.52 KiB | Viewed 16756 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri 06 Mar 2015 10:33 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56085
Turcisme si la Oradea. Din pacate.

Anadolu Automobil Rom a livrat 5 miniautobuze Karsan Jest la OTL Oradea.

http://www.ziuacargo.ro/stiri/focus-sti ... lerie-foto


Attachments:
autobuze-Karsan-Jest-OTL-02.jpg
autobuze-Karsan-Jest-OTL-02.jpg [ 40.19 KiB | Viewed 16484 times ]
autobuze-Karsan-Jest-OTL-03.jpg
autobuze-Karsan-Jest-OTL-03.jpg [ 49.78 KiB | Viewed 16484 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 14 May 2015 09:14 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56085
Continua invazia microbuzelor si midibuzelor turcesti.

http://www.evenimenteoradea.ro/info/otl ... -noi-foto/


Attachments:
isuzu.jpg
isuzu.jpg [ 86.61 KiB | Viewed 16049 times ]
isuzu 1.jpg
isuzu 1.jpg [ 1.01 MiB | Viewed 16049 times ]
Schita-traseu-prelungit-Linia-24.png
Schita-traseu-prelungit-Linia-24.png [ 492.59 KiB | Viewed 16049 times ]
Schita-traseu-Linia-26.png
Schita-traseu-Linia-26.png [ 507.96 KiB | Viewed 16049 times ]
Schita-traseu-Linia-27.png
Schita-traseu-Linia-27.png [ 436.42 KiB | Viewed 16049 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Sat 23 May 2015 07:58 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56085
Prezentată aproape festiv ca fiind o măsură prin care OTL și Municipalitatea doresc să vină în sprijinul angajaților de la firmele din Parcul Industrial de pe Șoseaua Borșului, introducerea liniei 27 se dovedește a fi o nereușită. De fapt, se pare că nu multă lumea a ales să folosească acel autobuz-pendul despre care vorbea managerul Csuzi Istvan sub ochii aprobativi ai primarului Ilie Bolojan. Sau, poate, nu s-a știut de posibilitatea de a face naveta între ultima stație de tramvai de la Sinteza și firmele din Parcul Eurobusiness. Cert este că, la doar câteva zile de la introducerea în schemă, OTL a transmis joi că, începând cu data de 25 mai, Linia 27 nu va mai funcționa.

http://bihorstiri.ro/initiativa-de-mare ... ndustrial/


Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 12 Jan 2017 18:46 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56085
Quote:
Parcul auto al OTL este mai bogat cu 14 „noi” autobuze. Este vorba despre autovehicule Volvo, cumpărate la mâna a doua, care au costat 15.500 de euro / bucată (inclusiv aducerea la Oradea). Managerul Csuzi Istvan și directorul tehnic Viorel Pop au prezentat noile mașini care se află în anticamera punerii în circulație. Sunt autobuze mari, fabricate pentru călătorii din Oslo (Norvegia) și care au în jur de 6.000 de kilometri la bord fiecare. În fiecare nou autobuz al OTL sunt 38 de locuri (+ șoferul) pe scaune, la care se adaugă încă 65 de locuri în picioare. Potrivit șefilor societății de transport în comun, călătorii nu vor mai trebui să sufere de frig în aceste mașini, ele venind dintr-o țară nordică în care temperaturile externe sunt în mod normal cele cu care Oradea se confruntă ocazional în plină iarnă.

În afară de aceste noi achiziții care vor intra cât de repede în circuit, OTL se mai folosește de 27 de mașini Mercedes, 10 Solaris-uri, 7 autobuzuri marca Isuzu, 5 Karsan-uri, 2 Renault-uri și 2 Rocar-uri. De asemenea, în parcul auto al companiei orădene se află încă 12 autobuze Volvo.


http://bihorstiri.ro/otl-cumparat-autob ... frig-foto/


Attachments:
IMG_1495.jpg
IMG_1495.jpg [ 71.34 KiB | Viewed 13769 times ]
IMG_1506.jpg
IMG_1506.jpg [ 56.21 KiB | Viewed 13769 times ]
IMG_1493.jpg
IMG_1493.jpg [ 63.77 KiB | Viewed 13769 times ]
IMG_1512.jpg
IMG_1512.jpg [ 71.9 KiB | Viewed 13769 times ]
IMG_1510.jpg
IMG_1510.jpg [ 62.6 KiB | Viewed 13769 times ]
IMG_1505.jpg
IMG_1505.jpg [ 66.36 KiB | Viewed 13769 times ]
IMG_1497.jpg
IMG_1497.jpg [ 70.71 KiB | Viewed 13769 times ]
IMG_1498-1.jpg
IMG_1498-1.jpg [ 74.97 KiB | Viewed 13769 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue 12 Sep 2017 17:29 
OTL cumpără anul acesta 10 tramvaie second-hand. Vor urma și altele noi...

