Sfarsitul Noptii (acum e pe peste tot, curand poate e gasibil si pe retele, cat l-am cautat, sperand ca intr-o zi apare pe undeva).
Matei, un tanar procuror, incearca sa dovedeasca nevinovatia vatmanului Toma care, acuzat de accidentarea mortala a unui pieton, fusese dat afara din slujba. Ramas fara mijloace de subzistenta, Toma intra in afaceri dubioase. Cu Mircea Diaconu, Gheorghe Visu.
Accidentul a avut loc la Chirigiu, de alfel unde s-au si filmat cele mai multe scene cu trafic.
1. Foto cu locul accidentului - tramvaie venind de pe Uranus si Cosbuc.
2. Un IK4 de depanare, 34 B 294 (de obicei aveau patru cifre)
3. Tot de la Chirigiu, un tramvai de pe 23.
4. DAC 117 pe linia (1)73 venind dinspre Cosbuc - fiind interzis la stanga in intersectie autobuzele intrau de pe Viilor pe Cosbuc. Acum, e acum - are placa sus de 117 si cea de jos doar "73" - filmari facute in vara lui 1981 dupa renumerotare, cand s-a circulat un timp in paralel cu indicativele vechi si noi - caz de autosuficienta romaneasca, "las' ca se stie si asa ce linie e..." Racordul de tramvai face legatura intre Uranus si Cosbuc, e prima data cand il vad, pana acum nu stiam ca exista asa ceva, nu l-am observat desi treceam destul de des pe acolo cu 25.
5. V3A 199 pe linia 39
6-7 Vatmanul implicat, nr 10585 si intr-o foto criminalistica in fata vagonului 029.
8-9. In depou vagonul 030
10. un alt tramvai pe linia 39, cum arata caseta de afisaj cu rola.
11. O remorca v12 #2222
12. Cabina macagiului de pe coltul Rahovei/Odoarei.
13. Chirigiu, vedere inspre bulevardul Tudor Vladimirescu, scuarul cu statie PECO si ceas.
14-15. Interior de V2A, unde se vede si caseta de afisaj cu rola de panza, exteriorul aceluiasi vagon - 4017 - pe soseaua Giurgiului spre Jilava, pe linia 29. 9 nu avea ce sa caute pe acolo deci e un vagon folosit pentru filmari scos din linia 9, doar daca nu avem de a face din nou cu comoditatea, daca e trimis temporar pe o alta linie nu se mai complica cu schimbatul afisajelor. Ce e in fata (in parbriz) nu-i minciuna !
16. Aparat de taxare
Circulatul cu usile deschise era un sport national, chiar daca nu era aglomeratie sau usa defecta.
Mai apar fugitiv un V58, EpV3A, vagoanele V3A 223, 227 (usi deschise si oameni pe scara), 298
Este la fel ca si ORA Zero, doar prima jumatate plina de vehicule