SPA29 wrote:
Ar mai fi cateva chestiuni: de ce aceste panouri functioneaza pe timpul noptii? Transport de noapte nu mai avem - au avut grija sa-l scoata din uz, la timpul potrivit.
Ei, hai, cum sa nu avem transport de noapte... Exista o cursa in weekend pe linia 20 care pleaca de sus la 0.00 si s-a bagat si o alta cursa pe 22 in zile de lucru care pleaca de la Stadion la 0.00. Plus MAZ-ul verde care se plimba de ani de zile prin tot orasul pana la ora 02.00, nu prea inteleg in folosul cui, caci angajatii RAT isi termina serviciul in jurul orei 24.00.
SPA29 wrote:
Iluminatul stradal se opreste inainte de a se face zi, iar seara este pornit foarte tarziu, din ratiuni economice, cica.
Da, primarul este foarte bun gospodar si el a dat ordin prietenilor de la Flash sa tina Brasovul in bezna doua ore pe zi, ca sa poata cumpara pentru oras energie electrica cat mai scumpa de la baietii destepti.
SPA29 wrote:
O alta problema este linia 2. De cand au ciuntit-o, cara aer. Transbordarea catre alte linii ce duc in Livada este greu de facut intr-un timp scurt. Singura legatura catre Tractorul si marele mall este taiata. De ce? Exista riscul sa devina o linie prea rentabila? Chiar asa conducatori scrantiti are RAT?
Raspunsul la toate intrebarile legate de orare ce se suprapun intentionat (50/51/52, 3/16, 2/7, 6/22/34, 23/23b/25 etc) precum si la interconectari stupide de transbordare este unul singur:
Nu, nu sunt intamplari nefericite, sunt urmare a faptului ca oameni puternici din primarie si din RAT au multe taxiuri in circulatie in municipiu, deci conflict de interese. La fel, ma intrebam intr-o zi de ce, in statia "Universitate" de pe Grivitei, taxiurile parcheaza chiar in alveola, orarele liniilor RAT sunt tot timpul smulse (linia 3 circuland oricum in trenulet cu 16), iar panoul matricial - desi in functiune - nu afiseaza decat indicativul liniilor, nu si orele de trecere...