Societatea de transport public din Oradea va cumpăra în perioada următoare 10 tramvaie second-hand modernizate, de tip Tatra KT4, care să ruleze prin oraş alături de cele din parcul OTL, valoarea totală a investiţiei ridicându-se la 350.000 de euro.

Pentru a le oferi orădenilor mijloace de transport confortabile şi eficiente, municipalitatea intenţionează să cumpere, în următorii ani, între 10 şi 20 de tramvaie noi.

Second, da’ modernizate

Noutăţile au fost prezentate, marţi, de primarul Ilie Bolojan, într-o conferinţă de presă care a precedat şedinţa extraordinară a Consiliului Local. În cadrul şedinţei, aleşii orădenilor au aprobat relocarea sumei de 350.000 de euro, destinată iniţial modernizării şi reechipării unor tramvaie din parcul OTL, spre cumpărarea de tramvaie second-hand modernizate.

"Având în vedere că licitaţia pe care am organizat-o lunile trecute pentru recarosarea unui tramvai vechi n-a avut ofertanţi, am luat decizia să mutăm aceşti bani pentru achiziţionarea unor tramvaie second-hand, deja modernizate. În acest moment, colegii de la OTL studiază piaţa. Pe piaţa europeană un astfel de tramvai costă 25.000-30.000 de euro, plus transportul de aproximativ 5.000 de euro", a afirmat edilul, precizând că parcul OTL va creşte cu "aproximativ 10 bucăţi" de tramvaie.

Contactat de BIHOREANUL, directorul OTL, Viorel Mircea Pop, a precizat că societatea de transport urmează să achiziţioneze tramvaie Tatra KT4, modernizate în 1995, 1996 şi 1998, dotate cu recuperator de energie electrică.

O flotă nouă

Pentru anul viitor, municipalitatea şi OTL pregătesc, însă, achiziţia unor tramvaie noi. "Acestea vor fi achiziţionate din bani europeni, prin Proiectul de Mobilitate Urbană. Urmează ca, alături de conducerea OTL, să luăm decizia legată de câte tramvaie vom achiziţiona", a spus Ilie Bolojan.

Acesta a precizat că, cel mai probabil, va fi vorba de o "flotă de 10-20 de tramvaie". "Parte dintre acestea vor fi achiziţionate, următorii primii ani, pe bani europeni, deci va fi o plată directă, la livrarea tramvaielor. Diferenţa până la întregirea flotei va fi achiziţionată apoi, cam 1-2 tramvaie pe an, în aşa fel încât, până în 2024, Oradea să aibă o bună parte din tramvaie într-o stare cât se poate de bună", a explicat primarul.

Tot Siemens?

Potrivit spuselor acestuia, un tramvai nou poate să coste între 1,5 milioane euro şi 2,7 milioane euro, plus TVA, în funcţie de caracteristicile tehnice ale acestuia. Întrebat în conferinţă dacă tramvaiele noi vor fi tot Siemens, ca şi cele 10 existente deja în parcul OTL, edilul nici n-a confirmat, nici n-a infirmat, spunând doar că "orice companie are interesul strategic să-şi menţină aceeaşi marcă", pentru a reduce costurile de întreţinere şi reparaţii.

Pe de altă parte, Bolojan a informat că licitaţia pentru refacerea intersecţiei între străzile Primăriei, Decebal şi Calea Aradului, respectiv prelungirea liniei de tramvai din Calea Aradului spre Depou, de-a lungul Peţei, a trebuit reluată, după ce singurul ofertant s-a prezentat cu o ofertă neconformă.


http://www.ebihoreanul.ro/stiri/ultima- ... 36622.html


Top
  
 
PostPosted: Thu 10 May 2018 14:00 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56085
Caiet de sarcini -10 tramvaie noi.


Attachments:
Caiet Sarcini 10 tramvaie noi Oradea.pdf [1.47 MiB]
Downloaded 261 times
Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 11 Oct 2018 16:43 
Începe șantierul liniilor de tramvai

De săptămâna viitoare se dă startul execuției legăturii pe șine, între Rogerius și Ioșia, în girația de la Emanuel.

Anunțată deja din 2016, realizarea buclei de legătură dintre Rogerius și Ioșia, în intersecția Calea Aradului – Primăriei – Decebal, începe săptămâna viitoare.

Viceprimarul Mircea Mălan ne-a declarat că de marți (16 octombrie) se blochează parțial accesul mașinilor în sensul giratoriu, pentru începerea lucrărilor. Indicatoarele care redirecționează traficul auto vor fi montate de luni, pentru ca șoferii să se poată familiariza cu modificările.

Astfel, cei care ies de pe Primăriei și vor să o ia spre Calea Aradului, nu vor mai intra în sensul giratoriu ci vor face direct stânga. Pe direcția Decebal – Calea Aradului, accesul direct va fi restricționat, traficul urmând să fie direcționat pe străduțele ocolitoare.

De săptămâna viitoare, pentru început pentru două săptămâni, se restricționează și accesul tramvaielor în intersecție. Directorul OTL, Mircea Pop, spune că societatea se pregătește să reintroducă liniile de autobuz T1 și T2.

„Lucrarea va dura aproximativ o lună, depuinde de conditiile meteo. Dacă timpul va fi ca acum, într-o lună finalizăm lucrarea”, spune viceprimarul.

Lucrarea se face cu finanțare europeană, în contul unui proiect cu valoarea de peste 66 milioane lei și durata de realizare de 24 de luni. Bucla de legătură este o parte mică din proiect, cea mai consistentă parte se referă la construirea unei linii noi de tramvai, pe legătura Calea Aradului – Depou OTL – Cantemir. Intenția inițială, de bun simț, era ca lucrarea se să facă pe durata unei vacanțe de vară, când traficul e redus.

Doar că procedurile de achiziție și apoi, proiectarea, s-au întins până săptămâna viitoare. Astfel, executantul Abed Nego SRL, care nu e deloc vreun campion al respectării termenelor de execuție în lucrările prestate Primăriei, va începe un șantier de toamnă.


http://www.bihon.ro/incepe-santierul-li ... ai/2125890


Attachments:
43708933_680054295684133_5768967331451502592_o.jpg
43708933_680054295684133_5768967331451502592_o.jpg [ 597.5 KiB | Viewed 10250 times ]
43703346_680054352350794_2710746567098236928_o.jpg
43703346_680054352350794_2710746567098236928_o.jpg [ 252.57 KiB | Viewed 10250 times ]
Top
  
 
PostPosted: Fri 19 Oct 2018 17:47 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56085
Mircea Malan, viceprimar wrote:
Astăzi a fost semnat contractul de furnizare cu Astra Arad pentru 10 tramvaie noi. Primele 4 vor fi livrate în luna octombrie 2019, iar restul de 6 în cursul anului 2020. Valoarea achiziției, în această primă etapă, e de 22,3 milioane euro (fonduri europene).

Modelul care va fi livrat va fi special proiectat pentru Oradea. Varianta de culori, dar și numele tramvaiului vor fi alease în perioada următoare, cu ajutorul dumneavoastră. Vom primi mai multe variante de culori pe care le vom pune în dezbatere.

În etapa a doua, orașul nostru va mai cumpăra încă 10 tramvaie.


Later edit, 23.10.2018.
Mircea Malan, viceprimar wrote:
Astăzi, consiliul local a aprobat etapa a II-a din proiectul de modernizare a parcului de tramvaie. Astfel, se va depune spre finanțare achiziția a încă 10 tramvaie noi produse de Astra Arad (pe lângă cele 10 deja comandate).

Valoarea totală pentru a doua etapă este de 19 milioane euro (fonduri europene).


Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 26 Nov 2018 11:11 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56085
O mare prostie, achizitionarea de autobuze cu doua usi!

https://www.ebihoreanul.ro/stiri/ultima ... 45518.html


Attachments:
OTL autobuze MAN.jpg
OTL autobuze MAN.jpg [ 54.7 KiB | Viewed 9822 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 26 Nov 2018 20:37 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7777
În timp ce autobuzele cu două uşi circulă, articulatele se casează:
Attachment:
anexe.doc [113 KiB]
Downloaded 220 times


De precizat că BH-12-HHC e Mercedes O405G, nu MAN. Ambele autobuze au RCA valabil.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 28 Nov 2018 23:55 
Dr2005 wrote:
În timp ce autobuzele cu două uşi circulă, articulatele se casează:
De precizat că BH-12-HHC e Mercedes O405G, nu MAN. Ambele autobuze au RCA valabil.

Ambele inca sunt in circulatie. MAN-ul are numarul de parc 167, iar Mercedesul 168. Mercedesul de la inchiderea circulatiei tramvaielor pe la Emanuel a circulat destul de des pe linia T2.


Top
  
 
PostPosted: Sun 05 May 2019 20:31 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56085
Trecut, prezent, viitor...

https://mobilissimus.hu/hirek/utkereses ... lteteseben


Attachments:
04_3. PROSPERITY SUMP - MOBILISSIMUS konferencia_Libor László_OTL.pdf.pdf [3.24 MiB]
Downloaded 198 times
Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 13 Nov 2019 18:03 
Incepand de vineri 15 noiembrie va fi creat un nou traseu de tramvai, 8, iar liniile 1N , 1R , 3N si 3R vor fi desfiintate pentru ca vor incepe sapaturile pentru pasajul rutier Magheru, intre Aleea Strandului si Parcul Traian.
Bihoreanul wrote:
În scopul îmbunătăţirii serviciului de transport public de persoane cu tramvaie, începând cu data de 15 noiembrie 2019, se înfiinţează linia 8 de tramvai.

Traseul liniei 8, prezentat în schiţa de mai jos, va uni, fără transbordare, zonele: Ioşia, Calea Aradului, Splaiul Crişanei, Decebal-Dacia, Olosig şi Rogerius.

Traseul este următorul: Lipovei (staţie cap linie Ioşia) - Aviatorilor - Calea Aradului - b-dul Decebal - Eroul Necunoscut - Corneliu Coposu - Transilvaniei - Bdul Dacia (staţie cap linie Pod CFR) şi retur pe acelaşi traseu.

În zilele lucrătoare cu şcoală, pe linia 8, între orele 5:00 şi 21:00, tramvaiele vor circula la intervale de succedare de 20 minute şi de 30 minute în afara acestui interval.

În zilele de sâmbătă, duminică şi sărbători legale, pe această linie, tramvaiele vor circula la intervale de succedare de 30 minute.

https://www.ebihoreanul.ro/stiri/ultima ... 52772.html


Attachments:
hartatraseulinia8bun.jpg
hartatraseulinia8bun.jpg [ 169.23 KiB | Viewed 7325 times ]
Top
  
 
PostPosted: Tue 31 Dec 2019 21:19 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56085
Deci anul acesta Oradea trebuia sa primeasca 4 tramvaie noi. Nu le-a primit, evident. Iata explicatia halucinanta:

În ceea ce priveşte achiziţia celor 20 de tramvaie de la Astra Arad, primele patru vagoane vor ajunge la Oradea cu o întâziere de cinci luni. Motivele acestei întâzieri au fost explicate de Mircea Mălan.

„În septembrie, Poliţia Rutieră a făcut o adresă către Primăria Oradea, prin care a solicitat ca atunci când achiziţionăm mijloace de transport în comun să ţinem cont de faptul că acestea ar trebui dotate cu instalaţii care să le permită o autonomie de funcţionare de câteva sute de metri după întreruperea curentului. Această ideea a pornit de la faptul că în cadrul lucrărilor de modernizare a infrastructurii în Oradea, linia de tramvai se intersectează cu DN 79 şi orice oprire a tramvaiului într-o intersecţie ar genera complicaţii foarte mari traficului. Pe de altă parte, cei de la Astra Vagoane ne-au sesizat că a intervenit o modificare în normele europene privind evacuarea în caz de incendiu şi orgamul din România recomandă să se ţină seama de aceste norme. Drept urmare, tramvaiele vor fi modificate”, a precizat Mircea Mălan.

Astfel, costul celor 20 de tramvaie va rămâne acelaşi, 148,8 milioane de lei plus TVA. Noul grafic de livrare al tramvaielor va fi următorul: primele patru tramvaie până în 15.03.2020, următoarele trei până la 10.05.2020, încă trei tramvaie până la 15.07.2020, patru tramvaie până în 15.01.2021, trei tramvaie până în 15.03.2021 şi ultimele trei până în 15.05.2021.

Tramvaiele au capacitatea de 160 de călători, vor fi eficiente din punct de vedere energetic şi vor recupera energia datorită sistemului de frânare recuperativă. Vor avea podeaua coborâte 100% şi instalaţii de validare compatibile cu sistemul de e-ticketing existent. Vor fi dotate cu aer condiţionat şi vor fi dotate cu rampă şi spaţiu pentru persoanele cu dizabilităţi.

bihon.ro


Primarul Bolojan, vine (in 20 decembrie) cu alt grafic de livrari dar si cu doua poze din hala aradeana. Totusi, acest grafic nu este contractual?

Noile tramvaie care vor circula în Oradea de anul viitor încep să prindă formă în halele fabricii Astra de la Arad. La începutul lunii martie urmează să fie livrate primele două tramvaie, iar pe parcursul anului, precum și în anul 2021, vor fi livrate și celelalte 18, în așa fel încât în final să avem 20 de tramvaie noi în funcțiune.

https://www.facebook.com/ilie.bolojan/


Attachments:
79893172_2147324322037546_7014096728726962176_o.jpg
79893172_2147324322037546_7014096728726962176_o.jpg [ 123.16 KiB | Viewed 6539 times ]
79940408_2147324312037547_1459281246952620032_o.jpg
79940408_2147324312037547_1459281246952620032_o.jpg [ 103.57 KiB | Viewed 6539 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 20 Feb 2020 08:55 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56085
Fotografii postate de viceprimarul Oradiei, dintr-un atelier plin cu cutii colorate :shock: O sa mai treaca ceva vreme pana acelea vor deveni tramvaie :mrgreen:

https://www.facebook.com/malanmircea/


Attachments:
87391780_1018900535132839_5694537008500703232_o.jpg
87391780_1018900535132839_5694537008500703232_o.jpg [ 525.9 KiB | Viewed 6031 times ]
87031085_1018900931799466_4653043267837886464_o.jpg
87031085_1018900931799466_4653043267837886464_o.jpg [ 541.28 KiB | Viewed 6031 times ]
86972349_1018900795132813_3260076122661978112_o.jpg
86972349_1018900795132813_3260076122661978112_o.jpg [ 514.72 KiB | Viewed 6031 times ]
86729310_1018901445132748_9167526359516315648_o.jpg
86729310_1018901445132748_9167526359516315648_o.jpg [ 391.15 KiB | Viewed 6031 times ]
87049667_1018901321799427_2906215755714396160_o.jpg
87049667_1018901321799427_2906215755714396160_o.jpg [ 431.28 KiB | Viewed 6031 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 20 Feb 2020 16:13 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7777
Foarte puţini muncitori pe tramvaiul ăla, plus că par că mai mult sunt puşi acolo pentru poze (de fapt de asta şi sunt puşi). Puţini, obosiţi, în prag de pensionare, înfofoliţi cu geci, căciuli şi mănuşi (că încălzirea halei e scumpă)... Asta e uzina care urlă în presă şi contestă faptul că nu a primit un contract pentru 100 (una sută) tramvaie la Bucureşti? Le-ar fi livrat în cât timp, 50 de ani?
P.S.: Se observă şi o cutie pentru Cluj, în ciuda faptului că fotograful s-a străduit cât a putut să nu prindă altceva din hală (deh, secret comercial, nu?) în afară de tramvaiele pentru Oradea.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 27 Feb 2020 19:58 
Offline

Joined: Mon 23 Jan 2006 13:10
Posts: 171
Arata aproape ca URAC-ul... Si ca tehnologie, si ca dotare.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 15 Jun 2020 18:53 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56085
Astazi au fost prezentate cele 6 autobuze autobuze Mercedes Conecto, disponibile prin programul Interreg. Placute culorile.

https://www.facebook.com/OradeaTransportLocalSA/


Attachments:
83639200_3731963316817300_7158116327479011818_o.jpg
83639200_3731963316817300_7158116327479011818_o.jpg [ 371.91 KiB | Viewed 5563 times ]
82322471_3731964900150475_1968400081560618381_o.jpg
82322471_3731964900150475_1968400081560618381_o.jpg [ 419.1 KiB | Viewed 5563 times ]
104687016_3731963873483911_4189649346145722867_o.jpg
104687016_3731963873483911_4189649346145722867_o.jpg [ 531.23 KiB | Viewed 5563 times ]
Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 50 posts ]  Go to page Previous  1, 2

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group